אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק המוצר ✔יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיווק המוצר, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, nlp בחורות, nlp השפעה על אחרים, NLP מדריך, איך לשכנע את הלקוח, שיטת nlp, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, אומנות הראיון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, לימוד דמיון מודרך, לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, הגדלת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP כלים, איך לשכנע בוויכוח, סודות ההשפעה, התמודדות עם התנגדויות במכירות, NLP ודמיון מודרך, הדרכת אנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, איך לשכנע את האשה, ספרים nlp, nlp לאנשי מכירות, שיטות לשכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, מאמן עסקי, תשובות בראיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
12:55יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח ולהצליח בסטארטאפ?

במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלות מפתח בתחום הסטארטאפים, פיתוח מוצרים, וההשקעה הנדרשת להצלחתם. עיקר השיח מתמקד בסוגיות של פיתוח עסקי, האם להשקיע יותר בפיתוח המוצר או בשיווקו, ומהן הדילמות שסטארטאפים נתקלים בהן בדרך להצלחה.

למה סטארטאפים נכשלים?

אליעד מציין כי רוב הסטארטאפים נכשלים משום שהם לא מצליחים לפתח מוצר שמצליח להימכר או כי הם לא מצליחים למכור אותו למספר מספיק של לקוחות. הכישלון עשוי לנבוע מהשקעה לא נכונה בפיתוח המוצר או בשיווקו. אחת הדילמות המרכזיות היא כיצד להקצות את המשאבים בצורה נכונה בין פיתוח המוצר לשיווקו. בחלק מהמקרים, הסטארטאפים מפתחים מוצרים בלי לדעת אם יש בכלל שוק או קהל יעד שמוכן לשלם עליהם.

האם לפתח מוצר לפני שיש לקוח?

אחת השאלות המרכזיות שנדונות היא האם כדאי לפתח את המוצר לפני שנמצא לקוח מוכן לשלם. אליעד מציין כי המצב האידיאלי הוא כאשר יש כבר לקוח שמוכן לשלם עבור המוצר, מה שמאפשר לפתח את המוצר על חשבונו. במקרה זה, הלקוח למעשה מממן את הפיתוח ומספק גם תמיכה בשלב מוקדם של התהליך. אולם, ישנם מקרים שבהם היזם מפתח את המוצר ללא התחייבות מצד הלקוח, ויש כאן סיכון ברור, שכן לא תמיד ניתן יהיה למכור את המוצר בהמשך.

אפשרויות פיתוח המוצר על חשבון הלקוח

אליעד מציין מספר דרכים בהן אפשר לפתח מוצר על חשבון הלקוח:

1. הסכמות מראש עם לקוח עתידי - המצב האידיאלי הוא כאשר יש לקוח שמסכים מראש לשלם עבור המוצר או הטכנולוגיה שפותחה. במקרה זה, הלקוח משלם עבור הפיתוח מראש, בתמורה לכך שהמוצר יפותח במיוחד עבורו.

2. פיתוח על בסיס מחקר - אפשרות נוספת היא כאשר הלקוח משלם לא רק עבור הפיתוח אלא גם עבור מחקר ראשוני שיבדוק אם הפיתוח אפשרי. במקרה הזה, הלקוח מקבל את התחייבות המפתח רק לפיתוח טכנולוגי ולא להצלחה מלאה של המוצר בשוק.

תהליך של פיתוח מול מכירה

אליעד מדגיש את הצורך בהבנת השוק ודרישות הלקוחות לפני שמתחילים בתהליך הפיתוח. אם המפתח לא יודע מי יהיו הלקוחות, מה הם צריכים ומה המחיר שהם מוכנים לשלם, יש סיכון גבוה שהפיתוח לא יצליח. במקרים רבים, יזמים מתחילים לפתח את המוצר כי הם מאמינים שהוא טוב, אך ללא הבנה ברורה של דרישות השוק, הסיכון הוא גבוה.

פיתוח עסקי וייעוץ לסטארטאפים

אליעד מציע דרכים להצליח גם כאשר היזם לא בטוח האם להשקיע בשיווק או בפיתוח. אם היזם לא מרגיש שהוא מסוגל להציג את המוצר בצורה אפקטיבית, ייתכן שזו בעיה של חוסר ביטחון עצמי או יכולת מכירה. במקרה כזה, יש מקום להשקיע בהכשרה בתחום השיווק והמכירות, ואליעד אף מציע להיעזר בייעוץ מקצועי לעסקים ולסטארטאפים, כדי להגדיל את הסיכוי להצלחה.

השפעת השיווק על הצלחת הסטארטאפ

מכירת המוצר היא לא פחות חשובה מהפיתוח עצמו, ולעיתים ההשקעה בשיווק עשויה להיות זו שמובילה להצלחה הגדולה. אליעד מציין שלעתים הבעיה היא לא במוצר אלא בהעדר יכולת שיווקית להציג אותו בצורה אפקטיבית לקהל היעד.

סיכום

ההצלחה של סטארטאפ תלויה בשילוב של פיתוח המוצר בשוק נכון וביכולת השיווק שלו. המפתח להצלחה הוא לא בהכרח רק בפיתוח הטכנולוגי אלא גם בהבנה של הצרכים של הלקוחות, ובחיפוש מתמיד אחר הדרכים למכור את המוצר בצורה שתייצר ערך מוסף.
יעוץ לחברות startup, פיתוח מוצרים, השקעה במחקר ובפיתוח, סוגים של סטארטאפים, למה חברות סטארטאפ נכשלות? קשיים של סטארטאפים, דילמות של סטארטאפים, השקעה בשיווק ובמכירות בחברות סטארטאפ, לקבל תשלום על המאמץ, לקבל תשלום על התוצאה, שכר על המאמץ, שכר על התוצאה, פיתוח טכנולוגיות וניהול עסקי, יעוץ לסטארטאפים, פיתוח עסקים, איך לפתח עסקי? איך להתקדם מבחינה עסקית? האם לצבור עוד ידע? האם לעשות תואר אקדמי? האם להוציא עוד תעודה מקצועית? האם לסיים את הלימודים? האם להשקיע בשיווק המוצר או בפיתוח המוצר? אימון עסקי, אימון לעסקים, אימון להקמת עסק, איך להקים עסק מצליח? חרדת ביצוע עסקית
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, כלומר, למלא את החיסרון שיש ללקוח. לדבריו, מוכרים רבים מתמקדים יותר מדי בשיווק המוצר שלהם מבלי שהם בכלל מבינים מה באמת הלקוח מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הצורך האמיתי שהוא רוצה למלא באמצעות ... ביותר במכירה הוא למכור ללקוח את מה שהוא באמת רוצה - כלומר, למלא את החיסרון שלו. לעיתים, המוכר מתמקד בשיווק המוצר מבלי להבין מה הלקוח באמת מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הדרישות שלו מהמוצר. לכן, לפני שמתחילים לדבר על המוצר ...
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
...להתעלם מהסיכון, אלא דווקא להביט בו ישירות. במקום להתעודד בססמאות מוטיבציה ריקות כמו אני אצליח בטוח, יש להבין שהכישלון הוא אפשרות אמיתית. אבל יש גם להבין לעומק שהמשמעות של הכישלון לא באמת כל כך חמורה. ברגע שאדם מבין שהערך העצמי שלו אינו תלוי בהצלחת העסק, הוא משתחרר מהפחד, או לפחות מפחית אותו משמעותית, ויכול להתחיל לפעול באופן פרקטי לפיתוח העסק. איך קבלת החלטות לקויה משפיעה על העסק? אחד ההסברים המרכזיים של אליעד הוא שהקושי לקבל החלטות בעסק נובע מתחושת חוסר הבהירות לגבי האפשרויות השונות. הוא מביא דוגמה...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
...לא וודאי? ש1: במקרה שהוא אפילו רואה את התועלת הוא החליט שווה לו לשלם אלף שקל אבל אם השכן שלך בשמונה מאות אותו הדבר יקנה שם. ש2: אז הוא אמר לך בהתאם לתועלת. ש1: כן אבל לא אצלך בא אליך מישהו אומר לך אני שוכנעתי המוצר שלך שווה אלף רק ששכן שלך מוכר בשמונה מאות. אליעד: אתה צודק נכון הלאה בא נתקדם, בסדר אתה צודק הלאה. אוקי אז מה אמרתי כזה דבר בן אדם יש לו ביד מאה שקלים וודאי במאה אחוז שאם הוא יחשוב שאם הוא ייתן לך את המאה שקלים יהיה לו יותר טוב מרע הוא ייתן לך אותם, יותר טוב מרע זה אומר שהוא יחשוב שהתועלת...
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
...להתנסות בו בחינם וללא תנאים. כיום, האינטרנט מוצף ביועצי שיווק המלמדים כיצד לשווק ולמכור, אך בפועל, השיטה הפשוטה והטבעית ביותר היא פשוט לתת לאנשים להשתמש במוצר שלך ללא דרישות מוקדמות כגון רישום, השארת פרטים או המתנה לאירועים מיוחדים. כוחה של התנסות חינמית כאשר אדם מקבל מוצר או שירות בחינם, והוא אכן מועיל לו, הסיכוי שהוא ירצה להמשיך להשתמש בו בתשלום גבוה משמעותית. בדיוק כפי שברמת היחסים האישיים, אם מישהו רוצה להתחבב על אדם אחר, הדרך היעילה ביותר היא פשוט להיות נחמד אליו בלי לצפות לתמורה. כך גם בשיווק...
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
...שמשתמשים בהם יותר, כך מבינים שהם בעלי ערך גבוה יותר, והלקוחות רוצים אותם עוד יותר. לכן, כאשר אתה יוצר מוצר, חשוב להתמקד באיכות האמיתית שלו. ככל שהמוצר יהיה איכותי ובעל ערך גבוה באמת, כך תוכל בביטחון רב יותר לתת ללקוחות להתנסות בו בחינם, ובסופו של דבר להשיג מכירות גבוהות יותר. איך לקוחות הופכים למשווקים של המוצר שלך? כאשר לקוח מתנסה במוצר איכותי ומרגיש שהמוצר הזה משפר את חייו בצורה משמעותית, הוא באופן טבעי ימליץ עליו לאחרים. הלקוח יהפוך באופן לא מודע למשווק פעיל של המוצר, כי אנשים נוטים לספר לאחרים...
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
...אצל הצרכן, כבזבזנות צרכנית אלא כרכישה חכמה. כי מה שזול עולה ביוקר, ואין לי מספיק כסף לרכוש בזול. טעמה המר של האיכות הירודה ישאר זמן רב לאחר שפג תוקפו של טעמו המתוק של המחיר הזול. ואני רוכש את המוצר הכי טוב באמת כי אני צריך אותו ולא רק כי הוא נחשב וכולי. בשורה התחתונה, אם קשה לך למכור מוצר יקר, עליך להסביר ללקוחות שלך, מה באמת התועלות הממשיות שהם יקבלו מרכישת המוצר שלך? בפועל. ולא להסתפק רק באמירה כללית שאומרת, שאתה הכי טוב וכולי. וכך ברגע שהצרכן יכול לנמק לעצמו סיבות ממשיות למה כן המוצר הזה יהיה...
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
...המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי איך לפתח עסק וסטארטאפ מצליח? כשהיזם פותח עסק או סטארטאפ, עליו להבין כי הוא לא רק יזם, אלא גם משקיע. כל פעולה שהוא מבצע בתחום הפיתוח דורשת השקעת זמן וכסף. אם הוא משקיע שעות רבות במפיתוח המוצר או טכנולוגיה, עליו להבין שזמן זה כסף. במקרה כזה, אם הוא לא משקיע במשהו אחר, הוא למעשה משקיע את הזמן שבו יכול היה להרוויח כסף במקום אחר. חשוב...
יזמות, השקעות, להמציא את הגלגל מחדש, האם המצאת את הגלגל מחדש? האם עליתי על פטנט? האם יש לי פטנט? שאלות של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, אני גאון, המצאות
יזמות, השקעות, להמציא את הגלגל מחדש, האם המצאת את הגלגל מחדש? האם עליתי על פטנט? האם יש לי פטנט? שאלות של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, אני גאון, המצאות
...נניח שחשבת לפתוח מועדון חשפנות בעיר בני ברק, ועלה בדעתך שזה רעיון גאוני בגלל הפוטנציאל של אוכלוסיה חרדית שייתכן שמתעניינת בנושא אך לא נגישה אליה בקלות. כאן שוב, אתה ניצב מול שלוש אפשרויות ברורות: אתה באמת גאון כי אף אחד לא חשב על הרעיון הזה לפני כן. אתה פשוט לא מכיר את השוק היטב, וייתכן שמקומות כאלו קיימים כבר. אתה פשוט לא חשבת מספיק, והרגע העלית רעיון גרוע מאוד, משום שמועדון כזה יגרום לך לצרות רבות בעיר חרדית כזו. המטרה בדוגמה הזו היא להראות כמה חשוב לחשוב היטב לפני שממהרים להציג רעיון למשקיעים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיווק המוצר, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיווק המוצר, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך חסרונות במוצר משא ומתן על שכר שיווק בחינם עדויות של לקוחות מכירות שטח לגרום למישהו לדבר לשכנע מישהו להבין אותך אנשי מכירות מתחילים משא ומתן עם לקוח לשכנע כל אחד הוזלת מוצרים איך למכור ללקוח יותר טוב? מטרות למסע לקוח איך לבחור איש מכירות? לשנות מוצר שכנוע סובייקטיבי לקוח שרוצה הנחה למכור ללקוח את שיחת המכירה למכור כשאתה עצוב איך לגרום לאנשים לתת בך אמון? לגרום למישהו להצביע ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות לענות מראש להתנגדויות של הלקוח מניפולציות בשיווק לזהות מניפולציות בשכנוע למכור לאנשים קורסים לגרום למישהו שהוא יכול להשתנות איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך למכור ללקוח הראשון? לקנות את האמון של הלקוח ליצור אמון עם לקוח למכור פטנט יצירת אמון באמצעות לקוח אומר שהוא לא מעוניין איש המכירות רוצה למכור לשפר יכולות שכנוע לגרום ללקוח לגרום למישהו לדבר איתך גורמים להצלחת אנשי המכירות שלך לבנות תהליך שיווק שיטת מכירות מנצחת איך לענות ללקוח שמבקש משהו? ליצור הזדהות לקוח רוצה רק להתכתב הפצת תכנים שיווקיים התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון לחשוף את התקציב של הלקוח מבצעים ללקוחות איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה למכור מוצר יקר ללקוח לבנות עם הלקוח מערכת יחסים יכולות שכנוע שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות לקנות בזול למכור ביוקר לעבוד עם לקוח בעייתי צורכי לקוח להכניס עיזים למשא ומתן טעויות בלתת הנחה ללקוח ליצור תחושת קרבה עם הלקוח לקוחות ממוצעים בירור צרכי לקוח לפנות ללקוח בשיחת טלפון למכור מוצרים איך לא ליצור ראפור? כמה חומרי שיווק ליצור? אנשי מכירות שיטת nlp לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה לגרום למישהו לאהוב להשפיע על לקוחות איך לגרום ללקוח להבין אותך? לאתר את הצרכים של הלקוח מסרים תת הכרתיים בפרסומות שכנוע רגשי קורס לשכנוע איך להתמודד עם תחרות שיווקית? לעשות יותר שיווק איש מכירות מקצועי למכור קורס לסרב למכור הרמוניה עם לקוח איך לבחור חברת שיווק? איך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? איך לשכנע את האקסית לחזור אליך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לשתול לעצמך אמונה בתת מודע? האם איש מכירות טוב? לשכנע מישהו למכור מוצר איש מכירות כריזמטי לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה צריך או רוצה מול לקוח לקבל סירוב של לקוח לקוח רוצה התחייבות על תוצאות לשכנע מישהו לא להיפגע לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לשכנע מישהו לחזור לגרום למישהו לאהוב אותך מחדש מומחה שכנוע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, מניפולציות, להשפיע בתחום שיווק המוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2031 שניות - עכשיו 03_10_2025 השעה 09:37:45 - wesi28