אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום לאנשים להימשך לאופי שלך? יופי או אופי, איך לגרום לגברים לרצות אותך בלי קשר לאיך שאת נראית? איך לגרום לנשים לרצות אותך בלי קשר לכסף שלך? למה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, לשכנע את המנהל, NLP פיתוי, טיפים לשכנע, להצליח במכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדויות לקוח, שיטה לשכנוע ההמון, אסטרטגיות משא ומתן, דיבייט, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, טיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע מישהו, טכניקת nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, אומנות הראיון, NLP טיפים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע אשה לחזור, להתמודד עם התנגדות קניה, NLP תבניות, לשכנע אשה, איך לגרום לגבר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, שכנוע ושינוי עמדות, nlp מזה, לשכנע בעל לעוד ילד, לשכנע מורה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע בוויכוח, מודל לטיפול בהתנגדות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לגרום לאנשים להימשך לאופי שלך? יופי או אופי, איך לגרום לגברים לרצות אותך בלי קשר לאיך שאת נראית? איך לגרום לנשים לרצות אותך בלי קשר לכסף שלך? למה אוהבים אותי? גברים רוצים ממני רק סקס, נשים רוצות רק את הכסף שלי
איך לגרום לאנשים להימשך לאופי שלך?

ההרצאה מתמקדת בשאלה כיצד ליצור משיכה לאופי של אדם, ולא רק למראה החיצוני או לעושר. אליעד מציין את הדינמיקה המוכרת בה אנשים, במיוחד גברים ונשים, נמשכים אחד לשני בשל תכונות חיצוניות כמו יופי או כסף, במקום על סמך תכונות פנימיות.

למה יש מצבים שבהם אנשים נמשכים רק ליופי או לכסף?

אליעד מתחיל בשיתוף דוגמה של בחורה שהייתה רוצה שגברים יימשכו אליה בזכות אישיותה, אך גילתה שהם מתעניינים בה רק בגלל המראה שלה. היא שאלה כיצד ניתן לשנות את זה, ומדוע חשוב להשקיע גם בצדדים הפנימיים של האדם, לא רק במראה החיצוני. דוגמה נוספת היא של גבר מפורסם שמתלונן כי נשים נמשכות אליו רק בגלל הכסף או המעמד החברתי שלו, ולא בגלל האישיות שלו.

איך בחורה משדרת שהיא מושכת רק בגלל היופי שלה?

אליעד מסביר כי כאשר אישה מעלה תמונות בפייסבוק או באינסטגרם ומתמקדת במראה החיצוני שלה, היא בעצם משדרת את המסר שהיא מוכנה להיות נאהבת רק על בסיס המראה שלה. אם היא נהניתה מהמחמאות על יופיה, היא עשויה למשוך גברים שמתעניינים בה רק על בסיס זה, ולא על פי תכונות פנימיות כמו אופי או אינטליגנציה.

מה לעשות כדי שיראו שיש בך מעבר ליופי החיצוני?

כדי לשדר לאנשים שיש בך מעבר למראה, אליעד ממליץ לא להבליט את המראה החיצוני. במקום זאת, כדאי להשקיע בתוכן איכותי שמציג את האישיות הפנימית, למשל פרסום טקסטים חכמים או שיחות המראות אינטליגנציה או רגישות. כך ניתן ליצור את המשיכה הפנימית המבוססת על יכולות ותכונות אישיות, ולא רק על יופי חיצוני.

איך גבר משדר שהוא מושך רק בגלל הכסף?

לגברים שמרגישים שנשים רוצות אותם רק בגלל הכסף או המעמד שלהם, אליעד מציע לבחון את הדרך בה הם משדרים את עצמם. אם הם מדגישים את עושרם, נשים יתעניינו בהם רק מתוך רצון למעמד או כסף. כדי לשדר משיכה על סמך תכונות פנימיות, עליהם להוריד את הדגש מהכסף ולהתנהג בצורה יותר צנועה.

למה אי אפשר לשחק משחק כפול בין מראה חיצוני לתכונות פנימיות?

אליעד מסביר כי כל אדם שמציג את עצמו בעיקר על בסיס תכונות חיצוניות, כמו יופי או כסף, לא יכול להתפלא כאשר אנשים מתייחסים אליו על פי מה שהוא משדר. אם הוא "משווק" את עצמו ביופי או בכסף, הוא מושך אליו אנשים שמתעניינים רק בכך, ולכן אין זה נכון לצפות שיתעניינו בו גם על סמך תכונות פנימיות, כאשר הוא בעצם משדר את המסר ההפוך.

איך דוגמת הפלאפל והשניצל מסבירה את הקשר בין שיווק עצמי לאופן שבו אנשים נמשכים אלינו?

כפי שדוגמה של אדם המוכר פלאפל לא יכול להתפלא כאשר הלקוחות רוצים רק פלאפל ולא שניצל, כך כאשר אדם משווק את עצמו על בסיס יופי או כסף, הוא מושך אליו אנשים שמעוניינים בדיוק בזה. אם רוצים שמשהו אחר יימשך אליו, צריך לשדר את הצדדים האחרים של האישיות ולהציג את התכונות הפנימיות.

איך משלבים בין המראה החיצוני לבין תכונות נוספות?

אליעד ממליץ להשקיע גם בהיבטים הפנימיים של האישיות, תוך שמירה על המראה החיצוני. אם מישהו מקבל מחמאות על יופיו, כדאי גם לשאוף לקבל מחמאות על תכונות פנימיות כמו אינטליגנציה או עזרה לזולת. כאשר ההשקעה מבוצעת גם בצדדים הפנימיים, הסיכוי לאנשים שיבואו להתעניין באדם בגלל תכונותיו הפנימיות עולה.

למה אנשים מתלוננים ש"רוצים אותי רק בגלל המראה או בגלל הכסף" למרות שהם עצמם משווקים זאת?

אליעד מציין כי השיווק העצמי החיצוני מביא לעיתים את התוצאה הרצויה וההגיונית: אם אדם מציג את עצמו קודם כל על בסיס יופי או כסף, הוא מושך אליו אנשים שמתעניינים בכך. הבעיה מתעוררת כאשר לאנשים נמאס מהתשומת הלב הזו ורוצים להיות מוערכים על תכונות אחרות.

מה המפתח למשיכה מבוססת עומק ואופי?

המפתח למשיכה אמיתית, שנעשית על בסיס עמידה על תכונות פנימיות, הוא ההשקעה בהן. אם רוצים להימשך בזכות האופי, יש להשקיע בתכונות האהבה, החכמה והאכפתיות. כך, יימשך אליך אדם שמעריך את אלו ולא את המראה החיצוני או המעמד החברתי.

לסיכום, איך לגרום לאנשים להתעניין באופי שלך ולא רק במראה או בכסף?

העצה המרכזית היא להוריד את הדגש מהמראה החיצוני או מכסף, ולהפנות תשומת הלב לתכונות פנימיות. כדאי להשקיע בהפגנת אכפתיות, חוכמה, אינטליגנציה ויכולת לתקשר עם אחרים, ובכך למשוך אליך אנשים המתעניינים בך בזכות מה שאתה בפנים, ולא רק בזכות החיצוניות או הכסף שלך.
למה יש מצבים שבהם אנשים נמשכים רק ליופי או לכסף?

הרבה פעמים, גברים נמשכים לנשים בעיקר בגלל המראה החיצוני שלהן, או נשים נמשכות לגברים בעיקר בגלל הכסף או הפרסום שלהם. לדוגמה, בחורה שרצתה שגברים ירצו אותה כדי שתוכל לבחור ביניהם את האחד הנכון, גילתה שהם רוצים אותה רק בגלל איך שהיא נראית, ומתעניינים רק בסקס ולא בה עצמה. דוגמה נוספת היא של גבר מפורסם שרבות רוצות אותו, אבל הוא מתלונן שרוצות אותו רק בגלל שהוא מוכר או שיש לו כסף, ולא מתעניינות בו כאדם.

איך בחורה משדרת שהיא מושכת רק בגלל היופי שלה?

כאשר אישה מעלה תמונות לרשתות החברתיות ומתאמצת להיראות טוב בכל תמונה, תוך התמקדות באיך שהיא נראית, היא יוצרת מצב שגברים מבחינים בה קודם כל בגלל המראה. אם בנוסף היא נהנית מהמחמאות, מכמות הלייקים והתגובות על היופי שלה, אז מרבית תשומת הלב שהיא מקבלת תהיה סביב המראה החיצוני. כך היא עשויה לגלות שרוב הגברים שבאים איתה במגע, מעוניינים רק ביחסי מין או במראה החיצוני שלה, ולא רואים מעבר לכך.

מה לעשות כדי שיראו שיש בך מעבר ליופי החיצוני?

כדי שיכירו אותך בזכות האישיות שלך או יכולות אחרות ולא רק בזכות היופי, כדאי להוריד את הדגש מהמראה. לדוגמה, אפשר לכתוב תוכן איכותי בפייסבוק או להעלות פוסטים שמראים חוכמה, עומק, יכולת לאהוב או תכונות נוספות שתרצי להבליט. אם את רוצה שיעריכו את האינטליגנציה שלך, כדאי להשקיע בטקסטים או בשיחות שמציגות את החשיבה שלך. אם חשוב לך שיעריכו את יכולת האהבה שלך, כדאי לשדר יותר איכפתיות והתנהגות אוהבת בסיטואציות שונות. כך, מי שירצה אותך, יעשה זאת גם בגלל התכונות האלו.

איך גבר משדר שהוא מושך רק בגלל הכסף?

כאשר גבר מדגיש את העושר שלו או את הפרסום שלו, ומרגיש טוב כשבחורות מתלהבות מכמה כסף יש לו, הוא מושך אליו בעיקר נשים שמחפשות כסף או מעמד. אם הוא מתלונן אחר כך שכולן רוצות אותו רק בשביל הכסף, זו תוצאה טבעית של מה שהוא משווק. אם הוא לא רוצה שירצו אותו בגלל כסף, הוא צריך להוריד את הדגש על העושר שלו, אולי אפילו להתלבש או להתנהל בדרך שתציג אותו כאדם מן השורה, וכך למקד את תשומת הלב בתכונות האישיות שלו.

למה אי אפשר לשחק משחק כפול בין מראה חיצוני לתכונות פנימיות?

מי שמשווק את עצמו קודם כל ביופי או בכסף, לא יכול להתפלא אחר כך שרוב האנשים מגיבים בדיוק לדבר שהוא הציג. אם משדרים "אני יפה או עשיר", סביר שהתגובות הראשוניות יתבססו על זה. אי אפשר ליהנות מכל העולמות: מצד אחד למשוך הרבה תשומת לב באמצעות היופי או הכסף, ומצד שני לדרוש שיתעניינו דווקא באישיות הפנימית. צריך לבחור היכן להשקיע מאמץ ולהבין שהמעשים והמסרים שלנו הם אלו שיוצרים את התגובה מבחוץ.

איך דוגמת הפלאפל והשניצל מסבירה את הקשר בין שיווק עצמי לאופן שבו אנשים נמשכים אלינו?

במטאפורה הזו, אדם שמכריז "אני מוכר פלאפל" ומזמין אנשים לקנות, לא יכול להתפלא שרוצים רק פלאפל ולא משהו אחר כמו שניצל. באותה צורה, אם מישהו "מוכר" את עצמו באמצעות המראה החיצוני או הכסף, הוא מושך אליו אנשים שמחפשים בדיוק את זה. כדי לגרום לאנשים לראות בך משהו אחר, צריך להציג ולשווק את ה"משהו האחר" - בין אם מדובר באופי, באהבה או בחוכמה. לא ניתן למכור פלאפל ולצפות שהלקוחות יבקשו שניצל.

איך משלבים בין המראה החיצוני לבין תכונות נוספות?

אפשר כמובן להמשיך לטפח את המראה או להשקיע בנכסים חיצוניים, אבל במקביל חשוב להשקיע בדברים אחרים. לדוגמה, אם את רגילה לקבל מחמאות על מראה חיצוני, אפשר לנסות להשיג מחמאות גם על תוכן שכתבת או על עזרה שהענקת למישהו. אם אתה מציג את עצמך כאדם עשיר, אפשר במקביל להראות גם צד אחר של אופי, כמו אכפתיות או חוש הומור. כך, האנשים שיתעניינו בך ישימו לב גם לתכונות אחרות ולא רק לאספקט החיצוני שלך.

למה אנשים מתלוננים ש"רוצים אותי רק בגלל המראה או בגלל הכסף" למרות שהם עצמם משווקים זאת?

כי קל ליהנות מהדברים החיצוניים בתחילת הדרך: קל יותר לעלות תמונות יפות מאשר להציג עומק פנימי, וקל להראות כסף מאשר להראות אופי. אך בהמשך, כשאנשים מקבלים רק יחס שמתבסס על החיצוניות, הם מרגישים שאינם נאהבים באמת. זו תוצאה ישירה של מה שהציגו כלפי חוץ. כדי לשנות את זה, יש צורך במאמץ אחר: בפיתוח שיחות משמעותיות, בהפגנת תכונות חיוביות פנימיות ובהצגתן לראווה, ממש כמו שמשקיעים מאמץ במראה חיצוני או בהצגת העושר.

מה המפתח למשיכה מבוססת עומק ואופי?

המפתח הוא להתמקד במה שיש מעבר למה שרואים על פני השטח. אם קיימת תכונה שמייחדת אותך, כדאי להבליט אותה ולגרום לאנשים לשים לב גם אליה. אם את רוצה שיעריכו אותך בגלל חוכמה, פרסמי רעיונות חכמים. אם אתה רוצה שיעריכו אותך בגלל הלב הטוב שלך, הראה איך אתה דואג ועוזר לאחרים. רק כך, הסיכוי שמישהו יימשך אליך בגלל אישיות או כישורים פנימיים גדל.

לסיכום, איך לגרום לאנשים להתעניין באופי שלך ולא רק במראה או בכסף?

להוריד את ההבלטה של החיצוניות (יופי, עושר, פרסום) ולהוסיף פעולות ותכנים שמציגים את התכונות העמוקות שלך. להפגין אהבה, חוכמה, אכפתיות ועניין באחר, ובכך להזמין אנשים להתמקד גם במה שנמצא מעבר למראה או לכסף. ככל שמשווקים יותר את הצדדים הפנימיים, כך עולה הסיכוי למצוא אנשים שירצו את האדם שמאחורי החזות החיצונית.
גברים רוצים נשים יפות, נשים רוצות גברים עשירים, גברים מפורסמים, בחורות יפות, איך לגרום לאנשים להימשך אליך? איך לגרום למישהו להימשך לאופי שלך? איך לגרום לגבר לרצות להכיר אותך? איך לגרום לבחורה לרצות להכיר אותך? למה רוצים ממני רק סקס? כל הגברים רוצים רק סקס, כל הבחורות רוצות רק כסף, מראה חיצוני, איך למכור את עצמך? איך להצליח בדייטים? איך להשיג בחורה רצינית? איך להשיג בחור רציני? תמונות לפייסבוק, תמונות לאינסטגרם
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
...עבור המאמץ שלך. ונזכיר, כי בן אדם יודע למלא לוטו ולהיות מוכן להפסיד כמעט בוודאות של 100 אחוז את הכסף שלו בלמלא לוטו, כי הסיכוי שהוא יקבל תועלת לזכות בלוטו, שווה לו את העלות שלו לשלם כסף למלא לוטו. אבל במקרה שלך, הוא לא חושב שהסיכוי שהוא יקבל ממך תועלת, שווה את העלות שאתה מבקש בגין העבודה שלך. עכשיו נעשה את הניסוי המחשבתי. נניח שאתה המוכר היית יודע בוודאות שאתה יכול לספק ללקוח את התוצאה שהוא רוצה לשביעות רצון הלקוח. האם היית לך בעיה, להתנות עם הלקוח...
סודות השכנוע / שתילת מחשבות - "למה אתה לא מבין ש" - צורת ניסוח שגויה, איך לא לתת לגיטימציה לרעיון שאתה לא מסכים איתו? איך לא להפסיד בוויכוח? רטוריקה, איך לא לשתול מחשבות?
...בדבריו של השומע, למה הוא דווקא מחזק את השומע? ואיך לפעמים דווקא זה שאתה מנסה לשלול את הלגיטימציה של הדברים של אדם אחר, איך בכך אתה נותן לגיטימציה לרעיון שאתה מתנגד אליו? ומי שיתבונן יראה, המשפט שאומר למה אתה לא מבין ש... הוא בעצם משפט שאלה, על עובדה כלשהי. כאשר העובדה היא אתה לא מבין ש..., כאשר על העובדה הזאת נשאלת השאלה למה וכך יוצא המשפט למה + אתה לא מבין ש.... והמשמעות של זה היא, שכאשר המשכנע אומר לשומע, למה אתה לא מבין ש, המשמעות של זה היא, שהמשכנע...
איך להפוך אויב לאוהב? איך לגרום לשונא שלך לאהוב אותך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לאהוב מישהו בלי תנאים? איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? איך להשפיע על מישהו לאהוב אותך? איך לפתור סכסוכים?
איך להפוך אויב לאוהב? איך לגרום לשונא שלך לאהוב אותך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לאהוב מישהו בלי תנאים? איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? איך להשפיע על מישהו לאהוב אותך? איך לפתור סכסוכים?
...למישהו לאהוב אותך? איך לאהוב מישהו בלי תנאים? איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? איך להשפיע על מישהו לאהוב אותך? איך לפתור סכסוכים? איך להפוך אויב לאוהב? אליעד כהן מסביר שכדי להפוך אדם ששונא אותך לאדם שאוהב אותך, צריך להעניק לו טוב, מכיוון שבני אדם אוהבים את מה שעושה להם טוב ושונאים את מה שעושה להם רע. אבל מהו הטוב המדויק שצריך להעניק לאותו אדם ששונא אותך? אליעד מסביר שהטוב האידיאלי ביותר שאפשר לתת הוא אהבה ללא תנאים. זו אהבה שלא תלויה במה שהאדם השני עושה...
NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
...את התוספת שאתה מוסיף למה שהוא כבר יודע וכבר חושב שזאת אמת. ועוד אוסיף ואומר באופן כללי, שככל שתשלב בסיפור שלך יותר אמיתות מקבילות למסר הסמוי שלך, כך יש סיכוי גדול יותר שהאדם יקלוט את המסר הסמוי שלך. ואמיתות מקבילות פירושו, שאתה בונה את הסיפור בצורה כזו, שבה אתה שותל בתוך הסיפור עוד מסרים סמויים נוספים, בדיוק באותה הצורה שהסברתי לעיל. אבל אתה שותל מסרים סמויים, שאתה יודע מראש שהאדם השני חושב שהם אמת. לדוגמה: המוצר הזה ככ טעים יותר משאר המוצרים, משום...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
...לזה שזה ביחס ל.... כולל כמובן בכל תחום כאשר יש שני רעיונות ורוצים למכור לבן אדם רעיון, רוצים להסביר לו למה זה טוב לו מה שאפשר לעשות זה פשוט להסביר לו למה זה יותר טוב ממשהו אחר ומפה לשם משם לפה ובעצם להגיד אז אתה רואה זה הכי טוב לך אבל זה הכי טוב לך ביחס ל... זה לא אומר שזה בכלל עצמו טוב לך. זה כמו שמישהו אומר תראו הורדתי את מחירי החשמל, הורדתי את מחירי המים הוא לא סיפר שקודם הוא הוריד את מחירי המים אחרי שהוא בכבודו ובעצמו העלה אותם, הוא העלה אותם...
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
...רע? האם אנשים קונים יותר כשהם שמחים, או דווקא כשהם עצובים? התשובה היא שאין תשובה חד משמעית, משום שלפעמים קל יותר למכור ללקוח עצוב ולפעמים קל יותר למכור ללקוח שמח. הכל תלוי בנסיבות ובמצבו הנפשי של הלקוח. ההסבר לכך מבוסס על ההבנה שהאדם קונה מוצר כאשר הוא חושב שהמוצר יוכל למלא לו חיסרון כלשהו ולשפר את מצבו. השפעת העצבות על תהליך הקנייה כאשר אדם נמצא במצב של עצבות, המשמעות היא שהוא חווה את המציאות כיותר רעה מאשר טובה, כלומר, הוא רואה יותר חסרונות מאשר...
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
...הבטחות כמו אני אפתור לך את הבעיות או אני אקדם אותך, ללא אפשרות להתנסות במוצר, כנראה אינו יודע לשווק את עצמו היטב או שהמוצר שלו לא איכותי מספיק. גם אם אותו אדם הוא בעל מוצר טוב, ייתכן שהוא פשוט לא מבין בשיווק. לדוגמה, אם יש לאדם מספרים מנצחים ללוטו, הוא יוכל לספק חלק מהמספרים כהוכחה לכך שהמוצר שלו עובד. מי שנמנע מכך, סימן שהמוצר שלו אינו מספיק טוב או שהוא פשוט לא מבין בשיווק נכון. כיצד לבחור נכון ממי ללמוד שיווק ומכירות? אליעד כהן ממליץ לבדוק היטב...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
...מסביר בעל פה. כי זה בוודאות יעזור בסופו של דבר לסגור יותר עסקאות. ואתן עוד נקודת מבט לאותו הדבר. את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 חלקים. 1 - חומרי שיווק שלא ניתן להסביר אותם בעל פה על ידי איש מכירות. 2 - חומרי שיווק שניתן להסביר אותם בעל פה על ידי איש המכירות. כמו כן, ניתן גם לחלק ל 2 החלקים הבאים, 1 - חומרי שיווק שיהיו יותר טובים מאשר הסבר בעל פה של איש המכירות. 2 - חומרי שיווק שיהיו פחות טובים מאשר הסבר בעל פה של איש המכירות. ולכאורה, את חומרי...
איך לשקר אנשים? איך להיות השקרן הכי טוב בעולם? איך לרמות אנשים? איך להיות הרמאי הכי טוב בעולם? איך להיות שקרן מקצועי? איך לחשוף שקרים? איך מרמים אנשים? מה לעשות שלא ירמו אותך? מניפולציות, לשתול מחשבות, איך לזהות שקרנים?
איך לשקר אנשים? איך להיות השקרן הכי טוב בעולם? איך לרמות אנשים? איך להיות הרמאי הכי טוב בעולם? איך להיות שקרן מקצועי? איך לחשוף שקרים? איך מרמים אנשים? מה לעשות שלא ירמו אותך? מניפולציות, לשתול מחשבות, איך לזהות שקרנים?
...שההגזמה נמצאת רק בפרטים הקטנים ולא יגיע בכלל למחשבה שהאדם נמצא במינוס. הפיכת ההאשמה: השקרן לא רק אומר לא עשיתי את זה, אלא מקדים תרופה למכה, מאשים את הצד השני בדיוק באותה האשמה. כך למשל, אדם שבגד יכול להאשים את בן זוגו בבגידה כדי להרחיק את החשד מעצמו. הכנת סיפור כיסוי מראש: אם השקרן יודע מראש במה יאשימו אותו בעתיד, הוא מכין מראש סיפור קיצוני והפוך לחלוטין. למשל, אם הוא חושד שיטענו שהוא עצלן בעבודה, הוא מראש מספר שהוא משקיע, עובד שעות נוספות ומגיע...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום לאנשים להימשך לאופי שלך? יופי או אופי, איך לגרום לגברים לרצות אותך בלי קשר לאיך שאת נראית? איך לגרום לנשים לרצות אותך בלי קשר לכסף שלך? למה אוהבים אותי? גברים רוצים ממני רק סקס, נשים רוצות רק את הכסף שלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, קואצ'ר, מומחה מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4531 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 15:53:19 - wesi28