אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות ✔נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, סדנת מכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע אנשים לקנות מוצר, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, טיפול nlp, לימודי רטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, NLP וסוגסטיה, NLP טיפול, התנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP טיפול אישי, לשכנע בחור, ייעוץ לאנשי מכירות, ניהול משא ומתן, מטפל אישי, להתמודד עם התנגדות של לקוח, להשפיע על התת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שתילת מחשבות, יועץ פוליטי, לשכנע בנות, NLP, ללמוד דיבייטינג, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, אמנות השכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP הרצאה, לשכנע את הילד,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.

והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.

בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?

בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?

בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?

לדוגמה, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?

2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?

3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:

1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.

2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.

3 -למה המוצר יקר ללקוח.

עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.

אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה:

* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?

* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?

* אולי הוא אמר משהו דומה?

* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?

* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?

* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?

* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?

* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?

* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?

* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?

* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?

* האם יש רמות של יקר?

* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?

* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?

* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?

* מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה המדויקת של יקר?

* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?

* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?

* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
  1. חלק נוכחי 👈1
  2. חלק 2
חלק 2
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר ...
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
...מגיב בצורה שונה, ולכן יש ללמוד ולהתאים את השימוש בשם הפרטי או הכינוי בהתאם למי שמולנו. אם אנחנו לא יודעים בוודאות מה הדרך שתיצור קרבה, אליעד ממליץ לשאול את האדם או ללמוד מהדרך בה הוא עצמו משתמש בשמות של אחרים. בסיכום, יצירת קרבה לא תלויה רק בשימוש בשם הפרטי, אלא גם בהבנה מעמיקה של איך האדם השני תופס את השם ואת הקשר שלו עם אחרים. כל אדם מגיב בצורה שונה, ולכן הדרך היעילה ביותר היא להבין את הצרכים והתחושות של האדם השני ולפנות אליו באופן אישי תוך שמירה על רגישות להעדפותיו. איך ליצור קרבה עם אחרים? שימוש...
איך לא לשתול מחשבות? איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? איך לא לנסח מנטרה? איך להעביר מסר תת הכרתי? איך לשכנע את עצמך? איך להתנסח נכון? שתילת מחשבה חד ערכית, תרתי משמע בשתילת מחשבות
...בתת מודע? והעניין הוא, שצריך לשים לב לכך, שלפעמים שותלים למישהו מסר בתת מודע, אבל אצל השומע, חלק מהמילים שנשתלו אצלו בתת המודע, יש להם תרתי משמע עבורו (ריבוי משמעויות). שאז עלולה להיווצר בעיה, ושתילת המחשבה לא תעבוד. לדוגמה, נניח ששותלים למישהו מחשבה שאומרת, אתה יכול לאכול רק כאשר אתה רעב. אבל נניח שאצל השומע, המושג רעב, יש לו תרתי משמע. גם משמעות אחת כפשוטו, של רעב רגיל. וגם משמעות נוספת, של רעב במובן הרגשי. לדוגמה, שאותו אדם יכול לקרוא לתחושה של בא לי לאכול סתם כך בלי רעב פיזי, לצורך השגת מטרה...
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
...ולא להסתפק בכך שהוא תיאור כללי של המוצר. בנוגע למכור מוצר חדש בשוק, אליעד טוען שחשוב להבין את הצורך של הלקוח ולהציג את המוצר כפתרון המושלם. כיצד לשכנע משקיעים להאמין במוצר? בהקשר למשקיעים, השאלה היא כיצד להציג להם את הפוטנציאל של המוצר או הפטנט באופן שיגרום להם להבין את הסיכון הכרוך בכך, ומצד שני את הפוטנציאל לרווחים עתידיים. השיחה נסבה גם על סוגי סיכון שהמשקיע עשוי לחשוש מהם, ומהם הצעדים שעליו לנקוט כדי למזער את הסיכון מבלי לוותר על אפשרויות רווח גדולות. אליעד מבהיר כי יש להציג את התמונה הגדולה...
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
...טובה אז מה את אמורה לענות לו על השאלה מה שלומך? ש: הכל בסדר. אליעד: אז התשובה שאת אומרת זה להגיד לו הכל בסדר שזאת לא באמת התשובה הנכונה, התשובה הנכונה שאת אמורה לתת לו את התשובה שהוא רוצה לשמוע אם הוא רוצה לשמוע שאת אומללה ואת צריכה לראות אותו שיציל אותך אולי באמת את צריכה לתת לו את התשובה נכון, יפה אבל בא נלך על הפשוט שנגיד שאת אומרת לו הכל בסדר עכשיו אפשר להגיד הכל בסדר ואפשר להגיד וואלה היום יש מזג אוויר נעים נגיד נכון בא נדבר על מזג האוויר. עכשיו הרעיון הוא שנגיד האם זה יהיה הגיוני להגיד למישהו...
להחזיר את האקסית, לגרום לאקס לחזור אליך, לגרום לאקסית לרצות אותך, לגרום למישהו להתגעגע, איך לחזור לאקסית? כיצד להחזיר אקסית? החזרת אהבה, להחזיר אהבה, לחזור לאקס, להחזיר אותו אלי, געגוע
להחזיר את האקסית, לגרום לאקס לחזור אליך, לגרום לאקסית לרצות אותך, לגרום למישהו להתגעגע, איך לחזור לאקסית? כיצד להחזיר אקסית? החזרת אהבה, להחזיר אהבה, לחזור לאקס, להחזיר אותו אלי, געגוע
...אפשר לבחור את הדרך הנכונה לפעולה - לשנות התנהגות, להתנתק, לשמור על קשר, או אולי אפילו לשלב בין השיטות. אליעד ממליץ לעשות רשימה מדויקת של הדברים שיגרמו לאקסית לרצות לחזור ושל הדברים שימנעו ממנה לרצות לחזור, תוך הדגשה שזה חייב להיות מנקודת המבט שלה ולא משלך. רק אם הרשימה מדויקת ואמיתית, ניתן לפעול נכון ולשנות את המצב לטובתך. בסופו של דבר, אליעד מדגיש שכל החלטה צריכה להתבסס על הבנת הסיטואציה לעומק, על ניתוח מדויק של המצב ושל ההעדפות של הצד השני, ובמיוחד על זיהוי האמת העמוקה שמאחורי הפרידה. איך להחזיר...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
...לפי אליעד כהן, איש מכירות שמנסה למכור מוצר ללקוח מבלי להבין קודם את החיסרון האמיתי שהלקוח מעוניין למלא - לרוב לא יצליח לסגור עסקה. איש המכירות טועה כאשר הוא מתרכז ברצון למכור את המוצר, במקום להתמקד בשאלה מה הלקוח באמת רוצה ומה חסר לו. איך להבין מה הלקוח באמת רוצה לקנות? אליעד כהן מדגיש שעל איש המכירות להבין תחילה את נקודת המבט של הלקוח, שהיא בעצם המהות הפנימית של הרצון שלו. זה אומר שהמוכר לא צריך להסתפק בכך שהלקוח אומר לו שהוא מעוניין במוצר מסוים, אלא עליו לברר מדוע הלקוח מעוניין דווקא במוצר זה...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
...לגבי עבודה איתכם, תוכלו לומר לו: אם הייתי במקומך ומחפש שותף, הייתי שואל את השאלה הזו והזו. כך אתם נותנים לו כיוון ברור כיצד לבדוק אתכם. למה זו עצה טובה? רמאים ואנשים לא אמינים מעדיפים שלא ישאלו אותם יותר מדי שאלות, כי הם עלולים להיחשף. לעומת זאת, אדם ישר ובטוח במוצר או בשירות שלו דווקא ירצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי ישאל כמה שיותר שאלות, משום שאין לו מה להסתיר. כמובן, יש מניפולציות מתוחכמות יותר שבהן אדם יכול לעודד שאלות, אבל לא את השאלות הנכונות - אך זה כבר נושא אחר. איך זה עובד בפועל? 1. תנו...
קשה להשגה במערכות יחסים, איך לא להילקח כמובן מאליו? האם חייב להיות קשה להשגה? כמה להיות קשה להשגה? איך לגרום למישהו לרצות אותך יותר? מה זה קשה להשגה? האם זה טוב להיות קשה להשגה? להיות קל להשגה, לגרום למישהו לרדוף אחריך
קשה להשגה במערכות יחסים, איך לא להילקח כמובן מאליו? האם חייב להיות קשה להשגה? כמה להיות קשה להשגה? איך לגרום למישהו לרצות אותך יותר? מה זה קשה להשגה? האם זה טוב להיות קשה להשגה? להיות קל להשגה, לגרום למישהו לרדוף אחריך
...הסיטואציה ולדעת בדיוק מתי להיות קשה להשגה, כמה, ואיך לעשות זאת בצורה נכונה. מהי השורה התחתונה לגבי קשה להשגה בזוגיות? בסיכום דבריו אליעד מציין כי קשה להשגה הוא כלי עבודה. לא חובה להשתמש בו תמיד, אך הוא יכול להיות יעיל כאשר משתמשים בו בחוכמה. המפתח הוא לוודא שהצד השני מרגיש טוב בקשר, כי בסופו של דבר, הרגשה טובה היא הבסיס למערכת יחסים מוצלחת. איך להיות קשה להשגה? איך לגרום למישהו לרדוף אחריך? מה לעשות כדי לא להילקח כמובן מאליו? האם כדאי להיות קל או קשה להשגה? איך לגרום לבן זוג להעריך אותי יותר? מה...
געגוע מהו, איך נוצר געגוע? מתי מתגעגעים למישהו? האם אפשרי להפסיק להתגעגע? האם הוא מתגעגע אליך? האם היא מתגעגעת אלי? האם הוא חושב עלי? האם היא חושבת עלי? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? מנגנון הגעגוע, למה אני מתגעגעת? נוסטלגיה
געגוע מהו, איך נוצר געגוע? מתי מתגעגעים למישהו? האם אפשרי להפסיק להתגעגע? האם הוא מתגעגע אליך? האם היא מתגעגעת אלי? האם הוא חושב עלי? האם היא חושבת עלי? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? מנגנון הגעגוע, למה אני מתגעגעת? נוסטלגיה
...ביטחון עצמי, תתגעגע אליו כאשר תרגיש חסר ביטחון. כל אדם או חוויה שהעניקו לך ערך מסוים יכולים להיות מקור לגעגוע, כל עוד החיסרון הזה חוזר לחייך. זה לא רק אנשים, זה גם מקומות, חוויות, חפצים - כל דבר שהעניק לך תחושה טובה. לדוגמה: הבית שגדלת בו - מסמל ביטחון ונוחות. טיול מסוים - מסמל חופש והרפתקאות. תכשיט - מסמל זיכרון או חיבור רגשי. מתי אדם יתגעגע אליך? אם לא מילאת חיסרון מסוים אצל מישהו - אין לו סיבה להתגעגע אליך, כי יש לו תחליפים. אבל אם הענקת לו משהו ייחודי שאין לו תחליף קל, אז כשהוא ייתקל בחיסרון...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? איך להכין חומרי שיווק? הסוד להצליח במכירות שכנוע מכירות לקוח לא רוצה לענות לטלפון מנטורים לשיווק שכנוע בצורת שאלה לקוח לא רוכש הנחה ללקוח במשא ומתן מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? בחירת מלאי מוצרים השכנוע של ביבי נתניהו הצבת יעדי מכירות ללמוד לשכנע אנשים תקציב של הלקוח מי הלקוחות הטובים שלך? בעיות רגשיות של אנשי מכירות לשכנע עובד בעבודה לגרום למישהו להפסיק להטריד אותך לשכנע מישהו להתייחס לקוח רע איזה סרטון שיווקי לעשות? לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר תועלת של לקוח מהמוצר למכור כשאתה בלי מצב רוח למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט לגרום למישהו לא להתלונן עליך לגרום למישהו לא לחזר אחריך לשכנע מישהו לא לפחד תלונות של לקוח לשכנע מישהו לעזוב כת לשכנע אישה להרגיש שחסר לשכנע במשהו אמיתי לקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו למכור בלי אנרגיה למכור מוצר בלי יתרונות חשיבות המבנה של מסע הלקוח לגרום ללקוח לחזור יחסי לקוח ונותן שירות מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? הבנת התת מודע להתעקש מול לקוח יסודות ההשפעה שכנוע בדרך השלילה איך לענות ללקוח כמה זה עולה? שאלות הסינון של הלקוח מה הכי קל לשכנע? הצלחה במשא ומתן לגרום למישהו להתייחס איך לשפר את אנשי המכירות? התמודדות עם מוצרים מתחרים החסרונות שיש במוצר לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? לגרום ללקוח לומר לך את האמת פרסומות לשכנע לקוח לרצות להסכים איתך להשפיע על תת המודע לשכנע מישהו לא להתנגד להצעה שלך למכור ללקוח הראשון לשכנע עובד לשכנע את הבנקאי לא שלם עם המוצר לא לפחד למכור איך להצליח במכירות? יתרונות מוצר איך לנהל משא ומתן על מחיר? להיות יותר חזק מהלקוח לראיין עובדים במכירות מחיר ללקוח מוצר לא איכותי לקבע את המחיר אצל הלקוח לגרום ללקוח להרגיש טוב להבין מה האלטרנטיבות של הלקוח יקר ללקוח להתעשר מתחום המכירות שיווק חנויות באיזו התנגדות לקוח להתמקד? לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? נולדת איש מכירות לגרום למישהו לא להאמין לגרום למישהו להסיר אחריות איש מכירות חכם משא ומתן על שכר לדבר עם הלקוח לגרום למישהו להבין שהוא יהיר מיתוג מוצר יקר שיטת מכירות לשכנע מישהו לא להאמין באלוהים שיווק בשכנוע ישיר איך אפשר למכור? משא ומתן על מחיר לתת לאנשים את המוצר בחינם מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום? לשכנע מישהו לכבד לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, תורת המשחקים, אימון אישי בנושאי שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.9531 שניות - עכשיו 03_11_2025 השעה 13:33:32 - wesi28