אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יצירת אמון עם שותפים עסקיים, פגישת היכרות עם שותפים, הסכם ממון לפני החתונה, הצפת בעיות עתידיות, איך להציף בעיות עתידיות? איך לבחור שותף לעסקים? איך לשדר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, שיפור כושר שכנוע, ייעוץ פוליטי, NLP טיפול בדיכאון, NLP הרצאות, טקסט שכנוע, גישת ה nlp, איך למכור יותר, לשכנע אשה לחזור, לשכנע את אמא, להשפיע על תת המודע, מכירות ושיווק, NLP למטפלים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, התנגדות במכירה, שאלות קשות בראיון, שתילת מחשבות, לימוד nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, nlp techniques, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, סוגסטיה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, הכוח לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, פרסומות, לימודי רטוריקה, להתמודד עם התנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע אנשים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יצירת אמון עם שותפים עסקיים, פגישת היכרות עם שותפים, הסכם ממון לפני החתונה, הצפת בעיות עתידיות, איך להציף בעיות עתידיות? איך לבחור שותף לעסקים? איך לשדר אמון? איך לגרום למישהו לסמוך עליך? בעיות אפשריות בעתיד, ניסוח הסכמים
למה כדאי להציף בעיות אפשריות לפני כניסה לשותפות עסקית?

כאשר רוצים לבנות מערכת יחסים המבוססת על אמון, בין אם מדובר בשותפות עסקית, בהסכם בין חברות או אפילו בזוגיות ובנישואים, אחת הפעולות החשובות ביותר היא להציף מראש בעיות פוטנציאליות שעלולות להתגלות בעתיד. רוב האנשים נמנעים משיחה גלויה על בעיות אפשריות, מחשש שהשיח הזה יפגע בשותפות או יגרום לצד השני לפחד, אך למעשה, ההימנעות הזו היא טעות שעלולה לעלות ביוקר בעתיד.

מדוע אנשים נמנעים מלדבר מראש על בעיות עתידיות?

בדרך כלל, אנשים נמנעים מלשאול שאלות כמו: "מה יקרה אם לא נסתדר?", "איפה יכולות להתעורר בעיות בינינו?", "למה אתה חושב שאולי לא נסתדר?", "מה גורם לך לחשוש ממני?", או "אילו נקודות עשויות להיות בעייתיות בינינו בעתיד?". אנשים גם חוששים מחתימה על הסכם ממון לפני חתונה, מתוך תחושה שאם מדברים מראש על פרידה, אולי עדיף לא להתחתן בכלל. במקום זאת, אנשים מעדיפים להעמיד פנים שהכל מושלם ושהכל יסתדר מעצמו, למרות שברור לכולם שיכולות להתעורר בעיות בהמשך.

מהם היתרונות בהצפת בעיות עתידיות מראש?

כאשר מדברים בגלוי מראש על בעיות עתידיות, משדרים אמינות ורצינות, ומפחיתים משמעותית את הסיכון לבעיות גדולות יותר בעתיד. לדוגמה, אדם שנוהג ברכב ולא חושב שיש סיכוי שיתרחשו תאונות - למעשה מגדיל את הסיכוי לתאונה, מכיוון שהוא אינו ערני לסיכונים בדרך. לעומתו, אדם שמודע לסיכון, נוהג בצורה שקולה וזהירה יותר, ולכן הסיכוי שלו לתאונה קטן יותר.

כך בדיוק קורה גם בשותפויות: כאשר שני הצדדים מדברים על הבעיות האפשריות, הם נעשים מודעים מראש לבעיות ומוצאים דרכים למנוע או לטפל בהן אם יתעוררו. אם שותף מסוים מסרב לדבר על בעיות עתידיות או להכניס סעיפים בהסכם שיגנו עליו, יש רק שתי אפשרויות: או שהוא אינו מודע לסכנות ואינו מבין בתחום, או שהוא יודע מראש שהוא לא יכבד את ההסכם ומתכנן להפר אותו, ולכן לא אכפת לו מההשלכות.

איך נכון להציף בעיות בלי להרתיע את הצד השני?

למרות החשיבות של הצפת בעיות, חשוב להקפיד לעשות זאת בצורה מאוזנת וחכמה. אם תגזימו ותעלו יותר מדי בעיות, אתם עלולים להכניס את השותף הפוטנציאלי לחרדות, ולגרום לו להירתע משיתוף פעולה איתכם. לכן, הצפת הבעיות צריכה להיעשות באופן מתון וממוקד, תוך כדי יצירת שיח פתוח וכנה, בלי להלחיץ את הצד השני.

אילו שאלות כדאי לשאול בפגישת היכרות עם שותף עסקי?

בפגישת היכרות עם שותף פוטנציאלי, רצוי לשאול שאלות כמו:
  • איפה לדעתך עלולות להתעורר בעיות בינינו בעתיד?
  • אילו בעיות היו לך בעבר עם שותפים או לקוחות אחרים?
  • מה יכול לגרום לך לא להסתדר איתי לדעתך?
  • ממה אתה חושש בשותפות בינינו?
  • איך בדרך כלל אתה נוהג לפתור מחלוקות?
  • מה לדעתך יכול לגרום לשותפות בינינו להיכשל?
העלאת שאלות אלו יוצרת שיח אמיתי, מפחיתה אי - ודאות, ומאפשרת לצדדים להתכונן טוב יותר לשותפות מוצלחת.

מדוע אנשים לא אמינים נמנעים מהצפת בעיות?

אליעד מסביר שכאשר אדם נמנע לחלוטין מלהעלות שאלות הנוגעות לבעיות עתידיות, הוא בדרך כלל או טיפש, או שקרן המתכוון להפר את ההסכם בכל מקרה. אנשים לא אמינים יעדיפו לסגור עסקה במהירות בלי לדון בנושאים רגישים, כי הם לא מתכוונים לעמוד בהתחייבויות. לעומתם, אדם רציני ואמין יעדיף לדון מראש על כל הסעיפים, אפילו אם מדובר בנושאים קשים, כדי להבטיח שההסכם באמת יהיה טוב וברור לכולם.

מה המסקנה לגבי שיחות על בעיות פוטנציאליות?

אליעד מציע לאמץ גישה מפוכחת, שבה בעת יצירת אמון עם שותפים עסקיים או כל סוג של שותפות אחרת, לא לחשוש להציף בעיות עתידיות. זוהי לא המלצה מוחלטת, אבל בהחלט עצה שצריך לשקול ברצינות: לחשוב כמה, איך ולמה כדאי להציף את הבעיות הללו כבר בשלב הראשוני של ההיכרות.

בסופו של דבר, הצפת בעיות מראש לא מעידה על חוסר אמון, אלא להפך - היא מראה על רצינות, אמינות ושקיפות, ומגבירה את הסיכוי לשותפות ארוכת טווח ומוצלחת.
איך לשדר אמון ולבנות מערכת יחסים אמינה עם שותף?

כאשר רוצים ליצור שותפות עם מישהו - בין אם זה בתחום העסקי, החברתי או הזוגי - יש צורך לבנות אמון. אז איך גורמים למישהו להאמין בך? איך משדרים אמון? יש לכך היבטים רבים, וההיבט המרכזי כרגע הוא זה: צריך להציף מראש את הבעיות שאתה חושב שיכולות לצוץ בהמשך הדרך.

אני אסביר: כששני אנשים נפגשים כדי לבדוק אם הם מתאימים לשותפות - אם זה בעסק, בזוגיות או בכל מסגרת אחרת - רוב האנשים חוששים לדבר על הבעיות שעלולות להתעורר. אנשים נמנעים מלשאול שאלות כמו:
  • למה שלא נסתדר?
  • מה נעשה אם יתגלו חיכוכים בינינו?
  • מה עלול לגרום לשותפות שלנו להיכשל?
  • איפה לדעתך יכולים להיות הקשיים בינינו?
  • ממה אתה חושש לגביי, וממה אני חושש לגביך?
אלו שאלות שאנשים מעדיפים לא להעלות. זו בדיוק הסיבה שאנשים נמנעים מלחתום על הסכם ממון לפני חתונה - הם לא רוצים לחשוב על פרידה, כי אם יש חשש לגירושים, אז למה להתחתן? אבל בפועל, התעלמות מהבעיות אינה מעלימה אותן.

למה חשוב להציף בעיות מראש?

אם רוצים לשדר אמון ולפעול בצורה נכונה, חובה לדבר מראש על הבעיות שיכולות להופיע.

אנשים נוטים להתחלק לשני טיפוסים:
  • אלה שאומרים "יהיה בסדר, הכל יסתדר". הם הכי מסוכנים - כי אדם שנוהג ברכב בלי לחשוב שאולי תהיה תאונה, יגדיל את הסיכוי שתהיה תאונה.
  • לעומתם, יש את אלה שמבינים מראש שיכול להיות משבר - והם נערכים בהתאם. הם מנהלים סיכונים, ולכן הסיכוי שלהם להצליח גבוה יותר.
כשאדם נכנס לשותפות בלי לבדוק אילו בעיות עלולות לצוץ, זה אומר אחד משני דברים:
  • או שהוא לא מבין מה הוא עושה.
  • או שהוא מתכוון לרמות אותך בכל מקרה, ולכן הוא לא טורח לברר על הסיכונים.
אם מישהו חותם על הסכם בלי לבדוק סעיפים שמגנים עליו - או שהוא טיפש, או שהוא יודע מראש שהוא הולך להפר את ההסכם, ולכן לא אכפת לו מהסעיפים המשפטיים.

איך לא להפחיד את השותף הפוטנציאלי?

כמובן, יש כאן איזון עדין:

מצד אחד, חשוב להציף בעיות מראש, מצד שני, אם תגזים ותדגיש רק בעיות, השותף הפוטנציאלי עלול להיבהל ולסגת.

לכן, צריך להעלות את הנושאים הללו בצורה חכמה ומתונה - לנהל שיח פתוח אבל לא מלחיץ.

שאלות שכדאי לשאול בשלב ההיכרות עם שותף

כשנפגשים לבדוק שותפות, מומלץ לשאול:
  • איפה אתה חושב שיכולות להיות בעיות בינינו?
  • האם היו לך בעיות עם שותפים קודמים? מה למדת מזה?
  • אילו אתגרים אתה רואה בעבודה איתי?
  • איך אתה מתמודד בדרך כלל עם חילוקי דעות?
  • מה יגרום לך לרצות להפסיק את השותפות?
ככל שהשיחה תהיה יותר כנה ופתוחה, כך יהיה קל יותר לבנות שותפות מבוססת אמון ולמנוע בעיות עתידיות.

לסיכום

אנשים חכמים יודעים שהימנעות מהצפת בעיות היא לא פתרון - להפך. דווקא שקרנים ונוכלים יעדיפו לחתום על הסכם מהר ככל האפשר בלי לברר את כל הפרטים, כי הם ממילא מתכוונים להפר אותו. אדם חכם שרוצה באמת לבנות אמון ולכבד את השותפות, יעדיף להציף בעיות מראש ולדבר עליהן.

תחשבו על זה. זו לא המלצה מוחלטת, אבל בהחלט נקודה חשובה להתבוננות: כמה, איך ולמה כדאי להציף בעיות פוטנציאליות כבר בשלב ההיכרות?

בהצלחה!

אם אתם רוצים לקרוא עוד על יצירת אמון, הצפת בעיות, ניסוח הסכמים, שותפויות או הסכמי ממון - חפשו מידע נוסף באינטרנט ותעמיקו בנושא.
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
...חם, היא בעצם תיאור של מצב. והמילה חם היא בעצם עונה לשאלה של תיאור המצב. לדוגמה: מהי הטמפרטורה? מה מזג האוויר? והתשובה היא חם שמתארת מצב נתון. והמילה השנייה היא המילה לי. כאשר המילה לי היא בעצם עונה לשאלה, למי חם? מי נמצא במצב המתואר? והתשובה היא לי, כי לי חם. והמילה השלישית היא המילה קצת. והיא עונה לשאלה, כמה חם? מהי עוצמת המצב המתואר? והתשובה היא, קצת חם, המצב המתואר הוא קצת אך לא הרבה. ומי שיתבונן יראה, כי המילה לי + המילה קצת אלו שתי מילים שמצמצמות...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
...המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש במסרים האלו? האם חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם המתחרים שלך יכולים ללמוד ולהעתיק את תהליכי השיווק שלך? עד כמה השיווק שלך, עוזר רק לך ועד כמה הוא עוזר למתחרים שלך? ניקח לדוגמה את התכנים שיש באתר האינטרנט הזה. נניח שמטרתם, היא למכור שירותי יעוץ בנושאים שונים. האם יהיה נכון לומר כל מי שירצה לתת יעוץ לאנשים, יוכל להיתרם מהתכנים...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
...למכור את הכישורים ואת הזמן של עצמו. ובאופן כללי, כאשר האדם מנהל משא ומתן כלשהו, עליו לנסות לשכנע אנשים ברעיונות שונים. והשאלה היא, איך לנהל משא ומתן ושיחות מכירה בצורה נכונה? ובמקרה של ראיון עבודה, כיצד בעצם למכור את הכישורים שלך בצורה נכונה? תשובה: כאשר האדם רוצה להצליח למכור למישהו משהו, בראש ובראשונה עליו לנסות להסתכל על הדברים, מנקודת מבטו של זה שרוצים לשכנע אותו, שהוא זה שאמור לקנות את הרעיון מוצר. על האדם לנסות להבין, כיצד האדם שמולו חושב?...
איך לגרום למישהו להיזכר בך? איך לגרום למישהו לחשוב עליך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לאחל למישהו משהו? איך לגרום לבחורה להיזכר בך? איך לגרום לבחורה לחשוב עליך? איך לגרום לבחורה לאהוב אותך? איך לגרום לבחורה לרצות אותך? איך לגרום לגבר להיזכר בך? איך לגרום לגבר לחשוב עליך? איך לגרום לגבר לאהוב אותך? איך לגרום לגבר לרצות אותך? איך לשתול מחשבה? איך לאחל איחול?
...עוד היבט שאומר, שברגע שאתה מאחל למישהו משהו, והמשהו הזה קורה, זה בנוסף עוד עלול לגרום לו לחשוב, שהדבר קרה, בגלל שאיחלת לו אותו. כי המוח יכול להמציא קשר סיבתי, בין האיחול שלך, לבין מה שקרה. וכמובן שזה נכון גם בהיבט השלילי, שאם לדוגמה תגיד למישהו תיזהר לא לעשות תאונה, והוא יעשה תאונה, המוח שלו יכול להמציא קשר, שבגללך הוא עשה את התאונה. וצריך לדעת להשתמש בחוכמה בצורת השכנוע הזו של המוח. נניח שאתה יודע שהולך לקרות משהו, והבן אדם השני לא יודע שזה הולך...
איך לקרוא אנשים? איך לדעת מה מישהו אוהב? איך לעשות טוב לאישה? איך לעשות טוב לבחורה? איך לעשות טוב לגבר? זוגיות, ראפור, איך לעשות למישהו טוב? איך לרגש מישהו? איך להפתיע מישהו? איך לקרוא מחשבות?
איך לקרוא אנשים? איך לדעת מה מישהו אוהב? איך לעשות טוב לאישה? איך לעשות טוב לבחורה? איך לעשות טוב לגבר? זוגיות, ראפור, איך לעשות למישהו טוב? איך לרגש מישהו? איך להפתיע מישהו? איך לקרוא מחשבות?
...להציע לו מספר אופציות. איך להבין את מה שמישהו רוצה בלי לשאול? בהנחה שלא ניתן לשאול את האדם ישירות, יש צורך להשתמש בהשערות כדי להבין את העדפותיו. אם לדוגמה מישהו אוהב סוג מסוים של אוכל, ניתן לנסות להכין את אותו סוג ולראות אם הוא יביע שביעות רצון. אם אין אפשרות לשאול, אפשר להסתמך על מה שנראה לנו, כגון מה אנחנו אוהבים או מה אנו חושבים שאנשים אחרים אוהבים. ייתכן גם שנוכל להשוות זאת למה שאנחנו מכירים בעזרת ניסיון אישי או ניסיון של אחרים. מה אם אנחנו לא...
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
...האינטרס של הלקוח, לשמור את הכסף אצלו. כשיש יותר מידי אהבה ללקוח, זה על חשבון האהבה למהות העבודה, שהיא לעשות כסף. זה בין השאר אחד הגורמים שבגללם יש בעלי עסקים שקשה להם לבקש כסף. כי הם מרגישים שזה בא על חשבון הנתינה שלהם. שהם הופכים להיות אויבים של הלקוחות שלהם. שהם פחות אוהבים את הלקוחות שלהם. מצד שני, כשאין הזדהות עם הלקוח, זאת אחת הסיבות המרכזיות שבגללן אנשי מכירות מרגישים שחיקה. כי הם מרגישים כמו גנבים שודדים, שהם כל היום בקונפליקט רגשי מול הלקוח...
לגרום לאקס להתגעגע, איך לגרום לאקסית להתגעגע אליך? איך לגרום לו להתגעגע אליך? האם הוא מתגעגע אלי? האם הוא שכח אותי? איך לגרום לו לא לשכוח אותך? איך לגרום לו לזכור אותך? איך לגרום לאקס להצטער על הפרידה? געגוע לאקס, זוגיות
לגרום לאקס להתגעגע, איך לגרום לאקסית להתגעגע אליך? איך לגרום לו להתגעגע אליך? האם הוא מתגעגע אלי? האם הוא שכח אותי? איך לגרום לו לא לשכוח אותך? איך לגרום לו לזכור אותך? איך לגרום לאקס להצטער על הפרידה? געגוע לאקס, זוגיות
...לגרום לאקסית להתגעגע אליך? איך לגרום לו להתגעגע אליך? האם הוא מתגעגע אלי? האם הוא שכח אותי? איך לגרום לו לא לשכוח אותך? איך לגרום לו לזכור אותך? איך לגרום לאקס להצטער על הפרידה? געגוע לאקס, זוגיות איך לגרום למישהו לזכור אותך לנצח ולא לשכוח אותך לעולם? כדי להבין איך לגרום לאדם לזכור אותך, להתגעגע אליך ולהישאר תמיד בזיכרונו, צריך להבין קודם כל איך המוח האנושי עובד ומה גורם לאנשים לזכור דברים מסוימים ולשכוח אחרים. אליעד מסביר שבני אדם אף פעם לא שוכחים...
חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
...את הרצון לרכוש את המטבח ממש. שהלקוח רוצה להתחיל לבשל כאן בתוך המטבח שלנו בתוך אולם התצוגה. דהיינו, שהלקוח מרגיש שהוא ממש כבר רוצה את מה שעומד מול העיניים שלו בדיוק והוא כבר מתחיל להרגיש שהוא משתמש במוצר שלנו. אפשרות נוספת אפשרית, היא שהלקוח חושב לעצמו, הייתי רוצה מוצר דומה למוצר הזה שאתה מראה לי. לא בדיוק את המוצר הזה, אבל בהחלט הייתי רוצה מוצר דומה למוצר שאתה מראה לי. כאן אולי יש יותר סיכוי שנוכל להביא ללקוח בדיוק את מה שהוא רוצה, אבל החוויה של...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
...מנטלי. לדוגמה, כשמישהו טוען שאני סובל, ניתן לשנות את התפיסה על ידי שינוי מילים, כמו האם אתה נהנה מזה?, ובכך לגרום לאדם לחשוב על ההסבל בצורה שונה. כיצד נוכל לשפר את יכולת השכנוע שלנו בעזרת שפת גוף? אליעד מדבר גם על היכולת להתנהל במכירה או שכנוע בצורה שהיא אינסטינקטיבית, שבה כל מילה ופעולה שנעשית מציינת כוונה מסוימת. הכוונה היא לפתח את המיומנות שמאפשרת לשים לב למילים ולאופן שבו הן משדרות את הכוונה. איך נוכל להבין טוב יותר את מהות השפה והשפעתה על תפיסת...
איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? איך לגרום לאנשים להתאהב בך? איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לעשות טוב לאנשים? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו? איך לגרום למישהו לשנות את עצמו?
איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? איך לגרום לאנשים להתאהב בך? איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לעשות טוב לאנשים? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו? איך לגרום למישהו לשנות את עצמו?
...אותו לשנות את עצמו, ולהפך. אם תעשה זאת, הוא עלול להרגיש שלא מבינים אותו או אפילו לכעוס עליך. לכן חשוב להקשיב היטב לרצונותיו ולהגיב בהתאם. איך לגרום לאדם להרגיש בטוח להצליח? כדי לגרום לאדם להאמין שהוא מסוגל להצליח, למשל לרדת במשקל או להפסיק לעשן, נסה לשים את עצמך במצב שלו ולשאול האם היית מצליח לעשות את השינוי הזה בעצמך. אם התשובה היא כן, תוכל לשדר לו את התחושה הזו ולחזק את האמונה שלו בעצמו. לדוגמה, אם אדם ניסה בעבר לרדת במשקל ונכשל, תוכל לתת לו את...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת אמון עם שותפים עסקיים, פגישת היכרות עם שותפים, הסכם ממון לפני החתונה, הצפת בעיות עתידיות, איך להציף בעיות עתידיות? איך לבחור שותף לעסקים? איך לשדר אמון? איך לגרום למישהו לסמוך עליך? בעיות אפשריות בעתיד, ניסוח הסכמים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, השפעה, רטוריקה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2988 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 05:52:05 - wesi28