אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע בנות, סדנת nlp, איך לשכנע את הבנק, להשפיע על תת המודע, התמודדות עם התנגדות במכירה, לשכנע אישה, התנגדות במכירה, פסיכולוגיה הפוכה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע חברה, nlp וחרדות, לשכנע בעל, פרסומות, לשלוט בתת מודע, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע את חברה שלי, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, סודות המשא ומתן, לשכנע את אבא, להצליח במכירות, דמיון מודרך, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, קורס nlp, איך לנצח בוויכוח, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע ילדים, ראיון בתקשורת, nlp וידאו, סודות השכנוע, NLP טיפול בחרדות, NLP קשב וריכוז, ללמוד nlp באינטרנט, טיפול ב nlp, לשכנע את חברה שלך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
וכאן נדבר על כתיבת הצעת מחיר ללקוח. ונסביר קצת על מהי המשמעות של הצעת המחיר? מה המטרה של כתיבת הצעת המחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? באיזה אורך לכתוב את הצעת המחיר? איך להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי? ועוד

אז ברמת העיקרון ברגע שלקוח מזמין ממך שירות, יש היגיון לומר שאתה תרצה להוציא ללקוח הצעת מחיר כתובה, שבה יהיה כתוב מה הלקוח מזמין ממך, מה אתה מתחייב לתת ללקוח? באיזה סכום? באיזה תנאי תשלום וכולי.

להצעת המחיר יש כל מיני מטרות. ברמת העיקרון, אם אתה נוכל ואתה מתכוון להפר את הצעת המחיר ולברוח עם הכסף, כנראה שפחות יעניין אותך מה כתוב בהצעת המחיר. זה לא אומר שנוכלים לא מוציאים הצעות מחיר מושקעות, אבל זה כן אומר שמי שמתכנן לשקר, באופן כללי פחות משנה לו מה כתוב בהצעת המחיר.

אז הצעת המחיר נועדה בתור התחלה לכתוב בצורה ברורה, מה אתה מתחייב ללקוח. מה בדיוק? לא יותר ולא פחות. דהיינו, מטרת הצעת המחיר היא שיהיה ברור לך וגם ללקוח מה המחויבות שלכם אחד כלפי השני. ולמה? כדי למנוע ויכוחים, אי הבנות וכיו"ב בהמשך. ברגע שהכל כתוב בצורה ברורה, אז הרבה יותר קשה אחר כך להתחיל להתווכח איתך על מה שסיכמתם שיקרה.

עניין נוסף הוא, שהצעת המחיר היא מסמך שהוא יותר מוגדר ומחייב אותך ואת הלקוח ברמה המשפטית. דהיינו, ברגע שזה כתוב וחתום על ידי שני הצדדים, אז זה הופך להיות מסמך משפטי מחייב, עם תוקף משפטי שאפשר ללכת איתו אחר כך לבית משפט, אם מתגלים חילוקי דעות כאלו ואחרים.

צריך לקחת בחשבון, שיתכן שבהצעת המחיר כתובים דברים שניתן לפרש אותם במגוון דרכים שונות. ומצד האמת, אי אפשר להגדיר באופן מדויק כל דבר עד הסוף. ובבא היום, יכול להיות שתהיה מריבה, על מה התכוונתם בהצעת המחיר, שאולי יש כל מיני דרכים לפרש אותה. ויתכן גם ששופט בבית משפט יאמר ש"אומד דעת הצדדים" היה משהו מסוים, למרות שבהצעת המחיר כתוב אחרת. דהיינו, שהשופט יכול לפסוק שהצדדים סיכמו שונה ממה שכתוב בהצעת המחיר.

אבל אלו מקרי קצה, כאשר ברמת העיקרון, הצעת המחיר נועדה להבהיר לכל אחד מהצדדים את מה שהוא מחויב כלפי הצד השני, כדי למנוע ויכוחים ומריבות בהמשך הדרך.

נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא, שהצעת המחיר יכולה להיות גם סוג של מסמך שיווקי שלך עבור הלקוח שלך. דהיינו, הצעת המחיר לא חייבת להיות אך ורק מסמך טכני ואינפורמטיבי בלבד, אלא הצעת המחיר יכולה להכיל גם מידע שיווקי, כפתיח או כסיומת של החלק בהצעת המחיר שמפרט את פרטי ההצעה.

אז מה לפרט בהצעת המחיר בחלק של מה כולל או לא כולל השירות שלך? בעיקרון לכאורה ניתן לומר, שכדאי לפרט כמה שיותר, כדי שהכל יהיה כמה שיותר ברור ומדויק. אבל מצד האמת אי אפשר באמת לפרט את הכל ואת כל הדברים שכלולים או לא כלולים בעבודה שלך לפרטי פרטים. ובנוסף, לקוחות גם לא אוהבים הצעות מחיר באורך אין סופי. ולכן יש היגיון לנסות לכתוב הצעת מחיר קצרה ותמציתית ולא הצעת מחיר ארוכה כאורך הגלות.

וכאן צריכים למצוא את האיזון. ברמת העיקרון הגיוני לכתוב את כל הדברים שלדעתך הגיוני ושיש סיכוי סביר שלאחר מכן עשויה להיות אי הסכמה לגביהם. דהיינו, אתה לא צריך לכתוב את כל פרטי הפרטים האפשריים לגבי מה אתה כן ומה אתה לא הולך לספק ללקוח. אבל כן הגיוני שתכתוב את הדברים העיקריים שכנראה יש אפשרות סבירה או אפשרות גבוהה בסיכוי כזה או אחר, לכך שעשוי להיות ויכוח עם הלקוח לאחר מכן.

חיסרון אפשרי בכתיבת הצעת מחיר מפורטת, היא, שזה יוצר התחייבות שלך כלפי הלקוח, ביחס למה שאתה כותב בדיוק שאתה הולך לספק ללקוח. ויתכן שלא בא לך להתחייב מראש על כל פרטי הפרטים שאתה מתכנן לתת ללקוח. אבל במידה ואתה הולך לספק לא פחות ממה שאתה מציע, אין מניעה שתכתוב בהצעת המחיר, את מה שאתה מתכנן לתת ללקוח.

יתרון נוסף להצעת מחיר, הוא שכתיבת הצעת מחיר, משדרת שאתה בעל עסק רציני שעובד בצורה מסודרת ולא איזה חאפר שעובד פה ושם. כי החברות הגדולות בדרך כלל, יוציאו לך הצעת מחיר מסודרת, כמעט על כל דבר.

עוד אוסיף ואומר, כי לפי החוק ישנם שירותים שהמחוקק קבע שחובה לפרט בהם פרטים ספציפיים לגבי מה בדיוק הלקוח מקבל. לדוגמה מפרט מכר דירה לפי חוק המכר דירות. שהחוק מחייב את הקבלן לרמת פירוט ספציפית לגבי דברים ספציפיים שהוא מתחייב לספק לרוכש הדירה.

לסיכום: במידה ואתה בן אדם ישר, שלא מתכנן לרמות את הלקוח שלך, הגיוני שתכתוב לו הצעת מחיר כתובה, קצרה או ארוכה, במסמך רשמי או בהודעת ווצאפ או אפילו במייל, שיהיה כתוב בה בקצרה או באורך, מה אתה מסכם עם הלקוח? בצורה עניינית, לא ארוכה מידי ולא קצרה מידי. ותבקש מהלקוח שלך לאשר לך בחתימה או במייל חוזר או בווצאפ וכיוב, את הצעת המחיר שלך. כך זה מגדיל את הסיכוי למנוע טעויות ומריבות לאחר מכן.
סודות המשיכה החיצונית, איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך לגרום למישהו לאהוב את המראה החיצוני שלך? איך ליצור משיכה מינית? איך להימשך למישהו? מה לעשות אם אין משיכה מינית? למה הוא לא נמשך אליך? למה היא לא נמשכת אליך?
סודות המשיכה החיצונית, איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך לגרום למישהו לאהוב את המראה החיצוני שלך? איך ליצור משיכה מינית? איך להימשך למישהו? מה לעשות אם אין משיכה מינית? למה הוא לא נמשך אליך? למה היא לא נמשכת אליך?
...מישהי רואה גבר שנראה קשוח, אפשר שהקשיחות הזו מעוררת בה ביטחון או ריגוש. אם גבר מקשר בלונד לשמחה או לסגנון חיים זוהר, הוא ירצה מישהי כזו כי כך הוא מרגיש שהוא נוגע בעולם הזוהר. כלומר, אין משהו מוחלט ביופי. זו רק צורה חיצונית שהמוח מקשר לתכונות ותוכן פנימי. איך ההתניות משפיעות על התחושות שלנו? בבסיס, ההעדפות החיצוניות שלנו מתפתחות מתוך זיכרונות ורגשות שהמראה הזה מעלה בנו. אם בילדות מישהו חווה יחס רע ממישהו שנראה בצורה מסוימת, המוח שלו עלול לפתח התנגדות...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 6
...אותם בצורה חלקית, כדי ליצור מולו תחושה של נפרדות ובידול, במקרים שבהם השומע רוצה להרגיש שאתה נבדל ממנו שייך לאוכלוסיה אחרת שהוא רוצה להשתייך אליה יכול לסמוך עליה. מה שאומר גם, ששימוש במושגים שהשומע לא מכיר, יוצר מולו תחושת ריחוק, ויש להימנע מכך, אם אין בכך צורך. האם לצורך יצירת בידול, עדיף להשתמש במושגים שהשומע לא מכיר, או במושגים שהוא מכיר חלקית? תשובה: יש יתרונות וחסרונות לכל אחת מהאפשרויות. אם השומע לא מכיר את המושג בכלל, זה יוצר אצלו חוסר נוחות...
תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי?
תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי?
...מבעיות אלה היא להימנע מלכתחילה מהשימוש בדמיונות שקריים ולהקפיד להיות מודעים למציאות כפי שהיא באמת. אדם צריך להבחין באופן ברור בין מה שהוא רוצה שיהיה לבין מה שקיים בפועל, וכך הוא יכול להימנע מפחדים, חרדות, דיכאון וחוסר ביטחון מלאכותיים. כיצד להימנע ממלכודת החשיבה החיובית השקרית? ההנחיה הסופית של אליעד היא פשוטה וברורה: אל תנסה לרמות את עצמך. אל תנסה להמציא לעצמך ביטחון עצמי או תחושת הצלחה לא מציאותית. ההיצמדות לאמת היא הדרך הבריאה והיציבה ביותר ליצירת...
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
...תסכול על כך שהמוצר לא השתנה מספיק, אלא יתחיל לאבד אמון במוכר. אם הוא ייתקל בתהליך זה מספר פעמים, המוצר ייתפס בעיניו ככישלון ולא יוכל לשוב לתשומת ליבו. האם זהו המצב גם במערכות יחסים? אליעד כהן מציין כי אותה טעות קיימת גם במערכות יחסים. אדם שמנסה להחזיר את בן הזוג לשעבר ומבצע שינוי שטחי, כמו שינוי התנהגותי קטן כדי להרשים את הצד השני, ייתקל בהתנגדות. בני הזוג מזהים את השינוי כלא אמיתי, אלא רק כמאמץ זמני שנעשה כדי להרשים, מה שגורם לאיבוד האמון. כאשר...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
...סיבתיות גם זה נקרא: האם הסיבה מחייבת את התוצאה. ולכן לפעמים לדבר עם לקוח מאוכזב של המתחרים, למה הוא רוצה לעזוב את המתחרים, לפעמים זאת תהיה טעות. ולפעמים שאלה יותר מצומצמת של האם יש משהו ספציפי שחשוב לו, יכול להיות מספיק טוב, בלי להיכנס לתוך המוח של הלקוח, למה הוא החליט לעזוב את המתחרים. כי כנל, אם תיכנס לשם, לא בטוח שתצא משם בקטע טוב ואולי תאבד את העסקה. כמו כן אם לדוגמה אתה יודע שאין לך יתרון ספציפי על המתחרים שלך, גם אז אולי לא כדאי להיכנס לשאלות...
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
...הוא כמוני ולכן הוא לא יקנה ממך כי אתה כמוהו כי גם על עצמו הוא לא היה סומך כי מההיבטים הספציפיים האלה שיש בו דווקא על ההיבטים האלה הוא לא סומך. הבנו? ולכן צריך לשים לב כאשר יוצרים הזדהות עם הלקוח לשים לב שמדובר רק על הזדהויות חיוביות שגורמות ללקוח לסמוך עליך יותר טוב ולא פחות. ולשים לב לעוד דבר שלפעמים הלקוח לא סגור על עצמו אם הוא אוהב בעצמו את התכונה הזאת כן או לא וגם אז צריך לדעת לפעול בחוכמה כי מהיבט מסוים אם הלקוח נגיד יש תכונה בעצמו שהוא אוהב...
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
...מתרגל שוב ושוב לשאול שאלות רלוונטיות, מה שעם הזמן יהפוך להרגל של חשיבה עצמאית, ביקורתית והגיונית. סיכום כללי - איך לגרום למישהו להיות חכם יותר? לסיכום, כדי לגרום למישהו להיות חכם יותר, יש ללמד אותו לחשוב באופן הגיוני על ידי הרגלתו לשאול שאלות באופן עצמאי. אפשר לעשות זאת בצורה ישירה על ידי לימוד שיטתי של השאלות ההגיוניות, ואפשר גם לעשות זאת בצורה עקיפה, על ידי שאילת שאלות שגורמות לאדם לחשוב בעצמו. כל זה נעשה דרך שיחות ודיונים בנושאים שמעניינים את...
שכנוע ובחירה חופשית, האם אפשר לשכנע כל אחד? המהות של השכנוע, אין אפשרות לשכנע, יש אפשרות לשכנע, בחירה חופשית, חופש הבחירה, רצון חופשי, סיבתיות ואקראיות, סיבה ותוצאה
שכנוע ובחירה חופשית, האם אפשר לשכנע כל אחד? המהות של השכנוע, אין אפשרות לשכנע, יש אפשרות לשכנע, בחירה חופשית, חופש הבחירה, רצון חופשי, סיבתיות ואקראיות, סיבה ותוצאה
...אליעד מוסיף שהשכנוע העצמי מתאפשר רק בגלל שהאדם מכיר בכך שהמחשבה המקורית שלו אינה בהכרח נכונה לחלוטין, ולכן יש פוטנציאל לשינוי. אילו האדם היה בטוח לחלוטין שהמחשבה המקורית נכונה, הוא לא היה מנסה לשכנע את עצמו אחרת. אז האם אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר או לא? התשובה של אליעד היא שאין דרך להוכיח באופן מוחלט שאפשר או שאי אפשר לשכנע כל אדם בכל דבר. הכל תלוי בפרספקטיבה: מצד אחד, קיימת אפשרות תיאורטית לשכנע כל אדם, אך מצד שני, לעולם אין ודאות מוחלטת לגבי ההצלחה...
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
...שלנו יותר גבוהה משל המתחרים שלנו. האם זה בגלל שאנחנו לא יודעים לרכוש את החומרים בזול? האם זה בגלל שאנחנו גרועים בתהליכי ייצור? מה האמת מאחורי הסיפור? או שאולי בכלל אנחנו מייצרים מוצר יותר טוב ושעלות הייצור שלנו יותר גבוהה, גם בגלל או רק בגלל שאנחנו מייצרים מוצר יותר טוב, מה שמצריך אותנו לעלות ייצור יותר גבוהה? מה האמת? ואז בכל תרחיש אפשרי, עלינו לנסות להסביר ללקוח בכל דרך אפשרית, את היתרונות של המוצר שלנו, ביחס למוצר של המתחרים שלנו. דהיינו, לא משנה...
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
...טוב או שהכל רע), הוא מעביר ביקורת באופן קיצוני, ולכן מפחד שהצד השני יגיב בצורה קיצונית. הבעיה, לפיכך, אינה רק בפחד עצמו אלא גם באופן שבו האדם מעביר ביקורת. הוא צריך ללמוד להעביר ביקורת בצורה מאוזנת ורגועה יותר, וכך להוריד את הסיכוי שהתגובה תהיה קיצונית או שהצד השני יפגע ויעזוב. איך להעביר ביקורת בצורה רגועה ויעילה? אליעד מציע פתרון מעשי לבעיה: על האדם ללמוד להעביר ביקורת באופן מתון, תוך הקפדה על מתינות, הסבר הגיוני, והימנעות מהקצנות. כשהאדם מעביר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, מאמן אישי, רטוריקה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1758 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 05:53:11 - wesi28