אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עליית ערך נכס, עליית ערך דירה, עליית ערך קרקע, מה הסיכוי שערך הנכס יעלה? מה הסיכוי להרוויח מעליית ערך הנכס? מה הסיכוי שערך הדירה יעלה? מה הסיכוי שערך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע את חברה שלך, לשכנע את אשתי, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, סודות הסוגסטיה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP ביקורת, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לכתוב טקסט, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, ניתוח תוכן, אסטרטגיות משא ומתן, לשכנע את הבעל, מה זה nlp, לשכנע סבא, לשכנע אבא, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP פיתוי, לשכנע את בן הזוג, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP תקשורת, לנהל משא ומתן, nlp וחרדות, הדרכת מכירות, התמודדות עם התנגדויות לקוח, NLP טכניקות, NLP טיפול אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, הכנה לראיון בטלוויזיה, NLP הרצאה, לנסח טקסט משכנע, איך לגרום לאנשים, לשכנע את חברה שלי, התנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨עליית ערך נכס, עליית ערך דירה, עליית ערך קרקע, מה הסיכוי שערך הנכס יעלה? מה הסיכוי להרוויח מעליית ערך הנכס? מה הסיכוי שערך הדירה יעלה? מה הסיכוי שערך המניה יעלה? מה הסיכוי שערך הבית יעלה? לקנות בזול למכור ביוקר, רכישת קרקע חקלאית, השקעה בנדלן, השקעה במניות, השקעה בביטקוין, מתי להיכנס לבורסה? איך לקנות בזול ולמכור ביוקר? השקעה בקרקע חקלאית, רכישת דירה להשקעה, רכישת נדלן להשקעה, השקעה בשוק ההון, כמה הנכס שווה? מה שווי הנכס? הערכת שווי שוק של נכס
וכאן אשיב לשאלה, איך לדעת מה הסיכוי שערך הנכס שאתה רוכש היום, יעלה מחר? ומה הסיכוי שאתה תוכל בעתיד לעשות כסף מעליית ערך הנכס שאתה קונה היום, בגלל עליית ערך הנכס?

לדוגמה: מישהו אומר לך, תקנה את הדירה הזאת היום, כי מחר ערך הדירה יעלה, בגלל פינוי בינוי / בגלל שבונים כאן רכבת / בגלל סיפור כלשהו. ואז אתה תוכל לעשות כסף מכך שערך הדירה עלה. או לדוגמה, תקנה את הקרקע החקלאית הזאת, כי מחר ערך הקרקע הזאת יעלה, בגלל שהיא תופשר והיעוד שלה ישתנה מקרקע חקלאית לקרקע שמיועדת לבניה ואז אתה תוכל לעשות כסף מעליית ערך הקרקע. או לדוגמה, תרכוש את המניות של החברה הזאת היום, כי מחר יהיו בשורות טובות כלשהן, שיגרמו לערך המניה של החברה לעלות ואז אתה תוכל לעשות כסף מעליית ערך המניה.

והשאלה היא, בכל המקרים האלו שמישהו מציע לך להרוויח כסף מעליית ערך נכס כלשהו, מכך שאתה בעצם קונה בזול היום, אתה מה שהערך שלו יעלה מחר ויהיה שווה יותר כסף מחר, איך אתה יכול לדעת והאם ומה הסיכוי לכך שבאמת תוכל לעשות כסף, מכך שערך הנכס יעלה?

והתשובה היא, שהדרך שלך לדעת מה הסיכוי לכך שבאמת תעשה כסף מכך שערך הנכס שאתה רוכש היום יעלה מחר, תלוי כמובן ב 2 גורמים.

מה הסיכוי שהתחזיות הטובות יתגשמו?

1 - מה הסיכוי שבאמת יקרה מחר, מה שאומרים לך שיקרה מחר. זה כמובן נושא שלם בפני עצמו, איך לדעת מה הסיכוי שאכן יהיה כאן פינוי בינוי? איך לדעת מה הסיכוי שהקרקע תופשר לבניה? איך לדעת מה הסיכוי שאכן ערך המנייה יעלה? כל אלו וכיו"ב, אלו נושאים בפני עצמם. אבל במהות, אחת השאלות הבסיסיות ביותר והברורות מאליהן, לדעת מה הסיכוי לעשות כסף מעליית ערך הנכס, הוא כמובן לבדוק מה הסיכוי שאכן יתגשמו התחזיות הטובות ושאכן יקרה מה שחושבים שיקרה.

3 אפשרויות לטווח המחיר של הנכס

2 - השאלה השנייה שהיא אולי יותר חשובה מהשאלה הקודמת, היא השאלה הבאה: האם ועד כמה אתה רוכש את הנכס, במחיר שהוא קרוב למחיר שהיה מוכן לשלם עבורו, מי שלא יודע ושלא חושב שערך הנכס יעלה.

אסביר שוב: לכל נכס יש מחיר. לדוגמה: יש מחיר לדירת מגורים חדשה שקרובה למרכז המסחרי החדש. יש גם מחיר לדירת מגורים ישנה שהיא רחוקה מכל מרכז מסחרי. ויש גם מחיר לדירת מגורים ישנה, שהיא כרגע רחוקה מכל מרכז מסחרי, אבל שבעתיד היא תהיה חדשה וגם היא תהיה קרובה למרכז המסחרי החדש.

במילים אחרות, יש טווח מחיר. בקצה אחד, יש את המחיר הזול ביותר, שהוא מבטא את המחיר של הנכס כמו שהוא היום, בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום, AS IS כמו שהוא, בלי שום תקוות כלשהן לעתיד ובלי שום פוטנציאל כלשהו. מה שהיה הוא שיהיה ולא יהיה כלום כי לא היה כלום, מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל, לא יותר ולא פחות. זה בעצם מבטא את המחיר הזול ביותר של הנכס מצד אחד.

מהצד השני יש את ערך הנכס, בעתיד לבוא, אחרי שכל התחזיות הטובות יתגשמו, כי לפעמים חלומות מתגשמים ואם תרצו אין זו אגדה. ויש מחיר לדירת מגורים חדשה בבניין חדש בשכונה חדשה ליד רכבת חדש ומול המרכז המסחרי החדש. המצב העתידי הזה, הוא מבטא את המצב שבו הדירה שווה את המחיר היקר ביותר שהיא יכולה להיות שווה בעתיד, אחרי שכל התחזיות הטובות יתגשמו.

ואני לא מדבר על עליית ערך נכס באופן כללי, כמו כל שאר הנכסים. לדוגמה, עליית מחירי הדירות, עליות מחירים בשוק ההון לאורך זמן וכיו"ב. אני מדבר רק על העניין של עליית ערך הנכס כתוצאה מכך שקרה משהו ספציפי בנכס הספציפי הזה, שיגרום לו לעלות בערך שלו, יותר משאר הנכסים האחרים שבסביבה.

אז יש לנו את המצב העכשווי בלי שום עתיד, שהוא המצב הזול ביותר. יש לנו את העתיד לבוא, שבו במידה וכל התחזיות הכי טובות יתגשמו, שאז ערך הנכס יהיה בערך הכי גבוה שלו. אבל יש גם את הערך של הנכס באמצע לאורך הדרך, שבו יש המון תחזיות, ציפיות, הערכות וכיו"ב. שאין עדיין וודאות מוחלטת כמו בעתיד, אבל גם אין רק פסימיות אלא יש גם תקווה.

איפה אתה בתוך טווח המחיר של הנכס?

ומה שאני אומר, זה שאם אתה רוצה לדעת מה הסיכוי לכך שאתה תרוויח מעליית ערך הנכס, אתה צריך לנסות להבין, כמה המחיר שאתה משלם היום, על הנכס שאתה רוכש היום, כמה הוא קרוב למחיר שהיה משלם עבורו, מי שלא יודע ושלא חושב שבעתיד תהיה השבחה כלשהי לנכס הזה.

2 שאלות לבדוק את הסיכוי שתעשה כסף מעליית ערך הנכס

כי צריכים לעשות הפרדה, בין השאלה מה הסיכוי שערך הנכס יעלה, לבין השאלה מה הסיכוי שאתה תעשה כסף מכך שערך הנכס עלה. אלו 2 שאלות שונות לחלוטין.

וזה תלוי כמובן גם בכך שאכן התחזיות הטובות יתגשמו, אבל גם בעד כמה אתה משלם היום מחיר שוק שבו לא יודעים שתהיה השבחה לנכס בעתיד.

כי אם וככל שאתה משלם מחיר יותר גבוה, שאותו יהיה מוכן לשלם, הרוכש העתידי שבמו עיניו יראה את העתיד לבו, ששם בעצם מחיר המקסימום של הנכס, ככל שהמחיר שאתה משלם, קרוב יותר למחיר העתידי של הנכס, הרי שאתה לא תרוויח מעליית ערך הנכס.

אומנם ערך השוק של הנכס יעלה, אבל אתה לא תרוויח מעליית ערך הנכס, כי אתה לא קונה בזול ומוכר ביוקר, אלא אתה קונה ביוקר ומוכר ביוקר ולא עושה כסף מכך שהערך של הנכס עלה.

במילים אחרות, אם אתה רוצה להגדיל את הסיכוי לכך שתעשה כסף אם וכאשר ערך הנכס יעלה, אתה צריך לוודא שאתה רוכש אותו כמה שיותר קרוב למחיר שהיה מוכן לרכוש אותו, מי שלא היה יודע שתהיה השבחה לנכס הזה.

מה אתה יודע שהשוק לא יודע?

שזה בעצם אומר, שככל שיותר אנשים יודעים את מה שאתה יודע, ככל שיותר אנשים יודעים שערך הנכס הולך לעלות, ככל שיותר אנשים יודעים שיהיה כאן פינוי בינוי, ככל שיותר אנשים יודעים שהקרקע החקלאית הזאת תופשר לבניה, ככה כנראה הסיכוי שלך לעשות כסף מעליית ערך הנכס, הוא קטן יותר. כי כנראה שכבר כרגע אתה רוכש את הנכס, במחיר שמגלם בתוכו את הציפיות של מה שיקרה בעתיד.

להיות יותר טוב מאחרים / מידע פנים / יתרון תחרותי

ולכן כמו שהסברתי המון פעמים, מי שבאמת רוצה לעשות כסף, הוא צריך להיות יותר טוב מאחרים. ובהקשר שלנו זה אומר שאם אתה רוצה לעשות כסף, אתה חייב להיות יותר טוב מאחרים. לדוגמה, אתה צריך לדעת משהו שאחרים לא יודעים, שכמה שפחות אנשים יודעים עליו. לדוגמה, אתה יודע סטטוס של פינוי בינוי, לפני שאחרים יודעים עליו. או בחברות, שימוש במידע פנים של חברה, שזאת עבירה פלילית ושהיא אסורה על פי החוק. אבל במהות הרעיון הוא, שאתה יודע משהו שאחרים לא יודעים ולכן אתה קונה בזול ומוכר ביוקר. אבל אם אתה לא יודע משהו שאחרים לא יודעים, אז כנראה שאתה רוכש במחיר השוק, שמאוד יתכן שהוא כבר מגלם בתוכו את עליית הערך העתידית.

והדברים כאן לא מדויקים במאה אחוז. כי לפעמים קבוצה של אנשים יודעת משהו ברמת וודאות כלשהי, אבל מחר יותר אנשים ידעו יותר מידע ביותר וודאות. ואתה יכול לעשות כסף, מכך שערך הנכס עלה בגלל שהוודאות גדלה. כמו לדוגמה, לרכוש דירה בפריסייל / רכישת דירה על הנייר וכיו"ב, שבעתיד כנראה שהערך שלה יעלה, בגלל שהוודאות לגבי הדירה יגדל, כאשר היא תהיה בנויה בפועל. כי אז יש יותר וודאות לגבי זה שהדירה אכן תיבנה ולגבי איך שהיא נראית בסוף וכיו"ב. כי במקרה כזה לדוגמה, כולם יודעים כמעט בוודאות שהדירה תיבנה, אבל עדיין יש עליית ערך כאשר הדירה נבנית, כי רמת הוודאות עלתה לגבי הדירה.

אבל עדיין מהות האמירה שלי היא, שתנסה לבדוק, כמה אתה רוכש את הנכס, במחיר שהיה מוכן לשלם עבורו, מי שלא היה חושב ולא היה יודע שערך הנכס יעלה בגלל אירוע ההשבחה שמניחים שיקרה בנכס.

מה היתרון שלך על אחרים?

באותו הקשר אני אומר, שכדי לעשות כסף, צריך להיות יותר טוב מאחרים במשהו. לדוגמה, היתרון שלך יכול להיות, בכך שאתה מוכן לקחת סיכון שאחרים לא לוקחים, או שאתה מוכן לעשות משהו שאחרים לא מוכנים לעשות, או שאתה יודע לעשות משהו שאחרים לא יודעים וכיו"ב. אבל באופן כללי, אין ארוחות חינם. ובשביל לעשות כסף, צריכים להיות יותר טוב מאחרים.

שבהקשר שלנו זה אומר שכדי לעשות כסף מכך שערך הנכס שאתה רוכש היום, יעלה מחר בעתיד, לשם כך אתה צריך שיהיה לך מידע שאין אותו לאחרים. ושאתה תדע לרכוש את הנכס במחיר שאותו היה מוכן לשלם, מי שאין לו את המידע שלך.

מכל שכן, אם יש לך מידע שאפילו למוכר שמוכר לך, אין אותו, לגבי הנכס שאתה רוכש ממנו. כמו לדוגמה אותו אדם שמכר נכס שאפשרי לבנות עליו בניין, בלי שהוא ידע שאפשרי לבנות עליו בניין. והוא מכר אותו במחיר שמגלם שווי שוק של נכס שאין עליו זכויות בניה של בניין. שאחרי המכירה הוא גילה שיש לו לשלם היטל השבחה, בגלל זכויות הבניה שיש לנכס שהוא מכר. ככה שהרוכש הרוויח כסף, מכך שהוא ידע משהו שהמוכר בעצמו לא ידע.

וכמובן שמשא ומתן צריך להתנהל בתום לב וכולי, אבל בכללי, את הכסף עושים, מיתרון שיש לך על אחרים. שאתה יודע משהו, יותר טוב מאחרים, שאתה מבין משהו, יותר טוב מאחרים, שאתה יכול לעשות משהו, יותר טוב מאחרים.

לסיכום:

כדי לעשות כסף, צריך לקנות בזול ולמכור ביוקר. וכדי לקנות בזול ולמכור ביוקר, צריך שערך הנכס יעלה אחרי שתקנה אותו בזול. וזה אפשרי, רק אם אתה יודע משהו שאחרים לא יודעים, רק אם אתה רוכש אותו במחיר שלא מגלם בתוכו את הציפיות לעליית ערך הנכס, דהיינו, שאתה רוכש אותו במחיר שהוא כמה שיותר קרוב למחיר השוק של הנכס, מתוך הנחה שלא תהיה שום השבחה בנכס. ואז אם החלומות מתגשמים, אז אכן ערך הנכס יעלה ותוכל למכור ביוקר את מה שקנית בזול.

ממליץ להעמיק גם בנושאים: הערכת שווי נכס / איפה להשקיע כסף / שווי שוק / היצע וביקוש ועוד. בהצלחה.
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
...שהוא טיפש. עם זאת, אפשר למזער את הפגיעה באמצעות ביקורת שממוקדת בתוכן ולא באדם עצמו. כלומר, במקום לומר לאדם שהוא לא מוסרי, אפשר להתמקד ולומר שהמעשים שהוא מצדיק אינם מוסריים. איך אד הומינם מתבטא בפוליטיקה וביחסים בין מדינות? אליעד מביא דוגמה נוספת מתחום הפוליטיקה, כשמדינות זרות מאשימות את ישראל בהתנהגות לא מוסרית, ובתגובה ישראל אומרת תראו איך אתם מתנהגים, אתם לא יותר טובים. זו דוגמה לכשל אד הומינם, מכיוון שבמקום להתייחס לטענות שהועלו נגדה, ישראל מתמקדת...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
...בידול עסקי, מיתוג עסקי אז למה בעצם צריך שיווק ומה זה שיווק? אז בהנחה שאתה רוצה למכור משהו למישהו, אז כדי שזה יקרה 1 - אתה צריך שהלקוח הפוטנציאלי שלך יכיר אותך וידע עליך וידע שאתה מוכר את המוצר שאתה רוצה למכור. 2 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את המוצר שאה רוצה למכור. ו 3 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את דווקא המוצר שלך ודווקא במחיר שאתה רוצה בעבורו. אז השיווק מטרתו לעזור לך בכל הדברים האלו. דהיינו, אתה מבצע פעולות, שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלך לדעת...
ייעוץ לפסיכולוגים, אימון אישי, יעוץ למאמנים אישיים, ייעוץ למטפלים אישיים, טיפול אישי, איך לשכנע, שיווק ומכירות, NLP, להיות מאמן אישי, ללמוד אימון אישי, טיפול פסיכולוגי, ייעוץ פסיכולוגי
ייעוץ לפסיכולוגים, אימון אישי, יעוץ למאמנים אישיים, ייעוץ למטפלים אישיים, טיפול אישי, איך לשכנע, שיווק ומכירות, NLP, להיות מאמן אישי, ללמוד אימון אישי, טיפול פסיכולוגי, ייעוץ פסיכולוגי
...יחליט שלא אכפת לו אם הוא עובד או לא, הקונפליקט ייעלם. להמשיך לחיות עם הסבל והקונפליקט מבלי לקבל החלטה, אבל אז האדם צריך להכיר בכך שהוא ממשיך לסבול מבחירה. לפי אליעד, רוב האנשים שסובלים מכך שהם לא יכולים להחליט, למעשה יושבים על הגדר באמצע הכביש. כלומר, הם מנסים לשמור את כל האפשרויות פתוחות, אך בפועל הם נמצאים במצב מסוכן של חוסר החלטה. או שהם צריכים לבחור צד אחד באופן ברור, או לוותר על הצורך לבחור. אי אפשר להישאר באמצע ללא סבל. מהי האסטרטגיה הטובה...
חוסר הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה
...מרוצה בסופו של דבר. ואני כל כך בטוח בזה, שבסוף תהיה מרוצה, עד כדי כך שאני אומר לך, שאם לא תהיה מרוצה, כספך יוחזר וכולי. ובעצם בצורה הזאת, אנחנו יכולים לסיים אי הסכמה עם לקוח, בצורה של הרמוניה ותחושה טובה עם לקוח. שאתה מתחייב ללקוח שבסופו של דבר הוא יהיה מרוצה ואתה מזכיר לו שמבחינתך גם בלי X הוא יהיה מרוצה ואתה מתחייב לו שגם בלי X הוא יהיה מרוצה. ואז ככה אתה מחבר אליך את הלקוח, דרך ההסכמה הזאת, דרך הדמיון המשותף, שהוא מדמיין את עצמו מרוצה ממה שאתה...
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות
...חשוב לו זה אך ורק המחיר וחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול שיש, אז קודם כל לזכור, שתמיד הלקוח חשובה לו גם האיכות של המוצר. אחרת הלקוח היה מסתפק במוצר דמיוני בחינם. יחד עם זאת, ישנם מצבים שבהם אתה יכול לומר ללקוח בבטחה, שהמוצר שלך הוא הכי זול שיש, ביחס לאיכות שלו. דהיינו, שאין שום אפשרות ללקוח להשיג מוצר באיכות זהה או גבוהה יותר, במחיר זול יותר. ובמילים אחרות, אנחנו שוב מנתבים את השיחה לדבר על האיכות ולא על המחיר. ואם התמזל מזלך, אז גם אתה תוכל לומר ללקוח...
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
...המוכר צריך להכיר בערך האמיתי של המוצר שלו, להכיר את יתרונותיו ואת יכולותיו, ולהיות בטוח שהוא נותן ערך ללקוח. אפילו מוצר שנחשב לגרוע עדיין יכול להכיל יכולות או יתרונות כלשהם, ואפשר להציג אותו בדרך שבה הלקוח יקבל ממנו ערך. שלמות עם המחיר: המוכר צריך להאמין שהמחיר הוגן, ושהוא נותן ערך ששווה את המחיר הנדרש. גם כאשר המחיר נראה יקר, עדיין יכול להיות שהמוצר מצדיק אותו מבחינת הערך שהוא נותן ללקוח. כאשר אדם מרגיש שהמחיר מוצדק, הוא ירגיש טוב יותר כשהוא מוכר...
ללמוד למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות
...מכירה כאלו ואחרות, ואיך לבנות תסריט שיחה, ואיך לתאם פגישה עם הלקוח בטלפון, ומה להגיד ומה לא להגיד בתהליך מכירה וכולי. ואת הדברים האלו, אפשרי ללמוד ואפשרי לתרגל ואפשרי להתנסות בהם ואפשרי לשפר אותם וכולי וכולי. אבל תהליך המכירה מורכב לא רק מידע ומיכולת מקצועית, אלא גם מיכולת רגשית. דהיינו, שכדי למכור צריך גם יכולת רגשית, של איש המכירות, שהוא לא ירגיש רע מכך שהוא מנסה למכור ללקוח. כי לא תמיד קל למכור ולא תמיד הלקוח רוצה לקנות. ואם הלקוח לא רוצה לקנות...
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
...וספציפית כלשהי, שהיא רכישת המוצר שלך. ואם הלקוח כל הזמן יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב לקנות את המוצר שלך, ואז האדם יראה כל הזמן, את נקודת המבט, שאומרת שגם הוא יכול להיות צודק, זה מקטין את הסיכוי לכך שהוא יעשה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא ייעשה. ותהליך של מכירה הוא תהליך יחסי, שבו רוצים לגרום לאדם לשנות את עמדתו, ולהיצמד לאמת יחסית ומוגדרת כלשהי. ובתהליך כזה צריך בעצם...
יזמות, עלות אלטרנטיבית, טעויות של יזמים, חישוב עלויות, הוצאה אלטרנטיבית, עלות ההזדמנות, איך לחשב עלויות? תמחור מוצרים, עלות הייצור, עלות המוצר, חישוב הרווחיות, האם להקים עסק? עסק רווחי, להצליח ביזמות, להיות יזם מצליח, עסקים
יזמות, עלות אלטרנטיבית, טעויות של יזמים, חישוב עלויות, הוצאה אלטרנטיבית, עלות ההזדמנות, איך לחשב עלויות? תמחור מוצרים, עלות הייצור, עלות המוצר, חישוב הרווחיות, האם להקים עסק? עסק רווחי, להצליח ביזמות, להיות יזם מצליח, עסקים
...האפשרויות האחרות שהיו פתוחות בפניך כאשר בחרת לפעול בדרך מסוימת. לדוגמה, אם החלטת לפתח מוצר כלשהו בבית, ואחרי חודש של עבודה הצלחת למכור אותו, הרווח שלך אינו רק ההפרש בין עלות החומר למחיר המכירה. אם המוצר עלה לך 100 שקלים ומכרת אותו ב - 200 שקלים, לכאורה הרווחת 100 שקלים (לפני מיסים). אך זה לא החישוב האמיתי, משום שלא לקחת בחשבון את העלות האלטרנטיבית. עלות אלטרנטיבית במקרה הזה היא הסכום שהיית יכול להרוויח אילו היית משקיע את אותו הזמן והמאמץ בעבודה אחרת...
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
...הוא מנסה לגרום ללקוח לרכוש מוצר שנמצא כרגע במבצע והנחת מחיר, על איש המכירות להיזהר שלא בטעות הלקוח יחשוב שכאילו כדאי לו לרכוש את המוצר רק בגלל המחיר. ואיש המכירות צריך להעביר ללקוח את המסר, שהמוצר הזה שווה פי כמה וכמה וכולי. אבל כרגע יש הנחה מסיבה כלשהי... וכרגע העסקה של הלקוח, תהיה עוד יותר טובה ללקוח, גם בגלל המחיר. אבל לא לשדר ללקוח, שכדאי לו לבצע את העסקה רק או בעיקר בגלל המחיר. לסיכום: צריכים וקריטי לדעת, איך להציג ללקוח מחיר זול ואיך להציג...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עליית ערך נכס, עליית ערך דירה, עליית ערך קרקע, מה הסיכוי שערך הנכס יעלה? מה הסיכוי להרוויח מעליית ערך הנכס? מה הסיכוי שערך הדירה יעלה? מה הסיכוי שערך המניה יעלה? מה הסיכוי שערך הבית יעלה? לקנות בזול למכור ביוקר, רכישת קרקע חקלאית, השקעה בנדלן, השקעה במניות, השקעה בביטקוין, מתי להיכנס לבורסה? איך לקנות בזול ולמכור ביוקר? השקעה בקרקע חקלאית, רכישת דירה להשקעה, רכישת נדלן להשקעה, השקעה בשוק ההון, כמה הנכס שווה? מה שווי הנכס? הערכת שווי שוק של נכס
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, שיווק, רטוריקה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 02_08_2025 השעה 16:13:33 - wesi28