אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דיבייטינג, איך לענות בויכוח? איך לנצח בויכוח? איך לענות לאנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לצאת צודק? איך להצליח לשכנע? מה לענות לאנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, תכנות התת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לדעת לשכנע, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, NLP דימוי עצמי, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, ניתוח טקסטים, שיטת nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע את חברה שלך, דמיון מודרך nlp, nlp עבודה, nlp לצפייה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיטת ה nlp, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, nlp להורדה, להשפיע על אנשים, ייעוץ לאנשי מכירות, השפעה סמויה, ניתוח טקסט טיעוני, דיבייטינג, ניתוח רטורי, NLP תת מודע, אימון עסקי, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפול אישי, אימון אישי לפוליטיקאים, nlp לימוד חינם,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
דיבייטינג, איך לענות בויכוח? איך לנצח בויכוח? איך לענות לאנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לצאת צודק? איך להצליח לשכנע? מה לענות לאנשים? איך להתווכח נכון? טריקים לשכנוע אנשים
מהם הכלים והטכניקות המרכזיות לשכנוע בוויכוחים?

במהלך ההרצאה, אליעד מציע מספר כלים ודרכים לשכנוע נכון בויכוחים, ולהצליח לנצח בהם. ההרצאה מתמקדת בכיצד להתנהל מול טענות של אחרים, איך להתמודד עם ביקורת, ואילו דרכים יש לנקוט כדי להוכיח שהטענות של הצד השני אינן נכונות או חסרות בסיס. אליעד מפרט את השיטות השונות שניתן להשתמש בהן כדי לנצח בוויכוח ולהשאיר את הצד השני חסר מענה.

מהם הצעדים הבסיסיים לפיתוח טכניקות שכנוע?

בשלב הראשון, חשוב להבין למה הצד השני אומר את מה שהוא אומר. אליעד מסביר כי לפני שנכנסים לוויכוח או מנסים לשכנע את הצד השני, יש להבין את מקור טענותיו. אם מדובר בטענה שאינה נכונה או חסרת בסיס, יש להציג זאת בצורה ברורה. השלב השני הוא להראות שהטענה לא מחויבת או אינה בהכרח נכונה. ברגע שמבינים את החולשות בטענה של הצד השני, אפשר להנחות את הדיון לכיוון הרצוי.

איך להתמודד עם טענות אישיות בצורה אפקטיבית?

כאשר טוענים טענה אישית כלפי אדם, לדוגמה "אתה טיפש", יש שתי דרכים עיקריות להתמודד עם זה: הראשונה היא להודות בכך ולהגיב בצורה חדה, כלומר, להחזיר את ההכפשה על הצד השני ולהראות לו גם הוא בעל תכונות שליליות. הדרך השנייה היא להימנע מהתמודדות ישירה עם הטענה האישית, ולהגיב בטענה מנוגדת שמבוססת על הראיות או ההיגיון שלך. במקרה זה, כדאי להימנע מלהגיב מתוך כעס ולהימנע להיכנס להתקפות אישיות.

מהו המהלך המנצח במקרים של הימנעות מראיה אחרת?

כדי להוציא את הצד השני לא מאוזן, אליעד מציע גם את "המהלך המנצח" - הדרך להראות לאדם שהוא טועה, לא על ידי הוכחות ישירות, אלא על ידי כך שאתה מספק לו דוגמאות מנוגדות שמוכיחות את חולשות טענותיו. לאחר שמצאת את החולשות בטענה שלו, יש להציג את עצמך בתור הצד הנכון. במקרים כאלה, אפשר גם להשתמש במניפולציות רגשיות כדי לשכנע את הצד השני או להבהיר לו שהוא טועה.

איך להימנע מהתקפות אישיות ולהפוך את הויכוח לעניין של רעיונות?

כאשר מתחילים להתקדם בויכוח, חשוב להימנע להיכנס להתקפות אישיות, אשר יכולות להוביל להסלמה ולא לעזור להגיע למסקנות נכונות. במקום זאת, יש להחזיר את השיחה לשדה של רעיונות, לחפש את האמת, ולהסביר למה הדברים שנאמרים אינם בהכרח נכונים. כשאתה פוקד על הצד השני לחשוב מחדש על טענותיו, אתה עוזר לו להבין שאתה לא בהכרח "צודק", אלא שהטענות שלו אינן בהכרח נכונות או שהן יכולות להתפרש בדרכים אחרות.

איך להצליח בשכנוע באמצעות מניפולציות?

אליעד גם מציין שהשכנוע לא תמיד חייב להסתמך על הוכחות לוגיות או ראיות חזקות. לעיתים, מניפולציות רגשיות יכולות להיות חזקות יותר. לדוגמה, אם מישהו תוקף אותך על דבר מה שקשור למאפיינים...
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
...של הרכב, נוכל לשאול מה תרצה לדעת לגבי המנוע של הרכב? מה חשוב לך במנוע של הרכב? וכיוב. אבל אם הלקוח שואל שאלה ספציפית, שאלה שאנחנו מרגישים שאנחנו לא יכולים לענות בשאלה, אלא חייבים לענות לשאלה תשובה כלשהי, אז יש לנו 2 אפשרויות: אפשרות 1 - לתת תשובה ספציפית, אבל להמשיך עם שאלת הבהרה. אפשרות 2 - לתת תשובה כמה שיותר כללית ומעורפלת, ולהמשיך בשאלת הבהרה. לדוגמה הלקוח שואל האם נפח המנוע של הרכב הוא X או Y, נוכל לענות תשובה לדוגמה הנפח הוא X, איזה נפח מנוע...
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
...אפשר להציג ללקוח את המוצר באופן ברור וישיר, בלי ספר לי על עצמך ובלי מי אתה. בדרך זו, הלקוח לא יחשוש שמנסים להתאים לו סיפור מלאכותי. הפשטות והבהירות במכירה עשויות ליצור תחושה של שקיפות ואמינות רבה יותר. הלקוח יקבל את התחושה שהמוכר בטוח במוצר שלו, ולא מנסה ליצור אשליה של התאמה מזויפת. אליעד מזכיר שחשוב להבחין בין הצורך בשאלות רלוונטיות לגבי המוצר לבין שאלות אישיות מיותרות, ולדעת מתי כדאי להימנע מהן. לסיכום, למרות שיש ערך ביצירת קשר אישי עם הלקוח, אליעד...
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
...ואתה אומר אני אשיג אותה באמצעות משהו יחסי אבל אל תרצה להשיג את המחלט באמת כי אם תרצה אותו באמת היחסי אין לזה משמעות. אתה מבין את הרעיון כל פעם שיש מישהו שמשיג, תסתכלו עוד פעם כל פעולה היא נועדה לשרת מטרה אם אתה רוצה לגרום לבן אדם להפסיק לעשות את הפעולה תבדוק, תגרום לו להזדהות יותר עם המטרה שהוא רוצה להשיג ככל שהוא יזדהה יותר עם המטרה שהוא רוצה להשיג ככה זה מקטין את הסיכוי. עכשיו עוד פעם ברמה מסוימת הוא יעשה יותר אבל אם אתה תמשוך את המטרה שהוא רוצה...
תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים?
...דווקא סימן רע עבור אותו מתחרה. כי אולי אותו מחרה עומד לפני פשיטת רגל או פשיטת יד ולכן הוא מוכן לעבוד כל כך בזול לצרכי התזרים הכספי שלו. ואולי הוא מציע מחיר ככ זול, כי בכל מקרה הוא לא מתכנן לסיים את העבודה והוא מתכנן לברוח באמצע העבודה. ואולי הוא מבקש מחיר זול, כי הוא מתכנן בהמשך לבקש ממך עוד כסף עבור דברים שהוא לא צפה מראש. ואולי זה שהוא מציע לך בהרבה יותר זול, זה כי אין לו ביקוש, כי הוא מאוד גרוע וכולי. בקיצור, זה שמישהו מציע לך את אותה העבודה בהרבה...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
...והסיבה הראשונה לכך שאיתור צרכי הלקוח יכול לגרום להכשלת העסקה ולגרום לעסקה להיכשל, היא משום שמצד הלקוח יש חשדנות טבעית כלפי איש המכירות. כי בדרך כלל יש ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הקונה או לפחות כך מאמינים רוב הלקוחות. ומאחר שהדרך של איש המכירות לגרום ללקוח לרכוש, היא גם באמצעות איתור צרכי הלקוח, לכן הלקוח עשוי להרגיש רע להיות כנה ולספר על הצרכים שלו. כי הוא לא רוצה שישתמשו בנשק הזה כנגדו. כי איש מכירות מיומן, יודע באמצעות איתור צרכי הלקוח, להתאים...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
...קשיים משותפים? האם כדאי ליצור אווירה לא נעימה במכירה? כיצד ליצור אמפתיה מול לקוחות כאסטרטגיית מכירה? מדוע רבים חושבים שצריך לשמור על אווירה חיובית בלבד? התפיסה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, כדאי לשמור על אווירה חיובית נעימה. ההנחה היא שכאשר הלקוח מרגיש טוב, הוא יטה יותר לקנות את המוצר. לכן ממליצים לפתח שיחת חולין בנושאים ידידותיים ולא לעסוק בדברים שעלולים ליצור מתח או אי - הסכמה. רבים סבורים כי שיחה על נושאים שליליים או רגישים עלולה לפגוע בחוויה...
אויב או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי
אויב או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי
...לנצח אויבים? כיבוד כוחו של האויב כיצד לנצח בוויכוחים? הניצחון במלחמה האם לכבד את האויב? איך לנצח את האויב? השאלה המרכזית בהרצאה היא האם יש לכבד את האויב, ובאיזה מובן יש לעשות זאת. אליעד מציג שני פירושים שונים לשאלה זו. ההסבר הראשון מתמקד בכיבוד האויב במובן של הערכת כוחו. כאשר אתה יוצא לקרב, חשוב לא לזלזל בכוחו של האויב. אם אתה סבור כי האויב חלש מדי, אתה עלול להיות מופתע מכך שהוא חזק הרבה יותר ממה שחשבת. לכן, אליעד מדגיש כי חשוב להכיר בכוח של האויב...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
...המבוקש - למשוך תשומת לב וליצור זיקה רגשית למוצר. מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות? NLP, או תכנות נוירו - לינגוויסטי, הוא כלי שמנצל את התת - מודע של הצופה כדי להשפיע על קבלת החלטותיו מבלי שהוא יהיה מודע לכך. אליעד כהן מציין שפרסומות רבות משתמשות בטכניקות NLP כדי ליצור קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, כך שהצופה ישאף לרכוש את המוצר באופן בלתי מודע. לדוגמה, פרסומות שעושות שימוש ב - NLP יוצרות תחושת רצון פנימי למוצר, על ידי חיבורו לאסוציאציות...
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
...המאמץ. השוואה בין הצבת יעדי מכירות להצבת יעדי אימון גופני בדומה למכירות, גם באימוני כושר יש אנשים שמציבים לעצמם מספרים מסוימים - למשל, אני רוצה להרים 100 קג שלוש פעמים. האם זו הגישה האידיאלית? התשובה תלויה במטרת האימון. אם המטרה היא להתאמץ כמה שיותר, אז אין טעם לקבוע מספרים מראש - עדיף פשוט להתאמץ עד שהגוף לא יכול יותר. אבל אם המטרה היא להתחרות או להתאים את עצמך לתוכנית אימונים מסוימת, אז הגיוני לעבוד עם מספרים. המסקנה - איך נכון להציב יעד? אם המטרה...
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
...יעשה ללקוח יותר טוב. וזה יכול להיות ממגוון רחב של סיבות. בפשוטם של דברים, אולי ללקוח באמת אין מספיק כסף והוא חייב לקבל הנחה על המחיר של המוצר כדי שהוא יוכל להרשות לעצמו לרכוש את המוצר. או שסתם כך הלקוח רוצה לשלם פחות כסף? כדי שיישאר לו עוד כסף לדברים אחרים. או שהלקוח חושב שהמוצר לא שווה את המחיר שלו ולכן הוא רוצה לקבל הנחה וכיוב. כל הסיבות שלעיל, מובילות אותנו להבנה, שאם אנחנו רוצים לעשות ללקוח טוב ולסגור עם הלקוח את העסקה, עלינו לתת ללקוח הנחה....
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיבייטינג, איך לענות בויכוח? איך לנצח בויכוח? איך לענות לאנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לצאת צודק? איך להצליח לשכנע? מה לענות לאנשים? איך להתווכח נכון? טריקים לשכנוע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, משא ומתן, להשפיע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1582 שניות - עכשיו 17_08_2025 השעה 07:59:40 - wesi28