אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אומנות השכנוע, איך לשכנע מישהו? איך להקשיב למישהו? איך לשלול מישהו? איך ליצור הסכמה? איך להפריך משהו? רטוריקה, מיומנות הויכוח, דיבייטינג, רטוריקה, לוגיקה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, טקסט טיעוני, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp לצפייה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, יכולת שכנוע, לימודי דמיון מודרך, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיפור יכולת הדיבור, להתמודד עם התנגדות במכירות, לשכנע את המפקד, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, מהו nlp, לשכנע לקנות, לימודי שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע את הבנק, שאלה איך לשכנע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע גבר, NLP הרצאות, nlp עבודה, לשכנע חברה, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, לשכנע לקוח לקנות מוצר, לדעת לשכנע, עזרה איך לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע אשה להתחתן, סוגסטיה, NLP דיכאון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, ללמוד לשכנע, NLP טיפול,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3:08אומנות השכנוע, איך לשכנע מישהו? איך להקשיב למישהו? איך לשלול מישהו? איך ליצור הסכמה? איך להפריך משהו? רטוריקה, מיומנות הויכוח, דיבייטינג, רטוריקה, לוגיקה
למה עדיף להקשיב למישהו עד הסוף לפני ששוללים אותו?

כשמדברים על אומנות השכנוע, אליעד כהן מסביר את החשיבות הגדולה של הקשבה מלאה לטענה של הצד השני, גם כאשר אתה בטוח מראש שהטענה שלו לא נכונה. כאשר מישהו טוען טענה, הנטייה הטבעית של אנשים רבים היא לקפוץ ולנסות לשלול אותה מיד, במיוחד אם הם כבר יודעים מראש למה הטענה הזו לא נכונה. אך לפי אליעד כהן, פעולה כזו עלולה ליצור התנגדות נוספת אצל האדם שאיתו אתה מתדיין, משום שהוא ירגיש שלא הבינו אותו ושהוא לא הספיק להביע את עצמו עד הסוף.

במקום לשלוף מהר את הטיעונים שלך ולהפריך מיד את הדברים של הצד השני, כדאי לנקוט בגישה שונה. חשוב מאוד להקשיב לטענה של האדם השני במלואה, ולגרום לו להרגיש שבאמת הבנת את הנקודה שהוא ניסה להעביר. אפשר לעשות זאת באמצעות משפטים כמו: "רגע, אז אתה אומר שככה וככה, בא נראה אם הבנתי אותך נכון". בכך הצד השני מרגיש שהקשיבו לו ושדעתו באמת נשמעה.

אחרי שהאדם השני מרגיש שבאמת הקשבת לו והוא רגוע כי הוא בטוח שהבנת אותו כראוי, אפשר לעבור לשלב הבא ולהביע את דעתך. בצורה כזו האדם השני לא יכול לטעון "אתה לא הבנת אותי", "אם רק הייתי אומר את הכל עד הסוף, היית מבין אותי". כך, שלילת הטיעון שלו הופכת לאמינה יותר ומשכנעת יותר, משום שהיא מתרחשת לאחר שהראית שאתה מבין את נקודת מבטו באופן מלא.

באילו מצבים כדאי לשלול טענה באופן מיידי?

אליעד כהן מציין כי אמנם בדרך כלל עדיף להקשיב עד הסוף, אך קיימים מקרים יוצאי דופן שבהם כדאי דווקא לשלול טענה במהירות ובאופן חד - משמעי. דוגמה לכך היא מצב שבו אינך רוצה שהטענות של האדם השני יישארו בכלל בתודעה של השומעים, שלך או שלו. למשל, אם יש חשש שהטענות האלה עלולות להזיק, להטעות או להשפיע בצורה שלילית על אחרים, כמו בעולם הפוליטיקה, ייתכן שתעדיף לקטוע את האדם מיד ולא לאפשר לטיעונים שלו אפילו להיכנס לתודעה או לזיכרון של אף אחד.

עם זאת, חשוב לציין שבשיחות רגילות ובדיונים יומיומיים, מצב כזה פחות נפוץ. ברוב המוחלט של המקרים, דווקא ההקשבה עד הסוף תסייע לשכנוע טוב ואיכותי יותר, כי היא תמנע התנגדויות מיותרות ותאפשר לבן אדם השני להיפתח ולהקשיב גם לך.

מה עושים כאשר חוששים להקשיב לצד השני מחשש להשתכנע?

שאלה נוספת שאליעד כהן מתייחס אליה היא מה קורה כאשר אתה חושש להקשיב לטענות של הצד השני, כי אתה מפחד שהוא ישכנע אותך או שתחוש מבולבל ותאבד את הביטחון במה שרצית לומר. לדבריו, אם אתה באמת בטוח בעצמך, אם אתה באמת נצמד לאמת וממוקד בה, אתה אף פעם לא תשכח את מה שרצית להגיד. אדם שחושב בהיגיון ושהוא נצמד לאמת, לעולם לא יכול לשכוח את טענותיו, ולכן אין שום סיבה לחשוש להקשיב לצד השני עד הסוף. אם בכל זאת יש לך חשש שתשכח, הפתרון הפשוט הוא לרשום את הנקודות שאתה רוצה לומר על דף, ואז אין שום סכנה שהן יאבדו לך.

לסיכום, אליעד כהן מדגיש כי מי שמיומן באומנות השכנוע יודע מתי להקשיב ומתי לשלול, וכי בדרך כלל הקשבה עד הסוף היא הכלי החזק ביותר לבניית שכנוע אמיתי. רק במקרים חריגים בהם קיימת סכנה שהמסרים של הצד השני ייצרו נזק או יטעו, כדאי לקטוע ולשלול באופן מיידי.
עכשיו עוד דבר נושא של שכנוע של אנשים, לפעמים מישהו טוען טענה ורוצים להפריך אותך להסביר שהיא לא נכונה אז הרבה פעמים מישהו טוען טענה וישר קופצים עליו "לא נכון ולא נכון". עכשיו הרבה פעמים כשמישהו טוען טענה וישר מנסים לשלול אותה נגיד שאתה יודע מה הוא רוצה להגיד ואתה יודע למה היא לא נכונה אתה ישר תוקף את מה שהוא אומר נניח יש בזה חסרונות.

יש אלטרנטיבה שאומרת כשמישהו טוען טענה ואתה מראש כבר מה הוא הולך להגיד ואתה יודע מראש מה אתה רוצה להגיד לו והכל אתה לא צריך ישר להפריך את מה שהוא אומר אתה יכול להקשיב לו "נכון אתה צודק תסביר, תגיד לי רגע אז אתה אומר שככה וככה" ואתה כאילו מנסה להבין אותו וללמוד "רגע אז בא נראה אם הבנתי אותך נכון", נותן לו מקשיב לו נותן לו לבטא את עצמו ושהוא יהיה בטוח שהבנת אותו.

ואחרי שהוא בטוח שהבנת אותו ואחרי שעכשיו הוא רגוע "אוקי וואלה הבנתי אותך? הבנת אותי נכון, אוקי עכשיו אני אגיד לך מה תן לי רגע לחשוב על זה עכשיו אני אגיד לך מה אני חושב" אבל הרבה פעמים כשמדלגים על השלב של להקשיב לבן אדם השני אז הבן אדם השני אומר "אתה לא הבנת אותי אם רק הייתי אומר עד הסוף את מה שרציתי להגיד, אתה לא הקשבת אתה לא הבנת לא זה לא שם", לא חייב לשלול את הבן אדם ישר אפשר להקשיב לו ואז לשלול אותו.

עכשיו באיזה מקרים נגיד זה לא יהיה נכון נניח באיזה מקרים עדיף ישר לשלול אותו? אם אתה לא רוצה שהטענות שלו אפילו שאתה הולך לשלול אותן אתה לא רוצה שהן בכלל יהיו באוויר נגיד.

ש: כמו הפוליטיקאים.

אליעד: לא יודע, בהנחה שאתה לא רוצה שהטענות שלו יהיו באוויר בכלל מסיבה כלשהי שהן לא יהיו ב - memory שלו שהן לא יהיו ב - memory שלך שמישהו אחר לא ישמע אותן אז אולי יש מקרים שיש היגיון לחתוך אותו ישר ולהשתיק אותו ולהיכנס אבל הרבה פעמים בדו שיח רגיל מישהו טוען טענה גם אם אתה יודע שהוא טועה אתה לא חייב ישר לשלול אותו, כי הרבה פעמים כשאתה ישר שולל אותו הוא עוד יותר מתנגד.

תקשיב לו עד הסוף תשדר לו שאתה מבין אותו שהוא יבין שאתה מבין אותו שהוא ישתכנע שאתה מבין אותו ורק אחר כך תשלול אותו ואז זה יותר אמין כי הוא אומר "אני יודע את כל מה שאתה יודע ובכל זאת אני לא מסכים איתך". כן מי רצה להוסיף משהו? אוקי הבנו, אתה רוצה להגיד משהו?

ש: כן רציתי להגיד.

אליעד: בקול אבל.

ש: במצב שמפחדים לתת למישהו להמשיך כדי לא לשמוע כדי לא להשתכנע.

אליעד: יפה אז אם אתה לא בטוח בעצמך אז זאת גם צרה אחרת כי אתה לא בטוח בעצמך אתה לא נצמד לאמת תמיד, אתה לא מרוכז ואז אתה אומר "אם הוא עכשיו יגיד לי את זה אני אשכח מה אני רציתי להגיד לו" אבל אם אתה נצמד לאמת ואתה מרוכז וערני אתה אף פעם לא שוכח מה אתה רצית להגיד לו ואם אתה שוכח תרשום בפנקס. למה שתשכח אם אתה חושב בהיגיון איך תשכח מה אפשר לשכוח מי שחושב בהיגיון לא יכול לשכוח שום דבר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אומנות השכנוע, איך לשכנע מישהו? איך להקשיב למישהו? איך לשלול מישהו? איך ליצור הסכמה? איך להפריך משהו? רטוריקה, מיומנות הויכוח, דיבייטינג, רטוריקה, לוגיקה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להציג מוצר מתי לא ליצור הזדהות? מומחה מכירות לשכנע מישהו לא לסרב לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים לשכנע שאתה צודק אסטרטגיית שיווק טובה למה הלקוח מפחד להחליט? למכור את המוצרים של הלקוחות שלך לחקור חומרי שיווק של המתחרים איך לגרום ללקוח להרגיש... לשכנע את האקסית לחזור אליך לקוח לא סוגר עסקה שכנוע להגדיל לשחרר את הלקוח אסטרטגיית שיווק למתחילים לגרום ללקוח להרגיש טוב לשכנע לקוח לחזור מתי ראפור רע? לחסוך כסף ללקוח נתינה ללקוח האם ניתן לשכנע כל אחד בכל דבר? חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי ליצור ללקוח כאב חדש כאב של לקוח סוגי שאלות של לקוחות זכותו של לקוח מניפולציות שיווקיות של מנטורים לשכנע אישה להיזכר במה תלוי אם תהנה למכור? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? nlp בשאלה הקמת מערכת מכירות חוויית הלקוח איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה ניהול צוותי מכירות לטפל בהתנגדויות של לקוח לקוח קשה ראפור בצורה נכונה מתי ליצור כאב ללקוח? איך לזהות את התנגדות הלקוח? מהן 3 המטרות של השיווק? להתמודד עם דחייה של לקוח הוכחה לשווי שוק של מוצר להציע כמה הצעות גרועות ללקוח לשכנע מישהו שלא רוצה להשתכנע תהליכים במכירת מוצר חוסר הבנה של לקוח את המחיר לקוחות ממליצים בפייסבוק המחיר בעיני הלקוח לגרום למישהו להיות מחויב לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר מוכר ללקוח איך לגרום למישהו לא לחשוב עליך? איך לשכנע את האקס? לקוח אומר שהמוצר יקר לגרום למישהו להגיד לך עקרונות ניהול משא ומתן לרכוש מוצר מכירות בטלפון שיפור מכירות מוצרים סוג א לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק מוצר לא איכותי מניפולציות של מנטורים לעסקים מניעי הרכישה של לקוח מתי ליצור הזדהות? לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות לא רוצה את המוצר איך להתראיין למשרת איש מכירות? איך להשפיע על לקוח? טיפול בהתנגדויות מכירות איך לדעת איך הלקוח שלך חושב? מומחים לשיווק באינטרנט חיסרון של הלקוח איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון? גיוס מנהל שיווק שכנוע עסקי לגרום למישהו להסכים שיטה לשתילת מחשבות הסבר של איש מכירות בעל פה מניפולציות בהתנצלות למכור בלי ביטחון לקוח מאושר אמון עם הלקוח לגרום למישהו לרצות פחות משהו לגרום למישהו דתי להתמודד עם לקוח בעייתי מיתוג מוצר יקר סינון ללקוח איך ליצור אמון עם האקס? לתגמל את אנשי המכירות שלך להטעות לקוח לעבוד במכירות שאלות לאנשי מכירות לקוח אומר שאין לו כסף איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק לימוד מכירות בטלפון השיווק עוזר למכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, NLP, להשפיע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 16:40:40 - wesi28