אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות, מניפולציות, איך לשכנע הורים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, סוגסטיה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, nlp טכניקה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע אישה, איך לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מכירות, NLP המלצות, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP לימודים, לשכנע גבר להיות איתך, לשכנע לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, איך לשכנע את חברה שלי, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, טיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע ילד, אסטרטגיה שיווקית, איך לשכנע אנשים, לשכנע בטיעון, nlp וחרדות, nlp הפרעות אכילה, NLP הסבר, אסטרטגיות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, רטוריקה, לשכנע את החברה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
מהו תגמול עובדים ומדוע כדאי לתגמל מעבר למשכורת?

תגמול עובדים הוא כל סוג של תשלום או הטבה נוספת לעובד מעבר לשכר הבסיסי שהוא מקבל. המטרה העיקרית של תגמול עובדים היא לעודד את העובד להתאמץ יותר, להשקיע בעבודתו ולהרגיש שהוא חלק משמעותי מהחברה. כאשר עובד יודע שאם ישקיע מאמץ מיוחד, הוא יקבל תגמול נוסף, הדבר יוצר אצלו תחושת שייכות גבוהה יותר, מגביר מוטיבציה, ומשפר ביצועים לטובת החברה כולה.

לדוגמה, עובד המקבל משכורת בסיסית ללא קשר לביצועים עלול לעשות רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, עובד שיודע כי יקבל בונוסים לפי תוצאות, ביצועים, או יעדים שהושגו, יפעל במוטיבציה גבוהה יותר כדי להשיג את אותן מטרות. כך נוצר מצב שבו העובד מתאמץ יותר, והעסק עצמו מרוויח יותר.

מה הסיכון העיקרי בתגמול לא נכון של עובדים?

הסיכון המרכזי בתגמול עובדים הוא יצירת ניגוד אינטרסים בין העובד לבין החברה עצמה. במקום שהתגמול יגרום לעובד לפעול לטובת החברה, הוא עלול לגרום לו להתמקד רק באינטרסים הצרים שלו עצמו, גם אם הדבר יבוא על חשבון הצלחת החברה בתחומים אחרים.

לדוגמה, אם חברה מתגמלת את אחד העובדים הבכירים שלה על פי היקף המכירות בלבד, ייתכן שאותו עובד ישקיע את רוב האנרגיה שלו בתחום המכירות, אך יזניח תחומים חשובים אחרים כמו שירות לקוחות, פיתוח עסקי או איכות מוצרים, פשוט כי הוא לא מקבל תגמול עבורם.

כיצד תגמול לא נכון יוצר "עסק בתוך עסק"?

כאשר התגמול מתמקד בתחום מסוים מתוך מספר תחומי אחריות שיש לעובד בכיר, נוצרת למעשה תופעה של "עסק בתוך עסק". המשמעות היא שהעובד למעשה מתנהל כאילו יש לו עסק עצמאי בתוך העסק הכללי, ומטרתו האישית הופכת להיות שונה ממטרות החברה.

לדוגמה, מנכ"ל של חברת מכירת רכבים שאמור להיות אחראי על כלל הפעילויות בחברה מתוגמל לפי כמות הרכבים הנמכרים. התוצאה היא שהמנכ"ל עלול להעדיף מכירת כמות גדולה של רכבים גם במחיר של פגיעה באיכות, בשירות ללקוחות או בניהול ההוצאות. כך נוצר מצב שבו המנכ"ל מנהל "עסק עצמאי" משלו בתוך העסק הכללי.

אילו מניפולציות יכולות להיווצר מתגמול לפי ביצועים?

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתגמול עובדים בכירים לפי ביצועים היא שהעובד עלול לבצע מניפולציות שונות כדי להגדיל את הבונוס שלו, על חשבון טובת החברה. ככל שהעובד ממוקם גבוה יותר בהיררכיה, כך גדל הסיכון למניפולציות כאלה, משום שיש לו שליטה רבה יותר על הנתונים והמשאבים של החברה.

לדוגמה, אם עובד בכיר מתוגמל לפי רווחי החברה, הוא עלול להחליט להעביר הוצאות מהשנה הנוכחית לשנה הבאה, או להפך, להעביר הכנסות משנה לשנה, ובכך להציג רווח גבוה יותר באופן מלאכותי. העובד יכול גם למכור נכסים במהירות כדי להגדיל את הרווח בטווח הקצר, גם אם הדבר יפגע בעסק בטווח הארוך.

איך נכון להגדיר מודל תגמול כדי להימנע מניגוד אינטרסים?

כדי למנוע ניגוד אינטרסים ומניפולציות מצד העובדים, התגמול חייב להיות מבוסס על מודל רחב ומאוזן יותר, ולא להתמקד בתחום צר או בודד בלבד. במודל נכון של תגמול, העובד יקבל תגמול שקשור למספר פרמטרים שונים, כך שהוא יידרש לפעול לטובת העסק כולו ולא רק לטובת תחום צר שבו הוא מתוגמל.

לדוגמה, אם מתגמלים עובד לפי תוצאות מכירה, כדאי לשלב גם מדדים של שביעות רצון לקוחות, איכות השירות, ואפילו עמידה בתקציבים, כך שהעובד לא יתמקד רק בכמות המכירות אלא גם באיכות הכוללת של עבודתו.

מדוע הגדרת המושגים חשובה במיוחד בתגמול עובדים בכירים?

כאשר מגדירים מודל תגמול לעובדים בכירים, חובה להגדיר במדויק מושגים כמו "רווח", "מחזור", ו"מכירות". ההגדרה המדויקת מונעת מצבים שבהם העובד יכול לעשות מניפולציות על הנתונים. חשוב להגדיר מראש מי קובע את הנתונים, מתי נקבעים הנתונים, ואיך הם מחושבים.

לדוגמה, אם מתגמלים עובד לפי "רווח", יש להגדיר במדויק האם מדובר ברווח נקי, תפעולי, לפני או אחרי מס, באיזו שיטת חישוב משתמשים, ומתי בדיוק הנתונים נסגרים. הגדרות ברורות אלה מונעות מהעובד להגדיל באופן מלאכותי את הבונוס שלו.

מה חייבים לקחת בחשבון כשבונים מודל תגמול לעובדים?

כשבונים מודל תגמול לעובדים בכירים או מנהלים, יש לקחת בחשבון את הנקודות הבאות:
  • התגמול חייב להיות מאוזן ולכלול מספר פרמטרים שונים, ולא תחום בודד.
  • חשוב להגדיר מושגים מדויקים כמו "רווח", "מחזור", ו"מכירות".
  • יש לקבוע מראש מי ומתי מודדים ומחליטים על נתוני התגמול.
  • יש להימנע מתגמול היוצר אינטרס מנוגד לאינטרס הכללי של החברה.
  • ככל שהעובד בכיר יותר, נדרשת הקפדה גדולה יותר על הגדרת התגמול.
לסיכום, תגמול עובדים הוא כלי עוצמתי להנעת עובדים ומנהלים, אך יש להשתמש בו בזהירות רבה. תגמול נכון יכול להגדיל את הרווחים והמוטיבציה, ואילו תגמול לא נכון עלול ליצור ניגודי אינטרסים חמורים ופגיעה בעסק.
תגמול עובדים - שיקולים, טעויות והשלכות

תגמול עובדים הוא נושא מהותי בכל ארגון, וכשמתגמלים עובדים, יש לקחת בחשבון שיקולים רבים. תגמול עובדים אינו רק תשלום משכורת בסיסית, אלא גם תגמולים נוספים שנועדו לעודד את העובד להשקיע יותר ולחוש מחויבות גבוהה יותר כלפי החברה.

למה לתגמל עובדים?

תגמול נוסף מעבר למשכורת מיועד לייצר אינטרס לעובד להתאמץ יותר, להשקיע בעבודתו, ולהרגיש שהוא חלק משמעותי מהחברה. כאשר עובד מבין שאם ישקיע מעבר לנדרש הוא יקבל תמורה בהתאם, הדבר יכול להניע אותו לפעול בצורה מיטבית.

ניגוד אינטרסים אפשרי בתגמול עובדים

שאלו את עצמכם: האם הייתם רוצים שהעובד שלכם יעבוד גם אצל מתחרה? האם הייתם רוצים שלעובד יהיו אינטרסים מנוגדים, כך שלפעמים יהיה לו כדאי שהחברה תפסיד כסף? כנראה שהתשובה היא לא.

במקרים רבים, צורת התגמול עצמה עלולה ליצור "עסק בתוך עסק", כלומר, לגרום לעובד להתמקד בתוצאות שהוא מתוגמל עליהן על חשבון אינטרסים רחבים יותר של החברה. לדוגמה, אם מתגמלים עובד על תחום אחד בתוך אחריותו הכוללת, הוא עלול להזניח תחומים אחרים.

דוגמה לניגוד אינטרסים

נניח שיש מנהל בחברה שאחראי על תחומים שונים, ואומרים לו שהוא יתוגמל לפי היקף המכירות בלבד. במקרה כזה, הוא עלול להתמקד במכירות בלבד, גם אם זה יבוא על חשבון איכות השירות, שביעות רצון הלקוחות או היבטים אחרים שחשובים להצלחת העסק בטווח הארוך. כך למעשה, הוא פועל מתוך אינטרס אישי ולא בהכרח מתוך אינטרס של טובת החברה הכוללת.

שיקולים חשובים בקביעת תגמול עובדים
  • יש להגדיר תגמול רחב יותר שכולל מספר קריטריונים, כדי למנוע ניגוד אינטרסים.
  • ככל שהעובד נמצא בדרג ניהולי גבוה יותר, כך יש לו יותר יכולת "לשחק" עם הנתונים, ולכן יש לוודא שהתמריצים מוגדרים בצורה שאינה מאפשרת מניפולציות.
  • תגמול לפי רווחים יכול להוביל למניפולציות כמו העברת הכנסות משנה לשנה או דחיית הוצאות כדי ליצור רווחים מלאכותיים.
  • צריך להגדיר בצורה מדויקת מהו רווח, מי קובע אותו, ואיך מבצעים את החישוב שלו, כדי למנוע משחקים במספרים.
  • תגמול חייב להיות מאוזן כך שלא יוביל להזנחת תחומים חיוניים אחרים בעסק.
סיכום

כאשר מתגמלים עובדים, יש לוודא שמבנה התגמול אינו יוצר ניגוד אינטרסים עם טובת העסק הכוללת. תכנון נכון של תגמול העובדים ימנע בעיות ויבטיח שהאינטרסים של העובדים יפעלו בהרמוניה עם הצלחת החברה.

למידע נוסף על תגמול עובדים, איך לבנות שיטות תגמול נכונות ולמנוע בעיות עתידיות, ניתן לחפש מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il.
בונוסים לעובדים לפי ביצועים, מודל חלוקת רווחים לעובדים, איך לקבוע שכר משתנה? מהו אחוז הבונוס המקובל? תגמול עובדים בעסק קטן, איך לעודד עובדים למכור יותר? שיטות לתגמול מנהלים בכירים, תמריצים מבוססי יעדים, שכר בסיס מול עמלה - מה עדיף, השפעת תגמול על מוטיבציה של עובדים, בניית מודל תגמול, תגמול איש מכירות, מודל תגמול עובדים, תמרוץ אנשים, מודל תמריצים לעובדים, עובד שרוצה העלאה במשכורת, עובד שרוצה עוד כסף, תגמול לפי הרווח, תגמול לפי המחזור, תגמול לפי המכירות, כמה משכורת לתת למנהל? עמלת מכירות, כמה משכורת לתת למנכל? איך לתגמל מנכל? איך לתגמל מנהל? עובד שותף בעסק, תגמול יעדי מכירות, עמלות מקובלות לאנשי מכירות, איך מתגמלים איש מכירות? עובד שרוצה אחוזים, תגמול בהתאם לרווח, תגמול בהתאם למחזור, תגמול בהתאם למכירות, עובד שרוצה להיות שותף, שותפות עם עובד, מדיניות תגמול בכירים, יצירת אינטרסים מנוגדים לעובד, ניגוד אינטרסים של עובד, ניגוד אינטרסים בגלל תגמול עובדים, תגמול מהרווח, תגמול מהמחזור, תגמול מהמכירות, תמרוץ עובדים, תמריצים לעובדים, איך לתמרץ עובדים? העובד רוצה העלאה בשכר, איך לשלם לעובד? מודל תגמול לאנשי מכירות, שכר איש מכירות, אחוזי מכירה, שיטות תגמול לסוכני מכירות, תוכנית יעדים מכירות
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
...בשאלה זו היא לחשוף את הסיבה האמיתית שמאחורי הבקשה. ייתכן שהלקוח מבקש הנחה מתוך תחושת הרגל או רצון להרגיש הצלחה בעסקה. במקרה כזה, ניתן להציע לו ערך נוסף במקום הנחה, כגון שירות טוב יותר או הטבה מיוחדת שתיתן לו הרגשה טובה של הצלחה מבלי להוריד את המחיר. איך להתמודד עם לקוח שלא משתף פעולה? אם לקוח אינו משתף פעולה ואינו חושף את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו, המשמעות היא שאיש המכירות לא מנהל נכון את השיחה. לפי אליעד כהן, איש מכירות טוב הוא מי שמסוגל לשאול...
שכנוע עצמי, לרדת במשקל, ירידה במשקל, דיאטה, שמירה על המשקל, אהבה עצמית, לאהוב את עצמך, לקבל את עצמך, קבלה עצמית, לחסוך כסף, חיסכון כספי, לבזבז כסף
שכנוע עצמי, לרדת במשקל, ירידה במשקל, דיאטה, שמירה על המשקל, אהבה עצמית, לאהוב את עצמך, לקבל את עצמך, קבלה עצמית, לחסוך כסף, חיסכון כספי, לבזבז כסף
...בבזבוז כספי מופרז. אם החיסרון המרכזי הוא תחושה של חוסר עצמי שקשורה ישירות להתנהגות הזו, אז קבלה עצמית מועילה ועוזרת להפסיק את ההתנהגות המזיקה. אך אם ההתנהגות נובעת מחסרונות אחרים שאינם קשורים ישירות, קבלה עצמית דווקא תוריד את החסמים ותגביר את ההתנהגות המזיקה. לדוגמה, אדם שאוכל הרבה בגלל חוסר קבלה עצמית של משקלו - הקבלה העצמית תועיל לו. לעומת זאת, אדם שמבזבז כסף בגלל הרגלים ולא בגלל תחושת מחסור - הקבלה העצמית של מצבו הכלכלי דווקא תגרום לו להמשיך ואפילו...
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
...עיקריות לעשות זאת - אחת שמגבירה את הסיכוי לקבל הנחה, והשנייה שפועלת לרעת המבקש. הבנה של שתי הגישות הללו תאפשר לכם לבחור בדרך שתעזור לכם להשיג את התוצאה הרצויה. מהי הנחה ולמה מוכר עשוי להעניק אותה? הנחה היא למעשה ויתור של המוכר על חלק מהמחיר המבוקש עבור המוצר או השירות שהוא מציע. כאשר מבקשים הנחה, בעצם מבקשים מהמוכר להרוויח פחות על העסקה. לכן, חשוב להבין כיצד לגרום למוכר לרצות להיענות לבקשתכם. הדרך השגויה - תקיפת המוכר והוזלת ערך המוצר אחת הדרכים...
הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמה לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות
...לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות להלן דוגמה לניתוח התנגדות לקוח באמצעות ניתוח סיבתיות. התנגדות לקוח: אני לא מעוניין לקנות את המוצר, כי אין לי אפשרות לתקופת ניסיון לשימוש במוצר. (במידה ולדוגמה רוצים שהלקוח יקנה את המוצר, בלי להתנסות בו מראש). ננתח סיבה ותוצאה: סיבה:...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
...או גם מתנגד לעסקה. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, המוצר יקר לי. עליך לשאול את עצמך, האם בעצם זא שהלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר או גם יקר. כאשר, רק יקר פירושו, שהלקוח חושב שמכל צד שלא נסתכל על הדבר, המוצר יקר, וזהו! שאין שום אפשרות שהלקוח כרגע תוך כדי שהוא אומר שהמוצר יקר, שהוא לא חושב שהמוצר רק יקר. אלא הוא חושב שהמוצר הוא רק יקר וזהו. לעומת זאת, גם יקר פירושו, שהלקוח אומנם אומר שהמוצר יקר, אבל הוא לא באמת חושב שהמוצר הוא אך ורק יקר. אלא גם כרגע תוך כדי...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
...מסקנות כאלו ואחרות. לנסות להבין איך להשתפר, בכל אחד מהתהליכים. כי יש לנו משפך שיווקי, שהוא תהליך מסע הלקוח שהוא המסע שהלקוח עובר, החל מהשלב שהוא נחשף למוצר החברה ועד השלב שהוא סוגר עסקה או נוטש בדרך. וחלק מהתהליך של המשפך השיווקי, עובר במחלקת המכירות והופך להיות משפך מכירות. כי המשפך השיווקי מתחיל בתהליכי השיווק ואחר כך כאשר הליד מגיע למחלקת המכירות, אז הלקוח עובר את מסע הלקוח שלו בתוך מחלקת המכירות. דהיינו, החלק של המשפך השיווקי שעובר בתוך מחלקת...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
...שהם יקבלו מכך שישלחו אליך אנשים. אליעד נותן דוגמה נוספת לגבי הדרך הנכונה לפתוח את הפרזנטציה הקצרה. הוא מסביר שאנשים רבים מתחילים את דבריהם בצורה טכנית או חלשה, לדוגמה: אני מאמינה ש.... לדבריו, הביטוי אני מאמינה הוא ביטוי חלש ולא מומלץ, משום שהוא מעביר מסר לא בטוח. במקום זאת, מומלץ להשתמש במשפטים חזקים וברורים כמו: כולנו יודעים ש..., אשר מייצרים ביטחון ואמון אצל המאזין. דוגמה נוספת לכך היא להימנע מהצגה של מידע שאינו נחוץ בשלב זה, כגון שם משפחה או...
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
...הוא בהכרח נוכל, אבל נוכל אמיתי יהיה חייב להשתמש בשיטת פרסום זו, כיוון שאין לו דרך אחרת לשכנע את הלקוחות. מה הטעות הנפוצה ביותר של יועצים ומנטורים עסקיים? אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה לגבי מנטורים ויועצים עסקיים. מי שמציג את עצמו כיועץ או מנטור שמלמד שיווק ומכירות אך משווק את עצמו בעיקר על ידי הבטחות כמו אני אפתור לך את הבעיות או אני אקדם אותך, ללא אפשרות להתנסות במוצר, כנראה אינו יודע לשווק את עצמו היטב או שהמוצר שלו לא איכותי מספיק. גם אם אותו אדם...
סקס, ליצור משיכה מינית, לשכנע בחורה לשכב איתך, לגרום לבחורה לרצות לשכב איתך, אומנות הפיתוי, להשיג בחורה, להתחיל עם בחורה, סודות המשיכה המינית, ליצור משיכה אצל בחורה, אהבה ללא משיכה מינית
סקס, ליצור משיכה מינית, לשכנע בחורה לשכב איתך, לגרום לבחורה לרצות לשכב איתך, אומנות הפיתוי, להשיג בחורה, להתחיל עם בחורה, סודות המשיכה המינית, ליצור משיכה אצל בחורה, אהבה ללא משיכה מינית
...אצלך, וכיוב תדע יותר טוב, איך ליצור רצון אצל מישהו אחר. מה לדעתך גורם למישהו לרצות משהו? תשובה: הרגשה של חיסרון של הדבר. אליעד: נכון אז איך אתה יכול לגרום לבחורות שאתה רוצה, שירצו אותך, במה שאתה רוצה שהן ירצו אותך? עי זה שתגרום לה להרגיש, שחסר לה הדבר הזה (מה שאתה רוצה שהיא תרצה). זוהי התשובה הכללית. ניתן לעצור כאן, אם זה מספק את השואל. אליעד: במקרה שאתה רוצה לשכב עם הבחורה עליך לגרום לבחורה להרגיש, שחסר לה לשכב איתך. שהיא תרגיש חסר לי לשכב איתו...
תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי?
תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי?
...חיובית מזויפת, הוא ניסיון מסוכן עם השלכות הרסניות. העיקרון הוא פשוט: אם תשקר את התת - מודע שלך לטובה, הוא ישקר אותך לרעה. כלומר, ביטחון עצמי מלאכותי שהצלחת ליצור בצורה שקרית עלול לגרום לך בעתיד לתחושת חוסר ביטחון מלאכותית ושקרית באותה המידה. מדוע מומלץ להיצמד תמיד לאמת? הפתרון שאליעד כהן מציע הוא להיצמד לעובדות ולאמת בלבד. לדבריו, הניסיון לשלוט בתת - מודע באמצעות דמיונות הוא מקור לבעיות נפשיות רבות. הדרך הבטוחה ביותר להימנע מבעיות אלה היא להימנע...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תגמול עובדים בכירים, איך לתגמל עובדים? שיקולים בתגמול עובדים, תגמול בכירים, מדיניות תגמול עובדים, תמרוץ והנעת עובדים, שיטות תגמול עובדים, שיטות תגמול ותמרוץ עובדים, מודלים לתגמול אנשי מכירות, בונוסים לעובדים, הטבות לעובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, משא ומתן, קאוצינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 14:38:56 - wesi28