אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, סדנאות nlp, לשכנע את הילד, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע הורה, לשכנע אנשים, איך לגרום לגבר, הצלחה בשכנוע, לשכנע בחורה לצאת איתי, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מיומנות רטורית, לשכנע לקוחות לקנות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP עוגן, סדנת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, NLP איך זה עובד, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, סודות השכנוע, לשכנע לקנות, איך לשכנע את ההורים, nlp לימודי, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, עזרה איך לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע אנשים להגיד כן, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, ניהול משא ומתן, אמנות השכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות קניה, שינוי עמדות, איך לשכנע בנים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע משקיע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
מהי הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין?

הדינמיקה שבין מוכר לקונה, ומראיין למרואיין, אינה מוגבלת רק למכירות מוצרים, אלא נוגעת גם למקרים של חיפוש עבודה, שבו אתה בעצם "מוכר" את עצמך למעסיק. לעיתים קרובות בתהליך מכירה, המוכר ינסה להוציא מהקונה כמה שיותר מידע על מה שהוא מחפש או מה שהוא רוצה, בעוד שהקונה יעדיף שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר או השירות לפני שהוא חושף את הצרכים האישיים שלו.

במילים אחרות, ישנו מאבק סמוי שבו כל צד מנסה לשמור על שליטה על התהליך. המוכר מעוניין שהקונה יחשוף את צרכיו קודם, כדי להקל עליו למכור את המוצר בצורה מותאמת אישית, בעוד שהקונה יעדיף להאזין למוכר לפני שיספר לו מה הוא מחפש, כדי לקבל מידע יותר אובייקטיבי.

איך זה מתבטא בתהליך מכירה?

לרוב, כאשר קונה נכנס לחנות ומסביר למוכר את מה שהוא מחפש, כמו "אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם תכונות כאלה ואחרות", המוכר עשוי להיעזר במילים שהקונה אמר כדי לשווק לו את המוצר המתאים, בין אם הוא מתאים באמת ובין אם לא.

מה שחשוב להבין כאן הוא שהמוכר, באמצעות המילים שהקונה השתמש בהן, יכול להסתמך על הצרכים של הקונה כדי לשווק לו את המוצר בצורה שמתאימה לו, וזה עלול להוביל לכך שהמוכר יוצר התאמה בין המילים של הקונה למוצר שהוא מציע, גם אם המוצר לא בהכרח מתאים לו באמת.

אבל אם הקונה שואל את המוכר "מה אתה יכול לספר לי על הטלוויזיה הזאת?" במקום לציין בדיוק מה הוא מחפש, הוא יוכל לקבל תשובה יותר אובייקטיבית ומדויקת מבלי שהמוכר ינסה להתאים את המוצר למה שהוא אמר מראש.

הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח

אחת האמיתות החשובות בעולם המכירות היא "אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח". הכוונה כאן היא שלפני שיתחיל תהליך מכירה או הצגת המוצר, המוכר חייב להבין מה בדיוק הקונה רוצה וצריך. כאשר המוכר מבין את צורכי הקונה, הוא יכול להציג את המוצר בצורה שתהיה לו מותאמת אישית.

באותו האופן, כאשר מועמד מגיע לראיון עבודה, הוא צריך להבין מהם הצרכים של המעסיק ולקבוע כיצד הוא יכול להתאים את עצמו לתפקיד. אל תשלח קורות חיים גנריים או תספר סיפור גנרי על עצמך. עליך לשמוע מראש מה בדיוק המעסיק מחפש, ולאחר מכן להציג את עצמך בהתאם לצרכים הספציפיים של המעסיק.

מאבק השליטה בתהליך המכירה

ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה, כך יהיה לו קל יותר למכור לו את המוצר או השירות. זהו עקרון בסיסי בתהליכי מכירה, והמוכר מבין את החשיבות של קבלת מידע מקסימלי מהקונה בהקדם. כאשר המוכר יודע מה הקונה מחפש, מה הוא לא רוצה, איזה מילים הוא משתמש, וכדומה, הוא יכול למכור בצורה הרבה יותר אפקטיבית ולהתאים את הצעת המוצר למידותיו של הקונה.

מנגד, האינטרס של הקונה הוא לחשוף כמה שפחות מידע בתחילת התהליך. ככל שהקונה שואל שאלות פתוחות ומאפשר למוכר לדבר יותר על המוצר, כך הוא יקבל מידע יותר אובייקטיבי ולא מותאם אישית למה שהוא אמר. לדוגמה, אם הקונה שואל את המוכר "מה אתה יכול לספר לי על המוצר הזה?" לפני שהוא מתחיל לדבר על צרכיו האישיים, הוא יקבל תמונה רחבה ומדויקת יותר של המוצר.

מה קורה בראיון עבודה?

גם בראיון עבודה, הדינמיקה בין המראיין למרואיין דומה. על המראיין להציג את הצרכים ואת הדרישות מהתפקיד לפני שהמועמד מציג את עצמו. לדוגמה, אם המראיין שואל את המועמד "ספר לי על עצמך", על המועמד לתת תשובה קצרה, אך מיד לנסות להפוך את השאלה אליו, ולשאול את המראיין שאלות כמו "מה בדיוק כולל התפקיד?" או "איזה כישורים אתם מחפשים?" כך יוכל המועמד להבין טוב יותר מה המעסיק מחפש ולהתאים את התשובות שלו בצורה מדויקת.

איך למכור נכון?

אם אתה בצד של המוכר, עליך להבין שהמטרה היא לגרום ללקוח לחשוף כמה שיותר מידע לפני שתתחיל למכור לו את המוצר. לדוגמה, אם לקוח מגיע ואומר "אני מחפש מוצר כזה וכזה, מה יש לך להציע?" - תן לו תשובה כללית בהתחלה, ואז נסה להחזיר את הכדור אל הלקוח על ידי שאלות כמו "מה בדיוק חשוב לך במוצר הזה?" כך תוכל להבין יותר את צורכי הלקוח ולהתאים את הצגת המוצר באופן שיגדיל את הסיכוי למכירה.

לסיכום

הדינמיקה בין מוכר לקונה ובין מראיין למרואיין היא דינמיקה של שליטה על התהליך:

- אם אתם בצד של המוכר - אתם צריכים לגרום לקונה לדבר כמה שיותר לפני שאתם מציגים את המוצר שלכם.

- אם אתם בצד של הקונה - אתם צריכים לגרום למוכר לדבר כמה שיותר לפני שאתם חושפים את הצרכים האישיים שלכם.

בצורה כזו, תוכלו לקבל מידע אותנטי יותר ולנהל את המשא ומתן בצורה חכמה יותר.
דינמיקה של מוכר וקונה, מראיין ומרואיין

שלום חברים, הפעם נדבר על הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין. גם בתהליך חיפוש עבודה, למעשה, אתה מוכר את עצמך, ואם אתה מראיין - אתה בעצם מנסה לקנות את "המוצר", כלומר, את המועמד המתאים. בקיצור, יש לשים לב לכך שכאשר מתקיימת אינטראקציה של קונה ומוכר, לכל אחד מהצדדים יש אינטרס שונה:

האינטרס של המוכר הוא שהקונה יספר על עצמו כמה שיותר לפני שהוא עצמו מציג את המוצר או השירות, ואילו האינטרס של הקונה הוא שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר לפני שהקונה חושף את דרישותיו.

כיצד זה מתבטא בתהליך מכירה?

בדרך כלל, בתהליכי מכירה, הקונה מציין מה הוא מחפש. לדוגמה, אם אתה נכנס לחנות ואומר למוכר: "אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם תכונות כאלה וכאלה", אז המוכר יוכל להשתמש בדיוק באותן מילים שלך כדי לשווק לך את המוצר, בין אם הוא באמת מתאים לך ובין אם לא.

כעת, שים לב להבדל: אם תשאל את המוכר שאלה פתוחה, כגון "מה אתה יכול לספר לי על הטלוויזיה הזאת?" - הוא ייתן לך מידע יותר אובייקטיבי ופחות מותאם אישית לדברים שאמרת.

הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח

אחד העקרונות המרכזיים שמלמדים אנשי מכירות הוא: "אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח".

קודם כל, יש לברר מה בדיוק הקונה מחפש, מהם הקריטריונים החשובים לו, ורק אז להציג את המוצר בצורה שתתאים לו. כך בדיוק קורה גם בראיונות עבודה - לפני שאתה מציג את עצמך, כדאי לברר מהם הצרכים המדויקים של המעסיק, מה בדיוק הוא מחפש, ורק לאחר מכן להציג את הכישורים שלך בצורה שתדגיש את ההתאמה שלך לתפקיד. אל תשלח קורות חיים גנריים, ואל תספר סיפור גנרי על עצמך - חשוב להבין את צורכי החברה ולהתאים את ההצגה העצמית שלך לכך.

מאבק השליטה בתהליך המכירה

ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה - כך קל לו יותר לשכנע אותו ולמכור לו מוצר או שירות. לכן, האינטרס של המוכר הוא שהקונה יספר על עצמו כמה שיותר מוקדם בתהליך. ברגע שהמוכר יודע מה הקונה מחפש, מה הוא לא רוצה, אילו מילים הוא עצמו משתמש בהן - הוא יכול להתאים את הצגת המוצר באופן שישכנע את הקונה לקנות אותו.

מנגד, האינטרס של הקונה הוא לחשוף כמה שפחות מידע בתחילת התהליך. לכן, כאשר אתה קונה מוצר, עדיף לשאול תחילה את המוכר שאלות פתוחות: "מה אתה יכול לספר לי על המוצר הזה?", "איך הוא בהשוואה לאחרים?" וכו', לפני שאתה מציין את הצרכים שלך במפורש. ככל שהמוכר ידבר יותר לפני שאתה מספק מידע, כך תוכל לקבל מידע אמיתי יותר, ולא מידע שהתעצב לפי מה שכבר אמרת.

איך זה עובד בראיון עבודה?

בדיוק באותו אופן, אם אתה מועמד לעבודה, עדיף שהמראיין ידבר קודם ויגדיר את הציפיות לפני שאתה מציג את עצמך. לדוגמה, אם שואלים אותך "ספר לי על עצמך", תן תשובה קצרה, אך מיד נסה להעביר את השאלה בחזרה: "מה בדיוק כולל התפקיד?", "אילו כישורים הכי חשובים לכם?" - כך תוכל להתאים את התשובות שלך למה שהמעסיק מחפש באמת.

איך למכור נכון?

אם אתה בצד של המוכר, האינטרס שלך הוא הפוך - לגרום לקונה לחשוף כמה שיותר מידע לפני שאתה מתחיל למכור. לדוגמה, אם לקוח מגיע ואומר "אני מחפש מוצר כזה וכזה, מה יש לך להציע?" - תן תשובה כללית, אך מיד נסה להחזיר אליו את הכדור ולשאול שאלות שיגרמו לו לפרט יותר על הצרכים והרצונות שלו. כך תוכל להתאים את הצגת המוצר שלך באופן שיגדיל את הסיכוי למכירה.

לסיכום

שימו לב לדינמיקה של מוכר וקונה:

אם אתם בצד של המוכר - נסו לגרום לקונה לדבר כמה שיותר לפני שאתם מציגים את המוצר שלכם.

אם אתם בצד של הקונה - נסו לגרום למוכר לדבר כמה שיותר לפני שאתם חושפים מידע על הצרכים שלכם.

כך תוכלו לקבל מידע יותר אותנטי ולהשתמש בו כדי לנהל משא ומתן בצורה חכמה יותר.

למידע נוסף, היכנסו לאתר וחפשו: איך לקנות, איך למכור, איך לשכנע אנשים, איך לשאול שאלות, איך לברר מידע - ושפרו את כישורי המשא ומתן שלכם. בהצלחה!
מערכות יחסים, פרזנטציה לעבודה, לספר על עצמך בראיון עבודה, איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לשקר לאנשים? פרזנטציה למנהלים, אימון למנהלים, תשובות מותאמות אישית, התנהלות צרכנית, ניגוד אינטרסים בין מוכר לקונה, ניגוד אינטרסים בין מראיין למרואיין, תהליך קניה, יחסי מוכר וקונה, פרזנטציה למתווך, איתור צרכי הלקוח, איך למכור מוצר? איך לקנות מוצר? איך לנהל משא ומתן? מניפולציות בתהליך מכירה, יחסי מראיין מרואיין, פרזנטציה לעסקים, איך לשאול שאלות בראיון? איך לתת תשובות בראיון? צרכי הלקוח, מה לענות בראיון? מה לשאול בראיון? טיפים לראיון עבודה, ראיון עבודה ספר על עצמך, תשובה לשאלה ספר לי על עצמך, לגרום ללקוח למכור את עצמו, ללקוח למכור לעצמו, פרזנטציה להצגה עצמית, איך להציג את עצמך? איך למכור את עצמך? פרזנטציה ללקוח, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, תשובות בראיון, איך להציג מוצר? תהליכי מכירה, תהליכי רכישה, קניינות ורכש
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לענות ללקוח תשובה שלילית מוצר יחודי איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? איך ליצור אמון אחרי בגידה? איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? לשפר יכולות שכנוע לקוח עם בקשות מוזרות למה חשוב לעשות שיווק? איך למכור את עצמך לאקס? למכור ביוקר לנסות למכור ללקוח לקוח אומר שהוא לא מעוניין למכור כשאתה מרגיש רע איך לגרום למישהו לשמוח? תכנון חומרי השיווק אומנות השכנוע של ביבי נתניהו משא ומתן על מחיר לגרום ללקוח להבין את התמחור האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? שכנוע קשה להרגיש מוצר לענות ללקוח שאומר איך לשכנע אנשים? להיות מנהיג משכנע למכור מוצרים לתת ללקוח להתנסות במוצר איך למכור משהו? nlp דמיון מודרך חוסר הזדהות לשכנע את האקסית לחזור אליך למכור נכון ולהרוויח למה קשה לשכנע מישהו? איך למכור ספק כוודאות? nlp לימודים חוק סימון מוצרים למה המוצר יקר ללקוח? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך למכור פגישה? לתכנן את השיווק שיווק ממומן בתשלום איך לעשות שיווק סמוי? נשים בפרסומות לשכנע מישהו להתייחס לא רוצה עוד לקוחות לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך איך לתכנן משפך שיווקי? שיקולים בנתינת הנחה ללקוח שיווק חומרים מקצועיים איך לנסח בקשה בצורה משכנעת? להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? לשכנע אישה לאהוב אותך לשאול את הלקוח שאלות התאמה ראפור בצורה נכונה תכנים שיווקיים מקצועיים לשכנע בבית המשפט לראיין מנהל מכירות איך לרכוש מוצרים בזול? לשכנע אותה שאתה צודק איך למכור סדנא? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? סרטון שיווקי פרובוקטיבי עלויות השיווק לשכנע עובד לקבל למכור ידע איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? לשכנע מישהו להגיד כן איך לקוח מפרש את התמחור? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? להשפיע על הבוס לשכנע מישהו לנסות למה לקוח לא רוכש מוצר יקר? מוצרים גרועים לאהוב את הלקוחות שלך לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר לגרום למישהו לתת לך הנחה לשכנע מישהו לרצות לתת חומרי השיווק שחייבים להכין לקוחות יבואו דווקא אלי לזהות מניפולציות בשכנוע למכור ללקוח בהתכתבות מוצר דמיוני ליצור קרבה עם לקוח אין פתרון ללקוח לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח טעויות בלתת הנחה ללקוח בניית אסטרטגיה שיווקית תפישת העובד כלקוח איך לענות ללקוח ששואל? מהי המחלה של אנשי המכירות? למכור בלי לנסות למכור לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק איך לגרום למישהו להתאהב בך? להציג ללקוח הטבת מחיר ייעול תהליכי המכירות מנהלי מכירות איך לשתול מחשבות בשיחת מכירה? טעויות בשכנוע למתקדמים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, שיווק, מומחה במכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1680 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 17:02:59 - wesi28