אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP טכניקות ✔לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP טכניקות, אומנות הסוגסטיה, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP פוביה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP שכנוע, איך לשכנע את אשתי, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, ייעוץ לפוליטיקאים, ללמוד nlp באינטרנט, NLP עובד, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, ספרים nlp, התניה קלאסית, איך לשכנע את בן הזוג, איך למכור נכון, nlp מזה, אמנות הנאום, מכירות, טיפול בשיטת nlp, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע בעל לעוד ילד, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע את האקס לחזור, איך למכור מוצר, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע אשה, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע את עצמי, NLP ספר, שיווק ומכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 1
להלן רשימת טיפים לשכנוע ועקרונות שכנוע / חוקי שכנוע / העברת מסרים / שתילת מחשבות וכולי, שנכתבו כניתוח של שיחת שכנוע, שבוצעה כדי לשכנע מישהו לחשוב ולעשות דברים כלשהם.

הטיפים לשכנוע, לא נכתבו כאן ע"פ סדר החשיבות שלהם, אלא הם מוצגים ע"פ הסדר שלהם במהלך השיחה שנותחה. השיחה המקורית לא מוצגת כאן, מסיבות ברורות.

כמו כן, בכל אחד מהטיפים שיוצגו כאן, ניתן להרחיב ולהעמיק בו ולהבהיר לעומק את העיקרון שעומד מאחוריו ולפרט תתי מקרים של שימוש נכון בטיפ ובחוק השכנוע. ובכל מקרה, הטיפים נכתבו עבור המתבונן, כחומר למחשבה ולצורך העמקה נוספת.

ומי שיהיה יותר חכם וילמד את הדברים לעומקם / יעמיק בהם וכולי, הוא יוכל לעשות את כל הטריקים האלו, אפילו תוך כדי שיחה בזמן אמת (-:

להלן רשימת טיפים לשכנוע ואיך לשכנע אנשים:


בתהליכים של שכנוע, יש המון אפשרויות כיצד לשכנע את השומע. ולכל דרך יש את היתרונות והחסרונות שלה. והחוכמה האמיתית היא, לדעת את האפשרויות ואת היתרונות והחסרונות של כל אפשרות. ולדעת מה האפשרות הטובה ביותר, בכל רגע נתון של השיחה. ולשכנע את השומע, בהתאם לאפשרות שהכי נכונה לאותו הרגע.

ולכן, צריך להכיר כמה שיותר דרכים. וצריך לדעת גם, מה היתרונות אבל גם מה החסרונות של כל שיטה. כדי לדעת להיות גמיש במהלך השיחה. וצריך לדעת לזהות אצל השומע, את המצב שבו הוא נמצא. ולדעת לצפות מראש את התגובה שלו, ולשכנע אותו בהתאם.


נניח שאתה רוצה לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי, ואתה יודע שהוא יביע התנגדות, ואז אתה תגיד לו אח"כ, תראה אולי בכל זאת אתה טועה, תחשוב שנית. במקרה כזה לדוגמה באפשרותך מראש כאשר אתה מציג את עמדתך, מראש אתה כבר יכול לומר לו, תחשוב על האפשרות שאולי כך או אחרת... כאשר המילה אולי, בעצם היא התשובה לתגובה המיידית שלו, לחוסר ההסכמה איתך. ובכך בעצם חסכת מראש קונפליקט מעל פני השטח.


כאשר אתה רוצה לגרום למישהו להסכים איתך, נסה ליצור אווירה טובה בינך לבינו במהלך השיחה. כגון לדוגמה על ידי שימוש בביטויים שיצרו ביניכם תחושת קרבה. זה יגרום לו להרגיש קרוב אליך, ולרצות יותר להסכים איתך.

ויש כמובן גם את ההפך, שלפעמים דווקא אם תהיה פורמאלי, דווקא אז יסכימו איתך יותר. והכל לפי הנסיבות.


אם אתה אומר למישהו משהו, ואתה רואה שהוא לא מאמין לך / מתקשה לקבל את דבריך, באפשרותך להסתייג / לצמצם את הסיפור שאתה מספר, לגירסה שתשדר לשומע יותר אמינות ושתקטין את הקונפליקט שלך מולו בשיחה.


אם אתה רוצה לגרום למישהו להרגיש קירבה ותחושה של קשר אישי, תשאל אותו שאלות אישיות ותתעניין ותביע עניין גם בחיים האישיים שלו, הן באופן יזום והן כתגובה לדברים שהוא משתף או כדרך אגב בהקשרים שקשורים לחיים האישיים שלו.

כאשר אתה מתעניין באדם שמולך ברמה האישית, הוא מרגיש בתת המודע שלו שאתה אדם קרוב אליו, שמתעניין בו גם ברמה האישית ולא רק ברמה הטכנית של נושא השיחה שלכם. ובנוסף, המוח של האדם חושב, שרק אדם קרוב באמת, רק הוא מביע עניין אישי בחיים האישיים שלך.

וכמובן, שצריך לדעת לעשות את זה בצורה מאוד עדינה ורגישה, שהשומע לא ירגיש מאויים, שלא ירגיש שאתה חטטן ושאתה דוחף את האף שלך למקומות לא רצויים ושלא ירגיש כלפיך דווקא תחושה של זרות.

אבל באידיאל, עליך להגיע למצב של פתיחות מול האדם השני, כדי שהוא ירגיש כמה שיותר קרבה רגשית אליך. במידה וזו אכן אסטרטגיית השכנוע המתאימה לסיטואציה, לשכנע באמצעות יצירת קרבה רגשית (ראפור).

וניתן לעשות כאן גם את הטריק הבא (ראפור), שאומר שאתה יכול לספר לו על דברים אישיים שלך, ובכך לשדר לו שאתה רואה בו דמות קרובה אליך ברמה האישית. וזה בעצמו גם עוזר בפני עצמו + זה גם יכול לגרום גם לו להיפתח מולך ברמה הרגשית האישית וליצור תחושה קרבה גדולה עוד יותר.


לכל בן אדם יש תפישת מציאות כלשהי. וכל בן אדם, יש חלקים בתפישת המציאות שלו שהוא אוהב אותם ויש חלקים בתפישת המציאות שלו שהוא לא אוהב אותם. החוכמה היא לדעת לזהות את החלקים שאותם האדם אוהב / לא אוהב, ולדעת להתאים את עצמך אליו לפי החלקים האלו. וזה כדי ליצור מולו אמון.

ואחדד, שלפעמים האדם לא אוהב רעיון מסוים שהוא חושב על המציאות, אבל עדיין הוא אוהב היבטים מסוימים מהרעיון הזה. או להיפך, שלפעמים האדם אוהב רעיון מסוים שהוא חושב אותו, אבל עדיין הוא לא אוהב היבטים מסוימים של הרעיון הזה. והחוכמה היא לדעת לזהות את החלקים האלו, ולהתאים את עצמך בהתאם.


כשאדם מספר על עצמו, מתוך הסיפור שלו אם אתה מקשיב היטב לסיפור שלו, אתה יכול לדעת מה הוא חושב על עצמו, מה הוא רוצה לחשוב על עצמו ומה הוא לא רוצה לחשוב על עצמו. ובהתאם, לתמרן אותו לפי הרצונות שלו ע"פ הצורך.


לפעמים האדם רוצה משהו והוא לא מבטא את זה, כי הוא חושב שאין אפשרות להשיג את זה. ולכן, כדי לדעת מה האדם השני רוצה, תן לו את התחושה שהכל אפשרי להשגה, ואז יהיה לו יותר קל לבטא את הרצון הפנימי שלו, בלי להגביל את עצמו רק לרצונות שהוא חושב שהוא יכול להשיג אותם.

לדוגמה: "אם היית יכול להשיג הכל / אם היית סופרמן / אם הכל היה יכול להשתנות / אם היה לך כוח בלתי מוגבל, מה אז היית רוצה לשנות / היית רוצה שישתנה". וכיו"ב, ניסוחים שמכניסים את האדם לאווירה שהכל אפשרי, ואז קל לו יותר לבטא את הרצון שלו.


לפעמים, כדי לנהל שיחה עם מישהו, צריך לדעת לשדר לו שמסכימים עם השטויות הלא הגיוניות שהוא אומר, כדי שיהיה אפשר להמשיך לשוחח איתו.

ז"א לפעמים השומע אומר איזה שטות ואיזה דבר לא הגיוני, שהוא חושב שהוא יודע שאתה לא תסכים איתו, ובכך בעצם הוא יצור מולך קונפליקט ויצליח לברוח מהשיחה ולהפסיק את השיחה. כי אחת הדרכים להתחמק משיחה, היא לפעמים על ידי זה שמעלים לשיחה איזה נושא, שאתה יודע מראש שלא תהיה עליו הסכמה מסיבה כלשהי, ובכך בעצם אתה גורם לפיצוץ של השיחה.

ולפעמים מישהו מכניס מוקש לשיחה, והוא בטוח שלא תסכים איתו, כדי שהוא יוכל לפוצץ את השיחה. ולפעמים החוכמה היא לדעת לזהות את המצבים האלו, ולדעת האם באמת אתה מוכרח להתעקש על האמת לגבי המוקש הזה, או שמא ניתן לבלוע את הצפרדע ובאפשרותך להתמקד בעיקר ולא לתת תוקף לפעולת ההסחה שמבצע הצד השני.

ולפעמים זה כרוך בכך, שאתה צריך גם לשדר שאתה מסכים עם דברים לא הגיוניים ושאינם יכולים להיות אפילו לא ברמה הלוגית. כגון כל מיני רעיונות פרדוקסאליים או רעיונות עם סתירות פנימיות. ועליך לדעת לזהות את המהות של השיחה, ולדעת לא להתעקש על מה שלא צריך להתעקש, כדי שתוכל להמשיך את השיחה, אל המטרה המרכזית שלה.


כאשר אתה מדבר עם מישהו, באפשרותך לשנות את קצב הדיבור (אינטונציה) שלך, לצורך העברת המסרים השונים. לדוגמה, כאשר אתה רוצה שהשומע יתמקד יותר במה שאתה אומר, אז לפעמים באפשרותך לדבר יותר לאט מקצב הדיבור הרגיל שלך, כדי שהשומע יתבונן יותר במה שאתה אומר. ולפעמים אם אתה רוצה לומר משהו, ושהשומע לא יתעמק בו יותר מידי, באפשרותך להעלות ולהאיץ את קצב הדיבור שלך, כדי שהשומע לא יתעמק יותר מידי במה שאתה אומר.

ולפעמים באפשרותך להאיץ את קצב הדיבור שלך, ותכף לדבר קצת יותר לאט, כדי לגרום לשומע להתרכז במה שאתה אומר לו כרגע, כדי שהוא יפסיק לחשוב על מה שאמרת לו קודם.

רק שצריך לשים לב גם לכך, שכאשר אתה מדבר לאט יותר, יש לשומע יותר הזדמנות לעבד את המידע שאתה מוסר לו, לטוב ולרע.


לפעמים אתה מציע למישהו לעשות משהו, כדי להשיג מטרה כלשהי. ולפעמים השומע יכול להביע התנגדות, להשגת המטרה שאתה אומר שהוא ישיג כאשר הוא יבצע את מה שאתה מציע. ואז באפשרותך להבהיר לפני / אחרי מה שאתה אומר, שמדובר על לתת לו אפשרות שאינה מחייבת אותו לממש אותה. ובד"כ אנשים מוכנים / רוצים שתהיה להם עוד אפשרות.

לדוגמה, נניח שהמוכר אומר ללקוח: "כשתקנה את הטלביזיה הזאת, אתה תחבר אותה גם לאינטרנט ותראה דרכה סרטים". ואז הלקוח יכול / עלול להביע התנגדות של "אבל אני לא רוצה / לא צריך / לא מעוניין לחבר את הטלביזיה לאינטרנט". או "אני בכלל לא רואה סרטים באינטרנט" וכיו"ב.

ואז לדוגמה ניתן לנסח את המשפט למשהו כגון", כשתקנה את הטלביזיה הזאת, תוכל / תהיה לך האפשרות / אם תרצה יתאפשר לך לחבר אותה לאינטרנט כדי לראות בה סרטים און ליין". וזה בעצם אומר ללקוח, שאתה...
חלק 2
...! בכל המבחנים?!. כאשר בעצם אתה גורם לו לענות לך תשובה שתגרום לו להרגיש יותר בנוח עם עצמו. כמובן שלפעמים אם אתה לא יודע מה האמת שהוא מגזים לגבי החיסרון שהוא אומר על עצמו, אז במקרה כזה עליך להיזהר לשאול שאלה כיוב, שלא תעצים אצלו את החיסרון שהוא מרגיש ביחס לעצמו בשיחה איתך. ובאופן כללי, נסה לגרום לשני להרגיש בנוח עם עצמו במחיצתך, גם באמצעות זה שתעזור לו לראות את הדברים אחרת, בצורה חיובית יותר. אך יש לזכור, כי פעולה מתבצעת רק מתוך חיסרון. ולכן תמיד צריך גם שיהיה חיסרון כלשהו, אם ברצונך שהוא יבצע פעולה...
חלק 3
...חשב ולא בירר, האם העובדה שהצגת כחלק מהסיפור שלך, האם היא אכן נכונה. כאשר אתה מציג עובדה, כחלק מסיפור אחר, יש אפשרות להציג את העובדה, בתוך סיפור אחר, כאשר אמיתות העובדה שאתה מציג, היא הכרחית לצורך הבנת הסיפור. ויש אפשרות להציג את העובדה, כעובדה שאינה הכרחית לצורך הבנת הסיפור באופן כללי. מהיבט מסוים, אם העובדה מוצגת, כעובדה שהיא הכרחית לצורך הבנת הסיפור, אז מהיבט מסוים, זה עלול לגרום לשומע להתרכז יותר מידי בעובדה שאתה מציג ולהטיל בעובדה שלך ספק. אך מצד שני מהיבט מסוים, זה גם מגדיל את רמת האמינות של...
חלק 4
...ובעצם כאשר אמרת לו אנשים שאין להם הרבה שכל, לא מבינים ש - כך וכך, בכך בעצם אמרת לו בצורה סמויה, שאם תחשוב איך שאני אומר לך, זה בעצם יאמר עליך שאתה חכם ולא טיפש. אז כדאי לך לחשוב כך, כי זה יהפוך אותך לחכם לפחות בעיני. זא, זהה את מה שהאדם האחר היה רוצה לחשוב על עצמו, ותשתול אצלו מחשבה שאומרת לו, שאם הוא יחשוב בצורה כלשהי, ממילא זה יאמר עליו שהוא מה שהוא היה רוצה לחשוב שהוא. וכנל להפך. תזהה מה הוא לא היה רוצה לחשוב על עצמו, ותשתול אצלו מחשבה שאומרת, שמי שלא חושב בצורה כלשהי, הוא מה שאתה יודע שהוא לא...
חלק 5
...מבין אותו ואפילו מסכים איתו, ואתה כאילו מנסה לחסוך לו את המאמץ להסביר את עצמו ולהציג את העמדה שלו. כאשר באמת אתה רוצה שהוא יקצר את דבריו, כדי שלא ישכנע את עצמו יותר מידי בדעה שלו, וכדי שלא יתחפר בה. ולפעמים, אם לא תקשיב לאדם השני עד הסוף ואם לא תגרום לו לומר את כל מה שהוא רוצה לומר, עד שלא יהיה לו מה להוסיף יותר, לפעמים זה יגרום לכך שהוא יחשוב שלא הבנת אותו מספיק טוב ושדעתו לא הובעה מספיק טוב, ואז דווקא הוא יתנגד יותר לשנות את דעתו. כי הוא יחשוב כל הזמן על זה שהוא לא הביע את עצמו מספיק טוב, ושאולי...
חלק 6
...מכיר אותו ולכן אתה לא יכול להחמיא לו באופן ישיר. ובמקרה כזה, אפשר להחמיא באופן עקיף. להחמיא פירושו, לומר לו דבר שיגרום לו להרגיש טוב ביחס לעצמו. להחמיא באופן עקיף, פירושו לשבח ולומר דבר טוב על משהו שקשור אליו, כגון על המשפחה שלו וכיוב, גם אם זה לא עליו באופן ישיר. או במילים אחרות, רצוי להחמיא, ואפשרי לעשות זאת גם באופן עקיף, אם אתה לא יודע עליו מידע. והמחמאה שאתה מחמיא לו, גורמת לו להירגע, להרגיש בנוח עם עצמו, לאהוב אותך יותר, ליצור איתך אמון ולהרגיש בנוח במחיצתך, כי אתה משדר לו שאתה אוהב אותו....
חלק 7
...הכן, מאשר לעבור למגמה נגדית של לענות לא. כי המוח מתעייף כשהוא עובר מדעה אחת לדעה הנגדית שלה. ולהישאר באותה הדעה, זה כאילו נעשה בצורה אוטומטית ביותר קלות. אבל יש לדעת, שלפעמים דווקא אם תביא לשומע דוגמה שהוא יסכים עליה, דווקא זה יגרום לו לא להסכים איתך על התחלת המשפט. ומתי זה יכול לקרות? תשובה: כאשר התחושה שהוא יקבל מהדוגמה, תהיה רעה שהוא ירצה להתנגד לה. ואז הוא יממש את ההתנגדות שלו, על הטענה העיקרית שלך, מאחר שהוא לא יכול להתנגד לדוגמה. ואתן דוגמה מחינוך ילדים. לדוגמה אתה חייב לעשות שיעורים, כמו...
חלק 8
...שלך בצורה הקיצונית ביותר, אבל עדיין בצורה שהשומע יהיה מוכן לקבל, ולא בצורה קיצונית מידי. והחוכמה של מומחה לשכנוע היא, שבזמן אמת הוא יודע עד כמה אפשר למתוח את הגבולות, אצל האדם שאותו הוא משכנע. כשאתה אומר למישהו החלטתי, שאני רוצה לעשות X, זה הרבה יותר חלש, מאשר לומר לשומע החלטתי, שאני עושה X. כי רוצה לעשות, זה יותר חלש מעושה. כי המילה רוצה, מבטאת אופציה ואפשרות בלבד. והיא בעצם משדרת לשומע, שעדיין מדובר בשלב של רצון בלבד ולא בשלב מוחלט של החלטה מלאה. כשמישהו אומר לך תודה ומודה לך על מה שאתה נותן לו...
חלק 9
...את הדעה שלו איתך, בלי להחליש אותה, כדי שהוא לא ישוב חזרה לדעה הנגדית. ככל שתגיד לשומע יותר פעמים את מה שהוא היה רוצה לשמוע, בפרט כאשר הוא חושב שלא תגיד את מה שהוא היה רוצה לשמוע, אז ככל שתגיד יותר פעמים את מה שהוא היה רוצה לשמוע, כך הוא יקבל יותר את מה שתגיד לו שהוא לא היה רוצה לשמוע. דהיינו, ככל שתסכים עם השומע יותר, כך יהיה לו קל לקבל יותר את מה שאתה אומר לו. בפרט אם תסכים איתו, בדברים שהוא לא מצפה שתסכים איתו. אאכ מדובר על מקרים חריגים, שבהם אם תסכים עם השומע יותר מידי, אתה דווקא מציב לעצמך מלכודת...
טיפים איך להתחיל עם בחורה, איך לכבוש בחורה, איך להתחיל עם בנות, איך להתחיל עם בחורות, NLP, טכניקות לשכנוע, איך לשכנע בחורה, הכרויות, דייטים, איך לגרום לבחורה להתאהב בך, זוגיות
טיפים איך להתחיל עם בחורה, איך לכבוש בחורה, איך להתחיל עם בנות, איך להתחיל עם בחורות, NLP, טכניקות לשכנוע, איך לשכנע בחורה, הכרויות, דייטים, איך לגרום לבחורה להתאהב בך, זוגיות
טיפים איך להתחיל עם בחורה, איך לכבוש בחורה, איך להתחיל עם בנות, איך להתחיל עם בחורות, NLP, טכניקות לשכנוע, איך לשכנע בחורה, הכרויות, דייטים, איך לגרום לבחורה להתאהב בך, זוגיות איך לגרום לבחורה לרצות אותך? השאלה המרכזית ...
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
...הזה. איך לנמק בצורה יעילה בשכנוע? עוד נקודה מתוחכמת שאליעד מציג היא דרך השימוש בנימוק: אם אתה אומר לאדם חכם יחשוב כך וכך ואז מנמק זאת, האדם יכול מייד לסרב. לכן, מתוחכם יותר יהיה קודם כל להגיד את הנימוק (בגלל שככה וככה) ורק בסוף להגיד לכן חכם יחשוב כך וכך. בצורה זו, לאדם קשה יותר לסרב, כיוון שהוא צריך להתמודד קודם כל עם הנימוק שנתת, מה שמקשה עליו יותר להתנגד אליך. הסבר נוסף הוא שבאופן טבעי אנשים לא מחפשים בהכרח את האמת, אלא מעדיפים להרגיש טוב עם עצמם. אנשים ימכרו את האמת או יעשו מניפולציות אפילו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: NLP טכניקות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, NLP טכניקות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק ליצור אמון עם לקוח איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לשכנע ילד לעשות שעורי בית השפעה על אנשים למכור את המוצרים של הלקוחות שלך עלויות תמחור מוצר לשכנע מישהו ברעיון אין לקוח לא טוב להשפיע על תת המודע מהות הרצון של הלקוח לשכנע אנשים לעשות כרצונך אפשר למכור לכל אחד לסגור פגישה עם לקוח לשכנע מישהו לענות לך כן כימיה עם הלקוח לגרום ללקוח שמח לגרום למישהו לא להציק לך כל אחד יכול להיות איש מכירות לעבור ראיון עבודה במכירות איך לקוח מחליט? שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה לקוחות יציבים איך להפחיד לקוח? ניהול משא ומתן על מחיר איך לשכנע מישהו לתת לך הנחה? לשכנע מישהו לשמוח מוצרי יוקרה לקמצנים איך להעביר מסרים משכנעים? לחשוף את המחיר ללקוח איך לתת שירות טוב ללקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים תוכנית להכנת חומרי שיווק ניתוח ראיון ביבי נתניהו איך להבין לקוח? לעשות ראפור תת המודע של הלקוח משא ומתן על השכר צורך של לקוח שימוש במפורסמים בפרסומות כולנו אנשי מכירות להשפיע על מישהו איך לזהות את סוג הלקוח? לתאר מוצר לייצר מודעות למוצר איך לשפר כושר שכנוע? איך להיות איש מכירות טוב? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? תהליך מסע הלקוח אפשרי לעשות כסף במכירות לספק מוצר ללקוחות לרצות להיות איש מכירות פולואפ ללקוח כוונות שכנוע למכור פגישה בטלפון איך ניתן לשכנע? איך למכור פטנט? איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט הגדלת אמון של לקוח איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך יוצרים אמון אישי? לשכנע משוגעים טעויות באפשרויות בחירה ללקוח nlp למומחים מתי לעצור את השיווק? לקוח לא מרוצה לזהות מניפולציות לקוח מפחד לקבל החלטה להגיב ללקוח להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק לסגור עסקה עם לקוח איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? הנחות ללקוחות לקוחות אקראיים איתור צרכי הלקוח לבקש הנחה על מוצר לעבוד בתור איש מכירות אנשי מכירות עושים מניפולציות אימון מכירות למתקדמים איך לשכנע בחורה לרצות אותך? כמה להקשיב ללקוח? איך להתקבל למנהל מכירות? לקוח אחר ביטל עסקה להצליח בשכנוע להסביר את זה ללקוח התנגדויות בזמן מכירות לראות את הבוס כלקוח מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? לבקש בצורה משכנעת איך למכור משהו? המוצר שלי ראוי למכור ללקוח פגישה השקעה בשיווק לטווח רחוק איך לשכנע לקוחות? טיפים לאנשי מכירות לעשות את הלקוח מאושר לשמר לקוח אמון אחרי בגידה האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, דיבייטינג, פרסומות בנושא NLP טכניקות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 13_09_2025 השעה 22:21:03 - wesi28