אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP טכניקות ✔לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP טכניקות, כושר שכנוע ושינוי עמדות, מדריך אישי, NLP איך זה עובד, טכניקות משא ומתן, לשכנע שכן, איך לשכנע אשה להיות איתך, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, ניתוח תוכן של טקסטים, טכניקות nlp, NLP הרזיה, nlp בחורות, איך לשכנע גבר להביא ילד, שיטת ה nlp, לשלוט בתת מודע, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, לימודי רטוריקה, איך לשכנע עובדת, לשכנע ילד, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, דמיון מודרך, לשכנע לקוחות בטלפון, איך לשכנע בחורות, לשכנע את עצמי, להתכונן לראיון, איך לשכנע ילדים, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, תורת המשחקים, ללמוד איך לשכנע, יועץ אסטרטגי, שיפור מכירות, nlp הצלחה במכירות, מיומנויות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע אנשים בטלפון, ללמוד רטוריקה, לשכנע גבר להיות איתך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 5
בד"כ, הדרך הטובה ביותר לשכנע מישהו במשהו, היא אם אתה מצליח לגרום לו לחשוב, שמה שהוא חושב כרגע, זה הוכחה וסיבה לכך שהוא יחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב.

ובפועל זה אומר, שעליך לקחת את מה שאתה רוצה שהשומע יחשוב, ועליך לשאול את עצמך, כיצד מה שהוא כבר חושב כרגע, כיצד זה יכול להיות סיבה שתגרום לו לחשוב איך שאתה רוצה שהוא יחשוב.

ועליך לאתר את כל המקומות שבהם מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, סותר ושולל את מה שהוא חושב כרגע. ועליך לנסות ליצור ברמה הרעיונית, כמה שפחות נקודות חיכוך וקונפליקט, בין מה שהוא חושב כרגע, לבין מה שאתה רוצה שהוא יחשוב.

ועליך לחפש וליצור כמה שיותר נקודות חיזוק חיבור ותמיכה, בין מה שהוא חושב כרגע, לבין מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. כך ממילא יותר קל לשומע להשתכנע. כי הוא לא צריך לשנות את דעתו, ומבחינתו הוא מרגיש שהוא דווקא מחזק את דעתו ופועל לפי דעתו.

ואעפ"כ, יש מקרים שבהם השומע מסיבות שונות, רוצה ומעדיף שתשכנע אותו שהוא טועה, ואז יש חוקיות שונה וצריך לפעול הפוך.

אלא שצריך לדעת לזהות, מתי השומע רוצה לחשוב שהוא צודק ומתי הוא רוצה לחשוב שהוא טועה. ולפעמים זה גם וגם לפי רעיונות מסוימים. שיש רעיונות שהשומע היה מעדיף לחשוב שהוא טועה בהם ויש רעיונות שהשומע היה מעדיף לחשוב שהוא צודק בהם. וצריך לדעת לזהות את הרצון של השומע, ולהתאים את המסר שלך עבורו בהתאם לרצונו.


אם אתה מבקש ממישהו לעשות משהו, ואתה רואה שהוא מביע התנגדות כלשהי, באפשרותך לצמצם את הבקשה שלך ולגרום לו להרגיש יותר קלות לעשות את מה שביקשת. ולא תמיד אתה צריך לבקש פחות. אלא לפעמים מספיק להבהיר לשומע, שלא מדובר על בקשה מחייבת באופן מוחלט, אלא על בקשה זמנית וממוקדת, שממילא השומע מרגיש פחות לחץ לעשות אותה ויותר קל לשכנע אותו לעשות אותה.


כאשר מישהו אומר לך דעה כלשהי / רעיון כלשהו, ואתה שואל אותו למה הוא חושב כך ולמה בדיוק הוא התכוון, וכאשר אתה מבקש ממנו לנמק את דעתו ולפרט טוב יותר את מה שהוא מתכוון, לדבר כזה יש 2 תוצאות אפשריות.

תוצאה אפשרית אחת היא, שזה יגרום לשומע לחזק עוד יותר את דעתו. כי הוא בעצם מסתכל על הנימוקים למה שהוא חושב. מצד שני אפשרי גם שזה יגרום לו להחליש את דעתו. כי כאשר הוא יסתכל על הנימוקים, הוא בעצם יפסיק להאמין לעצמו ויתחיל לבדוק את עצמו, ואז אולי הוא יגלה, שהנימוקים לא כל כך הכרחיים.

מה שבעצם אומר, שיש גם אפשרות שלישית, שבה זה שמישהו ינמק לך את מה שהוא חושב, זה לא יגרום לתוצאה כלשהי או לשינוי כלשהו, לגבי מידת האמון שלו במה שהוא חושב.


כאשר אתה מציג טענה כלשהי ואתה מנמק אותה, לפעמים זה מחזק אצל השומע את הטענה שלך, כי לטענה שלך יש נימוק. אבל לפעמים זה מחליש את הטענה שלך. כי לפעמים השומע לא מקבל את הנימוק. ולפעמים יש הרבה נימוקים והצגת רק אחד מהם. ולפעמים עצם הצגת הנימוק שלך, גורמת לשומע לחשוב שאתה לא בטוח כ"כ במה שאתה חושב, כי אתה מתחיל להביא נימוקים ובכך בעצם אתה מראה, שהדעה שלך לא מחויבת עבורך, אלא היא רק תלויה בנימוקים כלשהם.

ובפועל זה אומר, שלפני שאתה מנמק את דעתך / עמדתך / בקשתך (אפילו לדוגמה בסיטואציה של חינוך ילדים וכיו"ב, שבה אתה מבקש מהילד שלך לעשות משהו), לפני כן תשאל את עצמך ותתבונן, האם הבקשה / הטענה שלך + הבאת הנימוק שלה, האם היא תישמע אצל השומע, חזקה או חלשה יותר. וכמובן לפעול בהתאם.


לפעמים, כאשר אתה שואל מישהו שאלה כלשהי, ואתה חושש שהוא לא ידע איך לענות לך, באפשרותך להציג לו תשובות אפשריות לשאלה שלך, כדי שיהיה לו יותר קל לזהות את התשובה הנכונה ולבחור אותה, יותר מאשר לחשוב בעצמו על התשובה הנכונה. החיסרון של זה הוא, שלפעמים זה גורם לתשובה להיות פחות אוטנטית ופחות אמינה, כי אולי אפשרויות הבחירה שהצגת, גרמו בדרך כלשהי להשפעה על התשובה של השומע.


לפעמים אתה שואל שאלה כלשהי, ואתה חושש שהשומע לא ירצה לתת לך תשובה כלשהי, שהיא אכן האמת, אבל הוא יחשוש לומר שהיא האמת, במקרה כזה לדוגמה, באפשרותך להציג לשומע תשובות אפשריות לשאלה, ובתוכן גם את התשובה שהיא יכולה להיות אמת, ושאתה חושש שהשומע לא ירצה לומר שהיא האמת, בגלל שהוא לא מרגיש בנוח עם התשובה.

ובכך שבעצם כבר הצגת את התשובה כאפשרית, בכך בעצם אתה נותן לגיטימציה לשומע לענות לך את התשובה האמיתית, גם אם היא לא כ"כ נוחה לו. כי בעצם ברגע שאמרת שיש אפשרות להשיב בצורה כלשהי, בעצם אתה משדר, שזאת תשובה לגיטימית.

וכמובן שלפעמים באפשרותך להציג לשומע אפשרויות תשובה, ולשדר לו שתשובה כלשהי היא יותר טובה / פחות טובה עבורו, כדי להשפיע על התשובה שהוא ישיב לך.

ולכן, אם אתה חושש שלשומע לא יהיה נוח להשיב לך על שאלה כלשהי, תנסה להציג מראש תשובות אפשריות, שמתוכן הוא יבחר. וזה יקל עליו לומר לך את האמת.

ואם עדיין את חושש שהשומע לא ירצה אפילו לא לבחור את התשובה האמיתית שהצגת לו, במקרה כזה תציג כמה אפשרויות תשובה, שאחת מהן תהיה דומה במהותה לאמת, אך היא תוצג בצורה פחות מוגדרת ומחייבת. ואז לשומע יהיה כאילו יותר קל לבחור את התשובה הזאת, כי היא קרובה לאמת מבחינתו, ועדיין היא מוצגת בצורה יותר עדינה גם אם פחות מדויקת.

כי לפעמים, קל יותר לבחור תשובה דומה לאמת, מאשר את האמת עצמה שמרגישה לשומע לא מספיק בנוח.


אם אתה רואה / מרגיש שלמישהו לא נוח לדבר איתך בצורה ישירה על משהו, תעביר לו את המסר / תשדר לו שהוא יכול להרגיש בנוח לדבר בצורה עקיפה ומרומזת על מה שהוא רוצה, ושגם תשובה בצורה עקיפה ומרומזת טובה לך. כך הוא ירגיש יותר בנוח לבטא את עצמו.


אם אתה שואל מישהו שאלה מוגדרת, והוא מתקשה לענות לך, באפשרותך לשאול אותו שנית את אותה השאלה בצורה פחות מוגדרת, כדי שיהיה לו יותר קל לענות.

ולפעמים גם להיפך, שאם אתה שואל מישהו שאלה לא מוגדרת, והוא מתקשה לענות לך, באפשרותך לשאול אותו שנית את אותה השאלה בצורה יותר מוגדרת, כדי שיהיה לו יותר קל לענות.

והחוכמה היא, לדעת לזהות את המצבים השונים ולדעת לעבור ביניהם בהתאם.


לפעמים אם אתה רואה שמישהו לא מאמין לך למשהו, באפשרותך להביע הזדהות עם זה שהוא לא מאמין לך, ואעפ"כ לומר לו שזאת האמת, למרות שהוא לא מאמין לך.

ז"א שכאשר מישהו לא מאמין לך, קיימת האפשרות להגיב בצורה של התנגדות לחוסר האמון שהוא מביע כלפיך ולטעון שהוא כן צריך להאמין לך ושזה לא לגיטימי שהוא לא מאמין לך. אבל קיימת גם אפשרות לגלות אמפתיה, כלפי חוסר האמון שהוא מביע כלפיך ואפילו להביע סוג של הזדהות ביחס לחוסר האמון שלו בך. ואעפ"כ לומר את מה שאתה חושב ולומר לו שזאת האמת, למרות שהוא לא מאמין לך.

והחוכמה היא לדעת, מתי תשדר יותר אמינות אם תביע הזדהות לחוסר האמון שלו בך ומתי תשדר פחות אמינות לחוסר האמון שלו בך.


אם אתה אומר למישהו משהו, ואתה מרגיש ורואה שהוא הולך להתנגד למה שאתה אומר, באפשרותך להגיב לכך על ידי זה שתקדים תרופה למכה, ותביע אתה את ההתנגדות שלו לדבריך ותגיב על ההתנגדות שלו, עוד לפני שהוא הביע אותה. ובכך בעצם אתה חוסך ממנו לנקוט בעמדה...
חלק 1
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת ...
חלק 2
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת ...
חלק 3
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת ...
חלק 4
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת ...
חלק 6
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת ...
חלק 7
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת ...
חלק 8
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת ...
חלק 9
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 5
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: NLP טכניקות, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, NLP טכניקות, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
דרכי שכנוע מחיר שונה ללקוחות חדשים להיות נחמד ללקוח לגרום למישהו להתאהב איך לא למכור? יצירת תוכן שיווקי מקצועי להשפיע על צרכנים איך לא לעשות ראפור? לגרום למישהו לא להיות תלוי בך הבעת הזדהות עם התנגדות טעויות רטוריות שיחה עם לקוח לפני איתור צרכי הלקוח מניפולציות רגשיות האם איש מכירות טוב? קושי רגשי למכור מסרי מכירה ללקוח לגרום ללקוחות לחזור שיווק בתשלום איש מכירות אוטומטי מי הלקוחות שלך? הזדהות עם בעלי חיים גישות לשכנוע אנשים מכירות בעסק לשכנע מישהו להודות בטעות עלויות תמחור מוצר שיווק טבעי לשכנע מישהו להרגיש לא בנוח אנשי מכירות אנושיים ללכלך על מוצרים מתחרים לקוח שואל כמה זה עולה סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים להציג ללקוח מוצר לדוגמה למכור מוצר פגום איך לשכנע מישהו לענות? nlp שכנוע אסטרטגיית שימור לקוחות איך לשכנע עובד? לבחור משרד שיווק לא רוצה למכור מי הלקוח האידיאלי שלך? למכור מוצר יקר טיפול בתלונות של לקוחות ראיון עבודה במכירות איך לא להזדהות? לגרום למישהו להאמין בעצמו לבנות אמון עם הלקוח לשכנע מישהו לא ממוקד מה הלקוח רוצה? יעוץ שיווקי לשאול את הלקוח מה הוא רוצה שיטות רטוריקה להצליח בעסק בלי למכור לשכנע מישהו להאמין להטעות את הלקוח הלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר לשדר ללקוח שאתה מקצועי מסר שיווקי למכור כל מוצר לגרום למישהו להתאהב בי הדרכת מנהלי מכירות לבנות אמון עם שותפים מוצר ברמה ירודה איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? לגרום למישהו להפסיק להאמין הפחדה של לקוח איזה מוצר למכור? לעניין לקוחות איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? סוגים של חומרי שיווק מקצועיים ליצור הזדהות עם לקוח לא כל אחד יכול ללמוד למכור מניפולציות פשוטות מניפולציות שיווקיות של מנטורים ממי לא ללמוד nlp? לגרום ללקוח לא לעזוב אותך להתעקש עם הלקוח לקוח מבטל ברגע האחרון איך מודדים קמפיין שיווקי? לקוחות בעיתיים התנגדות מכירות איכות מנהל השיווק ניהול משא ומתן על שכר לשכנע שאתה מנומס לשכנע מישהו להיות מוכן השפעת פרסומות למכור סדנא ביותר כסף תהליך איתור צרכי הלקוח הצעת מחיר ללקוח ניסיון שכנוע להשפיע על מישהו לאהוב אותך מאמני מכירות לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף אמצעי שכנוע לשוניים לבקש בצורה משכנעת שיקולים בבחירת מנהל שיווק החזר ההשקעה של השיווק חסרונות מוצר אמונות בתת מודע שאלות של הכאב של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, מניפולציות, לקוחות בתחום NLP טכניקות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.8291 שניות - עכשיו 15_12_2025 השעה 02:18:06 - wesi28