אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה קורונה והעברת מסרים, איך לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך? למה אנשים מזלזלים בסגר? למה אנשים לא מקשיבים להוראות? איך להעביר הוראות בצורה נכונה? איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפים לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, איך למכור יותר, איך לשכנע בוויכוח, לשכנע את ההורים, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, דיבייטינג, לשכנע את הלקוח, אימון אישי למנהלים, אסטרטגיות שכנוע, להתראיין נכון, NLP ביקורת, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, nlp למתקדמים, קורס מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע ללכת לטיפול, ללמוד nlp בחינם, שכנוע עצמי, NLP פיקאפ, מניפולציות בטקסט, NLP התניה קלאסית, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, אומנות המכירה, איך לשכנע את החברה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע את החברה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, ייעוץ לאישי ציבור, NLP דוגמאות, רטוריקה, טיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע גבר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
קורונה והעברת מסרים, איך לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך? למה אנשים מזלזלים בסגר? למה אנשים לא מקשיבים להוראות? איך להעביר הוראות בצורה נכונה? איך לגרום לאנשים להקשיב להוראות שלך? איך לגרום לאנשים לא להילחץ ממך?
למה אנשים לא מקשיבים להנחיות של הסגר בקורונה?

אליעד כהן מסביר כי אנשים לא מצייתים להנחיות של הסגר, משום שהבקשה להישאר בבית לא תחומה בזמן. כשהבקשה או ההנחיה אינן מוגבלות ומוגדרות לתקופת זמן ספציפית, האדם חש תחושת צמצום, הגבלה ומחנק. לדוגמה, כאשר אדם מתבקש לשבת בבית ללא הגבלת זמן מוגדרת, הוא עשוי להרגיש כאילו קוברים אותו בחיים, ולכן הוא יתקשה לקבל את ההנחיה ולציית לה. לעומת זאת, אם היו אומרים לאדם להישאר בבית לפרק זמן מוגדר כגון שבועיים או חודש, הוא היה מבין שיש לכך סוף ברור ומוגדר, מה שהיה גורם לו להרגיש תחושת הקלה והבנה של המצב. אדם צריך לדעת מראש מתי יוכל לצאת ומהו התנאי המדויק לסיום ההנחיה, למשל: "תישאר בבית עד שירד גשם" או "תישאר בבית עד תאריך מסוים". כאשר אין בהירות, האדם חווה תחושה קשה יותר שמביאה להתנגדות פנימית להנחיות, ולכן הוא פחות משתף פעולה ומזלזל בסגר.

כיצד להעביר הנחיות בצורה נכונה?

אליעד כהן מסביר שאחד הכללים החשובים ביותר בהעברת הנחיות הוא תמיד לתת מסגרת זמן ברורה ומדויקת להנחיה. כאשר אתה אומר לאדם "אל תעשה משהו" או "אי אפשר", האדם מיד מרגיש תחושת הגבלה קשה, ומתעורר בו רצון להתנגד או להתמרד. כדי למנוע את התחושה הזו, יש להוסיף להנחיה מידע לגבי הזמן או התנאים שבהם ההנחיה תשתנה או תסתיים.

לדוגמה, אם הילד שלך פונה אליך בזמן שאתה עסוק, ואתה אומר לו: "אני עסוק", המסר הלא - ישיר שאתה מעביר הוא: "אל תפנה אליי לעולם". הילד אינו יודע מתי כן תוכל להיות זמין עבורו, ולכן הוא עלול להרגיש דחייה או לחץ. לעומת זאת, אם תאמר לילד: "אני אהיה פנוי בעוד שעה", או "אני אהיה זמין בשמונה בערב", הילד יקבל מסגרת ברורה ומוגדרת לזמן ההמתנה. זה יפחית את התחושה השלילית שלו ויגדיל את נכונותו להקשיב ולהמתין בסבלנות.

עוד דוגמה שאליעד נותן היא כאשר מישהו מבקש ממך משהו, במקום להגיד "אין אפשרות כרגע", תגיד: "תהיה אפשרות כאשר יתקיים תנאי מסוים". בצורה זו האדם שמולך ירגיש פחות תחושת לחץ וצמצום, ויוכל לקבל את ההנחיה או ההגבלה בקלות רבה יותר.

איך להפחית תחושת לחץ וצמצום כאשר נותנים הנחיות?

לפי אליעד כהן, אנשים נוטים להרגיש צמצום כאשר אומרים להם: "אי אפשר", "אין אפשרות", או "אני לא זמין". תחושה זו יוצרת לחץ וגורמת לאדם להרגיש רע. לכן, חשוב לנסח את ההנחיה כך שהאדם יבין שהיא מוגבלת או זמנית. במקום לומר "אין אפשרות", עדיף לומר: "תהיה אפשרות כאשר...". במקום לומר "אני לא זמין", עדיף לומר: "אני אהיה זמין בשעה מסוימת". על ידי כך, מקבל ההנחיה ירגיש הרבה פחות מצומצם, ופחות לחוץ או מוגבל.

כאשר האדם יודע במדויק מתי או באילו תנאים יוכל לקבל את מבוקשו או לשוב לשגרה, תחושת המצוקה שלו פוחתת, והסיכוי שהוא יקשיב ויציית להנחיות עולה משמעותית. באופן כזה ההנחיה או הבקשה תהיה יעילה יותר ותתקבל בצורה טובה יותר.

איך להשתמש בטכניקה זו עם ילדים ועם אנשים קרובים?

אליעד כהן מדגים את החשיבות של הטכניקה בהעברת מסרים ברורים גם מול ילדים. למשל, כאשר הילד מבקש תשומת לב מההורה, במקום להגיד לילד: "אני עסוק כרגע", מה שיכול לגרום לילד תחושת דחייה וחוסר הבנה לגבי מתי ההורה יהיה זמין, יש לומר לילד מתי בדיוק ההורה יהיה פנוי עבורו. לדוגמה, "אני אהיה פנוי עוד שעה" או "אני אתפנה אליך בשמונה בערב". הילד יקבל כך תחושת ביטחון ובהירות לגבי המצב ויהיה מוכן יותר לקבל את ההמתנה ואת ההגבלה הזמנית.

למה אנשים מרגישים לחץ מהנחיות ללא הגבלת זמן ברורה?

אנשים מרגישים לחץ כאשר אין להם בהירות לגבי סיום ההגבלה. אליעד מסביר שהלחץ נובע מכך שההגבלה נתפסת כבלתי מוגבלת, דבר שגורם לאדם להרגיש שהוא מצומצם לתמיד. כאשר אין לאדם אור בקצה המנהרה ואין לו מסגרת זמן מוגדרת וברורה להסתכל עליה, הוא מתקשה לקבל את ההנחיה ומתחיל להתנגד לה נפשית, באופן מודע או בלתי מודע. לכן, כדי להקל על ההרגשה השלילית ולגרום לאנשים לשתף פעולה עם ההנחיות, חיוני להגביל אותן באופן ברור ובעל אופק מוגדר.
איך להעביר מסרים בצורה נכונה? איך לא לגרום למישהו להרגיש צמצום? אני לא זמין כרגע, אני אהיה זמין יותר מאוחר, אין אפשרות כרגע, תהיה אפשרות כאשר, הנחיות לשעת חרום, איך לגרום למישהו להקשיב להנחיות שלך?
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
...שהוא טוב, ללא השוואה או הגזמה, אתה יוצר מסר פשוט, ברור, ואמין יותר בעיני הלקוח. במקרים מסוימים, הלקוח יעריך יותר את הישירות והכנות של האמירה, כי אתה לא טוען שהמוצר שלך הוא הטוב היחיד או הטוב מכולם, אלא פשוט שהוא טוב בפני עצמו, ללא תחרות. איך להתאים את המסר לפי תפיסת הלקוח? אליעד מדגיש שהבחירה בין טוב לבין הכי טוב חייבת להיות בהתאם לציפיות ולתפיסת הלקוח: אם הלקוח מאמין שכל המוצרים בתחום הם טובים, ואתה מתקשה לשכנע אותו שהאחרים פחות טובים - עדיף לומר...
טיפים לניהול שיחה, איך לשאול שאלה נכון? איך לקבל תשובה לשאלה שלך? איך להגיב כשמישהו נותן תשובות לא נכונות לשאלה שלך? איך לפקס מישהו בשיחה? איך למקד מישהו בשיחה? איך לגרום למישהו לענות לך תשובה עניינית לשאלה שלך? איך לגרום למישהו לא לענות לך תשובות טיפשיות לשאלה שלך? רטוריקה, איך להתווכח נכון? איך לנהל שיחה?
...ואנחנו מסבירים לו, שהתשובה שלו, לא באמת עונה לשאלה שלנו. כי הסיבה שהוא מציג, לא באמת מחייבת את התוצאה שהוא נשאל עליה. בדכ התשובה של המשיב, תהיה קשורה חלקית ותהיה אולי חלק מהסיבות של התוצאה שאנחנו מנסים לברר את הסיבות שלה. אבל כאשר התשובה שלו לא מלאה לא מוצדקת בעינינו, במקרה כזה, כדי למנוע את זה שהמשיב שוב ושוב יחזור על התשובה שלו, לשם כך צריך לשנות את הניסוח של השאלה. כדי שהמשיב לא יחזור שוב על התשובה החלקית והשגויה שלו. ועוד דוגמה: בוס: למה איחרת...
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
איך ליצור רגש? שכנוע הפוך, איך ליצור התניה? איך לשתול מחשבה? לשכנע את עצמך, לעשות מניפולציה, fake it till you make it, אוטוסוגסטיה, איך להתאהב? איך לגרום למישהו לאהוב משהו?
...סיבה להתנהגות שלך. לדוגמה, אם אתה מביא פרחים לעבודה, המוח ישאל את עצמו למה הבאת פרחים, ויגיע למסקנה שבטח יש לך יחס חיובי לעבודה, אחרת לא היית עושה זאת. איך למנוע התאהבות או ליצור רגש שלילי בעזרת התניה הפוכה? אליעד גם נותן דוגמה הפוכה: אם מישהו לא רוצה להתאהב באדם אחר, עליו להימנע מפעולות שהוא היה עושה אם היה מאוהב. כלומר, אם הוא יודע שאם היה אוהב את האדם היה מתקשר אליו הרבה או משקיע בו, עליו להפסיק לעשות פעולות אלו. כך, המוח יסיק שאם הוא לא עושה...
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
...משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד. אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך. ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
...ויתכן שאם הלקוח יספר לך על הצורך שלו, הוא עלול לגלות שהצורך שלו שגוי ולא מדויק. ואז אולי תאבד את העסקה. בהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: האם הסיבה מחויבת. 2 - דוגמה נוספת, כאשר הצורך של הלקוח לא שווה את העלות של לפתור את הצורך של הלקוח. זה דומה למקרה הקודם, אבל קצת שונה. במובן שהצורך של הלקוח הוא באמת נכון ובאמת קיים. אבל העלות של הלקוח לפתור את הצורך שלו, לדוגמה לעבור אליך, לא שווה לו את היתרון בלפתור את הבעיה שלו. לדוגמה, העלות והכאב ראש לעבור מחברה...
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
...עצמו דיבר, ולכן אם לאחר מכן תגיד לו משהו חדש, הוא ייטה להאמין שזוהי באמת המחשבה שלו, אפילו אם הוא לא חשב עליה לפני כן באופן מודע. זהו מצב שבו מתאפשרת שתילת מחשבות, משום שאותו אדם יתייחס לדברים שלך כאילו הם הגיעו ממנו, ולכן סביר יותר שהוא יקבל אותם ויאמין בהם. אליעד מדגיש שכדי לייצר את האפקט הזה, עליך להתאים את עצמך לאדם השני, להקשיב לו היטב ולהבין את הכוונה ואת הרגשות מאחורי דבריו, וכך למעשה ליצור תחושה של קירבה, ראפור וכימיה חזקה שמאפשרת בניית אמון...
לאהוב משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, איך לאהוב את כל המשימות שבעסק? איך לאהוב לנקות את הבית?
לאהוב משימות שנואות, איך לאהוב לנהל את העסק שלך? איך לאהוב דברים משעממים? איך לאהוב משימות משעממות? איך לאהוב למכור? איך להרוויח כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, איך לאהוב את כל המשימות שבעסק? איך לאהוב לנקות את הבית?
...רוצה להיות הכי טוב בעולם בכתיבת הצעות מחיר או בניהול משא ומתן עם לקוחות, הוא מוצא עניין ומוטיבציה בפעולה. לדוגמה, במקום לראות ניהול חשבונות כנטל, אפשר לראות בכך הזדמנות להגיע לשלמות ולדיוק כלכלי. שיחת משא ומתן יכולה להפוך ממשימה מעיקה למשחק אסטרטגי שבו המטרה היא להגיע לעסקה הטובה ביותר. האם אפשר לאהוב גם משימות יומיומיות ומשעממות? אליעד מסביר שהגישה הזו אינה מוגבלת רק לעסקים, אלא רלוונטית גם למשימות יום - יומיות כמו ניקיון הבית, טיפול בילדים או עמידה...
איך למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים?
איך למצוא ריגושים? אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, איך להתרגש מדברים? איך ליצור ריגושים? למה ללמוד NLP? לימוד NLP, מבוא ל NLP, ללמוד שכנוע, תורת השכנוע, לשכנע את עצמך, מה יוצר ריגושים?
...אליעד מבהיר שלשכנע את עצמך להתרגש ממשהו, זה בדיוק כמו לשכנע אדם אחר לרצות משהו. הבסיס לשכנוע, בין אם של עצמך או של אחרים, הוא תמיד אותו דבר - הבנה מעמיקה של המנגנון של הרצונות. אם תבין איך עובד מנגנון הרצון והחשיבה, תוכל לשלוט בתחושותיך וברגשות שלך כלפי כל דבר. למשל, כדי לשכנע את עצמך להתרגש מאופנוע, אתה שואל את עצמך: מה אני הכי רוצה להרגיש בחיים? לאחר מכן אתה מוצא כיצד הדבר (האופנוע במקרה הזה) מביא אותך לתחושה הזאת. ככל שתתחבר יותר לעומק ולמהות...
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
...הם יודעים שאם הלקוח ינסה, הוא לא ירצה לקנות. לעומת זאת, אם המוצר עצמו טוב יותר מכל פרסומת שניתן להציג עליו, אז ניתן לתת לאנשים להתנסות בו, כי המוצר עצמו הוא הפרסומת הכי טובה שיש. אם יש לך מוצר מצוין ואתה מספר עליו שהוא נהדר, זה לא תמיד ישמע אמין, ולכן עדיף לתת ללקוח לחוות זאת בעצמו. כשלקוח משתמש במוצר ומגלה שהוא באמת איכותי, הוא משתכנע בעצמו ומבין שהמוצר שווה את זה. תמחור המוצר והשפעתו על חוויית הלקוח כאן נכנס העניין של תמחור המוצר. למשל, אם יש לך...
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
...האישית אינה במיטבה. האם צריך למכור את עצמך או את המוצר? אחת הטעויות המרכזיות שאנשי מכירות עושים היא שהם מניחים בטעות שעליהם למכור את עצמם. לפי אליעד כהן, איש מכירות לא צריך למכור את עצמו, אלא את המוצר שלו בלבד. אמנם קיימת גישה לפיה אם תמכור את עצמך - הלקוח יקנה ממך את המוצר. גישה זו נכונה באופן חלקי, כיוון שבאופן אידיאלי איש מכירות טוב מוכר גם את עצמו וגם את המוצר: מצד אחד, מסביר ללקוח מדוע המוצר טוב, ומצד שני גורם ללקוח להאמין שהוא עצמו אדם נעים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קורונה והעברת מסרים, איך לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך? למה אנשים מזלזלים בסגר? למה אנשים לא מקשיבים להוראות? איך להעביר הוראות בצורה נכונה? איך לגרום לאנשים להקשיב להוראות שלך? איך לגרום לאנשים לא להילחץ ממך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשתול מחשבות, לקוחות, דמיון מודרך ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.5156 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 10:51:16 - wesi28