אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דיבייטינג, רטוריקה, ווכחנות, איך לצאת צודק? איך לנצח בוויכוחים? שיטות לנצח אנשים, איך להתווכח? שכנוע רטורי, טכניקות וויכוח, ללמוד דיבייטינג, איך להפריך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להתמודד בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, nlp לימוד חינם, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, סודות התת מודע, NLP שיטות, לשכנע את הבוס, מטפל אישי, ללמוד nlp בחינם, אומנות הסוגסטיה, לשכנע פירוש, nlp לימודי, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, דמיון מודרך, התמודדות עם התנגדויות במכירה, איך למכור יותר טוב, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לגרום לבחור, שינוי עמדות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע את החברה, התמודדות בראיון, הדרכת מכירות, ייעוץ אישי למנהלים, ייעוץ פוליטי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, קורס מכירות, איך לשכנע לקוח, nlp למתקדמים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, כיצד לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, יועץ פוליטי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:30דיבייטינג, רטוריקה, ווכחנות, איך לצאת צודק? איך לנצח בוויכוחים? שיטות לנצח אנשים, איך להתווכח? שכנוע רטורי, טכניקות וויכוח, ללמוד דיבייטינג, איך להפריך טיעונים? הנחות יסוד, איך לשכנע אנשים?
איך אפשר לנצח בוויכוחים באמצעות זיהוי הנחות יסוד?

אחד הכלים המשמעותיים ביותר לנצח בוויכוחים הוא היכולת לזהות ולפרק את הנחות היסוד של הצד השני. אליעד כהן מסביר שכאשר אנחנו נמצאים בוויכוח, המטרה המרכזית שלנו צריכה להיות הבנה יסודית של הטענה שהוצגה מולנו. כדי להבין לעומק, עלינו לזהות על מה בדיוק מתבסס האדם שמולנו כאשר הוא טוען את הטענה שלו. כלומר, לזהות את הבסיס או את השורש שממנו נובעת הטענה.

מדוע צריך לתקוף את הבסיס ולא את הטענה עצמה?

אליעד ממחיש זאת באמצעות דוגמה פשוטה של אדם או עץ שרוצים להפיל אותו: אם ניתן מכה בראש העץ או האדם, הוא אולי יתנדנד אבל הסיכוי שייפול נמוך יותר, אך אם נותנים לו מכה בבסיס, ברגליים, הסיכוי להפילו גבוה בהרבה. המשל מדגים שכאשר מתווכחים, חשוב לתקוף את הבסיס - את הנחות היסוד - ולא ישירות את הטענה המוצגת. זיהוי הבסיס, אותן הנחות יסוד שעליהן הטענה נשענת, הוא המפתח לפירוק הטענה כולה.

איך ניתן לזהות הנחות יסוד בשיחה?

כדי לזהות את הנחות היסוד, אליעד ממליץ לנתח את הדברים שנאמרים בשיחה לעומק ולשאול שאלות מנחות כמו:
  • על מה מבוססת הטענה?
  • מה הן ההנחות הסמויות שהאדם מסתמך עליהן?
  • מה המהות או הסיבה שבגללה נאמרו הדברים?
  • האם קיימת אפשרות אחרת לפרש את הטענה או להסיק ממנה מסקנות שונות?
הסיבה לחשיבות שלב זה היא שרק לאחר שמזהים את הנחות היסוד, אפשר לערער עליהן באופן אפקטיבי.

מה עושים אחרי שמזהים את הנחות היסוד?

לאחר שהצלחנו לאתר את הנחות היסוד של הטיעון, ישנן שתי דרכים מרכזיות לערער עליהן:
  • היפוך ההנחה

    - למצוא את ההפך המדויק של ההנחה הבסיסית שהטענה נשענת עליה. אם מצליחים למצוא את ההיפוך, הטענה מאבדת מיד מתוקפה.
  • בדיקת ההכרחיות

    - אם קשה למצוא היפוך להנחה, יש לשאול בצורה ביקורתית "מי אמר שזה נכון?", ובכך לבדוק האם ההנחה בכלל מחייבת את המסקנה שהועלתה.
לדוגמה, אם מישהו טוען טענה פוליטית או אידיאולוגית, ואנחנו מזהים שההנחה היא "המדיניות הזאת טובה לאזרחים", נוכל לשאול "מי אמר שזה באמת טוב?", או להציע את ההיפך ולטעון שיש ראיות לכך שהמדיניות הזו דווקא מזיקה.

מה אפשר לעשות כשלא מצליחים להפריך טענה?

אליעד מתייחס גם למצב שבו נראה שאי אפשר להפריך את הטיעון. הוא מדגיש שכדאי תמיד לבדוק האם המידע שמוצג אכן מחייב את המסקנה שהוסקה ממנו. למשל, אם האדם שמולך מציג עובדה היסטורית או מידע ספציפי שאינך מכיר או שאינך בטוח בנכונותו, ניתן עדיין לשאול את השאלה הבאה: "גם אם המידע נכון, האם הוא בהכרח מוביל למסקנה שהאדם הזה הציג?". עצם קיומו של המידע לא תמיד מספיק כדי לתמוך בטיעון באופן מוחלט.

איך אפשר להתאמן כדי להשתפר בוויכוחים?

אליעד כהן מדגיש שהדרך הטובה ביותר להשתפר ביכולות וויכוח ושכנוע היא להתאמן על ערעור טענות שאנחנו עצמנו מאמינים בהן. ככל שנתאמן יותר על זיהוי וערעור ההנחות שלנו, כך נפתח מיומנות גבוהה יותר לנתח ולהבין טיעונים של אנשים אחרים. הוא מסביר שאם אנחנו יכולים למצוא חולשות בטענות שלנו, נוכל בקלות למצוא חולשות גם בטענות של אחרים.

באמצעות תרגול מתמיד של פירוק טענות והבנת ההנחות שלהן, אפשר להגיע למצב שבו כמעט כל טענה הופכת להיות ברת ערעור, ולמעשה לנצח בכל ויכוח באמצעות יכולת ניתוח עמוקה של הנחות היסוד.
איך ניתן לנצח בוויכוחים ולשכנע אחרים?

כאשר אנו מתווכחים עם מישהו, השלב הראשון לניצחון הוא לזהות את הבסיס של טענותיו - כלומר, את הנחות היסוד שעליהן הן נשענות.

מהי הדרך הנכונה להפיל טיעון של מישהו?

השיטה המומלצת היא לדמות את הוויכוח לאדם או עץ שעומד. אם נרצה להפיל אותו, עלינו לפגוע בבסיס ולא רק בחלקו העליון. כך גם בוויכוחים - במקום לתקוף ישירות את הטענה שהוצגה, יש לחפש את הנחות היסוד שעליהן היא מתבססת.

כיצד מזהים הנחות יסוד בוויכוח?

כאשר מישהו מציג טענה, חשוב לנתח אותה ולשאול:

- על מה מבוססת הטענה?

- מה ההנחות הסמויות מאחוריה?

- האם יש הסבר נוסף או מסקנה שונה שיכולה לנבוע ממנה?

ניתוח זה מאפשר להבין את הטענה לעומק ולגלות נקודות חולשה שאפשר לערער עליהן.

כיצד מערערים על הנחות יסוד?

לאחר זיהוי הנחות היסוד, ניתן לערער עליהן בשתי דרכים:

1. היפוך ההנחה - אם ניתן למצוא הפך הגיוני של ההנחה, הטענה נחלשת אוטומטית.

2. בדיקת ההכרחיות שלה - אם לא מוצאים היפוך ישיר, ניתן לשאול "מי אמר שזה נכון?", וכך לבדוק האם ההנחה מחייבת באמת את המסקנה שהוצגה.

מה עושים אם נתקלים בטיעון שאי אפשר להפריך?

אם לא מוצאים דרך להפריך טענה, יש לבדוק האם המידע שמוצג מחייב בהכרח את המסקנה שהוסקה ממנו. לפעמים, עצם קיומו של מידע מסוים אינו מספיק כדי להצדיק את המסקנה שמישהו הסיק ממנו.

כיצד ניתן להשתפר בוויכוחים?

כדי להיות טובים יותר בדיבייטינג, יש להתאמן על ערעור של אמונות ודעות משלנו. אם מצליחים למצוא פגמים בטענות שאנו עצמנו מאמינים בהן, יהיה קל יותר לעשות זאת גם מול אחרים.
כן.

ש: אם אתה נמצא בשיחת סלון כזאתי, מדבר עם אנשים ואז מישהו מביא טענה נגד מה שאתה אומר.

אליעד: אוקי.

ש: עכשיו, אם נגיד כאילו לא היית מדבר מלכתחילה אז בסדר היית עכשיו "לא להגיד", בסדר היית בעצם לא מעורב בשיחה. היית דיברת עם אנשים והם שמעו את הדעה שלך בנושא מסוים.

אליעד: אוקי, כן.

ש: מאיתנו, משהו נגיד בפוליטיקה, לא יודע, נקטת באיזושהי, נקטת באיזה עמדה ומישהו בא והביא איזה טענה נגד הטענה שלך, איך אפשר לחשוב כאילו לשמוע את מה שהבן אדם אומר וכאילו לחשוב על המחויב ואפשרי של מה שהוא אמר.

אליעד: לא, תשאל מה מטרת השאלה, אתה שואל אם אתה מתווכח עם מישהו והוא אומר משהו, ובא לך להפיל אותו מהרגליים, איך אתה עושה את זה. יפה, אז מה אתה עושה אם אתה רוצה להפיל מישהו, איפה אתה נותן לו מכה?

ש: בראש.

אליעד: בראש, אבל איפה יש יותר סיכוי יותר גדול שהוא יפול אם תתן לו מכה בראש או ברגליים?

ש: ברגליים.

אליעד: נכון, מסכימים? בן אדם עומד ואתה צריך לדחוף אותו בעוצמה "X", איפה יש סיכוי יותר גדול שהוא יפול לדחוף אותו בחלק גוף העליון או בחלק גוף התחתון?

ש: עליון.

אליעד: איפה אבל עדיף לתת את המכה? אתה רוצה לזעזע אותו בבסיס.

ש: אה בסדר, אני יודע כאילו פיזי הוא מדבר. אם הייתי רוצה לתת למישהו כדי שיפול.

אליעד: בסדר הבנת, בהנחה שזה אותו משקל, ואותה צורה, ואותה עוצמה. יש לך עץ, אתה רוצה להפיל את העץ תן לו מכה למעלה או למטה? למטה. טוב, יפה, זאת בעצם התשובה לשאלה. עכשיו, מה קורה אם יש מולך עץ ואתה רוצה להפיל את העץ, אתה נותן מכה למטה לא למעלה, נכון, לכן שלב ראשון כאשר אתה רוצה להפיל טיעון של מישהו, מה אתה צריך לעשות, לחפש את ה...? רגליים שלו.

יפה, זאת אומרת שכאשר מישהו אומר לך משהו, אתה אומר "אין אני חייב להפיל את מה שהוא אמר", דבר ראשון אתה צריך לחפש קודם כל מה הנחות היסוד של מה שהוא אמר. שלב א' להבין אותו ושלב שני לאתר את הנחות היסוד. "אני חייב לפני איך אני אומר לו את ההפך", קודם כל בא נבדוק מה הנחות היסוד עליהן הוא מבסס את מה שהוא אמר. הנחות היסוד זה בעצם הדלתות שדרכן אתה יכול להפיל את מה שהוא אמר, אם אתה לא רואה את הנחות היסוד הלך עליך אם הוא בעניין. קודם כל "מה הנחות היסוד, על מה מבוסס מה שהוא אמר, מה המהות של מה שהוא אמר, מה הסיבה של מה שהוא אמר".

עכשיו אם אתה לוקח טקסטים ואתה מנתח אותם ואתה מתחיל לנתח "רגע מה המשמעות", אתה מתחיל לזהות "מהות צורה, סיבה תוצאה", ואז כשמישהו אומר לך משפט אתה אומר "רגע זה צורה של זה, זה צורה של זה, זה מבוסס על זה, המילה הזאת בכלל כוללת בתוכה שתי מילים אחרות וזה בכלל הנחות יסוד מסוימות". שלב ראשון לזהות את הנחות היסוד, מה עושים אחרי שמזהים את הנחות היסוד?

ש: מערערים אותן.

אליעד: איך מערערים אותן? תשובה, או שאתה כבר מוצא את ההיפוך שלהן ואז אין שום שאלה, אם אתה לא מוצא את ההיפוך שלהן מה אתה עושה? מחפש את הנחת היסוד שלהן. ככה, אתה לוקח את מה שהבן אדם אמר, מאתר את הנחות היסוד ושואל "מי אמר שזה נכון". אם מצאת "וואלה יש לי היפוך", תביא לו את ההיפוך, אם אתה אומר "לא, אני לא מצאתי היפוך", תיקח את מה שמחייב אותו ועל זה תשאל "ומי אמר שזה נכון ומי אמר שזה נכון". אם תעשה את זה מספיק פעמים מאה אחוז שאתה מצליח להגיד למקום שמה שהוא אמר אתה עושה "פווו" וזה עף, מאה אחוז. זאת אומרת עיקר ההתמקדות שלך צריכה להיות לא בלחפש "איך אני סותר את מה שהוא אמר", אלא לחפש להבין על מה הוא מבסס את מה שהוא אמר.

ש: ואם הוא מביא לך טיעונים ואתה לא יכול להוכיח על משהו.

אליעד: אם אתה לא יכול הלך עליך. למה אתה אומר "לא יכול", למה, תגיד "קשה לי כרגע" או "שבאותו רגע אני לא מוצא", מה זה "אני לא יכול". כשאתה אומר לי "אם הוא מביא טיעונים שאני לא יכול" אתה בעצם אומר "אם נתקלתי במחויב שאין לו הפך", זה בעצם מה שאתה אומר.

ש: תמיד אפשר להגיד אבל כאילו "מי אמר שזה נכון" גם לבן אדם "מי אמר שזה נכון, מי אמר שכל מה שאתה אומר זה נכון".

אליעד: אתה הבנת מה אתה אמרת לי שאתה אומר, "אם הוא מביא טיעונים שאי אפשר" אתה בעצם אומר "אם אני נתקלתי במחויב שאין לו הפך".

ש: לא, נגיד הוא מביא איזה מילה שאתה לא מכיר אותה, אתה המילה הזאת, נגיד לא יודע, משהו מהעבר מההיסטוריה.

אליעד: אתה צריך לבדוק האם המידע מחייב, נניח שהמידע הזה נכון, האם זה מחייב את המסקנה שהוא הסיק ממנה, האם נניח שזה קרה, קודם כל אתה אומר "מי אמר שזה קרה", דבר שני הוא אומר לך "קרה", האם זה שזה קרה זה מחייב את המסקנה שהוא הסיק, אולי הפוך בכלל. ובאופן כללי התשובה הכללית אומרת ככל שתתרגל את זה יותר פעמים וככל שתנצח בוויכוחים את עצמך ככה הסיכוי שתנצח בוויכוחים אחרים גדול יותר. זאת אומרת אם תיקח את הדברים שאתה בטוח שהם נכונים ותצליח להוכיח לעצמך שהם גם לא נכונים, גם לא, לא "לא", אלא גם לא, זה מגדיל את הסיכוי שתתקל באיזה "זה", "בסדר אני כבר מכיר את המהלך, מה הסיבה, למה, מי אמר, מחויב, אפשרי". הבנו? נמשיך בפעם הבאה.
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
...את המילה חלק ואת המילה יש מה קיבלנו, אם הורדנו את המילה חלק נשאר לנו שימו לב חלק מהאנשים בקבוצה הזאת גנבים נוריד את המילה חלק מ... נשאר לנו האנשים בקבוצה הזאת גנבים. לעומת זאת אם אנחנו ניקח יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים אז נוריד את המילה יש ואז קיבלו אנשים בקבוצה הזאת גנבים. עכשיו שימו לב להבדל אם היו רואים ואומרים אנשים בקבוצה הזאת גנבים או האנשים בקבוצה הזאת גנבים מה יותר מכליל, מה נשמע לשומע יותר הכללה כלפי הקבוצה הצורה של האנשים בקבוצה הזאת...
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
...על עצמך בצורה חכמה? אם אתה מספר על עצמך באופן אוטומטי בלי הקשר לדברים שהצד השני אמר, ייתכן שאתה לא ניגש לעניין בצורה חכמה. אבל אם אתה אדם מחושב, לעולם לא תספר סתם על עצמך - אלא תתאים את הסיפור שלך להקשר של השיחה. בפגישת היכרות חשוב לקחת פיקוד על השיחה, לשאול את הצד השני שאלות ולדלות ממנו כמה שיותר מידע. כך, כאשר תצטרך לספר על עצמך, תוכל להתאים את הדברים שאתה מספר למה שאתה רוצה שהוא ישמע עליך. מה לעשות אם שואלים אותך ספר לי על עצמך מוקדם מדי? אם הצד...
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
...מבקש שכר גבוה יותר שיתאים ליעדים האלה. אם לא, אני לא בטוח שאני מעוניין להמשיך להשיג את היעדים האלה בתנאים הקיימים. המעסיק יצטרך לחשוב האם כדאי לו לקחת את הסיכון שהעובד יעזוב או לתת לו העלאה. מהי הטעות הנפוצה שבגללה עובדים לא מקבלים העלאה? אליעד כהן מתייחס לכך שעובדים רבים עושים טעות כשהם ממתינים שהמעסיק יגדיר להם יעדים גבוהים יותר או אחריות נוספת, ורק אז הם מבקשים העלאה. לדבריו, עובד שרוצה להרוויח יותר כסף צריך לפעול מראש למקסם את היעדים והביצועים...
NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
...בציר הזמן, משפיע על חוזק חולשת הרעיון? ואסביר: כי האדם יודע ידיעות שונות ומבין הבנות שונות. ויש דברים שהאדם יודע אותם עכשיו, כגון לדוגמה שהאדם יודע עכשיו שיש לו יד ושהשמש זורחת עכשיו. ויש דברים שהאדם יודע אותם מהזיכרון שלו של מה שקרה בעבר. כגון לדוגמה שהאדם זוכר שכאשר הוא היה ילד, אז קרה כך או אחרת. או אפילו שהאדם זוכר מה הוא עשה לפני כמה דקות, שזה בעצם זמן עבר אך לא זמן הווה. ויש גם את זמן העתיד, שהוא עוד לא קרה, ושהאדם רק מדמיין שהדבר יקרה בעתיד...
איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
...גם את רגשותיו של הצד השני. איך להשתמש בשאלות כדי להפעיל לחץ או ליצור תחושת אי - נוחות? אליעד מסביר שאותו עיקרון יכול לעבוד הפוך. אם מטרת השואל היא ליצור תחושת אי - נוחות או להפעיל לחץ פסיכולוגי, אפשר להשתמש בשאלות שמניחות מראש שהצד השני אמור לדעת את התשובה, כך שהוא ירגיש לא בנוח להודות שאינו יודע. למשל, לשאול עובד שאמור להיות מעודכן מה קורה עם יוסי? ולא האם אתה יודע מה קורה עם יוסי?, יוצר לחץ מסוים עליו, כי אם הוא לא יודע, הוא עלול להרגיש שהוא מאכזב...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
...בו זמנית. ולכן, כאשר נותנים ללקוח אפשרויות בחירה, חייבים לקחת בחשבון האם וכמה אפשרויות בחירה לתת ללקוח. איך להציג כל אפשרות בחירה, מה לפני מה וכולי? אילו אפשרויות בחירה לתת ללקוח וכולי. ולזכור? שלפעמים העסקה לא תתבצע, לא בגלל שהמוצר לא טוב, אלא בגלל שיש יותר מידי אפשרויות, שאז הן מקשות על ההחלטה. כי המוצר לעולם אינו מושלם. ויש כאלו שמתקשים לקבל החלטות. ועודף אפשרויות בחירה, ישפיע עליהם לרעה. בקיצור, צריכים לבחור בחוכמה איך להציג ללקוח אפשרויות בחירה...
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
...מסבירים שהמיסים הגבוהים נועדו לביטחון, אין זה אומר שכל הכסף אכן מוקדש לנושא הזה. ייתכן שחלק ממנו מופנה לתחומים אחרים, לניהול כושל או להוצאות מיותרות. לכן, כאשר מוצג קשר בין חיסרון ליתרון, יש לבדוק האם הקשר באמת הכרחי או שהוא רק כלי שכנועי. איך שיטה זו מיושמת בתחומים נוספים? שיטה זו לא מוגבלת רק למכירות, אלא ניתן למצוא אותה גם בתחומים אחרים, כגון דת ופוליטיקה. למשל, כאשר אדם חווה אירוע שלילי, נאמר לו שזה לטובה או שאלוהים הציל אותו ממצב גרוע יותר....
שכנוע אקראי, שכנוע סיבתי, לשכנע מישהו באופן אקראי, לגרום למישהו לחשוב משהו, לשכנע מישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לרצות לחיות, איך המוח משתכנע?
שכנוע אקראי, שכנוע סיבתי, לשכנע מישהו באופן אקראי, לגרום למישהו לחשוב משהו, לשכנע מישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לא להתאבד, לגרום למישהו לרצות לחיות, איך המוח משתכנע?
...שבדרך כלל אנשים מאמינים שאין טעם לחזור על אותו דבר שוב ושוב, כי כביכול זו פעולה חסרת היגיון. אנשים רגילים לחשוב שאם אמרו משהו והוא לא השפיע, כנראה שהוא כבר לא ישפיע גם בפעמים הבאות. אבל אם מבינים שהשכנוע יכול להתבסס גם על רכיב אקראי ולא רק על סיבות הגיוניות, יש היגיון רב לחזור שוב ושוב על אותו המסר בדיוק, ללא כל שינוי. אליעד מביא משפט מפורסם שאומר: רק טיפש עושה את אותו הדבר ומצפה לתוצאה שונה. לפי דעתו, מי שהמציא משפט זה הוא הטיפש, משום שהוא מניח...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
...שבאידיאל שלנו כשאנחנו מגייסים עובד לגייס אותו באידיאל כקונספט לגייס אותו בשכר, לגייס אותו בכלל לא לשלם לו בכלל משכורת והוא יקבל רק לפי מה שהוא נותן מה שאתה תיתן תקבל יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו. עכשיו אלא מה מבחינה חוקית זה לא אפשרי ולכן האידיאל אומר שכולם בשכר מינימום שזה מה שהחוק מחייב מעבר לזה לפי ביצועים זה מה שאידיאל בעולם אידיאלי ככה זה אמור לקרות ובעולם אידיאלי אתה גם כן אמור לדעת לבדוק בדיוק כל עובד כמה כסף הוא מכניס לך כי אתה יודע מה הוא...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
...מציגים ללקוח מידע מוחשי בעין של הלקוח, הרי שכך אנחנו בונים אמון עם הלקוח, ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך, שלאחר מכן הוא ייתן יותר אמון בסיפורים שלנו. מאשר אם איש המכירות קודם כל מספר סיפורים, שאז הלקוח מטיל יותר ספק בסיפור שמספרים לו. ורק אחר כך מחזקים את האמון של הלקוח, באמצעות המחשה בחושים של הלקוח. לסיכום: ראינו שלא רק המידע שמציגים ללקוח הוא חשוב, אלא גם הסדר שמציגים את המידע ללקוח, גם הוא חשוב. וצריכים לנתח כל מקרה לגופו, להבין מה הכי אופטימאלי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיבייטינג, רטוריקה, ווכחנות, איך לצאת צודק? איך לנצח בוויכוחים? שיטות לנצח אנשים, איך להתווכח? שכנוע רטורי, טכניקות וויכוח, ללמוד דיבייטינג, איך להפריך טיעונים? הנחות יסוד, איך לשכנע אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, להשפיע, הדרכת מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 17:59:27 - wesi28