אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP לימוד, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירות, איך לשכנע גבר לחזור, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיה שיווקית, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, nlp הצלחה במכירות, זיהוי מסרים תת הכרתיים, nlp למומחים, לשכנע בן זוג, רטוריקה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP המלצות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, מיומנויות מכירה, להגדיל את המכירות, איך לשכנע את עצמי, כישורי שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, nlp בחורות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך למכור מוצר, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP פיתוי, לשכנע אנשים בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP לימוד עצמי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר,...+ גם כן. ואחכ משם הרבה יותר קל להעביר אותו למצב של רק כן. ונחדד, גם אם לא תצליח לגרום ללקוח להתייחס אל המוצר שלך, בהתייחסות של רק כן / חייב שכן, הרי שעדיין, הרבה יותר טוב שהוא יחשוב שגם כן ושאפשרי שכן, יותר מאשר שהוא יחשוב שרק לא ושמחויב שלא. ונמצא אם כן, כי המעבר מ: רק לא, ל: רק כן, תתבצע דרך ה: גם לא וגם כן. ולפני שאמשיך להסביר, כיצד בעצם אפשר לגרום למישהו לשנות את דעתו מרק לא לגם לא וגם כן, לפני כן נעמיק ונחדד את העניין. שיש הבדל בין גם לא + גם כן, לבין גם כן + גם לא. זא שהדרך לעבור מ: רק לא...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות וכאן אבאר עוד דרך איך...אל הדבר שבו אתה רוצה לשכנע אותו. וכך, אם אתה עושה את זה בצורה נכונה, אז במהלך השיחה עצמה, הוא מעצמו מגיע לאיפה שאתה מלכתחילה רצית להוביל אותו. ואז הוא כבר מחויב לחשוב ולהשתכנע במה שאתה רצית שהוא ישתכנע מלכתחילה. והכל זה על ידי זה, שבמקום לומר לו בצורה ישירה מה אתה רוצה, במקום זה אתה דיברת איתו על ההקדמות ועל הסיבות שמובילות אל המסקנה שלך. ואז הוא מעצמו הופך להיות מחויב לחשוב כך או אחרת. ועכשיו אחדד עוד כמה נקודות. והעניין הראשון הוא, שיש סיבה מחייבת ויש סיבה מאפשרת. וסיבה מחייבת פירושה, סיבה שהיא...
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
7:52איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות למה כל כך הרבה אנשים...אחר, מה האמת שבחלק מהמקרים אם תגיד שם פרטי זה יהיה יותר טוב אבל אם אתה חושב שיש לך שיטה זה לא נכון כי לפעמים זה ידפוק אותך אם תגיד שם פרטי. ולכן אם אתה רוצה ללמוד מכירות אתה צריך למצוא את הנוסחה למכור לעצמך, הנה מה שהוא אמר בא תראה אם באמצעות השיטה הזאת אתה יכול למכור לעצמך כל פעם כשרע לך להשתמש בשיטה הזאת למכור לעצמך את הרעיון שטוב לך. אם אתה יודע מכירות. ש: זה גם ההפך. אליעד: לא, נניח אתה רוצה להרגיש טוב אוקי עכשיו תחפש אנשים שרע להם ותמכור להם את הרעיון שטוב להם, תחפש מתי רע לך ותמכור לעצמך את...
איך להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? איך למנוע טעויות? לנהל אנשים, הסברה ושכנוע
איך להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? איך למנוע טעויות...לפי אליעד כהן, כאשר רק אומרים לעובד או לאדם מה לעשות או מה לא לעשות בלי להסביר לו את ההיגיון מאחורי זה, הדבר גורם לכך שתמיד נצטרך להזכיר לו שוב ושוב מה לעשות ומה לא לעשות. ההסבר של ההיגיון יוצר מצב שבו האדם לא צריך לזכור בצורה טכנית הוראות, אלא מבין את הרעיון, מה שיפחית את הצורך להזכיר לו שוב ושוב. לדוגמה, במקום להגיד לעובד: אל תעשה פעולה X, אליעד מציע להגיד לו: אני מבקש שלא תעשה את הפעולה X, כי אם תעשה כך זה יגרום לתוצאה מסוימת, ואז תהיה בעיה כזאת וכזאת. בדרך הזו העובד יבין מדוע עליו להימנע מפעולה...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא...העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת...
איך לפנות למישהו? האם לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח
איך לפנות למישהו? האם לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם...כי יש מצבים שבין אנשים קרובים, לא פונים אחד לשני בשם פרטי בכלל, אלא הפניה היא דווקא בצורה אחרת. ולפעמים דווקא פניה בשם פרטי, יכולה לתת תחושה של זרות... ויש מצבים שהאדם מניח שאדם קרוב אליו, יקרא לו בשם חיבה דווקא ולא בשם פרטי. ואז אם תקרא לו בשם חיבה, אז דווקא הוא ירגיש יותר קרוב אליך. אבל לפעמים זה ישמע לו מוזר מידי שאתה קורא לו בשם חיבה, ואז זה יצור בעיה יותר גדולה. ואז לדוגמה עליך לדעת, איך לפנות בצורה של חיבה, ולא בצורה של שם פרטי שתיצור תחושה רשמית, ואיך לא לעשות את זה קרוב מידי, שלא יהיה חשוד...
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון...ואיך לעשות את זה? תשובה: לא להציג את המחיר בצורה מוחלטת, אלא בצורה יחסית. לדוגמה הלקוח שואל, כמה זה עולה? ואתה לדוגמה יכול לענות משהו בסגנון של מחיר המחירון הוא X,המחיר הרשמי הוא X, לפי המחירון הרשמי המחיר הוא X. כאשר בכל הצורות האלו אתה שותל ללקוח מחשבה, שהמחיר שאתה אומר לו, הוא לא המחיר בשבילו, המחיר לסגור עסקה, אלא המחיר הוא מחיר רק בהתאם למחירון, בהתאם למחיר הרשמי, בהתאם למחירון הרשמי וכיוב. כי כאשר אתה אומר ללקוח מחיר המחירון הוא X, זה כמו לומר שיש עוד מחיר שהוא לא מחיר המחירון ושהוא לא המחיר...
פוליטיקה / רטוריקה / דיבייטינג - איך להתחמק משאלות? איך להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? מהי התחמקות אלגנטית מתשובה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, משא ומתן
פוליטיקה / רטוריקה / דיבייטינג - איך להתחמק משאלות? איך להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? מהי התחמקות אלגנטית מתשובה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, משא ומתן וכאן אבאר עוד שיטה, כיצד באפשרותך להתחמק...לא יוכל להתחמק ממנה בתשובה סגורה ולחזור אליך, אלא שהוא יצטרך לספק מידע לא קצר, כדי לענות על השאלה הבסיסית שלך. אבל לפעמים לשאול שאלה פתוחה את הצד השני, זה עלול גם לגרום לכך שזה כאילו יחזיר חזרה את השאלה אליך, ויגרום לכך שכאילו זה יצור לגיטימציה לכך שהוא מתחקר אותך, כי גם אתה שאלת אותו שאלות... ובגדול המהות היא, שכאשר שואלים אותך שאלה שאין ברצונך להשיב עליה, הדרך לכך היא העברת נושא. דהיינו, פשוט להעביר נושא, מהנושא של השאלה אל כל נושא אחר. ואת זה עושים בצורות שונות. גם על ידי עטיפה קדמית של תשובה...
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי...כלקוח, לפני שתתחיל למכור לו משהו. בנוסף, כשיהיה לך מידע על הלקוח לפני שתתחיל למכור, אז בנוסף גם תוכל להתאים את המכירה שלך, ללקוח הספציפי שלך, לפי המידע שקיבלת ממנו. ושים לב: אם תפנה לחבר קרוב שלך ותבקש ממנו לקנות ממנו משהו, בדכ הוא קודם כל יעצור אותך ויבדוק אם אתה בכלל צריך את המוצר הזה. ולמה? כי אכפת לו ממך, יותר מאשר למכור לך את עצמו. וזה מה שאתה אמור לשדר ללקוח שלך. אאכ...
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח...בעיני הלקוח, המוצר שלך הוא הרע במיעוטו. בשורה התחתונה, תנסה לשים לב היכן נקודת הטורפה שלך? האם היא בכך שהלקוח שלך לא מבין למה המוצר שלך כל כך טוב עבורו? או שאולי הלקוח שלך לא מבין שהמוצרים של המתחרים שלך, גרועים עבורו, ביחס למוצר שלך? כי הרבה פעמים הלקוח חושב שהמוצר שלך יותר טוב, אבל רוכש את המוצרים המתחרים שלך, כי הוא לא מבין כמה הם גרועים וכמה המוצר שלך יותר טוב מהמתחרים שלך. ולכן לפעמים צריכים לשים דגש, לא רק על כמה המוצר שלך טוב, אלא גם על כמה המוצרים המתחרים שלך גרועים. ואיך להעביר את כל המסרים...
קבל את הספרים המומלצים עבורך שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתיים בכל תחומי החיים!
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ראפור של מנטורים התנגדויות בזמן מכירות בטלפון טעויות בניהול משא ומתן לשכנע ילד להירגע למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? לשכנע מישהו אחר לאהוב לגרום ללקוח להיות נאמן לגרום למישהו להבין דברים המוצרים של המתחרים מה רע בהצבת יעדי מכירות? ערך אובייקטיבי של מוצר לגרום למישהו לשכוח איך להציג ללקוח הנחה? לנהל משא ומתן מוכרים ללקוח הצגת מחיר ללקוח להטעות את הלקוח יצירת אמון עם לקוח להאמין במוצר של עצמך לגרום למישהו לאהוב רק אותך החזר השקעה בשיווק לקוחות שמכירים את המותג שלך לקוח שונא אותך איך לשכנע לקוחות? ביטחון עצמי של איש מכירות למכור מוצר בלי מצב רוח מומחה ל nlp איש מכירות כריזמטי לשפר יכולות שכנוע שכנוע מוחלט אני צריך למכור לקבל את ההצעה של הלקוח איך להשפיע על אנשים? איך לא לשכנע אנשים? יחסי אמון להפוך את הלקוח לחבר שאלה סגורה של לקוח להרוויח ממכירת מוצרים זולים איש מכירות צריך לדעת לשקר מוצר בהתנגדות לחץ על הלקוח המוצר יעזור ללקוח ניתוח השיווק מחזור המכירות מטפל ב nlp לגרום לאקס לתת בך אמון להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת לשכנע בחורות שאני רוצה קורס לשכנוע באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? ניהול המכירות והשיווק בארגון סודות התת מודע עקרונות שירות לקוחות לקוח מתלונן לגרום למישהו לסמוך עליך לשכנע מישהו להתייחס להרחיב את המשפך השיווקי תרתי משמע בשתילת מחשבות לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה איך להצליח במכירות? למכור למינימליסט לשכנע מישהו להתגעגע אליך לגרום למישהו להתייחס אליך בכבוד לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו לגרום למישהו להפסיק להאמין באמונות תפלות למה חשוב ללמוד מכירות? להתמודד עם התנגדות של לקוחות נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה למכור בלי להתאמץ מניפולציות של מנטורים לשיווק יחסי לקוח ומוכר לגרום למישהו להשתכנע ברעיון למכור מוצר ליצור ללקוח רצון חדש להרגיש בנוח למכור לשכנע למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? למה חשוב ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח לשכנע ולמכור איך לדעת מה התקציב של הלקוח? לגרום ללקוח להחליט לקנות לפנות ללקוח בשמו הפרטי מתי ליצור כאב ללקוח? למה חשוב לתת הדרכה לאנשי המכירות? אין למוצר שלי מתחרים משא ומתן על המחיר למה לא רק לאהוב את המוצר? למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? להתמודד עם התנגדויות במכירות תחושת אמון לשכנע ילדים לאכול ליצור הרמוניה עם לקוח לאיזה לקוחות לשווק? לגרום למישהו להיקשר איש מכירות מצוין מהות וצורה בשכנוע שכנוע עובדים איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? למה שלקוחות יבואו אליך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, מכירות, להשפיע ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8438 שניות - עכשיו 03_11_2025 השעה 18:10:39 - wesi28