אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, ניתוח רטורי, יכולת לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, nlp עבודה, להתמודד עם התנגדויות מכירה, איך לשכנע את הבנק, מניפולציה, איך לשכנע את האשה, איך לשכנע את הבעל, דיאטת nlp, השפעה על התת מודע, איך לשכנע לקוח לקנות, איך לשכנע לקוחות, סודות ההשפעה הסמויה, טקסט שכנוע, מדריך ל nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, מסרים תת הכרתיים, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, דמיון מודרך, ספר nlp, אימון אישי למנהלים, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע לקוחות לקנות, אומנות השכנוע, איך להצליח למכור, התנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, איך לשכנע את אשתי, מכירות ושיווק, NLP שפת גוף, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה?
והפעם אסביר לגבי הנושא של העלאת מחירים ללקוחות. ובנושא הזה יש מספר שאלות מרכזיות:

1 - האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות?

2 - בכמה להעלות את המחיר ללקוחות?

3 - מתי להעלות מחיר ללקוחות?

4 - איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש?

5 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים?

6 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים?

7 - איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות?

8 - איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות?


האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות?

אז קודם כל נתחיל מהשאלה הראשונה, והיא, 1 - האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? וכאן התשובה היא די פשוטה, בהתאם לנוסחה של איך לדעת האם כדאי או לא כדאי לעשות משהו, והיא שזה תלוי מה המטרה שלך בחיים. אם המטרה שלך היא להרוויח כמה שיותר כסף, אז התשובה לשאלה האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות, היא תלויה בכל מיני גורמים, במה האפשרויות שלך להעלות מחיר, בלי לאבד לקוחות וכולי. שאת זה אסביר בהמשך. אבל יתכן שהמטרה שלך היא לא בהכרח רק או בכלל לעשות כמה שיותר כסף, ואולי יש לך עוד כל מיני שיקולים אחרים, שבגללם דווקא כדאי לא להעלות מחיר ללקוחות.

או במילים אחרות, האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: תלוי מה המטרות שלך בחיים. אבל במידה ואתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף, אז כנראה שהתשובה היא שברמה העקרונית כן כדאי לך להעלות מחיר ללקוחות. אבל כמובן שצריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה, בצורה שתגרום לך להרוויח יותר ולא פחות.

ולצורך העניין נדבר כאן רק מהשיקול של לעשות כמה שיותר כסף. ולכן, האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: כן, באופן חד משמעי, במידה והמטרה היחידה שלך, היא אך ורק לעשות כמה שיותר כסף.


ועכשיו אתן כמה תשובות, שאולי יראו לא הגיוניות. אבל מטרתן היא לחדד נקודה מסוימת. וזה הולך כך: אז מה התשובה לשאלות הבאות:

2 - בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? תשובה: בכמה שיותר. כמה שיותר, יותר טוב.

3 - מתי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: עכשיו, מאתמול, באופן רטרואקטיבי, כאן ועכשיו תכף ומייד. כמה שיותר מהר יותר טוב.

4 - איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? תשובה: להעלות את המחיר בבת אחת, בלי שום הודעה מוקדמת. תבטל את כל ההסכמים הקיימים שלך, אבל תעלה את המחיר בהסכמים חדשים.

5 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? 6 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? תשובה: פשוט תגיד באופן חד משמעי, שאתה מעלה את המחיר, כי ככה, בלי שום סיבה, כי ככה אתה רוצה, בלי לנמק, בלי להסביר, וזהו. אתה לא חייב להסביר ללקוחות את ההיגיון של המחיר שלך. אם לקוח שואל אותך למה זה כל כך יקר, פשוט תשתוק. שתיקה זה כוח. קשה לך לשתוק, כי זה הדבר הנכון לעשות. אל תפחד לשתוק ללקוח, אל תנסה להצטדק. פשוט תעלה את המחיר וזהו.


האם התשובות האלו נראות הגיוניות? תשובה: בעולם אופטימי כן, בפועל לא. דהיינו, אם הכי חשוב לך זה הכסף, אז הגיוני שתעלה כמה שיותר מהר את המחיר, בכמה שיותר כסף וזהו. אבל איפה תהיה הבעיה בגישה הזאת?

הבעיה תהיה בתשובה לשאלות: 7 - איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? 8 - איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות?

כי לא חוכמה להעלות מחיר כמה שיותר גבוה כמה שיותר מהר. השאלה היא בעצם, איך לא לאבד לקוחות, או יותר מדויק, איך לא לאבד הכנסות ואפילו להרוויח יותר. כי אם לדוגמה תאבד את כל הלקוחות, אבל תשיג לקוחות חדשים שישלמו לך פי כמה ותרוויח פי כמה, כנראה שגם זה מספיק טוב, בהנחה שאתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף.


ומה בעצם אני בא לומר בזה? אני בא לומר, שבמידה ואתה רוצה לעשות יותר כסף, אז כנראה שאתה צריך להעלות את המחירים שלך / לשפר את הרווחיות שלך. אבל השאלה הנכונה היא, לא מתי או איך להעלות מחיר, אלו שאלות סרק. השאלה הנכונה שאתה צריך לשאול את עצמך, היא רק שאלה אחת, והיא:

איך להעלות את המחיר, ולהרוויח מכך יותר כסף. זה הכל. אתה לא צריך לשאול מתי להעלות את המחיר או איך להעלות את המחיר או באיזו צורה להעלות את המחיר או באיזה קצב להעלות את המחיר או באיזה סכום להעלות את המחיר, כל זה לא מעניין. אתה צריך לשאול רק שאלה אחת ויחידה, והיא, איך להעלות את המחיר ולהרוויח מזה יותר כסף. גם אם תאבד את כל הלקוחות הקיימים שלך מהמהלך הזה, אבל תשיג לקוחות חדשים, בצורה שבה תרוויח יותר כסף, כמובן שלאורך זמן באופן יציב וכולי, הרי שזה מספיק טוב, במידה והמטרה היא לעשות כמה שיותר כסף.

ולכן נתחיל את כל הדיון מהתחלה. האם כדאי להעלות מחיר? תשובה: כן, במידה ואתה רוצה להרוויח כמה שיותר כסף. מתי להעלות? כמה שיותר מהר. בכמה להעלות? בכמה שיותר. השאלה היא, איך להרוויח מזה יותר כסף ואיך לעשות את זה בצורה נכונה, שתגרום לך להרוויח יותר כסף.


וכאן יש כל מיני סיפורים ועניינים, כל מיני שיטות לגבי איך להעלות מחיר וגם איך להרגיש בנוח להעלות מחירים ברמה הנפשית וגם איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? ואיך לדעת האם תאבד לקוחות בהעלאת מחיר? וגם איך להסביר העלאת מחירים? וגם מה לגבי העלאת מחיר ללקוח קבוע. ובנוסף לכל זה יש גם את הנושא של תמחור וגם של קביעת מחיר וגם איך למכור מוצר יקר? ללקוחות וגם איך להסביר את המחיר ללקוח? ועוד המון נושאים, שאלו עולמות שלמים שכדאי לדעת אותם בפני עצמם.

אבל כאן אני רוצה לומר את הדבר הפשוט והברור הבא, והוא, שכדי לעשות כסף, אתה צריך לקנות בזול ולמכור ביוקר, ליצור הפרש כמה שיותר גדול בין ההכנסות לבין ההוצאות שלך. וזה אפשרי אך ורק באמצעות הוזלת עלויות מצד אחד והעלאת מחיר מצד שני. אבל במה תלוי שתוכל למכור ביותר כסף? או במה תלוי בכמה כסף תוכל למכור? תשובה: זה תלוי בדבר אחד ויחיד, והוא היצע וביקוש. דהיינו, ככל שיהיה יותר ביקוש למוצר שלך, ככה תוכל למכור ביותר כסף. זה הכל, זאת כל התורה כולה על שתי רגליים. איך ליצור ביקושים? זה עניין אחר בפני עצמו. אבל מה שאני אומר בעצם זה, שהדרך היחידה שלך להעלות מחיר, ולהרוויח מזה יותר כסף, היא אך ורק באמצעות הגדלת הביקוש שלך. ולא שום טריק אחר ושום פטנט אחר.

כי יש המון עצות שונות ומשונות... איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה, ואיך להסביר את המחיר החדש ללקוחות, והאם כדאי להגיד ללקוח שהמחיר עלה כי החומרים התייקרו, והאם כדאי להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים, ויש בזה המון עולמות שלמים. אבל יש דבר אחד ויחיד, שהוא השורש. וצריכים להתמקד בו. והוא: איך להגדיל את הביקוש שלך. אם תגדיל את הביקוש שלך, תוכל להעלות מחיר, כמה שתרצה, ביחס לביקוש שלך. אם לא, אז לא תוכל להעלות את המחיר שלך לאורך זמן, בלי להפסיד כסף. זה הכל.

ולכן, איך להעלות מחיר ללקוחות בלי לאבד כסף ובלי לאבד רווחים? ואיך להעלות את המחיר כמה שיותר גבוה כמה שיותר מהר ולהרוויח מזה כמה שיותר כסף? תשובה: צריכים להתמקד בהגדלת ביקוש למוצרים שלך. ככל שיותר אנשים ירצו לרכוש את המוצרים שלך, ככה הדברים יסתדרו מעצמם, בממוצע. ולכן, הפוקוס צריך להיות על הגדלת ביקוש. כל השאר יסתדר מעצמו, בגדול.

לסיכום: מי שרוצה לעשות כמה שיותר כסף, כדאי לו להעלות את המחיר כמה שיותר גבוה, כמה שיותר מהר וכולי. אבל כדי לא להפסיד מזה כסף וכדי להרוויח מזה כסף, צריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה, באמצעות הגדלת ביקוש. שזה קשור לעולם השיווק והגדלת ביקושים.

נקודה נוספת שצריכים לדעת היא, כמו שהסברתי כאן, לפעמים יש נקודה, שבה העלות ליצור עוד ביקושים, יותר גדולה מהתועלת שנוצרת מכך שנוצרים עוד ביקושים. דהיינו, עלות השיווק להביא עוד לקוחות חדשים למחיר יותר גבוה, היא יותר גדולה מהמחיר שניתן למכור ללקוחות. וגם את זה צריכים לקחת בחשבון.
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 5
...במה שאתה חושב, כי אתה מתחיל להביא נימוקים ובכך בעצם אתה מראה, שהדעה שלך לא מחויבת עבורך, אלא היא רק תלויה בנימוקים כלשהם. ובפועל זה אומר, שלפני שאתה מנמק את דעתך עמדתך בקשתך (אפילו לדוגמה בסיטואציה של חינוך ילדים וכיוב, שבה אתה מבקש מהילד שלך לעשות משהו), לפני כן תשאל את עצמך ותתבונן, האם הבקשה הטענה שלך + הבאת הנימוק שלה, האם היא תישמע אצל השומע, חזקה או חלשה יותר. וכמובן לפעול בהתאם. לפעמים, כאשר אתה שואל מישהו שאלה כלשהי, ואתה חושש שהוא לא ידע...
תחרות עסקית - האם תחרות עסקית זה טוב או רע, האם מתחרים עסקיים זה טוב או רע? האם זה טוב שיהיו לך מתחרים? האם זה רע שיהיו לך מתחרים? כמה שיותר ביקוש? כמה שיותר היצע? היצע וביקוש, כניסה של מתחרים לשוק, שיווק יוצר ביקוש למתחרים, מתי טוב שיהיו לך מתחרים? מתי רע שיהיו לך מתחרים? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? מה הם מתחרים טובים? מה הם מתחרים רעים? איך תחרות עשויה להשפיע על הרווחיות שלך, האם כדאי לך שיהיו לך מתחרים? תחרות עסקית טובה, תחרות עסקית רעה
...שאם יש לך המון ביקוש, אז אם אתה לא רוצה לקחת סיכון, עדיף שלא יהיו לך מתחרים. אבל אם אין לך המון ביקוש, אז זה כבר תלוי בסוג המתחרים שיהיו לך, להבין האם ואיך הם ישפיעו על הביקוש שלך. כי בוודאות הם ישפיעו על ההיצע, אבל איך הם ישפיעו על הביקוש שלך, זאת השאלה. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, זה לדוגמה השפעה של מתחרים שלך, על עלות הייצור השולית שלך ועל הרווחיות הכללית שלך. בפרט במקרים שבהכרח ההיצע הולך לגדול. ואני אסביר: נניח לדוגמה, שיש לך חנות ירקות...
איך לגרום למישהו לא להתלהב? איך לחנך ילדים? איך להפוך משהו ללא רלוונטי? איך לגרום לילד לא להתלהב מכסף? איך לגרום למישהו לא לרצות משהו? איך לגרום למישהו לרצות פחות משהו? הקצנה לצורך ניטרול
איך לגרום למישהו לא להתלהב? איך לחנך ילדים? איך להפוך משהו ללא רלוונטי? איך לגרום לילד לא להתלהב מכסף? איך לגרום למישהו לא לרצות משהו? איך לגרום למישהו לרצות פחות משהו? הקצנה לצורך ניטרול
...קומה, בריכות שחייה פרטיות, או אפילו בתים שנבנו במיוחד עבורם. כאשר הילד יחשוב על המציאות המוקצנת הזו, הבית שהלהיב אותו בהתחלה כבר לא ייראה לו כל כך מיוחד. במצב הזה, ההתלהבות המקורית נחלשת ואף נעלמת. למה לא כדאי להסביר למה הדבר שהוא רוצה הוא רע? אליעד מסביר ששיטה נפוצה אחרת, שבה הורים או אנשים אחרים משתמשים כדי לנסות להניא אדם מלהתלהב ממשהו, היא להציג את החסרונות או להסביר לו שהדבר אינו חשוב. לדוגמה, אם ילד רוצה לנסוע לדיסנילנד כמו ילד אחר, המבוגר...
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
...מבטל לך פגישה, אתה אמור להתייחס לזה כמו לקוח שרצה לרכוש מוצר וחזר בו. האם הגיוני לך לכעוס על הלקוח? האם הגיוני לך שאתה תוציא עצבים על הלקוח, שהחליט שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר? אמת שזה אולי גורם לך לנזק כלכלי, אבל הפתרון לזה, הוא לא דרך לכעוס על הלקוח. יש לזה פתרונות אחרים. ושוב, הגיוני ואנושי שתרגיש כעס כלפי לקוח שמבטל עסקה ולא רוצה לרכוש מוצר, אחרי שהוא שואל אותך כמה שאלות לגבי המוצר ולא רוצה לרכוש. הכל הגיוני ולגיטימי, אבל האם זהו המצב האידיאלי...
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
...ויש אנשים עוקפים אותו ואז הוא אומר תראה את האנשים האלה מה הם עושים, אתה יודע אנשים לא יכולים להשתנות עכשיו זה עושה לו רע המחשבה בדיוק כי עכשיו המחשבה שאנשים לא יכולים להשתנות דופקת לו את האינטרס שלו מה פתאום יכולים להשתנות אומרים לו לא הם לא יכולים הם נולדו ככה זאת הגנטיקה, אין דבר כזה גנטיקה הם יכולים להשתנות, אנשים יכולים להשתנות נכון גם אתה יכול להשתנות. זאת אומרת אנחנו ניצור לו סיטואציה שבה הוא ירגיש רע מזה שהוא חושב שאנשים לא יכולים להשתנות...
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
...ננסה להוביל אותו ל - רק רוצה, בוא נדחוף אותו לאט לאט ל - רק רוצה. אוקי אבל בין כך ובין כך המסר מה שאני מנסה להגיד שכשבן אדם אומר אני לא רוצה לא מוכן, לא חושב ככה לא צריך מה שזה לא יהיה אז אסטרטגיה אחת שלפעמים עושים זה מה אמרת? הפוך מוחלט לא משנה מה הפוך. אבל לפעמים לא תמיד חייבים להיכנס לקונפליקט בוא תסכים עם בן אדם על מה שהוא אמר אבל תוביל אותו לזה שמה שהוא אומר זה נכון אבל גם ההפך נכון, לא רק מה שהוא אמר זה לא נכון לא צריך לשלול את מה שהוא אמר...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
...לכדור, שהוא מכוסה ב 3 צבעים שונים. וניתן להסתכל על הכדור הזה מנקודות מבט שונות, שמאפשרות לראות את הצבעים השונים של הכדור. וכל צבע, מייצג נקודת מבט אפשרית לגבי העסקה. צבע אחד, מייצג את הרעיון שאומר, שהעסקה טובה עבור הלקוח. צבע שני, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח. והצבע השלישי, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי עמדות. שבו, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי...
pull over / פול אובר - על מה הוא עובד? איך לגרום לו לעבוד על הגב או על החזה או על הבטן או על היד האחורית? פול אובר בפולי עליון מול פול אובר בשכיבה, פול אובר גב, פול אובר חזה, פשיטת כתפיים על ספסל, על מה עובד פול אובר?
...הכי הרבה עם המשקל, הוא זה שמתאמץ הכי הרבה להתכווץ כנגד המשקל ולכן הוא עובד הכי הרבה. דהיינו, החלק החיצוני ביותר בשריר, הוא זה שיתאמץ הכי הרבה. לדוגמה ניקח מלפפון וננסה לעקם אותו לצד כלשהו. ברגע שנעשה את זה, באחד הצדדים שלו הוא ימתח ובצד השני שלו הוא יתכווץ. והוא ימתח בחלק העליון שלו, במידה וננסה לכופף אותו כלפי מטה, או שהוא ימתח יותר למטה, במידה וננסה לעקם אותו כלפי מעלה. וכפי שניתן להבין, כך גם בשריר, החלק החיצוני העליון, הוא זה שנמתח יותר, והוא...
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
...את עצמו שאלות ספציפיות, כמו: מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות אם הוא יעביר ביקורת לעובדים? האדם צריך לדמיין את התרחיש הכי גרוע, למשל שעובד יתפטר או שספק יעזוב אותו. כיצד מתמודדים עם פחד שהעובד או הספק יעזבו? בשלב הבא, אליעד ממליץ לבחון אם הפחד הזה הוא מוצדק. לדוגמה, אם העובד באמת יתפטר אם יעירו לו, או שזאת רק השערה מוגזמת. האדם צריך לשאול את עצמו, האם הוא עצמו היה מתפטר אם היו מעירים לו ביקורת, ואם כן, למה? אליעד מסביר שלעיתים קרובות הפחד להעיר לאחרים...
איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת ללכת לבית כנסת בשבת? איך לעזור למכור לכדורגל? איך להיגמל מהתמכרות לעישון? גמילה מסקס, גמילה מסמים, התמודדות עם פרידה, איך להוציא מישהו מהראש? לשכוח אקסית
איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת ללכת לבית כנסת בשבת? איך לעזור למכור לכדורגל? איך להיגמל מהתמכרות לעישון? גמילה מסקס, גמילה מסמים, התמודדות עם פרידה, איך להוציא מישהו מהראש? לשכוח אקסית
...כל מדוע הוא הולך לכדורגל מלכתחילה. האדם כנראה מאמין שכדורגל מעניק לו תחושת הנאה או סיפוק מסוימת, כגון חופש, פורקן מלחץ, או תחושת שייכות חברתית. כדי לשנות את דעתו, קודם כל יש להציג בפניו את החסרונות האמיתיים שהוא עצמו חווה בכדורגל, ולהדגיש בפניו שכדורגל הוא בעצם סוג של התמכרות. אליעד נותן דוגמה כיצד ניתן לתאר את ההתמכרות לכדורגל כעבדות. אם מישהו הולך מדי שבת למגרש, הוא בעצם משועבד לצורך הזה. אליעד מציע לומר לאדם: תראה כמה מסכן אתה, כמה שאתה עבד לדבר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, מומחה במכירות, לשתול מחשבות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 10_08_2025 השעה 12:04:26 - wesi28