אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות ✔נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, סדנת מכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע אנשים לקנות מוצר, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, טיפול nlp, לימודי רטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, NLP וסוגסטיה, NLP טיפול, התנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP טיפול אישי, לשכנע בחור, ייעוץ לאנשי מכירות, ניהול משא ומתן, מטפל אישי, להתמודד עם התנגדות של לקוח, להשפיע על התת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שתילת מחשבות, יועץ פוליטי, לשכנע בנות, NLP, ללמוד דיבייטינג, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, אמנות השכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP הרצאה, לשכנע את הילד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר

אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, כבר יש לי את המוצר הזה, מישהו כבר קנה לי את המוצר הזה, יש לי מוצר יותר טוב מהמוצר הזה, אין לי כסף למוצר הזה, אני אקנה את המוצר הזה מחר, אני צריך לברר עוד מידע על המוצר הזה, אני לא אוהב את המוצר הזה, ועוד.

אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו הלקוח, האם אתה עצמך חייב לחשוב כך? ואו שתלמד לשנות את החשיבה שלך על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור מוצר אחר.


ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי:

המוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


הוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר:

האם הלקוח באמת חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


המוצר הזה גרוע / לא טוב:

האם הלקוח באמת חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות?

אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?


כבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה:

האם הלקוח באמת חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה?

האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת?

האם זה שהלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את המוצר? האם אין שום אפשרות בעולם, שהלקוח הזה או לקוח אחר כלשהו בעולם, כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם המחשבה של הלקוח שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר?

למה הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר...
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר ...
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
...רצה לתת. אך כאשר אמרו לו קח את היד שלי - הוא נענה מיד. המילים השפיעו על התגובה שלו, למרות שהתוצאה הייתה זהה. איך ניתן להעביר מסר בצורה שמקבל אותו בקלות? במקום לומר אל תעשה כך וכך, עדיף לשאול אולי תעשה כך וכך?, או לנסח את הבקשה באופן חיובי שיגרום לצד השני לרצות לשתף פעולה. סיכום: איך להעביר מסר בצורה נכונה? כדי שהמסר שלנו יתקבל ללא התנגדות, יש לשאול את עצמנו: - מהי המהות של מה שאני רוצה לומר? - האם ניתן לבטא את אותה מהות בצורה שונה כך שתתקבל טוב יותר? - איך אפשר לנסח את הבקשה כך שלא תיתפס כהתנגדות...
איך לא לשתול מחשבות? איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? איך לא לנסח מנטרה? איך להעביר מסר תת הכרתי? איך לשכנע את עצמך? איך להתנסח נכון? שתילת מחשבה חד ערכית, תרתי משמע בשתילת מחשבות
...בתת מודע? והעניין הוא, שצריך לשים לב לכך, שלפעמים שותלים למישהו מסר בתת מודע, אבל אצל השומע, חלק מהמילים שנשתלו אצלו בתת המודע, יש להם תרתי משמע עבורו (ריבוי משמעויות). שאז עלולה להיווצר בעיה, ושתילת המחשבה לא תעבוד. לדוגמה, נניח ששותלים למישהו מחשבה שאומרת, אתה יכול לאכול רק כאשר אתה רעב. אבל נניח שאצל השומע, המושג רעב, יש לו תרתי משמע. גם משמעות אחת כפשוטו, של רעב רגיל. וגם משמעות נוספת, של רעב במובן הרגשי. לדוגמה, שאותו אדם יכול לקרוא לתחושה של בא לי לאכול סתם כך בלי רעב פיזי, לצורך השגת מטרה...
סקס, יחסי מין, הנאה מינית, אסקסואליות, חוסר חשק מיני, תאווה מינית, א מיניות, יצירת משיכה מינית, גמילה מסקס, גמילה מסקס, ליהנות מסקס, אין חשק למין, חרמנות, לגרום למישהו לרצות סקס
סקס, יחסי מין, הנאה מינית, אסקסואליות, חוסר חשק מיני, תאווה מינית, א מיניות, יצירת משיכה מינית, גמילה מסקס, גמילה מסקס, ליהנות מסקס, אין חשק למין, חרמנות, לגרום למישהו לרצות סקס
...אתה אומר? ש: אני אומר צריך לבדוק את הדברים שעושים לו טוב שהוא חושב עליהם הם עושים לו טוב ואותם להלביש לו על דברים מיניים ככה כשהוא יראה מין הוא ייזכר בדברים הטובים. אליעד: קודם כל מה שאמרת עכשיו זה נכון אתה אומר לנסות, איך לעשות את זה זאת שאלה אחרת אתה דיברת על העיקרון לנסות ליצור לו התניה בין הדברים שהוא אוהב לבין מין. ש: לעשות שידוך. אליעד: כן מה הוא רוצה? נגיד לדוגמה להרגיש קירבה להרגיש אהבה להרגיש חופש, להרגיש זה ולהרגיש זה מה שזה לא יהיה ולנסות ליצור לו התניה בין התחושות האלה לבין פעולות מיניות...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
...דהיינו, כי כאשר האדם בטוח במשהו, אז הוא מדבר בשם עצמו. וכאשר האדם לא בטוח במשהו, אז הוא מדבר בשם אחרים, ומביא ראיות וכל מיני חיזוקים לכל מיני דברים, כדי לחזק את חוסר הביטחון שלו עצמו, במה שהוא עצמו אומר. וברגע שהאדם מציג טיעונים כאלו ואחרים, באפשרותך לשים לב, מתי האדם מדבר מתוך משהו שהוא עצמו חושב כך, ומתי האדם עצמו מדבר ונשען על סמך של דברים אחרים ושל דעות של אחרים, והוא לא מדבר בשם עצמו. שזה כמובן בגלל חוסר הנוחות של האדם עם הדברים שלו עצמו. והרעיון הוא, שככל שהאדם מציג את הדברים שלו בצורה יותר...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
...למה הוא מחפש את זה, מה הסיבה הפנימית שהוא צריך מה מניע אותו, מה נמצא מאחורי זה שהוא אמר לך אני רוצה שתיתן לי פרטים, אפשר בבקשה לקבל פרטים על הדבר הזה?, מה עומד מאחורה מה יש לפני ה - אני רוצה לקבל פרטים על זה. אוקי ולכן צריך לשים לב כשמוכרים מוצר ללקוח צריך לזכור הלקוח רוצה למלא את הרצון שלו, את החיסרון שלו המוצר לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שהוא ממלא את החיסרון שלו. אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר נסה להבין מה החסרונות שלו עד כמה המוצר שלך באמת או לא באמת עונה על המהות של הרצון של הלקוח, אוקי...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
...כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או מעוניינים לרכוש את האמון של שותף עסקי, אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת, לפי אליעד כהן, היא לעודד את האדם השני לשאול שאלות וללמד אותו כיצד לחשוד בך באופן מודע ומבוקר. למה כדאי ללמד מישהו לחשוד בך? אליעד מסביר שאם אתה רוצה ליצור אמון אמיתי עם שותף עסקי, עליך לא לפחד מהספקות או החשדות שיש לו כלפיך. להיפך, מומלץ לך דווקא לעודד אותו לשאול אותך שאלות רבות ככל האפשר. באופן טבעי, אנשים שנוטים לשקר או להסתיר מידע יעדיפו להימנע משאלות רבות כדי לא להיתפס בשקרים שלהם. לכן, כאשר...
קשה להשגה במערכות יחסים, איך לא להילקח כמובן מאליו? האם חייב להיות קשה להשגה? כמה להיות קשה להשגה? איך לגרום למישהו לרצות אותך יותר? מה זה קשה להשגה? האם זה טוב להיות קשה להשגה? להיות קל להשגה, לגרום למישהו לרדוף אחריך
קשה להשגה במערכות יחסים, איך לא להילקח כמובן מאליו? האם חייב להיות קשה להשגה? כמה להיות קשה להשגה? איך לגרום למישהו לרצות אותך יותר? מה זה קשה להשגה? האם זה טוב להיות קשה להשגה? להיות קל להשגה, לגרום למישהו לרדוף אחריך
...שירגיש שאתה שווה יותר, או שדווקא להיות קל להשגה ולהיות זמין עבורו זה מה שיעשה לו טוב? אליעד מסביר שלפעמים אנשים אומרים לא דווקא כדי ליהנות יותר כשהם בסופו של דבר יגידו כן. כמו מצב שבו בחורה אומרת שהיא לא רוצה סקס רק כדי להעצים את ההנאה שלה כשהיא בסוף כן רוצה. כך גם להפך: לפעמים בן אדם אומר שהוא לא רוצה משהו כשהוא דווקא מאוד רוצה, כדי להגדיל את ההנאה שלו כשהוא משיג זאת בסופו של דבר. אליעד מדגים גם מקרים נוספים: לפעמים מישהו רוצה להרגיש שהוא מושג נגד רצונו, כמו אדם סאדו - מזוכיסט שמשלם כסף כדי שמשהו...
מעריצי ביבי נתניהו, להעריץ את בנימין נתניהו, מצביעי ליכוד, מצביעי הימין, איך לשכנע אנשים? שכנוע באמצעות הקצנה, איך לשנות עמדות של אנשים? איך להשפיע על אנשים? שכנוע פוליטי, שינוי עמדה פוליטית
מעריצי ביבי נתניהו, להעריץ את בנימין נתניהו, מצביעי ליכוד, מצביעי הימין, איך לשכנע אנשים? שכנוע באמצעות הקצנה, איך לשנות עמדות של אנשים? איך להשפיע על אנשים? שכנוע פוליטי, שינוי עמדה פוליטית
...ולהגזים: נכון, ביבי באמת המלך, ובגלל שהוא כל כך חזק, הוא כבר מזמן היה צריך להוציא להורג את כל המחבלים בלי משפט. הדוגמה הזו מבהירה למעריץ את ההשלכות של ההקצנה ומובילה אותו להרגיש לא בנוח עם העמדה שלו. סיכום הרעיון - איך לגרום לאנשים לחשוב אחרת על עמדתם? השיטה של שכנוע באמצעות הקצנה שאליעד כהן מציע, מאפשרת לשנות עמדות פוליטיות של מעריצי נתניהו בצורה מתוחכמת ויעילה. במקום עימות ישיר, נעשה שימוש בהסכמה מוגזמת ומוקצנת שמאלצת את האדם לעמוד מול האבסורד שהוא עצמו מאמין בו. כך הוא מצליח להבין שהעמדה שלו...
לבקש אהבה, הימור על אהבה כלפיך, טעויות בחיזור, אתה לא אוהב אותי מספיק, את לא אוהבת אותי מספיק, איך לגרום למישהו לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר?
לבקש אהבה, הימור על אהבה כלפיך, טעויות בחיזור, אתה לא אוהב אותי מספיק, את לא אוהבת אותי מספיק, איך לגרום למישהו לאהוב אותך יותר? אני רוצה לקבל יותר יחס, אני רוצה לקבל יותר תשומת לב, איך לגרום לו לאהוב אותך יותר?
...הוא עלול לקבל אהבה מתוך פחד או לחץ - וזה לא רצוי. הדרך הנכונה היא להתמקד ביצירת סביבה שמאפשרת לאהבה לצמוח מעצמה, ולא בניסיון לכפות אותה על הצד השני. מה המסקנה? אם רוצים לקבל יותר אהבה, חשוב להבין שאהבה היא לא דבר שניתן לדרוש או לכפות. במקום להתלונן על חוסר אהבה, עדיף לבדוק כיצד ניתן לשפר את הקשר כך שהאהבה תגדל מעצמה. תלונות ואולטימטומים עשויים להביא לתוצאות הפוכות ולגרום לריחוק. לכן, יש לפעול בחכמה וליצור מציאות שבה אהבה תצמח באופן טבעי. איך לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות נפוצות בחיזור איך לשפר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע שאתה איש מקצוע החדרת מסרים לתת מודע לקוח קיבל החלטה שגויה להציג מחיר ללקוח טריקים לשכנוע אנשים מוצר עם תקלות לדבר עם לקוח להיות עשיר מתחום המכירות למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך? מוצר מושלם למכור בכל מצב שיטות השכנוע של מנטורים למכירות למכור את עצמי בביטחון עצמי טכניקות מניפולציה מי ישכנע את מי? לגרום למישהו לא לנסות מתי להוציא את המוצר לשוק? שיווק דיגיטאלי איך לשכנע ילד לסדר? שיווק באופן כללי האם להמשיך לעשות שיווק? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? למכור בלי מאמץ שיטות שכנוע גלויות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון לתת בך אמון טקסט שכנוע צרכי הלקוח לפני רכישה ארגון המידע השיווקי שכנוע ברמת הפוטנציאל ביקורות שליליות של לקוחות איך להסביר את המחיר ללקוח? לשכנע מישהו להצביע למפלגה למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מסרים בפרסומות בטלביזיה אין פתרון ללקוח יעדי מכירות מנהל המכירות אשם הרגשת זרות עם לקוח לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו למכור בכיף איך להזדהות? מניפולציות על אנשים שיטות לשכנוע לקוחות מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות לחזור על השאלה של הלקוח מענה ללקוח הזדהות עם הרצון למכור מוצר אחר התנגדויות של לקוחות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? למכור מוצר בלי חשק פחד ממכירות איך למכור ללקוח מוצר? בעיה של לקוח בלי פתרון לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... מה זה שיווק טוב? למכור קרח לאסקימואים ליצור משפך שיווקי אורגני טיימינג של שכנוע עקיף איך חבילות משפיעות על הלקוח? למכור בזול לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי יכול לשכנע כל אחד בכל דבר מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? לקוח לא קונה ממך איך להציג מוצר ללקוח? איך לשכנע אנשים? לעשות שטיפת מוח ללקוח האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו לתגמל את אנשי המכירות שלך לנתח משפך שיווקי ליצור אמון באמצעות מה זה משפך שיווקי? טריקים לשכנוע בטקסט לגרום למישהו שהוא יכול להשתנות איך לשמר לקוח? שיטות nlp איך למכור מוצר בינוני? לגרום למישהו להימשך להיות רע ללקוח למכור בלי ביטחון לתת ללקוח הנחה בניית אמון מחדש לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים ניהול מכירות הלקוח האידיאלי שלך מוצר בעטיפה השפעה שלילית להציג הנחה ללקוח לשכנע ילד לעשות שעורי בית ערך אמיתי של מוצר לגרום למישהו לייסורי מצפון לתת ללקוח אפשרויות גרועות למכור עם אנרגיה איך למכור מוצרי יוקרה? לשכנע מישהו שיש לו בחירה לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, לשכנע, להשפיע בתחום שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.0625 שניות - עכשיו 03_11_2025 השעה 13:33:33 - wesi28