אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תוכן קידום מכירות ✔כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, תוכן קידום מכירות, ניתוח טקסטים, לשכנע בוויכוח, פרסומות, ניתוח תוכן, דיאטת nlp, התנגדות לקוח, לשכנע בראיון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, איך לשכנע גבר להתחתן, לשכנע גבר, פסיכוקיברנטיקה, טיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע את המפקד, התמודדות עם התנגדות מכירות, לשכנע את עצמך, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, מאמן עסקי, לשכנע אנשים להגיד כן, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, אימון אישי לפוליטיקאים, לשכנע עובדת, איך לשכנע את הבוס, סדנאות nlp, איך לשכנע בחור, כושר שכנוע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מיומנויות שכנוע, להתמודד עם התנגדות מכירה, לימודי nlp, הדרכת אנשי מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
מהי כתיבה שיווקית אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט שיווקי?

כתיבה שיווקית היא כלי מרכזי בקידום עסקים באינטרנט, במיוחד כשמדובר במנוע החיפוש של גוגל. אליעד כהן מציין כי המפתח להצלחה בכתיבה שיווקית הוא להבין את צורכי הלקוח הפוטנציאלי ולנסח טקסטים בצורה שמדברת אליו באופן ישיר ומדויק. במיוחד כשמדובר במודעות שיווקיות בגוגל, יש צורך לחשוב על המילים שהלקוחות באמת מחפשים ולא על ניסוחים כלליים ולא ברורים.

מה הבעיה בניסוחים כלליים בכתיבה שיווקית?

אליעד כהן מציג דוגמה למשפט מתוך מודעה בגוגל: "המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות." הוא מציין כי המשפט הזה לא מספיק ברור ומכיל מספר בעיות שיכולות להרתיע את הלקוחות הפוטנציאליים. לדוגמה, הביטוי "מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות" לא בהכרח מתאים למה שהלקוח מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש "חברת ניקיון" או "ניקיון בתים" ולא בהכרח משהו שקשור לשירות חד - פעמי.

מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח?

אליעד מסביר כי אחד הכשלים המרכזיים בכתיבה שיווקית הוא שימוש במילים כללי מדי, שלא מתאימות לחיפושים הספציפיים של הלקוחות. במילים כמו "מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות", הלקוח עשוי לא להבין אם מדובר בשירות חירום או בשירות חד - פעמי בלבד. המילה "חד - פעמיות" עשויה ליצור אסוציאציות שליליות, כמו משהו שלא יחזור על עצמו, מה שיכול לגרום ללקוח לחשוב שהשירות אינו מספיק טוב.

איך לשפר את ניסוח המודעות?

אליעד מציע להימנע משימוש במילים כלליות כמו "מחירים מעולים" ו"ניקיון יסודי". במקום זאת, יש להשתמש במילים מדויקות כמו "מחירים זולים", "מחירים משתלמים" או "מחירים בהתאמה אישית", בהתאם למה שהעסק באמת מציע. על המודעה להציג את היתרון האמיתי בצורה ברורה, כמו לדוגמה: "ניקיון עדין לבתים" במקום "חומרי ניקוי לא מזיקים", או "שירותי ניקיון מידיים" במקום "זמינות מידית", אם מדובר בשירות שמגיע בזמן קצר.

החשיבות של סדר המילים והמשפטים בטקסט שיווקי

עוד דבר חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא סדר החשיבות של המילים בטקסט. לפי אליעד כהן, אם המחיר הוא הקריטי ביותר עבור הלקוח, הוא צריך להופיע בראש הטקסט. אם הלקוח מעדיף שירות מיידי, הביטוי "זמינות מידית" צריך להיות בולט. כך, חשוב להדגיש את הדברים שהלקוח מתעניין בהם יותר. אם הלקוח מחפש חברת ניקיון זולה, יש להדגיש את המחיר הזול, אם הוא מחפש שירות מהיר, על הטקסט לשדר זמינות...
מהי כתיבה שיווקית אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט שיווקי?

כתיבה שיווקית יעילה היא כלי חיוני לקידום עסקים באינטרנט, במיוחד במנוע החיפוש של גוגל. לפי אליעד כהן, כאשר אנו כותבים טקסט שיווקי בגוגל, עלינו להתייחס באופן מדויק לאופן החשיבה של הלקוח הפוטנציאלי, ולא רק להשתמש במילים כלליות או במשפטים חסרי משמעות ברורה.

לדוגמה, אליעד מנתח את המשפט הבא מתוך מודעה בגוגל: "המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות." הוא מדגיש שהמשפט אינו מספיק ברור ומכיל מספר בעיות שעלולות להרתיע לקוחות פוטנציאליים.

מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח?

אליעד מסביר שאחת הבעיות המרכזיות בטקסט השיווקי הנ"ל היא שהביטוי "מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות" אינו בהכרח מה שהלקוח מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש פשוט "חברת ניקיון" או "ניקיון בתים" ולא בהכרח "חד - פעמיות". השימוש במילה "חד - פעמיות" יכול לעורר אסוציאציה שלילית, כאילו השירות לא טוב מספיק בשביל שיחזרו אליו שוב, או שהוא מוצר שניתן לזרוק אחרי שימוש יחיד, בדומה למוצרים חד - פעמיים כמו כוסות או כלים מפלסטיק.

לכן, לפי אליעד, יש חשיבות מכרעת לכך שהניסוח יהיה תואם במדויק למה שהלקוח מחפש, ולא לנחש או לכתוב באופן כללי מדי. על מנת לדעת זאת, אפשר להיעזר בכלים שגוגל מציעה, כמו צפייה בחיפושים פופולריים, או פשוט לבדוק מה הלקוחות מחפשים הכי הרבה בתחום זה, וכך לנסח טקסט שיהיה ברור, מדויק, ואטרקטיבי ללקוח.

מה לא ברור בניסוח "מחירים מעולים" ומדוע הוא לא מומלץ?

דוגמה נוספת לבעיה בטקסט היא הביטוי "מחירים מעולים". אליעד מדגיש ש"מחירים מעולים" הוא ביטוי כללי מדי, שלא מבהיר ללקוח מה היתרון האמיתי שהוא מקבל. המילה "מעולים" יכולה להתפרש בכמה דרכים: האם מדובר במחיר זול, מחיר הוגן, או אולי מחיר יקר שמייצג איכות גבוהה במיוחד?

אליעד מציע שבמקום זאת יהיה עדיף להשתמש במילים ברורות יותר כמו "מחירים זולים", "מחירים משתלמים" או "מחירים בהתאמה אישית", תלוי מה היתרון האמיתי של העסק ומה מחפש הלקוח. למשל, אם העסק מציע מחיר מותאם אישית לכל לקוח, עדיף לציין זאת במפורש. אם העסק זול במיוחד, יש להדגיש את המחיר הזול באופן ברור ומפורש.

איך להשתמש נכון בביטוי "חומרי ניקוי לא מזיקים"?

גם הביטוי "חומרי ניקוי לא מזיקים" הוא בעייתי מבחינה שיווקית, כי לא ברור אם הלקוח חושב דווקא על המילה "לא מזיקים" או על מילים אחרות כמו "ידידותיים לסביבה" או "בטוחים לשימוש". לפי אליעד, השימוש בביטויים מדויקים לפי מה שהלקוחות מחפשים הוא קריטי להצלחת המודעה.

לדוגמה, אם הלקוח חושש מפגיעה ברהיטים או משימוש בחומרים חזקים מדי, עדיף להשתמש במילים כמו "חומרי ניקוי עדינים" או "חומרים בטוחים לשימוש". כך, הלקוח יקבל תחושה שהטקסט עונה בדיוק על הצורך שלו.

מהו סדר החשיבות האופטימלי בטקסט שיווקי?

אליעד מציין כי סדר המילים והמשפטים בתוך הטקסט השיווקי חייב להיות תואם לסדר החשיבות שהלקוח מייחס לדברים. אם חשוב ללקוח יותר מכל המחיר, זה מה שצריך להופיע ראשון. אם זמינות מיידית היא הקריטית ביותר עבור הלקוחות שמחפשים "חברת ניקיון דחופה", הרי שהמונח "זמינים לעבודות מידיות" צריך להיות מודגש וממוקם במקום בולט יותר בטקסט.

איך לגלות מה הלקוח באמת רוצה לחפש...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: תוכן קידום מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, תוכן קידום מכירות, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לנהל משא ומתן על מחיר עם לקוח לקוחות עם בקשות מוזרות לשתול לעצמך אמונה בתת מודע לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה להצליח למכור למכור בטלפון לעשות כסף ממכירות לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה שכנוע עובדים לגרום למישהו לבקש לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף האם איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק? איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? ללמוד למכור האם nlp עובד? לתגמל את אנשי המכירות שלך להעלות מחיר ללקוחות החסרונות שיש במוצר לטפל בהתנגדות של הלקוח הרגשת הזדהות להיות עשיר ממכירות לגרום למישהו לא לפחד ניהול מכירות בטלפון יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים לקוח שעושה צרות למה קשה למכור? מכירה של מוצר איך למכור עם חשק? זיהוי התנגדות הלקוח לנהל משא ומתן על שכר עם הבוס שכנוע גלוי להתמודד עם התנגדויות לקוח לבחור משרד שיווק למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר למכור דירה כל אחד יכול להיות איש מכירות לקוח משקר לקוח לא רוצה איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח? לגרום ללקוחות אין לי לקוחות ליצור הזדהות ליצור ללקוח תחושת החמצה מה זה מוצר? מתי להכין חומרי שיווק? להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לגרום למישהו לרצות לתת לך? מגוון מוצרים להחזיק במלאי לשכנע אנשים בעלי סמכות איך לאהוב למכור? הכנסת עיזים למשא ומתן מנהל מכירות טוב איך לגרום ללקוח להיות לקוח חוזר? איך לענות ללקוח כמה זה עולה? להשתמש בראפור ליצירת כימיה איך מנתחים משפך שיווקי? איך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך לענות ללקוח ששואל אותך? לגרום ללקוח להרגיש בנוח בונוסים על מכירות שכנוע באמצעות הקצנה מה הכוונה למכור את עצמך ללקוח? לקוחות שרוצים מחיר יקר להרגיש טוב למכור לגרום למישהו לקבל עזרה לנהל משא ומתן על מחיר להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח יעוץ שיווקי עלות ייצור של מוצר תוכנית להכנת חומרי שיווק איך לענות ללקוח שאומר? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? לפרט את הצעת המחיר ללקוח אמון באמצעות השלמת מילים פחד של לקוח איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך? איתור צרכים של לקוח איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון? הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה מניפולציה רגשית איך לומדים nlp? לשכנע שוטר לשכנע מישהו להאמין לך יעוץ לאנשי מכירות אני אצליח למכור לשכנע אקס לשכנע לקוח לחזור למכור לעצמך לקוחות מתלוננים בגוגל להציג ללקוח דירה עלויות איש מכירות התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל איזה מידע להציג ללקוח קודם? השקעה באיש מכירות איך להתמודד עם סירוב של לקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, הדרכת מכירות, קואצ'ר בנושא תוכן קידום מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3125 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 23:06:56 - wesi28