אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יצירת אמון עם שותפים עסקיים, פגישת היכרות עם שותפים, הסכם ממון לפני החתונה, הצפת בעיות עתידיות, איך להציף בעיות עתידיות? איך לבחור שותף לעסקים? איך לשדר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ראפור, NLP מדריך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע את עצמך, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, NLP מה זה, לשכנע לקוחות בטלפון, שאלה איך לשכנע, איך למכור יותר, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לשכנע לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע בראיון, להתמודד עם התנגדות במכירות, לשכנע חבר להפסיק לעשן, לשכנע בחורה לצאת איתי, להתראיין לטלוויזיה, להתכונן לראיון, nlp גישת, NLP פיתוי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, לשכנע טוב, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע פירוש, NLP סדנא,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יצירת אמון עם שותפים עסקיים, פגישת היכרות עם שותפים, הסכם ממון לפני החתונה, הצפת בעיות עתידיות, איך להציף בעיות עתידיות? איך לבחור שותף לעסקים? איך לשדר אמון? איך לגרום למישהו לסמוך עליך? בעיות אפשריות בעתיד, ניסוח הסכמים
למה כדאי להציף בעיות אפשריות לפני כניסה לשותפות עסקית?

כאשר רוצים לבנות מערכת יחסים המבוססת על אמון, בין אם מדובר בשותפות עסקית, בהסכם בין חברות או אפילו בזוגיות ובנישואים, אחת הפעולות החשובות ביותר היא להציף מראש בעיות פוטנציאליות שעלולות להתגלות בעתיד. רוב האנשים נמנעים משיחה גלויה על בעיות אפשריות, מחשש שהשיח הזה יפגע בשותפות או יגרום לצד השני לפחד, אך למעשה, ההימנעות הזו היא טעות שעלולה לעלות ביוקר בעתיד.

מדוע אנשים נמנעים מלדבר מראש על בעיות עתידיות?

בדרך כלל, אנשים נמנעים מלשאול שאלות כמו: "מה יקרה אם לא נסתדר?", "איפה יכולות להתעורר בעיות בינינו?", "למה אתה חושב שאולי לא נסתדר?", "מה גורם לך לחשוש ממני?", או "אילו נקודות עשויות להיות בעייתיות בינינו בעתיד?". אנשים גם חוששים מחתימה על הסכם ממון לפני חתונה, מתוך תחושה שאם מדברים מראש על פרידה, אולי עדיף לא להתחתן בכלל. במקום זאת, אנשים מעדיפים להעמיד פנים שהכל מושלם ושהכל יסתדר מעצמו, למרות שברור לכולם שיכולות להתעורר בעיות בהמשך.

מהם היתרונות בהצפת בעיות עתידיות מראש?

כאשר מדברים בגלוי מראש על בעיות עתידיות, משדרים אמינות ורצינות, ומפחיתים משמעותית את הסיכון לבעיות גדולות יותר בעתיד. לדוגמה, אדם שנוהג ברכב ולא חושב שיש סיכוי שיתרחשו תאונות - למעשה מגדיל את הסיכוי לתאונה, מכיוון שהוא אינו ערני לסיכונים בדרך. לעומתו, אדם שמודע לסיכון, נוהג בצורה שקולה וזהירה יותר, ולכן הסיכוי שלו לתאונה קטן יותר.

כך בדיוק קורה גם בשותפויות: כאשר שני הצדדים מדברים על הבעיות האפשריות, הם נעשים מודעים מראש לבעיות ומוצאים דרכים למנוע או לטפל בהן אם יתעוררו. אם שותף מסוים מסרב לדבר על בעיות עתידיות או להכניס סעיפים בהסכם שיגנו עליו, יש רק שתי אפשרויות: או שהוא אינו מודע לסכנות ואינו מבין בתחום, או שהוא יודע מראש שהוא לא יכבד את ההסכם ומתכנן להפר אותו, ולכן לא אכפת לו מההשלכות.

איך נכון להציף בעיות בלי להרתיע את הצד השני?

למרות החשיבות של הצפת בעיות, חשוב להקפיד לעשות זאת בצורה מאוזנת וחכמה. אם תגזימו ותעלו יותר מדי בעיות, אתם עלולים להכניס את השותף הפוטנציאלי לחרדות, ולגרום לו להירתע משיתוף פעולה איתכם. לכן, הצפת הבעיות צריכה להיעשות באופן מתון וממוקד, תוך כדי יצירת שיח פתוח וכנה, בלי להלחיץ את הצד השני.

אילו שאלות כדאי לשאול בפגישת היכרות עם שותף עסקי?

בפגישת היכרות עם שותף פוטנציאלי, רצוי לשאול שאלות כמו:
  • איפה לדעתך עלולות להתעורר בעיות בינינו בעתיד?
  • אילו בעיות היו לך בעבר עם שותפים או לקוחות אחרים?
  • מה יכול לגרום לך לא להסתדר איתי לדעתך?
  • ממה אתה חושש בשותפות בינינו?
  • איך בדרך כלל אתה נוהג לפתור מחלוקות?
  • מה לדעתך יכול לגרום לשותפות בינינו להיכשל?
העלאת שאלות אלו יוצרת שיח אמיתי, מפחיתה אי - ודאות, ומאפשרת לצדדים להתכונן טוב יותר לשותפות מוצלחת.

מדוע אנשים לא אמינים נמנעים מהצפת בעיות?

אליעד מסביר שכאשר אדם נמנע לחלוטין מלהעלות שאלות הנוגעות לבעיות עתידיות, הוא בדרך כלל או טיפש, או שקרן המתכוון להפר את ההסכם בכל מקרה. אנשים לא אמינים יעדיפו לסגור עסקה במהירות בלי לדון בנושאים רגישים, כי הם לא מתכוונים לעמוד בהתחייבויות. לעומתם, אדם רציני ואמין יעדיף לדון מראש על כל הסעיפים, אפילו אם מדובר בנושאים קשים, כדי להבטיח שההסכם באמת יהיה טוב וברור לכולם.

מה המסקנה לגבי שיחות על בעיות פוטנציאליות?

אליעד מציע לאמץ גישה מפוכחת, שבה בעת יצירת אמון עם שותפים עסקיים או כל סוג של שותפות אחרת, לא לחשוש להציף בעיות עתידיות. זוהי לא המלצה מוחלטת, אבל בהחלט עצה שצריך לשקול ברצינות: לחשוב כמה, איך ולמה כדאי להציף את הבעיות הללו כבר בשלב הראשוני של ההיכרות.

בסופו של דבר, הצפת בעיות מראש לא מעידה על חוסר אמון, אלא להפך - היא מראה על רצינות, אמינות ושקיפות, ומגבירה את הסיכוי לשותפות ארוכת טווח ומוצלחת.
איך לשדר אמון ולבנות מערכת יחסים אמינה עם שותף?

כאשר רוצים ליצור שותפות עם מישהו - בין אם זה בתחום העסקי, החברתי או הזוגי - יש צורך לבנות אמון. אז איך גורמים למישהו להאמין בך? איך משדרים אמון? יש לכך היבטים רבים, וההיבט המרכזי כרגע הוא זה: צריך להציף מראש את הבעיות שאתה חושב שיכולות לצוץ בהמשך הדרך.

אני אסביר: כששני אנשים נפגשים כדי לבדוק אם הם מתאימים לשותפות - אם זה בעסק, בזוגיות או בכל מסגרת אחרת - רוב האנשים חוששים לדבר על הבעיות שעלולות להתעורר. אנשים נמנעים מלשאול שאלות כמו:
  • למה שלא נסתדר?
  • מה נעשה אם יתגלו חיכוכים בינינו?
  • מה עלול לגרום לשותפות שלנו להיכשל?
  • איפה לדעתך יכולים להיות הקשיים בינינו?
  • ממה אתה חושש לגביי, וממה אני חושש לגביך?
אלו שאלות שאנשים מעדיפים לא להעלות. זו בדיוק הסיבה שאנשים נמנעים מלחתום על הסכם ממון לפני חתונה - הם לא רוצים לחשוב על פרידה, כי אם יש חשש לגירושים, אז למה להתחתן? אבל בפועל, התעלמות מהבעיות אינה מעלימה אותן.

למה חשוב להציף בעיות מראש?

אם רוצים לשדר אמון ולפעול בצורה נכונה, חובה לדבר מראש על הבעיות שיכולות להופיע.

אנשים נוטים להתחלק לשני טיפוסים:
  • אלה שאומרים "יהיה בסדר, הכל יסתדר". הם הכי מסוכנים - כי אדם שנוהג ברכב בלי לחשוב שאולי תהיה תאונה, יגדיל את הסיכוי שתהיה תאונה.
  • לעומתם, יש את אלה שמבינים מראש שיכול להיות משבר - והם נערכים בהתאם. הם מנהלים סיכונים, ולכן הסיכוי שלהם להצליח גבוה יותר.
כשאדם נכנס לשותפות בלי לבדוק אילו בעיות עלולות לצוץ, זה אומר אחד משני דברים:
  • או שהוא לא מבין מה הוא עושה.
  • או שהוא מתכוון לרמות אותך בכל מקרה, ולכן הוא לא טורח לברר על הסיכונים.
אם מישהו חותם על הסכם בלי לבדוק סעיפים שמגנים עליו - או שהוא טיפש, או שהוא יודע מראש שהוא הולך להפר את ההסכם, ולכן לא אכפת לו מהסעיפים המשפטיים.

איך לא להפחיד את השותף הפוטנציאלי?

כמובן, יש כאן איזון עדין:

מצד אחד, חשוב להציף בעיות מראש, מצד שני, אם תגזים ותדגיש רק בעיות, השותף הפוטנציאלי עלול להיבהל ולסגת.

לכן, צריך להעלות את הנושאים הללו בצורה חכמה ומתונה - לנהל שיח פתוח אבל לא מלחיץ.

שאלות שכדאי לשאול בשלב ההיכרות עם שותף

כשנפגשים לבדוק שותפות, מומלץ לשאול:
  • איפה אתה חושב שיכולות להיות בעיות בינינו?
  • האם היו לך בעיות עם שותפים קודמים? מה למדת מזה?
  • אילו אתגרים אתה רואה בעבודה איתי?
  • איך אתה מתמודד בדרך כלל עם חילוקי דעות?
  • מה יגרום לך לרצות להפסיק את השותפות?
ככל שהשיחה תהיה יותר כנה ופתוחה, כך יהיה קל יותר לבנות שותפות מבוססת אמון ולמנוע בעיות עתידיות.

לסיכום

אנשים חכמים יודעים שהימנעות מהצפת בעיות היא לא פתרון - להפך. דווקא שקרנים ונוכלים יעדיפו לחתום על הסכם מהר ככל האפשר בלי לברר את כל הפרטים, כי הם ממילא מתכוונים להפר אותו. אדם חכם שרוצה באמת לבנות אמון ולכבד את השותפות, יעדיף להציף בעיות מראש ולדבר עליהן.

תחשבו על זה. זו לא המלצה מוחלטת, אבל בהחלט נקודה חשובה להתבוננות: כמה, איך ולמה כדאי להציף בעיות פוטנציאליות כבר בשלב ההיכרות?

בהצלחה!

אם אתם רוצים לקרוא עוד על יצירת אמון, הצפת בעיות, ניסוח הסכמים, שותפויות או הסכמי ממון - חפשו מידע נוסף באינטרנט ותעמיקו בנושא.
איך ליצור הסכמה בוויכוחים? איך להגיע להסכמה? איך לנהל דיונים יעילים? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתווכח נכון? איך לא לריב? איך מסכימים על משהו? לבדוק על מה כן מסכימים, לבדוק למה לא מסכימים, להסביר את עצמך
איך ליצור הסכמה בוויכוחים? איך להגיע להסכמה? איך לנהל דיונים יעילים? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתווכח נכון? איך לא לריב? איך מסכימים על משהו? לבדוק על מה כן מסכימים, לבדוק למה לא מסכימים, להסביר את עצמך
...לא ניתן להוכיח מי צודק יותר, וכי לשניהם יש את הזכות להחזיק בדעתם. האפשרות הזו היא רלוונטית במיוחד כאשר הדעות מבוססות על תפיסת עולם, אמונות עמוקות או הנחות יסוד שונות, שלעתים לא ניתן להוכיח מי מהן נכונה בצורה מוחלטת. איך להימנע מריבים ולנהל דיון בצורה יעילה? אליעד מדגיש שכדי להימנע מריבים ולנהל דיון אפקטיבי, יש להקפיד על השלבים הבאים: להתחיל את הדיון בנקודות שעליהן יש הסכמה. לפרק כל נקודת מחלוקת לחלקים קטנים ולברר למה כל צד חושב כפי שהוא חושב. לבחון...
חוקיות של אהבה, התאהבות, מערכות יחסים, זוגיות, חינוך ילדים, הרצון להיות דומה, להרגיש קרוב, יצירת קרבה, יצירת אהבה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לסלוח לך, אהבה הדדית
חוקיות של אהבה, התאהבות, מערכות יחסים, זוגיות, חינוך ילדים, הרצון להיות דומה, להרגיש קרוב, יצירת קרבה, יצירת אהבה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לסלוח לך, אהבה הדדית
...במערכת יחסים קרובה. האם זה הגיוני להתאהב במישהו רק בגלל שאתה רוצה להיות דומה לו? במהלך השיחה, נוגע אליעד בתופעה בה אנשים מתחילים להעריך דברים חדשים בעקבות קרבה או השפעה מהחברה שמסביבם. כאשר אנו נמצאים בקרבה לאנשים מסוימים, כמו בני זוג או חברים, אנחנו יכולים להתחיל לאהוב דברים שלא אהבנו קודם. למשל, אם חבר קרוב אוהב סגנון מוזיקה מסוים, ייתכן שנתחיל גם אנחנו לאהוב אותו, רק כי אנו רוצים להיות קרובים אליו ולהרגיש כמותו. איך משפיע הרצון להידמות למישהו...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
...ובכך משנים את החוויה שלו מאפשרות לבחירה, למחויבות מוחלטת. אליעד מסביר שאם מישהו אומר אני רוצה זוגיות, הדרך להגביר את המחויבות היא לומר לו שהיעדר זוגיות הוא הגורם לאומללות, כלומר, הופכים את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע. מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות? אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד מילים יכולות להיות מחייבות או אפשריות. למשל, המילים צריך, חייב, מוכרח הן מחייבות, בעוד שרוצה,...
תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, בעיות בתקשורת, איך לגרום למישהו להבין אותך? למה לא מבינים אותך? איך האדם מבין דברים? איך המוח מפרש דברים? איך המוח חושב? איך המוח מבין? חוסר הבנה
תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, בעיות בתקשורת, איך לגרום למישהו להבין אותך? למה לא מבינים אותך? איך האדם מבין דברים? איך המוח מפרש דברים? איך המוח חושב? איך המוח מבין? חוסר הבנה
...עצמו בצורה מדויקת, ואז המוח של הצד השני יכול לפרש את הדברים כפי שהוא מבין אותם, ולא כפי שהתכוונו. האם יש פתרון מוחלט לבעיית חוסר ההבנה? לפי אליעד, לא תמיד יש פתרון מוחלט. כל דבר ניתן לפרש בזוויות שונות, ותמיד ניתן לשאול את עצמנו אם הצד השני הבין אותנו נכון, או אם הוא פשוט בחר לפרש את דברינו בצורה שונה מכפי שהתכוונו. עם זאת, הדרך למנוע חוסר הבנה היא על ידי הסבר יותר מדויק, והבנה של הזיכרון והרצונות של הצד השני. מה עושים כשלא מבינים אותנו? כאשר אנו...
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
...להבין שיש לו סיבה ממשית וטובה לשנות את מעשיו (תחושה שמחויב שהוא ירוויח מהשינוי). - מצד שני, לא ליצור אצלו תחושה כל כך שלילית, עד כדי שהוא יתנתק לגמרי מהביקורת ולא ירצה להקשיב בכלל. לכן אחד הדגשים הוא להדגיש את התועלת הגלומה בשינוי (כלומר כמה טוב שם), ובמקביל להסביר בצורה עדינה אך ברורה מה רע במקום הנוכחי. כך האדם ימצא היגיון בצורך לעבור לשם וירצה להאמין בביקורת כדי לזכות בטוב הגדול המצפה לו. מדוע אין נוסחה אוניברסלית שעובדת תמיד? הטקסט מסביר שהמציאות...
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
...כתיבה שיווקית היא כלי מרכזי בקידום עסקים באינטרנט, במיוחד כשמדובר במנוע החיפוש של גוגל. אליעד כהן מציין כי המפתח להצלחה בכתיבה שיווקית הוא להבין את צורכי הלקוח הפוטנציאלי ולנסח טקסטים בצורה שמדברת אליו באופן ישיר ומדויק. במיוחד כשמדובר במודעות שיווקיות בגוגל, יש צורך לחשוב על המילים שהלקוחות באמת מחפשים ולא על ניסוחים כלליים ולא ברורים. מה הבעיה בניסוחים כלליים בכתיבה שיווקית? אליעד כהן מציג דוגמה למשפט מתוך מודעה בגוגל: המומחים לעבודות ניקיון חד...
מעריצי ביבי נתניהו, להעריץ את בנימין נתניהו, מצביעי ליכוד, מצביעי הימין, איך לשכנע אנשים? שכנוע באמצעות הקצנה, איך לשנות עמדות של אנשים? איך להשפיע על אנשים? שכנוע פוליטי, שינוי עמדה פוליטית
מעריצי ביבי נתניהו, להעריץ את בנימין נתניהו, מצביעי ליכוד, מצביעי הימין, איך לשכנע אנשים? שכנוע באמצעות הקצנה, איך לשנות עמדות של אנשים? איך להשפיע על אנשים? שכנוע פוליטי, שינוי עמדה פוליטית
...של מעריצי בנימין נתניהו? אליעד כהן מסביר בהרצאתו את הדרכים לשכנע אנשים לשנות את דעתם הפוליטית, בעיקר כשהם מעריצים את בנימין נתניהו, או כפי שרבים מכנים אותו - ביבי המלך. השאלה המרכזית שאליעד עוסק בה היא איך אפשר באופן אפקטיבי לגרום לאדם שמעריץ באופן מוחלט את נתניהו לשנות את עמדתו, ולהפסיק לומר ביבי המלך. למה ההסברים הלוגיים לא תמיד עובדים על מעריצים? אליעד מסביר כי אחת הדרכים הנפוצות שנוהגים להשתמש בה היא הדרך הלוגית. למשל, אנשים מנסים להסביר למעריצים...
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
...שמשפיעים על הרווחים, כגון ביקוש בשוק, איך תימחרת את המוצר או השירות שלך, ואפילו איך אתה משווק את עצמך. למשל, אתה יכול להיות הצייר הטוב ביותר בעולם, אך אם אף אחד לא מכיר אותך או לא קונה את הציורים שלך, לא תוכל להרוויח מהם. האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? לא בהכרח. בעוד שיכולת מקצועית יכולה להוות יתרון, היא לא הערובה לכך שתוכל להרוויח יותר מאחרים. יכול להיות שיש לך ידע טוב יותר בתחומך, אך לא הצלחת לשווק את עצמך בצורה נכונה או לא מיתגת את עצמך...
איך לנתח שאלה? טיפים למערכת יחסים, איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להבין מישהו? איך להבין משהו? תקשורת בין אישית, איך למצוא תשובות לשאלות? איך להבין שאלה?
איך לנתח שאלה? טיפים למערכת יחסים, איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך להבין מישהו? איך להבין משהו? תקשורת בין אישית, איך למצוא תשובות לשאלות? איך להבין שאלה?
...אבל זה לא בהכרח אומר שהתשובה נכונה. כאן נכנס המתח בין הדיוק בתשובה לבין הכוונה לספק פתרון מהיר. כיצד לשפר את התשובות על שאלות? אליעד מציע שיטה שבה, אם אנחנו רוצים שהשואל יבין אותנו, אנחנו צריכים לוודא שאנחנו מבינים את השאלה לפני שנענה עליה. תהליך זה חשוב במיוחד במערכות יחסים ובמצבים שבהם יש חשיבות רבה להבהיר את הכוונות באופן מדויק. אם נענה תשובה מבלי לבדוק אם הבנו את השאלה כראוי, ייתכן שנחמיץ את הנקודה העיקרית. איך נוכל להבין את השאלה בצורה מדויקת...
סודות המשיכה, סודות האהבה, לגרום לבחורות להתחיל איתך, לגרום לבחורים להתחיל איתך, פלירטינג, פלירטוט, לפלרטט, זוגיות, איך ליצור משיכה? איך נוצרת משיכה? איך יוצרים משיכה? איך ליצור אהבה?
סודות המשיכה, סודות האהבה, לגרום לבחורות להתחיל איתך, לגרום לבחורים להתחיל איתך, פלירטינג, פלירטוט, לפלרטט, זוגיות, איך ליצור משיכה? איך נוצרת משיכה? איך יוצרים משיכה? איך ליצור אהבה?
...איתך? כדי לגרום לאנשים לרצות להיות בקרבתך, אליעד כהן מדגיש כי יש צורך לגרום להם להאמין שהאינטראקציה איתך תהיה חיובית ומועילה יותר משלילית. הוא מפרט דרכים מעשיות לכך: התנהגות נעימה: להיות מנומס, מתחשב, ומתורבת יוצר אווירה חיובית שמעודדת אנשים להימשך אליך ולרצות לדבר איתך. לייצג משהו נחשק: להיות בעל תכונות שאחרים רוצים לאמץ לעצמם. לדוגמה, אם אדם רוצה להרגיש חזק ואין לו כוח להשיג את זה לבד, הוא עשוי להימשך לאדם חזק שישלים לו את החיסרון הזה. לא להיות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת אמון עם שותפים עסקיים, פגישת היכרות עם שותפים, הסכם ממון לפני החתונה, הצפת בעיות עתידיות, איך להציף בעיות עתידיות? איך לבחור שותף לעסקים? איך לשדר אמון? איך לגרום למישהו לסמוך עליך? בעיות אפשריות בעתיד, ניסוח הסכמים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, תורת המשחקים, להשפיע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 22:18:23 - wesi28