אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, דיבייטינג, לשכנע אנשים בטלפון, להשפיע על אנשים, אסטרטגיות משא ומתן, סדנת מכירות, איך לנצח בוויכוח, דיבייט, לשכנע את בעלי, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, מסרים תת הכרתיים, אמנות השכנוע, ניתוח טקסטים, להשפיע על התת מודע, NLP התניה, טיפול בהתנגדות לקוח, סודות ה nlp, לשכנע בחורה להתאהב בך, התנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע גבר להיות איתך, יועץ אישי, nlp להצלחה במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, טיפול בהתנגדויות מכירות, שיטות לשכנוע, קורס nlp, טיפול בהתנגדויות לקוח, מומחה מכירות, לשכנע גבר להתחתן, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, לשכנע משקיע, לשכנע ללכת לפסיכולוג, NLP מאמרים, מומחה בשיווק, NLP מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה?

ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בסוגיה כיצד להתמודד עם מצב שבו אינך יודע את התשובה לשאלה שנשאלת, ומה הדרך בה ניתן לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה. אליעד מתחיל בכך שהוא מציין שהלקוחות לרוב יעדיפו לקבל תשובה וודאית, גם אם היא לא בהכרח נכונה, על פני חוסר תשובה או חוסר ידיעה. לכן עולה השאלה, האם ידיעה בוודאות היא מדד מקצועיות?

מהו חוסר ידיעה מקצועי?

אליעד מציע להבחין בין שני סוגים של חוסר ידיעה:
  • חוסר ידיעה מתוך חוסר מקצועיות:

    אדם שאינו מבין בתחום מסוים ולכן פשוט לא יודע את התשובה.
  • חוסר ידיעה מתוך מקצועיות:

    אדם שמבין שהנושא מורכב מדי כדי לתת תשובה חד משמעית. הוא יודע שאין מספיק מידע כדי לקבוע תשובה חד משמעית ולכן אינו מתיימר לדעת.
כיצד חוסר ידיעה יכול לשדר מקצועיות?

אליעד מסביר שכאשר אדם מקצועי אומר "אני לא יודע", אך מסביר מדוע הוא לא יודע, הוא למעשה משדר אמינות ומקצועיות. אם הוא מציין את הסיבות לחוסר הידיעה, מסביר את המורכבות של השאלה ומפרט את כל הגורמים שצריך לקחת בחשבון, הוא מציב את עצמו כמי שמבין את התחום לעומק, יותר מאחרים.

כדוגמה לכך, אליעד מביא את תחום הכושר. אם מאמן כושר נשאל כמה חזרות מומלץ לבצע, המאמן המקצועי יגיד שאין תשובה חד משמעית כי הדבר תלוי במטרות האישיות, במצב הפיזיולוגי של האדם, ובמבנה השרירי שלו. אותו עיקרון נכון גם בתחום הרפואה: רופא נשאל כמה זמן ייקח עד שהתרופה תשפיע. התשובה תהיה תלויה בגורמים רבים כמו גיל, מצב רפואי, סוג התרופה ועוד.

מה עדיף: וודאות או חוסר וודאות?

על פי אליעד, הלקוחות לרוב יעדיפו תשובה וודאית, גם אם היא שגויה, כי זה מספק להם תחושת ביטחון. אנשים נוטים להעדיף את המענה הברור, גם אם הוא מבוסס על שקר, על פני מענה לא ברור.

כיצד למכור "לא יודע" כיתרון?

אליעד מציע שלכדי למכור את חוסר הידיעה כיתרון, יש להסביר מדוע אינך יודע. כלומר:
  • להסביר שהשאלה מורכבת וכוללת גורמים רבים.
  • להתייחס למגוון דעות ומחקרים שסותרים אחד את השני.
  • לסביר שהחוסר ידיעה נובע מהבנה עמוקה של הנושא, ולא מתוך בורות.
  • להעביר את המסר שאדם שטוען שהוא יודע את כל התשובות לא בהכרח מקצועי דיו כדי להבין את המורכבות של השאלה.
דוגמה ליישום:

נניח ששני רופאים נשאלים על שאלה רפואית. הרופא הראשון יאמר "כן, כדאי, זה יפתור את הבעיה", בעוד הרופא השני יאמר "הנושא מורכב וצריך לשקול מספר גורמים: מצבך הבריאותי, תופעות הלוואי של התרופה, הצלחה של טיפולים דומים בעבר ועוד". במקרה כזה, הרופא הראשון אולי ייראה כמי שמספק פתרון מהיר, אך הרופא השני ישדר יותר מקצועיות ומחשבה מעמיקה.

השלכה על עולם הפוליטיקה והמכירות

העיקרון הזה לא מוגבל רק לעולם הרפואה והכושר. הוא נכון גם לפוליטיקאים, אנשי מכירות ומנהלים. כאשר פוליטיקאי מבטיח פתרונות חד משמעיים, הציבור עלול להעדיף את דבריו, גם אם הם אינם מבוססים על עובדות. אולם פוליטיקאי חכם וישר עשוי לומר: "אני לא יודע איך בדיוק נפתור את המשבר הביטחוני, אך אני מבטיח שאפעל בהתאם לערכים שלי ואחפש את הפתרון הטוב ביותר."

מסקנה:

לא תמיד "לא יודע" הוא חולשה. לפעמים הוא יכול להיות יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה מהירה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה.
המשמעות של חוסר ידיעה כמקצועיות ואמינות

כאשר אדם מספק שירות מסוים ומתמודד עם שאלה של לקוח, הוא עשוי למצוא את עצמו במצב שבו הוא אינו יודע את התשובה. לכאורה, הלקוח יעדיף לפנות לאדם שטוען שהוא יודע את התשובה, משום שהוא מחפש פתרון ברור. אך כאן עולה שאלה עמוקה יותר - האם עצם הידיעה היא מדד למקצועיות? האם עצם הטענה "אני יודע" מבטיחה שהמידע נכון?

שני סוגי "לא יודע"

יש להבחין בין שני סוגים של "לא יודע":
  • האחד הוא חוסר ידיעה מתוך חוסר מקצועיות - אדם שאינו מבין בתחום מסוים ולכן פשוט אינו יודע את התשובה.
  • השני הוא חוסר ידיעה מתוך מקצועיות - אדם שמבין שהנושא מורכב מדי כדי לספק תשובה חד משמעית. הוא יודע שאין מספיק מידע כדי לקבוע תשובה חד משמעית ולכן אינו מתיימר לדעת.
כיצד חוסר ידיעה יכול לשדר מקצועיות?

כאשר אדם מקצועי אומר "אני לא יודע", אך מסביר מדוע אינו יודע, הוא למעשה משדר אמינות ומקצועיות. אם הוא מציג את הסיבות לכך שהתשובה אינה חד משמעית, מציין את כל הגורמים שצריך לקחת בחשבון, מסביר שאין קונצנזוס בנושא ומפרט את הדעות השונות, הוא מציב את עצמו כאדם בעל ידע מעמיק יותר מאחרים.

לדוגמה:
  • מאמן כושר נשאל כמה חזרות מומלץ לבצע. המאמן המקצועי יגיד שאין תשובה מוחלטת, כי זה תלוי במטרות, במצב הפיזיולוגי, במבנה השרירי וכו'.
  • רופא נשאל כמה זמן ייקח עד שהתרופה תשפיע. רופא מקצועי יגיד שזה תלוי בגורמים רבים: גיל, מצב רפואי, סוג התרופה, קצב חילוף החומרים ועוד.
האם לקוח מעדיף אדם שיודע?

באופן טבעי, רוב הלקוחות יעדיפו לקבל תשובה חד משמעית, גם אם היא שגויה. זה מספק להם תחושת ודאות, גם אם היא מזויפת. אנשים אוהבים להיאחז במי שמדבר בוודאות, כי זה נותן להם תחושת ביטחון. לכן, לקוח עלול להעדיף נותן שירות שמספק תשובות ברורות (גם אם הן לא נכונות) על פני מישהו שאומר "אני לא יודע".

כיצד למכור "לא יודע" כיתרון?

על מנת לגרום ללקוח להעריך את חוסר הידיעה שלך, יש צורך להסביר לו מדוע אינך יודע. כלומר:
  • להראות שהשאלה מורכבת ולהסביר מהם כל הגורמים המשפיעים.
  • לפרט על מחקרים, דעות שונות ואי הוודאות המדעית סביב הנושא.
  • להראות שהחוסר ידיעה אינו בגלל בורות, אלא בגלל שאתה דווקא מבין את התחום לעומק.
  • להעביר את המסר שדווקא מי שטוען שהוא יודע, כנראה שהוא אינו מקצועי מספיק להבין שאין באמת תשובה חד משמעית.
דוגמה ליישום

נניח ששני רופאים נשאלים שאלה: "האם כדאי לי לעבור ניתוח כזה וכזה?"
  • הרופא הראשון אומר בביטחון: "כן, כדאי, זה יפתור את הבעיה."
  • הרופא השני אומר: "התשובה לשאלה הזאת מורכבת מאוד. יש מספר גורמים שצריך לקחת בחשבון: מצבך הבריאותי הכללי, תופעות הלוואי האפשריות, הצלחת הניתוחים בעבר וכדומה. ישנם מחקרים שמצדדים בניתוח, אך גם מחקרים שמראים חלופות טובות יותר. לכן, איני יכול להגיד בוודאות שזה הצעד הנכון."
איזה מהרופאים משדר יותר אמינות? הרופא הראשון אולי משדר ביטחון, אך השני משדר מקצועיות ומחשבה מעמיקה.

השלכה על עולם הפוליטיקה והמכירות

אותו עיקרון חל גם על פוליטיקאים, אנשי מכירות ומנהלים. כאשר פוליטיקאי מבטיח פתרונות חד משמעיים, הציבור לעיתים יעדיף להאמין לו - אפילו אם ברור שהוא משקר. אנשים רוצים ודאות, ולכן יעדיפו תשובה ברורה, גם אם אינה מבוססת על עובדות.

אבל פוליטיקאי חכם וישר עשוי לומר: "אני לא יודע איך בדיוק נפתור את המשבר הביטחוני, אך אני מבטיח שאפעל בהתאם לערכים שלי ואחפש את הפתרון הטוב ביותר על בסיס הנתונים שיגיעו אליי."

מסקנה

לא תמיד "לא יודע" הוא חולשה - לעיתים הוא דווקא יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע ולתת ללקוח תחושה שהעמקת בנושא יותר מאחרים, יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה.
מצע פוליטי, מי ישכנע את מי? מי ישפיע על מי? מי יחזיר את מי בשאלה? מי יחזיר את מי בתשובה? למי להקשיב? לאיזה רופא להקשיב? איך להיות מקצועי? איך לענות כשאין לך תשובה? איך לענות לשאלות בלי תשובה? איך לענות בראיון? איך לענות לשאלות קשות? איך לענות כשאתה לא יודע מה התשובה? מי יודע יותר ממי? יודע ולא יודע מי עדיף, איך למכור חוסר ידיעה? איך למכור ספק כוודאות? איך לא לפחד מחוסר ידיעה? תכלית הידיעה שלא נדע, 2 סוגים של לא יודע, 2 סוגים של חוסר ידיעה, חוסר ידיעה שנובע מידיעה, חוסר ידיעה שנובע מטיפשות, הבטחות של פוליטיקאים, איך לשדר ביטחון עצמי? איך לשדר שאתה בטוח בעצמך?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תהליך של הפצת חומרי שיווק וודאות של הלקוח בעסקה ניתוח שיחת שכנוע להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון מתי לוותר על הלקוח? למכור כשאתה לא במיטבך nlp כמותג שיווקי לא רוצה לשקר ללקוח חוסר הבנה מול לקוח חשיבות המבנה של מסע הלקוח טעויות באפשרויות בחירה ללקוח לשכנע מישהו לחשוב העלאת מחיר ללקוח קבוע לשכנע מישהו להביא ילדים לקוחות משוגעים הבנה של לקוח את התמחור לשבח את המוצר איש מכירות מצוין חוסר הסכמה במשא ומתן מה הצרכים של הלקוח? הסכמה עם לקוח מי הלקוחות הטובים שלך? שיווק שותפים מוצר סוג א לשכנע מישהו לא להתנגד לדבר עם לקוח איך לא לדפוק לקוח? שווי אמיתי של מוצר טכניקת מכירות למכור ביותר יקר יצירת חומרים שיווקיים האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? לקוח שהשאיר פרטים באתר שכנוע שתמיד עובד שיווק ממומן בתשלום למכור את עצמך יסודות ההשפעה אווירה של אמון שיטות לניהול משא ומתן עולם המושגים של הלקוח לגרום למישהו להיות נחמד לענות ללקוח ששואל מה המחיר תורת שכנוע התועלת של הלקוח לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? שכנוע להצליח במכירות לא מאמין במוצר לגרום למישהו להגיד שיווק גלוי או שיווק סמוי לשכנע אחרים להסכים שכנוע באופן יחסי התנסות במוצר איך לסגור עסקה עם לקוח? מניפולציות של גורואים לכסף לאבד את האמון של הלקוח לשכנע לקוח לאהוב חשיפה ללקוחות פוטנציאלים להדריך אנשי מכירות שיווק יהפוך את המכירות למיותר פסיכולוגיה של מכירות לתת הנחה ללקוחות מוצר יכולת לשכנע אנשים עלות ייצור של מוצר לגרום למישהו לומר לך תודה לסחוט לקוחות לתת למניפולציות לעבוד עליך מניפולציות להוסיף מוצר למלאי ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות לשכנע בצורה נכונה להתיידד עם הלקוח לזהות את הכאב של הלקוח איך להטעות לקוח? עלויות השיווק לפרסם ללקוחות לשכנע בחורה לחשוב אסור ליצור הזדהות נאמנות של לקוחות לחזור על ההתנגדות של הלקוח ללקוח חשוב ממי הוא רוכש את המוצר אסטרטגיות של משא ומתן לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר יצירת חומר שיווקי למה קשה לשכנע מישהו? לגרום לאנשי מכירות איך נקבע מחיר של מוצר? לסגור פגישה עם לקוח לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו למה לא לרמות את הלקוח? למכור ידע ללמוד להיות איש מכירות לשכנע נשים טבלת יעדי מכירות מניפולציות שכנוע למכור הרבה טעויות של מנהלי שיווק ומכירות איתור צרכים עם לקוח שימוש במילים של הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, מאמן אישי, לשכנע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 16:56:10 - wesi28