אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום ללקוחות לחזור?, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות קניה, לשכנע אנשים בכל דבר, איך לכתוב טקסט, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות nlp, איך לשכנע גבר, איך לשכנע אנשים להגיד כן, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, פסיכוקיברנטיקה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, התנגדות מכירות, איך לשכנע את, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע את חברה שלך, שיפור כושר שכנוע, לשכנע מישהו לקנות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, דרכים לשכנע אנשים, גישת NLP, לשכנע שכנה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע בראיון, אסטרטגיה שיווקית, שכנוע, NLP לימוד עצמי, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, אומנות התקשורת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
... כהן, טיפול אצל אליעד כהן, לקבל יעוץ מאליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, מניפולציות של יועצים, 2 סוגים של יועצים, איך ליצור לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוחות לחזור? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לשמר לקוח? איך ליצור לקוח חוזר? איך להשיג לקוחות? איך לעשות עוד כסף? איך להיות הכי טוב? למה לא לרמות את הלקוח? למה ...
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
...התרגזה על כך שאמרה בפני אנשים אחרים שאחת המנהלות הייתה חסרה לה באירוע בעבודה. לכאורה, אמירה פשוטה וחיובית, אך הבוסית תפסה זאת כהתגרות וכחוסר התחשבות. אליעד מסביר כי הבוסית לא נפגעה מהכוונה הטובה, אלא מהדרך שבה הדברים נאמרו בפומבי, תוך התעלמות מרגישות מסוימת שנובעת מסכסוך פנימי בין הבוסית למנהלת השנייה. הפתרון שאליעד מציע הוא קודם כל לבדוק את הסיטואציה לעומק. הוא אומר כי לפני שמחליטים איך להגיב, צריך לוודא שהבנתם נכון את מה שקרה. במקרה הזה, העובדת...
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
...רגעי? לפני שנגיב, עלינו להבין את ההתנגדות בצורה מעמיקה. השלב השני: לבדוק מה האמת לאחר שמבינים את ההתנגדות, השלב הבא הוא לבדוק עד כמה ההתנגדות מבוססת על אמת. לדוגמה, אם לקוח טוען שהוא צריך להתייעץ עם אשתו, האם באמת הוא לא יכול לקבל החלטה לבד? האם זו דרך מנומסת לסרב מבלי להתעמת? כאשר מדובר בילד שאומר לא בא לי להכין שיעורים, עלינו לבדוק אם החוסר רצון הזה מצדיק את אי ביצוע המשימה. האם זה באמת אומר שהוא לא צריך להכין שיעורים? האם חוסר הרצון הוא סיבה מוצדקת...
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
...ליתרון שקיים גם אצל המתחרים, כי אם אותו היתרון נמצא בשני מוצרים מתחרים, הוא כבר לא יתרון אלא סטנדרט. באותו אופן, אם החיסרון קיים גם אצלך וגם אצל המתחרים, זה כבר לא חיסרון משמעותי מבחינת ההחלטה של הלקוח. בסופו של דבר, מה שמכריע את החלטת הלקוח הוא ההבדל: איפה יש הכי הרבה יתרונות ייחודיים והכי מעט חסרונות ייחודיים. האם תמיד להתמקד באותם דברים מול כל לקוח? אליעד מסביר שוב ושוב שהכל תלוי בסיטואציה. אם הלקוח יודע היטב את היתרונות שלך, תתמקד בחסרונות של...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
...הלקוח. בפרט אם האפשרות הנוספת יותר זולה ויותר טובה ללקוח, שאז האפשרות הנוספת נראית ללקוח יותר מתאימה לו. כי איש המכירות מציג ללקוח עסקה שהיא פחות טובה לאיש המכירות, רק בגלל שהיא יותר מתאימה ללקוח. ואז יש יותר סיכוי לסגור את ההצעה השניה, כי היא משדרת ללקוח אמינות, לגבי איש המכירות. עד כאן היו רעיונות ללמה כן לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה. אבל צריכים לדעת שכאשר נותנים ללקוח כמה אפשרויות בחירה, יש בזה גם חסרונות. לדוגמה לקוח שקשה לו להחליט, או לקוח שסובל...
הומור / צחוק / סטנדאפ - איך לשכנע באמצעות הומור? איך להעביר מסרים באמצעות צחוק? איך לשתול מסרים באמצעות סטנדאפ? לגיטימציה / מניפולציות / מסרים לתת מודע / בידור / קומדיה
...כאשר המשמעות של העטיפה היא, שהיא בעצם גורמת לרעיון הרציני, להתחיל לקבל לגיטימציה באמצעות זה שאתה בעצם אומר אותו בצורה מצחיקה והומורית. ואסביר: המשמעות של ההומור היא, המחיקה והטשטוש שבין מציאות לבין דמיון. כי ההומור בעצם לוקח דברים ומגדיר אותם, תוך כדי זה שהוא משאיר אותם לא מוגדרים. כי ההומור גם אומר את הרעיון, אבל גם בעצם שולל אותו, בכך שהוא אומר שזה רק בהומור ולא ברצינות. דהיינו, לומר משהו בהומור, זה כאילו לומר שהוא נכון, וגם לומר שהוא לא נכון בו...
איך להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית?
...יכול לקחת את השאלה שלו? ועכשיו, במקום לתת ללקוח תשובה סגורה לשאלה הסגורה שלו, באפשרותך להשיב לו גם בשאלה על השאלה שלו, האם אתה מתכוון לשאול X או Y וכיוב. וכמו שנאמר בהגדה של פסח? ושאינו יודע לשאול, תלמד אותו לשאול. כי הרבה פעמים הלקוח עצמו לא יודע להסביר מה הוא רוצה לדעת. והוא שואל שאלה סגורה בתום לב. ועליך כאיש מכירות, לקחת את השאלה הסגורה שלו ולהפוך אותה לכמה שאלות סגורות, כדי לפתוח את השאלה שלו וכולי. והמבנה של העצה הזאת הוא, לקחת את השאלה הסגורה...
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
...למה אנשים עוברים מנושא לנושא במהלך דיון? ראשית, אליעד מציע להבין כי מה שאנו תופסים כתופעה של מעבר מנושא לנושא הוא רק פרשנות. כלומר, אין באמת תופעה כזו אלא רק הדרך בה אנחנו בוחרים לפרש את התקשורת עם האדם השני. עם זאת, במקרים בהם בכל זאת אדם נע מנושא לנושא ללא מיקוד, יש כמה דרכים אפקטיביות להתמודד איתו. כיצד להחזיר את הדיון לנושא המרכזי? אליעד מציע שיטה ראשונה לניהול דיון עם מישהו לא ממוקד - הגדרת מטרת הדיון מראש, ולנסות תמיד לחזור לנושא המרכזי שנבחר...
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
...לתרגל את השינוי הזה, ואליעד מציע להתאמן על כל דעה שמישהו מביע כדי לשלוט במיומנות זו. כיצד להעמיק בשינוי עמדות? לאחר שהאדם לומד לשנות עמדות כלפי אחרים, אליעד מציע להמשיך ולהתעמק בכך דרך שליטה בשינוי עמדות גם כלפי עצמו. כל שינוי בעמדה מאפשר להתקדם ולהתמקצע יותר בתהליכי השכנוע במכירות. כאשר אדם מצליח לשנות את עמדתו בנוגע למשהו, הוא יהיה מסוגל לשכנע גם אחרים לשנות את דעתם. איך שינוי עמדות קשור לשכנוע במכירה? לסיכום, אליעד מסביר כי כל מכירה מוצלחת היא...
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
...של הלקוחות, העיסוק במכירות משמש כתרגול מוחי משמעותי. הוא משווה זאת לחדר כושר, כאשר הלקוח שמתנגד למכירה הוא כמו משקולת שהאדם צריך להרים כדי להתחזק. ככל שאיש המכירות מתמודד יותר עם התנגדויות, ומצליח להפוך אותן למכירה, כך החשיבה שלו הופכת לגמישה, יצירתית, ומדויקת יותר. היכולת הזו היא גם שמאפשרת לאדם להפוך את עצמו למאושר יותר, כי הוא לומד כיצד להתמודד עם מחשבות והתנגדויות פנימיות בעצמו. איך אפשר להשתמש במכירות כדי להשיג אושר אישי? אליעד טוען שכל אדם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום ללקוחות לחזור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוחות לחזור?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לגרום ללקוחות לחזור?, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, אימון עיסקי, מומחה שיווק בתחום איך לגרום ללקוחות לחזור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 16_08_2025 השעה 08:15:10 - wesi28