אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע את האשה, איך לשכנע אנשים לתרום, ללמוד לשכנע אנשים, איך ליצור הזדהות, טיפול בהתנגדויות, איך לשכנע את הבנק, התמודדות עם התנגדות קניה, איך להשפיע על התת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לשכנע לקוחות, מאמן עסקי, NLP טיפים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתראיין בתקשורת, NLP הרצאה, לשכנע בחור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, להתמודד עם התנגדות מכירות, שאלות קשות בראיון, לשכנע בנות, לשכנע אנשים בכל דבר, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, סודות המכירה, טקסט טיעוני, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP טראומה, nlp מזה, איך לכתוב טקסט, nlp מטפל, איך לשכנע בוויכוח, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך לגרום לאנשים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה?

ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בסוגיה כיצד להתמודד עם מצב שבו אינך יודע את התשובה לשאלה שנשאלת, ומה הדרך בה ניתן לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה. אליעד מתחיל בכך שהוא מציין שהלקוחות לרוב יעדיפו לקבל תשובה וודאית, גם אם היא לא בהכרח נכונה, על פני חוסר תשובה או חוסר ידיעה. לכן עולה השאלה, האם ידיעה בוודאות היא מדד מקצועיות?

מהו חוסר ידיעה מקצועי?

אליעד מציע להבחין בין שני סוגים של חוסר ידיעה:
  • חוסר ידיעה מתוך חוסר מקצועיות:

    אדם שאינו מבין בתחום מסוים ולכן פשוט לא יודע את התשובה.
  • חוסר ידיעה מתוך מקצועיות:

    אדם שמבין שהנושא מורכב מדי כדי לתת תשובה חד משמעית. הוא יודע שאין מספיק מידע כדי לקבוע תשובה חד משמעית ולכן אינו מתיימר לדעת.
כיצד חוסר ידיעה יכול לשדר מקצועיות?

אליעד מסביר שכאשר אדם מקצועי אומר "אני לא יודע", אך מסביר מדוע הוא לא יודע, הוא למעשה משדר אמינות ומקצועיות. אם הוא מציין את הסיבות לחוסר הידיעה, מסביר את המורכבות של השאלה ומפרט את כל הגורמים שצריך לקחת בחשבון, הוא מציב את עצמו כמי שמבין את התחום לעומק, יותר מאחרים.

כדוגמה לכך, אליעד מביא את תחום הכושר. אם מאמן כושר נשאל כמה חזרות מומלץ לבצע, המאמן המקצועי יגיד שאין תשובה חד משמעית כי הדבר תלוי במטרות האישיות, במצב הפיזיולוגי של האדם, ובמבנה השרירי שלו. אותו עיקרון נכון גם בתחום הרפואה: רופא נשאל כמה זמן ייקח עד שהתרופה תשפיע. התשובה תהיה תלויה בגורמים רבים כמו גיל, מצב רפואי, סוג התרופה ועוד.

מה עדיף: וודאות או חוסר וודאות?

על פי אליעד, הלקוחות לרוב יעדיפו תשובה וודאית, גם אם היא שגויה, כי זה מספק להם תחושת ביטחון. אנשים נוטים להעדיף את המענה הברור, גם אם הוא מבוסס על שקר, על פני מענה לא ברור.

כיצד למכור "לא יודע" כיתרון?

אליעד מציע שלכדי למכור את חוסר הידיעה כיתרון, יש להסביר מדוע אינך יודע. כלומר:
  • להסביר שהשאלה מורכבת וכוללת גורמים רבים.
  • להתייחס למגוון דעות ומחקרים שסותרים אחד את השני.
  • לסביר שהחוסר ידיעה נובע מהבנה עמוקה של הנושא, ולא מתוך בורות.
  • להעביר את המסר שאדם שטוען שהוא יודע את כל התשובות לא בהכרח מקצועי דיו כדי להבין את המורכבות של השאלה.
דוגמה ליישום:

נניח ששני רופאים נשאלים על שאלה רפואית. הרופא הראשון יאמר "כן, כדאי, זה יפתור את הבעיה", בעוד הרופא השני יאמר "הנושא מורכב וצריך לשקול מספר גורמים: מצבך הבריאותי, תופעות הלוואי של התרופה, הצלחה של טיפולים דומים בעבר ועוד". במקרה כזה, הרופא הראשון אולי ייראה כמי שמספק פתרון מהיר, אך הרופא השני ישדר יותר מקצועיות ומחשבה מעמיקה.

השלכה על עולם הפוליטיקה והמכירות

העיקרון הזה לא מוגבל רק לעולם הרפואה והכושר. הוא נכון גם לפוליטיקאים, אנשי מכירות ומנהלים. כאשר פוליטיקאי מבטיח פתרונות חד משמעיים, הציבור עלול להעדיף את דבריו, גם אם הם אינם מבוססים על עובדות. אולם פוליטיקאי חכם וישר עשוי לומר: "אני לא יודע איך בדיוק נפתור את המשבר הביטחוני, אך אני מבטיח שאפעל בהתאם לערכים שלי ואחפש את הפתרון הטוב ביותר."

מסקנה:

לא תמיד "לא יודע" הוא חולשה. לפעמים הוא יכול להיות יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה מהירה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה.
המשמעות של חוסר ידיעה כמקצועיות ואמינות

כאשר אדם מספק שירות מסוים ומתמודד עם שאלה של לקוח, הוא עשוי למצוא את עצמו במצב שבו הוא אינו יודע את התשובה. לכאורה, הלקוח יעדיף לפנות לאדם שטוען שהוא יודע את התשובה, משום שהוא מחפש פתרון ברור. אך כאן עולה שאלה עמוקה יותר - האם עצם הידיעה היא מדד למקצועיות? האם עצם הטענה "אני יודע" מבטיחה שהמידע נכון?

שני סוגי "לא יודע"

יש להבחין בין שני סוגים של "לא יודע":
  • האחד הוא חוסר ידיעה מתוך חוסר מקצועיות - אדם שאינו מבין בתחום מסוים ולכן פשוט אינו יודע את התשובה.
  • השני הוא חוסר ידיעה מתוך מקצועיות - אדם שמבין שהנושא מורכב מדי כדי לספק תשובה חד משמעית. הוא יודע שאין מספיק מידע כדי לקבוע תשובה חד משמעית ולכן אינו מתיימר לדעת.
כיצד חוסר ידיעה יכול לשדר מקצועיות?

כאשר אדם מקצועי אומר "אני לא יודע", אך מסביר מדוע אינו יודע, הוא למעשה משדר אמינות ומקצועיות. אם הוא מציג את הסיבות לכך שהתשובה אינה חד משמעית, מציין את כל הגורמים שצריך לקחת בחשבון, מסביר שאין קונצנזוס בנושא ומפרט את הדעות השונות, הוא מציב את עצמו כאדם בעל ידע מעמיק יותר מאחרים.

לדוגמה:
  • מאמן כושר נשאל כמה חזרות מומלץ לבצע. המאמן המקצועי יגיד שאין תשובה מוחלטת, כי זה תלוי במטרות, במצב הפיזיולוגי, במבנה השרירי וכו'.
  • רופא נשאל כמה זמן ייקח עד שהתרופה תשפיע. רופא מקצועי יגיד שזה תלוי בגורמים רבים: גיל, מצב רפואי, סוג התרופה, קצב חילוף החומרים ועוד.
האם לקוח מעדיף אדם שיודע?

באופן טבעי, רוב הלקוחות יעדיפו לקבל תשובה חד משמעית, גם אם היא שגויה. זה מספק להם תחושת ודאות, גם אם היא מזויפת. אנשים אוהבים להיאחז במי שמדבר בוודאות, כי זה נותן להם תחושת ביטחון. לכן, לקוח עלול להעדיף נותן שירות שמספק תשובות ברורות (גם אם הן לא נכונות) על פני מישהו שאומר "אני לא יודע".

כיצד למכור "לא יודע" כיתרון?

על מנת לגרום ללקוח להעריך את חוסר הידיעה שלך, יש צורך להסביר לו מדוע אינך יודע. כלומר:
  • להראות שהשאלה מורכבת ולהסביר מהם כל הגורמים המשפיעים.
  • לפרט על מחקרים, דעות שונות ואי הוודאות המדעית סביב הנושא.
  • להראות שהחוסר ידיעה אינו בגלל בורות, אלא בגלל שאתה דווקא מבין את התחום לעומק.
  • להעביר את המסר שדווקא מי שטוען שהוא יודע, כנראה שהוא אינו מקצועי מספיק להבין שאין באמת תשובה חד משמעית.
דוגמה ליישום

נניח ששני רופאים נשאלים שאלה: "האם כדאי לי לעבור ניתוח כזה וכזה?"
  • הרופא הראשון אומר בביטחון: "כן, כדאי, זה יפתור את הבעיה."
  • הרופא השני אומר: "התשובה לשאלה הזאת מורכבת מאוד. יש מספר גורמים שצריך לקחת בחשבון: מצבך הבריאותי הכללי, תופעות הלוואי האפשריות, הצלחת הניתוחים בעבר וכדומה. ישנם מחקרים שמצדדים בניתוח, אך גם מחקרים שמראים חלופות טובות יותר. לכן, איני יכול להגיד בוודאות שזה הצעד הנכון."
איזה מהרופאים משדר יותר אמינות? הרופא הראשון אולי משדר ביטחון, אך השני משדר מקצועיות ומחשבה מעמיקה.

השלכה על עולם הפוליטיקה והמכירות

אותו עיקרון חל גם על פוליטיקאים, אנשי מכירות ומנהלים. כאשר פוליטיקאי מבטיח פתרונות חד משמעיים, הציבור לעיתים יעדיף להאמין לו - אפילו אם ברור שהוא משקר. אנשים רוצים ודאות, ולכן יעדיפו תשובה ברורה, גם אם אינה מבוססת על עובדות.

אבל פוליטיקאי חכם וישר עשוי לומר: "אני לא יודע איך בדיוק נפתור את המשבר הביטחוני, אך אני מבטיח שאפעל בהתאם לערכים שלי ואחפש את הפתרון הטוב ביותר על בסיס הנתונים שיגיעו אליי."

מסקנה

לא תמיד "לא יודע" הוא חולשה - לעיתים הוא דווקא יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע ולתת ללקוח תחושה שהעמקת בנושא יותר מאחרים, יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה.
מצע פוליטי, מי ישכנע את מי? מי ישפיע על מי? מי יחזיר את מי בשאלה? מי יחזיר את מי בתשובה? למי להקשיב? לאיזה רופא להקשיב? איך להיות מקצועי? איך לענות כשאין לך תשובה? איך לענות לשאלות בלי תשובה? איך לענות בראיון? איך לענות לשאלות קשות? איך לענות כשאתה לא יודע מה התשובה? מי יודע יותר ממי? יודע ולא יודע מי עדיף, איך למכור חוסר ידיעה? איך למכור ספק כוודאות? איך לא לפחד מחוסר ידיעה? תכלית הידיעה שלא נדע, 2 סוגים של לא יודע, 2 סוגים של חוסר ידיעה, חוסר ידיעה שנובע מידיעה, חוסר ידיעה שנובע מטיפשות, הבטחות של פוליטיקאים, איך לשדר ביטחון עצמי? איך לשדר שאתה בטוח בעצמך?
אומנות הויכוח, איך להתווכח נכון? איך לחשוב קדימה? לתכנן כמה צעדים קדימה, איזה שאלות לשאול? איך לשאול שאלות נכון? נטל ההוכחה, ההגנה הכי טובה היא התקפה, לנצח בשחמט, איך לחשוב קדימה? לראות את הנולד, רטוריקה, דיבייטינג
אומנות הויכוח, איך להתווכח נכון? איך לחשוב קדימה? לתכנן כמה צעדים קדימה, איזה שאלות לשאול? איך לשאול שאלות נכון? נטל ההוכחה, ההגנה הכי טובה היא התקפה, לנצח בשחמט, איך לחשוב קדימה? לראות את הנולד, רטוריקה, דיבייטינג
...הדוגמה של למה לא הסתכלת על החולצה? מראה בדיוק את הטעות הזו. כשהשאלה מבוססת על הנחה בלתי מוכחת (לא הסתכלת על החולצה), היריב יכול בקלות לענות דווקא כן הסתכלתי, ואז התוקף נקלע למצב לא נוח כי אין לו תשובה טובה נגדית. אליעד ממליץ לא לשאול שאלות שהן חצי כוח, כלומר, שאלות שיש סיכוי של רק 50% שתקבל מהן תשובה טובה לך. עדיף לשאול שאלות שההצלחה שלהן היא וודאית, ולצמצם ככל האפשר שאלות שמבוססות על הנחות יסוד שיכולות להתגלות כלא נכונות. מה החשיבות של נטל ההוכחה...
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
...שאתה נותן לו את התשלום, ואז אתה, הוא מפחד לאבד את התשלום או שאתה עושה את זה הפוך בקטע שאתה כאילו יוצר איום סמוי אם הוא לא יסכים איתך. מה זאת אומרת, אתה נגיד יודע מה הוא לא רוצה לחשוב על עצמו, פה מה שאמרנו קודם זה תבדוק מה הוא רוצה לחשוב על עצמו ותגרום לו לחשוב שהוא יכול לחשוב את זה על עצמו רק אם הוא חושב כמוך או רק אם הוא עושה את מה שאתה רוצה. עכשיו, יש את הווריאציה ההפוכה, הווריאציה ההפוכה היא שתבדוק מה הוא לא רוצה לחשוב על עצמו ותגרום לו לחשוב...
NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
...השיטה לשתילת מחשבות, באמצעות שילוב ושתילה של המחשבה בתת המודע של השומע, על ידי זה שאתה משלב אותה עבורו בתוך סיפור אחר, שבו אתה שותל את המחשבה שאתה רוצה שהוא יאמין לה, כחלק מסיפור אחר. ואבאר כאן כיצד לעשות זאת בצורה יעילה? ואבאר גם, רמות עומק שונות ורמות תחכום שונות ורמות מניפולציה שונות ודרכים שונות לעשות זאת... ואסביר, מהם מסרים סמויים ואיך לשתול אותם? ואיזה סוגים של מסרים סמויים יש? ומהם מסרים סמויים אפשריים ומהם מסרים סמויים מחויבים? ומהן הנחות...
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
...כמו מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות, הלקוח עשוי לא להבין אם מדובר בשירות חירום או בשירות חד - פעמי בלבד. המילה חד - פעמיות עשויה ליצור אסוציאציות שליליות, כמו משהו שלא יחזור על עצמו, מה שיכול לגרום ללקוח לחשוב שהשירות אינו מספיק טוב. איך לשפר את ניסוח המודעות? אליעד מציע להימנע משימוש במילים כלליות כמו מחירים מעולים וניקיון יסודי. במקום זאת, יש להשתמש במילים מדויקות כמו מחירים זולים, מחירים משתלמים או מחירים בהתאמה אישית, בהתאם למה שהעסק באמת מציע...
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
...אליעד כהן מסביר שמדובר בתחושה נפוצה מאוד בקרב אנשים העובדים בתחומי המכירות בכלל, כמו טלמרקטינג, עבודה בעגלות, או מכירות פנים אל פנים. הוא מסביר שהסיבה העיקרית לכך היא שאיש המכירות חווה את עצמו כמי שמטריד את הלקוח, בעיקר משום שהוא לוקח מהלקוח זמן וכסף. אנשים רבים שנמצאים בעבודת מכירות אומרים שהם לא אוהבים למכור כי הם מרגישים לא בנוח להציק, והתחושה הזו מתגברת כאשר הלקוחות מביעים התנגדות ברורה ואומרים לא, לא תודה, או מביעים חוסר עניין בולט. הבעיה נוצרת...
ייחודיות, לגרום למישהו להרגיש ייחודי, מיומנויות חברתיות, להרגיש שאתה מיוחד, להרגיש מיוחדת, לגרום למישהו לאהוב אותך, להרגיש שאתה ייחודי, לחשוב חיובי, NLP, להרגיש שאני ייחודית
ייחודיות, לגרום למישהו להרגיש ייחודי, מיומנויות חברתיות, להרגיש שאתה מיוחד, להרגיש מיוחדת, לגרום למישהו לאהוב אותך, להרגיש שאתה ייחודי, לחשוב חיובי, NLP, להרגיש שאני ייחודית
...ייחודי דווקא בתכונות שהוא תפס אותן כשליליות או כחסרונות. כיצד לגרום למישהו לאהוב אותך באמצעות תחושת ייחודיות? אליעד מדגיש שבסופו של דבר, אם רוצים לגרום לאדם לחבב אותך במיוחד, יש למצוא את התכונות שלו שהוא עצמו הכי פחות אוהב או מודע אליהן ולראות אותן באופן חיובי. אם תצליח לגרום לאדם להרגיש שהתכונה שהוא הכי מתבייש בה היא בעצם תכונה רצויה, ייחודית ומוערכת, הוא ירגיש קשר חזק במיוחד כלפיך. הוא ירגיש שאתה האדם היחיד שמבין אותו באמת ומקבל אותו באופן שלם...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
...להסכים איתך ומעדיף להסכים איתך? ויצירת רצף של הסכמות בינך לבין השומע, פירושו שאתה מעביר ללקוח מידע, שהוא חושב שהוא נכון. זא אם תתחיל להעביר לו מידע שהוא לא בטוח שהוא נכון, אז מיד הוא יתחיל להטיל ספק במידע שאתה מעביר לו. ולכן עליך להתחיל להעביר ללקוח, מידע שללקוח עצמו אין ספק לגבי הנכונות של אותו המידע. ורק אחכ להעביר ללקוח את המידע שבו הלקוח לא ככ בטוח. שאז קל יותר ללקוח להשתכנע בנכונות של הדברים, שבהם הוא לא בטוח. והדרך הזאת אפשר לשדרג אותה, כי...
מניפולציות פרסומיות, הישראלי המכוער, תקרית במלון, תקרית תפתח את החדר, טיסת השוקולד, עובדות ופירושים, ניתוח וידאו, ניתוח כתבה, ניתוח טקסטים, אין אמת בפרסום, פגיעה בצרכנים
...זה שמתנהג באלימות כלפי אורחיו, כאשר הוא מחליט להעניש אותם על ידי נעילת חדרם והחרמת חפציהם מבלי לוודא תחילה מי הבעלים האמיתי של הרכב. הוא טען שהסיפור יכול היה להיות מוצג כך שהאורחים הם קורבנות של התנהלות בריונית מצד המלון, בעוד שהסרטון רק מציג את רגעי השיא של העימות, ולא את כל השתלשלות האירועים. מדוע שימוש במונחים כמו טיסת השוקולד יוצר מניפולציה רגשית? אליעד הדגים כיצד שימוש בכותרות כגון טיסת השוקולד או הישראלי המכוער נועד לעורר תגובה רגשית חזקה מהציבור...
איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? מהי הטעות הגדולה ביותר של מי שרוצה שיאהבו אותו? למה לא אוהבים אותי? מה לעשות אם אני רוצה שיאהבו אותי? למה היא לא אוהבת אותי? למה הוא לא אוהב אותי? איך לגרום למישהו לאהוב אותי? רצון לתת, רצון לקבל
איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? מהי הטעות הגדולה ביותר של מי שרוצה שיאהבו אותו? למה לא אוהבים אותי? מה לעשות אם אני רוצה שיאהבו אותי? למה היא לא אוהבת אותי? למה הוא לא אוהב אותי? איך לגרום למישהו לאהוב אותי? רצון לתת, רצון לקבל
...אמיתית ושמח אותם מבלי לצפות לתמורה, הם ירגישו שדואגים להם באופן כנה ופתוח. זה יוביל לכך שהם יפתחו תחושת הערכה כלפיך ויאהבו אותך בחזרה באופן טבעי. מהי הטעות הגדולה ביותר של מי שרוצה שיאהבו אותו? הטעות הגדולה ביותר היא הרצון לקבל אהבה מאחרים במקום להתמקד באיך לתת אהבה לאחרים. ככל שאדם יותר רוצה שיאהבו אותו, הוא משדר שהוא זקוק למשהו מהסביבה - תשומת לב, יחס או אהבה. אנשים לרוב מעדיפים לקבל ולא לתת, ולכן כשהם מזהים שמישהו מצפה לקבל מהם דבר - מה, הם נרתעים...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
...מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמה שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיוב. אבל עוד הבדל אחד מרכזי שצריכים לזכור הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר. איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, קואצינג, רטוריקה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3096 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 02:39:35 - wesi28