אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP טכניקות ✔לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP טכניקות, שיפור יכולת הדיבור, מדריך ל nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, סודות השכנוע, איך לשכנע לקוח לקנות, התמודדות עם התנגדות במכירה, NLP פיתוי, טקסט טיעוני, איך לנצח בוויכוח, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירות, שאלה איך לשכנע, לשכנע את המנהל, קורס מכירות, יועץ אישי, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, שיפור כושר שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp שינוי, שיטות מכירה, nlp השפעה על אחרים, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, להתמודד בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, nlp לימוד חינם, טיפול בהתנגדות, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, יועץ פוליטי, NLP שפת גוף, תשובות לשאלות בראיון, מיומנות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
אם תצליח להגיד למישהו את מה שהוא חושב, בלי שהוא יגיד לך את זה, ו / אם תצליח להגיד למישהו את מה שהוא רוצה להגיד לך, עוד לפני שהוא יאמר לך את זה, זה יגרום לו להרגיש שאתה מבין אותו היטב, ויגרום לו להרגיש שאתה קרוב אליו, וממילא לתת בך אמון. אא"כ הוא חושד בך, שאז זה יכול להשיג דווקא את התוצאה ההפוכה, שאתה דווקא אמור לשדר לו, שאין לך עליו מידע מוקדם וכולי.

כמו כן, אם תגרום למישהו להבין את עצמו, בדברים שהוא לא מבין את עצמו ושהוא היה מאוד רוצה להבין את עצמו בהם, ושהוא יחשוב שנתת לו הסבר נכון לגבי עצמו, זה יגרום לו לחשוב שאתה קרוב אליו, ולהרגיש כלפיך תחושת קרבה.


"אתה לא יכול לעשות X" מול הניסוח "אי אפשר לעשות X" - הניסוח השני, יוצר תחושה יותר בלתי אפשרית לביצוע של הדבר.


נניח שאתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, באפשרותך להכניס אותו לתחושה שאתה רוצה שהוא ירגיש לגבי דבר כלשהו, על ידי זה שתדמה לו את הדבר, לדבר אחר שבו הוא יותר בטוח שכך הדבר.

לדוגמה, נניח שאתה אומר למישהו "אי אפשר לעשות X", ואתה רוצה שהוא יאמין לך. אז באפשרותך לומר לו "אי אפשר לעשות X, כמו שאי אפשר לעוף באוויר (או כל דוגמה אחרת) ". והדימוי, יכול להיות שהוא לא נכון. אבל ברגע שהוספת את המידע של "אי אפשר ללכת באוויר, אז המוח של השומע, יש לו עכשיו 3 שאלות במקום שאלה אחת, וזה גורם לו להאמין לך יותר בקלות.

ואסביר: נניח שאתה אומר למישהו "אי אפשר לעשות X". הוא שואל את עצמו, האם באמת אי אפשר לעשות X?!

ונניח שאתה מוסיף "כמו שאי אפשר לעוף באוויר". אז ממילא יש לו עכשיו 3 שאלות. שהן, 1 - האם אפשר לעשות X. 2 - האם אפשר לעוף באוויר. 3 - האם אכן X הוא כמו הדוגמה של לעוף באוויר.

ואז השומע מתמקד בלשאול את עצמו, האם באמת אי אפשר לעוף באוויר? והתשובה שמתקבלת אצלו היא שאכן אי אפשר לעוף באוויר, ואז הוא נכנס לחוויה של דבר שאינו אפשרי. ומכאן הרבה יותר קל לו להאמין, שאכן גם לא אפשרי לעשות את הדבר הראשון. כי הוא כבר בתחושה של הדבר שאינו אפשרי.

והרעיון הוא, שאם תביא דימוי שבו השומע יחשוב שאתה בטוח צודק, זה יגרום לו יותר לחשוב שאתה צודק באופן כללי. ובפרט אם תביא לו דימוי, שיצור אצלו את התחושה שאתה רוצה שהוא ירגיש לגבי הדבר הראשון שעליו הוא מהסס.

לדוגמה "אנחנו חייבים לעשות X, כמו שאנחנו חייבים לאכול כדי לחיות". שגם יש הסכמה של השומע לחלק השני של המשפט. וגם כאשר הוא מסכים למשפט, הוא כבר נכנס לחוויה שהוא אכן חייב לעשות משהו. ואז קל לו יותר להאמין שגם את הדבר הראשון הוא חייב לעשות.

ולמה זה עובד ככה? אז ראשית ככל שיש לשומע יותר מידע, כך קשה לו יותר לנתח את המידע. והמידע של "אנחנו חייבים לאכול כדי לחיות", הוא סוג של מידע הסחה, שמטרתו היא גם כדי להסיט את דעתו של השומע מהתחלת המשפט ולשאול את עצמו, האם זאת האמת, על סוף המשפט, במקום לעשות זאת באופן נייטרלי על התחלת המשפט ובלי הסחה כלשהי.

אבל בנוסף, כאשר המוח של השומע נמצא בחוויה כלשהי, אז למוח האנושי יותר קל להישאר באותה החוויה והתחושה, מאשר לעבור לחוויה הנגדית שלה. כי זה כרוך במאמץ מחשבתי גדול יותר.

ז"א אם לדוגמה יש לך רצף של שאלות של כן / לא, ואתה עונה עליהן "כן" לחלק מהשאלות ברצף, כי אתה חושב שאכן התשובה היא כן, ופתאום מופיעה שאלה שאתה לא בטוח לגביה, אז הרבה יותר קל להמשיך את המגמה של ה"כן", מאשר לעבור למגמה נגדית של לענות "לא". כי המוח מתעייף כשהוא עובר מדעה אחת לדעה הנגדית שלה. ולהישאר באותה הדעה, זה כאילו נעשה בצורה אוטומטית ביותר קלות.

אבל יש לדעת, שלפעמים דווקא אם תביא לשומע דוגמה שהוא יסכים עליה, דווקא זה יגרום לו לא להסכים איתך על התחלת המשפט. ומתי זה יכול לקרות? תשובה: כאשר התחושה שהוא יקבל מהדוגמה, תהיה רעה שהוא ירצה להתנגד לה. ואז הוא יממש את ההתנגדות שלו, על הטענה העיקרית שלך, מאחר שהוא לא יכול להתנגד לדוגמה.

ואתן דוגמה מחינוך ילדים. לדוגמה "אתה חייב לעשות שיעורים, כמו שאתה חייב לא לאחר לבית הספר". אז נניח שהילד מסכים שהוא חייב לא לאחר לבית הספר, אבל זה יכול לגרום לו להרגיש רע, ודווקא לרצות לומר, אם אני לא יכול לאחר לבית הספר, אז לפחות אני כן יכול לא לעשות שיעורים.

ז"א, שאם הילד מסוגל להרגיש שהוא חייב לעשות משהו בכמות כלשהי, אז אם היית אומר לו "אתה חייב לעשות שיעורים", יכול להיות שהייתה לו יכולת להכיל את המידע הזה ולהסכים איתו. אבל התוספת של "כמו שאתה חייב לעשות דבר אחר", גורמת לכך שהוא יבזבז אצל עצמו את היכולת שלו להרגיש שהוא חייב לעשות דברים, ואז דווקא הוא יתנגד למה שאמרת לו לעשות. כי עכשיו הוא דווקא רוצה להתנגד לטענה המרכזית שלך, בגלל שהדוגמה שנתת, יצרה אצלו את הרצון להתנגד לטענה שלך.

ולכן, צריך לדעת, מתי אם תביא דוגמה זה יגרום לשומע להסכים איתך יותר ומתי זה יגרום לו להסכים איתך פחות.


לפעמים אתה רוצה להעביר למישהו מסר מסוים, אבל אתה חושד שאם תאמר לו את המסר, הוא יחשוד בך שאתה מנסה לעשות עליו מניפולציה כלשהי, ושאתה אומר את המסר הזה, לא בגלל שהוא אכן האמת, אלא בגלל שנוח לך יותר עם המסר הזה.

במקרה כזה לדוגמה, באפשרותך לעשות דווקא את ההפך. דהיינו, לומר לשומע דווקא את מה שהוא לא היה מצפה שתאמר, דהיינו, לנקוט בעמדה הפוכה ומנוגדת לעמדה שהוא חושב שנוח לך יותר לנקוט בה. ואח"כ להוסיף / לשלב את העמדה המקורית שאתה רוצה לומר אותה.

כך אתה מעביר לשומע את התחושה, שאתה לא רץ להביע את העמדה שהוא חושב שאתה תרצה להביע, אלא אתה בכלל מביע את העמדה הנגדית. ורק אח"כ אתה מביע את העמדה המקורית, רק משום שהיא אכן האמת.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה לומר ללקוח, שהמוצר הוא מוצר זול, כדי שהוא יקנה אותו. אלא, שאם תאמר לו בצורה ישירה שהמוצר הוא זול, הוא יחשוב שאתה אומר כך, כדי לשכנע אותו. ולכן באפשרותך לומר לו, "תראה, המוצר הזה לא הכי זול, אבל בתכלס, ביחס למה שאתה מקבל כאן, המוצר הזה מאוד מאוד זול".

ובניסוח כזה לדוגמה, בהתחלה אתה נוקט בעמדה שנשמעת פחות נוחה לך. אבל אח"כ אתה נוקט בעמדה שיותר נוחה לך, ומשדר יותר אמינות. כי אתה כאילו אובייקטיבי, שלא מפחד לנקוט בעמדה שפחות נוחה לו.


כל אירוע שקורה לך, טוב או רע, תמיד באפשרותך בצורה כלשהי לקחת עליו אחריות, ותמיד באפשרותך בצורה כלשהי, להסיר מעצמך אחריות ולומר שמישהו אחר אחראי לטוב / רע שקרה.

והרעיון הוא, שהאדם מול עצמו, עליו לקחת אחריות על הכישלונות שלו, וגם אם נראה לו שזה לא בגללו הטעות שקרתה, כדאי לאדם לנסות למצוא למה זה כן בגללו מה שקרה. כי זה מאפשר לאדם לשלוט במצב, וללמוד איך בפעם הבאה הוא יכול למנוע את הטעות פעם נוספת. אלא, שזה נכון רק ביחס של האדם כלפי עצמו.

אבל כלפי חוץ, בד"כ כאשר אתה מואשם במשהו, כדאי לגלגל את האחריות על מישהו אחר. וצריך לשים לב, מתי אתה לוקח אחריות מול עצמך, ומתי אתה מסיר אחריות, כאשר מאשימים אותך במשהו, כלפי חוץ.

וכמובן, שיש מקרים שבהם דווקא יש אינטרס לקחת אחריות...
חלק 1
...מישהו, באפשרותך לשנות את קצב הדיבור (אינטונציה) שלך, לצורך העברת המסרים השונים. לדוגמה, כאשר אתה רוצה שהשומע יתמקד יותר במה שאתה אומר, אז לפעמים באפשרותך לדבר יותר לאט מקצב הדיבור הרגיל שלך, כדי שהשומע יתבונן יותר במה שאתה אומר. ולפעמים אם אתה רוצה לומר משהו, ושהשומע לא יתעמק בו יותר מידי, באפשרותך להעלות ולהאיץ את קצב הדיבור שלך, כדי שהשומע לא יתעמק יותר מידי במה שאתה אומר. ולפעמים באפשרותך להאיץ את קצב הדיבור שלך, ותכף לדבר קצת יותר לאט, כדי לגרום לשומע להתרכז במה שאתה אומר לו כרגע, כדי שהוא יפסיק...
חלק 2
...להקשיב לך, ואתה רוצה להעביר לו איזה מסר, ואתה חושש שהוא לא ירצה להקשיב לך, כי הוא יחשוב שמדובר במסר מורכב שהוא לא יבין אותו ושהוא לא יזכור אותו, במקרה כזה באפשרותך להעביר לו מסר תת הכרתי, שיאמר לו שאתה הולך לומר לו מסר שהוא יוכל להבין אותו ולזכור אותו. ואת זה אפשר לעשות לדוגמה על ידי זה שאתה אומר לו יש כאן עיקרון מאוד פשוט וכיוב, שגורם לשומע לחשוב שמדובר כאן על עיקרון ולא על מסר ארוך שאינו מוגדר מספיק ושיהיה קשה לו להבין אותו ולזכור אותו. עיקרון / חוקיות וכיוב, זה מייצג מסר מוגדר שיש לו מבנה שאפשר...
חלק 3
...שלך, האם היא אכן נכונה. כאשר אתה מציג עובדה, כחלק מסיפור אחר, יש אפשרות להציג את העובדה, בתוך סיפור אחר, כאשר אמיתות העובדה שאתה מציג, היא הכרחית לצורך הבנת הסיפור. ויש אפשרות להציג את העובדה, כעובדה שאינה הכרחית לצורך הבנת הסיפור באופן כללי. מהיבט מסוים, אם העובדה מוצגת, כעובדה שהיא הכרחית לצורך הבנת הסיפור, אז מהיבט מסוים, זה עלול לגרום לשומע להתרכז יותר מידי בעובדה שאתה מציג ולהטיל בעובדה שלך ספק. אך מצד שני מהיבט מסוים, זה גם מגדיל את רמת האמינות של העובדה שאתה מציג. כי זאת לא סתם עובדה שסופרה...
חלק 4
...תחושה קשר אישי וקרבה אישית. מה שבעצם אומר, שאסור להשתמש בשם הפרטי של האדם, אם ברצונך שלא ליצור תחושת קרבה בינך לבין השומע. לפעמים כאשר ברצונך לומר למישהו, אם תעשה כך תקבל כך, וברצונך שהוא לא יחשוד שאתה מנסה לשכנע אותו, אז במקרה כזה באפשרותך להעביר לו את המסר בצורה סיבובית, על ידי זה שתדבר על מישהו אחר שעשה כך וקיבל כך. ובכך תעביר לשומע את המסר הסמוי. אם אתה רוצה שמישהו יקשיב למה שיש לך לומר, תזכיר לו את החיסרון שלו, שבגללו כדאי לו להקשיב לך. זא תיצור ותגדיל אצלו תחושה של חיסרון, לפני שאתה הולך לומר...
חלק 5
...יותר מאשר לחשוב בעצמו על התשובה הנכונה. החיסרון של זה הוא, שלפעמים זה גורם לתשובה להיות פחות אוטנטית ופחות אמינה, כי אולי אפשרויות הבחירה שהצגת, גרמו בדרך כלשהי להשפעה על התשובה של השומע. לפעמים אתה שואל שאלה כלשהי, ואתה חושש שהשומע לא ירצה לתת לך תשובה כלשהי, שהיא אכן האמת, אבל הוא יחשוש לומר שהיא האמת, במקרה כזה לדוגמה, באפשרותך להציג לשומע תשובות אפשריות לשאלה, ובתוכן גם את התשובה שהיא יכולה להיות אמת, ושאתה חושש שהשומע לא ירצה לומר שהיא האמת, בגלל שהוא לא מרגיש בנוח עם התשובה. ובכך שבעצם כבר...
חלק 6
...מולו תחושת ריחוק, ויש להימנע מכך, אם אין בכך צורך. האם לצורך יצירת בידול, עדיף להשתמש במושגים שהשומע לא מכיר, או במושגים שהוא מכיר חלקית? תשובה: יש יתרונות וחסרונות לכל אחת מהאפשרויות. אם השומע לא מכיר את המושג בכלל, זה יוצר אצלו חוסר נוחות גדול מידי. מצד שני הוא עדיין מרגיש קרבה מסוימת ולא מרגיש מספיק בידול, בהנחה שרוצים ליצור תחושה כזאת. אם אתה אומר בשיחה מסר תת הכרתי כלשהו, ואתה חושש שהשומע שם אליו לב יותר מידי, או אם אתה אומר מסר כלשהו שאתה לא רוצה שהשומע יתמקד בו מסיבה כלשהי, בצע פעולת הסחה...
חלק 8
...שהמחשבה שרודפים אחריו פילים, היא בעצם מאיימת על החופש האישי שלו. על ידי זה שהקצנת את המחשבה שלו, והפכת אותה לאבסורד גם בעיניו, ביחס לאמונות היותר חזקות שלו. ואז ממילא, זה גורם לו להודות על האמת, שלא רודפים אחריו פילים וכיוב. זא לפעמים דווקא ניתן להזדהות עם העמדה השגויה, וליצור לשומע קונפליקט פנימי שלו מול עצמו. כאשר מראש אתה מכין את המלכודת, לכך שהוא ירצה יותר משהו אחר, יותר מאשר לחשוב את מה שהוא חושב. ואתה מראה לו שיש קונפליקט בין מה שהוא חושב לבין מה שהוא רוצה. ואז ממילא, דווקא זה מפיל אותו בפח...
חלק 9
...דעתך ששונה משלו. ומתי עליך לדעת לא להסכים עם השומע, כדי לא לגרום לו להתחזק עוד יותר בדעה שאתה תכף רוצה לשנות לו. ואיך אפשר לדעת, האם אפשר או אי אפשר להסכים איתו, בלי לפגוע בדעה שאתה תכף רוצה לשנות לשומע? תשובה: לשם כך עליך לדעת ולהבין מול עצמך, עד כמה אמיתות רעיון כלשהו, מתנגשת עם הרעיון המרכזי והעיקרי שאתה רוצה לשכנע בו. וככל שיש פחות התנגשות ישירה בין הרעיונות, כך יש יותר אפשרות להסכים עם השומע, כדי להימנע מקונפליקט מיותר. ואעפכ, לפעמים למרות שאין סתירה בין מה שתסכים עם השומע, לבין מה שאתה רוצה...
טיפים איך להתחיל עם בחורה, איך לכבוש בחורה, איך להתחיל עם בנות, איך להתחיל עם בחורות, NLP, טכניקות לשכנוע, איך לשכנע בחורה, הכרויות, דייטים, איך לגרום לבחורה להתאהב בך, זוגיות
טיפים איך להתחיל עם בחורה, איך לכבוש בחורה, איך להתחיל עם בנות, איך להתחיל עם בחורות, NLP, טכניקות לשכנוע, איך לשכנע בחורה, הכרויות, דייטים, איך לגרום לבחורה להתאהב בך, זוגיות
טיפים איך להתחיל עם בחורה, איך לכבוש בחורה, איך להתחיל עם בנות, איך להתחיל עם בחורות, NLP, טכניקות לשכנוע, איך לשכנע בחורה, הכרויות, דייטים, איך לגרום לבחורה להתאהב בך, זוגיות איך לגרום לבחורה לרצות אותך? השאלה המרכזית ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: NLP טכניקות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, NLP טכניקות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טעויות בתכנון יעדי מכירות פגישת מכירות איך לשכנע בוחרים להצביע לך? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי? לבנות אמון עם לקוח למה הלקוח רוכש מוצר? לגרום ללקוח לא לשקר אותך איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? תחושת קרבה עם לקוח מנהל מכירות למכור בטלפון המוצר זול לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים שכנוע מהר מידי למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? איך לדבר ללקוח? מסר שיווקי מניפולציות של מנטורים איך ליצור לקוח חוזר? לגרום למישהו לשתף האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים איך לענות ללקוח? לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה איך להצליח בתור איש מכירות? למה ללמוד למכור? איך לשקר לקוח? התנגדות מצד הלקוח למה המוצר זול? לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות איך ללמוד איך לשכנע אנשים? דרך החשיבה של הלקוח שיווק דיגיטאלי התנגדויות במכירות איך לפתח קריירה כאיש מכירות? לקוח שצריך לישון על זה... להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר לשכנע אישה להרגיש שחסר למכור בשפה של הלקוח לשכנע בחור לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר כל אחד יכול להיות איש מכירות אסור ליצור הזדהות לתת ללקוח אפשרויות גרועות לרכוש מוצרים בזול איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? לשכנע ילד לעשות ספורט ביקוש למוצר מכירות door to door באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות איך ללמוד לשתול מחשבות? הדרכת מכירות לאנשי מכירות לשכנע מישהו לשמוח מנטורים למכירות איך למנוע שתילת מחשבות? איך לפתח קריירה במכירות? לגרום ללקוח לחזור אליך לתגמל אנשי מכירות תחושה של קרבה עם לקוח באיזה שלב הלקוח נמצא? איך לרכוש מוצרים בזול? מתי להיות רע ללקוח? ליצור באז שיווקי לא יודע לשכנע לשכנע את התת מודע לגרום ללקוח לרצות לקנות הצגת היתרונות ללקוח לגרום ללקוחות לקנות לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה איך ליהנות לעבוד במכירות? איך למכור לאנשי מכירות? למכור הרבה בזול או מעט ביוקר מנהל צריך להיות איש מכירות לקרוא ללקוח בשם חיבה איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? מכירות באמצעות שיווק התניה משכנעת חשיבות איש המכירות בארגון ללקוח אין כסף איך לרצות למכור? לשכנע את הלקוח לסגור עסקה איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? לשאול את הלקוח שאלות שכנוע לקוח לנצח במשא ומתן ללמוד לשכנע יותר טוב איך ללמוד לשכנע? פוטנציאל שיווקי איך לגרום למישהו לעזור לך? מוצרים איכותיים איבוד לקוחות מניפולציות של מומחים לשכנע אישה לרצות לשכב איתך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו לשכנע דתי השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות למה ללמוד nlp? באז שיווקי ליצור לקוחות חוזרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, קאוצינג, מאמן אישי בנושא NLP טכניקות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 13_09_2025 השעה 22:20:40 - wesi28