אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה? ✔חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה?, קורס מכירות, תכנות התת מודע, סדנת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שינוי עמדות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, להגדיל מכירות, nlp גישת, הרצאות nlp, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, יצירת עוגנים nlp, לשכנע את המנהל, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, להתמודד עם התנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, שיטות nlp, טכניקת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP פיקאפ, השפעה סמויה, אימון אישי, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע לקוח, לשכנע בחורות, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, NLP פחדים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד.

כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך?

אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק וכולי.

2 סוגים של חומרי שיווק

אז ברמת העיקרון, ישנם כל מיני סוגים שונים של חומרי שיווק. וניתן לחלק את כל חומרי השיווק ל 2 סוגים.

שיווק בשכנוע ישיר

חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, "בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש", או לדוגמה פרסומת שאומרת ש"הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה" וכיו"ב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת.

שיווק בשכנוע עקיף

כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. אבל הוא כן גורם לאנשים להאמין במוצר, לאהוב את המוצר, לחשוב שהמוצר טוב, באופן כללי, בלי מסר שמדבר באופן ישיר על צריכת המוצר. לדוגמה סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר.

מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף?

אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר.

לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: "הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה". אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו.

איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף?

ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה מהחומרים הכי טובים שיש, איך אופים את הפיצה במינון הנכון כדי להשפיע על הטעם של הפיצה, נסביר כל מידע שאפשר להראות שהפיצה שלנו טעימה, באמצעות הצגת תהליכי הכנת הפיצה וכיו"ב, שיגרמו לצרכן להבין שהפיצה שלנו היא מאוד טעימה ושהוא ירצה לטעום אותה.

במילים אחרות, נשאל את עצמנו, מה אני רוצה שהלקוח יחשוב עלי כדי שהוא יבוא לרכוש את המוצר. ואז, במקום לומר לו באופן ישיר את מה שאני רוצה שהוא יחשוב עלי, במקום זה, ניצור תכנים שיווקיים וחומרי שיווק, שיגרמו לו להבין מעצמו, את מה שאתה רוצה שהוא יבין.

לדוגמה: במקום לומר הרכב שלי הכי נוח שיש, תיצור סרטונים ותכנים שיראו תהליכים ביצירת הרכב שנועדו לשפר את הנוחות של הנוסע ברכב. במקום לומר אני יוצר המטבחים הכי טובים שיש, תראה תהליכים שבהם אתה עושה דברים שגורמים למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי.

מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף?

ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים.


סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים

והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף / שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף / סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי.

אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע.

איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך?

אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים:

1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל מיני חוקי תעבורה וחוקי נהיגה שונים, שגורמים לצופה להבין שאתה מבין בתחומך. במילים אחרות, אתה יכול לקחת את ספר החוקים ולהתחיל להסביר את החוקים אחד אחרי השני וזה יגרום לאדם להבין שאתה מבין בתחום שלך.

2 - הסוג השני הוא חומרים מקצועיים, שמי שצופה בהם, חווה התחדשות, חווה חידוש, חווה חוויה שבה הוא לומד ממך משהו שאינו ברור מאליו, משהו שהלקוח חושב שהוא לא היה חושב עליו לבד, משהו שיש בו חידוש שאינו טריוויאלי. לדוגמה: אתה נותן איזו זווית שהלקוח מבחינתו חווה בה איזה חידוש מיוחד, משהו שהוא מרגיש שזה לא סתם עוד ידע ולא סתם עוד מידע, אלא משהו שהוא לא היה חושב עליו לבד.

כי לדוגמה, במקרה הנ"ל אם אתה עורך דין לענייני תעבורה ואתה מסביר על חוקים, אז אומנם אולי אתה מחדש ללקוח משהו, אבל הלקוח מבחינתו מבין שזה בסך הכל עוד חוק, שהוא היה יכול ללמוד אותו לבד ולקרוא עליו לבד. במילים אחרות, אם אתה לצורך העניין עובר על ספר החוקים ומסביר אותו, הרי שזה אומנם מראה שאתה מבין עניין, אבל זה לא בהכרח מראה שאתה איזה גאון וכיו"ב.

לעומת זאת, אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמה: ניפוץ מיתוסים וכיו"ב, שבהם הלקוח חווה חידוש, הרבה מעבר לעוד מידע רגיל.

כאשר עיקר הדגש הוא, האם הלקוח מרגיש שאתה מביא עוד מידע סטנדרטי שאולי כל אחד שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חוויית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך.

איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך?

3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה?

והמידע המקצועי הזה, הוא פועל בלוגיקה הבאה. אתה מסביר ללקוח משהו שנראה לו הגיוני וחכם. ואחר כך אחרי שהלקוח משתכנע וברור לו שמה שאמרת זה הגיוני, עכשיו אתה מסביר לו למה המידע הזה לא נכון ולמה המידע הזה שהלקוח חשב שהוא נכון, למה באמת הוא שגוי ולא נכון.

ואתה עושה את זה בצורה חכמה, שבה קודם כל אתה לוקח איזה נושא, מנתח אותו ומסביר את ההיגיון שבו, בצורה שהלקוח יבין ויחשוב שמה שאתה אומר, זה אכן הגיוני. ואחר כך, אחרי שהאדם מבין וחושב שהוא הבין מה נכון בעיניו, עכשיו אתה הופך את הקערה על פיה, דהיינו, מראה לאדם שמה שהוא חושב שזה נכון, הרי שזה לא בהכרח נכון ואולי זה אפילו בהכרח לא נכון.

לדוגמה: נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה מדבר על נושא לדוגמה, של "איך לשכנע שוטר לא לתת לך דוח" ואז אחרי שאתה מסביר משהו שנראה הגיוני נכון וחכם. עכשיו אתה מסביר, את העניין בצורה של איפכא מסתברא, דהיינו, מסביר למה מה שנראה הגיוני ממבט ראשון ואולי אפילו ממבט שני, הרי שבאמת הוא לא הגיוני. ודווקא ההפך הוא הנכון. עד שהאדם מבין, למה מה שהוא חשב קודם שזה נכון, למה זה לא באמת נכון, אלא דווקא ההפך הוא הנכון.

או לדוגמה, נניח שאתה צבעי שצובע קירות ובתים. אז אתה יכול להסביר איך לעשות פעולה מסוימת, בצורה שנראית הגיונית ומקצועית. ואחר כך להסביר למה זו דווקא תהיה טעות לעשות את זה בצורה הזאת שנראית נכונה, כי באמת הצורה הזאת היא טעות וכולי ויש דרך אחרת הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה.

ואני לא אכנס כאן לעניין של איך ליצור את המבנה של התוכן, במובן של איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון ואיך אחר כך להפוך לו את זה. אני לא אסביר את זה כאן, אבל כן אני מסביר על המהות של הרעיון.

שהוא שאתה צריך להעביר מידע מקצועי, שלא רק שיהיה בו חידוש עבור הלקוח, אלא שבמובן מסוים הוא יזעזע את המוח של הלקוח, במובן שיהיה כאן לא רק סתם חידוש של איזה משהו לא טריוויאלי ושל משהו שהוא לא ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני.

איך ולמה זה עובד?

ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר.

במילים אחרות, אם הלקוח רק חושב שאתה איש מקצוע, זה טוב. ואם הלקוח חושב שאתה מאוד מומחה בתחומך, גם זה טוב מאוד. אבל עדיין יתכן שברגע האמת, הלקוח יבחר ללכת לאיש מקצוע אחר שהוא יסמוך עליו ושהלקוח יחשוב שאותו איש מקצוע, מספיק טוב עבורו. אבל הלקוח לא יחשוב שהוא חייב לבקש דווקא את העזרה דווקא שלך. כי מה כבר יכול להיות? הרי גם מישהו אחר הוא מספיק טוב ומספיק מקצועי וחושב בהיגיון וכולי.

אבל אם אתה מראה לאדם, שמה שנראה לו הגיוני וחכם, זה לא בהכרח נכון, אלא אולי דווקא ההפך הוא הנכון וכולי. אז זה גורם לאדם להבין שהוא לא יכול לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. והוא צריך לפנות אליך, כי אתה אולי כן מבין מה באמת הגיוני וכולי.

ואת זה עושים, באמצעות תכנים שיווקיים כנ"ל, שלוקחים משהו שנראה מאוד חכם והגיוני ומסבירים, למה הוא לא באמת נכון ולמה דווקא ההפך נכון או שגם ההפך נכון וכיו"ב.

האם לעשות מניפולציה על לקוחות?

וכמובן שאני בשום אופן לא מדבר על להטריל לקוחות ולטרלל אותם במידע שגוי או לדוגמה ליצור פרובוקציה שיווקית או ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה שאומרת את ההפך מכולם, למרות שהיא לא נכונה או לא בהכרח נכונה. אני גם בשום אופן לא מדבר על שיטה של הקצנה, שבה לוקחים רעיון, מקצינים אותו ומציגים אותו באופן מוחלט, למרות שהוא לא באמת נכון באופן מוחלט. ואני לחלוטין בעד לחשוף מניפולציות שונות, כגון מניפולציות של מנטורים / מניפולציות של גורואים / מניפולציות של יועצים / מניפולציות של אנשי מכירות / מניפולציות של מנהיגים / מניפולציות של בעלי מקצוע / מניפולציות של מומחים / מניפולציות של מנהיגי כתות וכל כיו"ב.

אני כן מדבר כאן רק על מידע שהוא באמת נכון ובאמת אמיתי. לפחות לדעתך, בלי הגזמה, בלי הקצנה, בלי מניפולציות וכיו"ב. דהיינו, להציג את הדברים כמו שהם, במידה ובאמת הם חושפים טעות מחשבתית של אנשים, שתגרום לאדם להבין שמה שנראה לו הגיוני, הרי שזה לא הגיוני. אבל שוב, רק אם זה באמת נכון ובאמת מדויק.

איך ליצור תכנים כאלו?

ואיך אתה יכול ליצור תכנים כאלו שייקחו משהו שנראה לאדם הגיוני ויסבירו לו שזה לא באמת נכון וכולי?

אז יש לזה כל מיני אפשרויות. אפשרות אחת לדוגמה תהיה, שתדבר על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. דהיינו, תיקח דברים ומחשבות של אנשי מקצוע בתחום שלך, דברים שנראים הגיוניים לפחות לחלק מאנשי המקצוע בתחום שלך ותסביר ללקוח, מה האמת לגביהם, מה באמת נכון, למה זה נכון או לא נכון, מתי זה נכון או לא נכון וכיו"ב.

כי בטוח וכנראה שבתור איש מקצוע, יש דברים שאתה חושב שאנשי מקצוע אחרים בתחומך, טועים בהם לפחות לדעתך. אז תנסה להסביר דברים שכאלו. שבהם אתה לוקח משהו, מסביר את הפתרון של איש המקצוע האחר ואז מסביר למה זו טעות ומה כן נכון לעשות.

ואם לדוגמה אתה עורך דין, אז אתה יכול להסביר לדוגמה, טענה שנשמעת הגיונית לטעון אותה בפני השופט. ואז להסביר למה דווקא מה שנשמע הגיוני, למה זה דווקא לא הגיוני וכיו"ב. כאשר טעויות של אנשי מקצוע אחרים, יכולים לספק לך המון רעיונות לחומרי שיווק מקצועיים, מהסוג שיחדש מידע, עבור הלקוחות שלך.

ושוב, אני לא אכנס כאן לאיך בדיוק להציג את התוכן עצמו, כי זה עוד נושא בפני עצמו. אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש.

איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף?

ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך?

באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך. ושוב, אני לא מסביר עכשיו איך בפועל להציג את החומר השיווקי הזה, כי זה עניין אחר בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, אם תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי לטעות איתך, מאשר עם איש מקצוע אחר.

שיקולים מקצועיים שונים

תוכן שיווקי מקצועי נוסף, שיגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה לבוא דווקא אליך, יהיה תוכן שלוקח איזה דילמה ומסביר שיש בה המון שיקולים שונים ומורכבים שאינם עניין של שחור או לבן. דהיינו, נניח שאתה עורך דין כנ"ל, אז אתה יכול להסביר סוגים שונים של טענות שניתן לטעון בפני השופט. ולהסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהטענות. להסביר מתי הגיוני לטעון כל טענה ושיקולים שונים לגבי איזו טענה כדאי לטעון וכיו"ב. או אם אתה צבעי שצובע בתים, אז אתה יכול להסביר לדוגמה כל מיני שיקולים שונים שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיו"ב.

כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון שיקולים שונים, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. כי מה שהגיוני מהיבט מסוים ובמקרה מסוים, אולי הוא לא הכי טוב במקרה אחר. ואם הוא יפנה אליך, אולי אתה תבין יותר טוב ממנו או ממישהו אחר, מה כן נכון לעשות. כי אתה רואה עוד המון שיקולים לגבי כל פעולה וכולי.

לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
...בפשוטם של דברים, להפחיד לקוח, זאת פעולה שהיא 1 - לא תמיד אפשרית, כי לא תמיד הלקוח יאמין להפחדה של איש המכירות. ובנוסף, גם זה לא תמיד מוסרי / חוקי להפחיד את הלקוח. בפרט כאשר משקרים את הלקוח כדי להפחיד אותו. ולכן כאן אני לא מדבר על איך להפחיד לקוח בדרך שקרית כדי להוציא דבר במרמה וכיוב, אבל אתן את נקודת המבט הבאה, מתי הגיוני להפחיד את הלקוח, מתי צריך להפחיד את הלקוח, מתי כדאי להפחיד את הלקוח, לטובתו של הלקוח וגם כמובן לטובתך האישית, כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא ממישהו אחר. אז נחשוב על...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
...לעסק ולהגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות. לדוגמה, פרסומת שאומרת בית למכירה. 2 - חומרי שיווק שמטרתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה. דהיינו, יש חומרי שיווק שהתכלית שלהם, היא לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, את עצם הקיום של המוצר שלך, לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים. זה סוג אחד של חומרי שיווק. אבל יש גם את חומרי השיווק, שתכליתם לגרום ללקוח שכבר מכיר אותך, לרצות לקנות ממך, באמצעות הסברים כאלו ואחרים, למה כדאי לקנות ממך ולא ממישהו אחר. וכאשר מתבוננים על העניין, צריכים...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
...להפצת חומרי השיווק וגם לאו דווקא כתהליך של יצירת קמפיין שיווקי, שעבורו בהכרח צריכים ליצור חומרי שיווק. וכאן נסביר, איזה חומרי שיווק צריכים ליצור ונדבר על תוכנית ליצירת חומרי שיווק ועוד. אז יש בזה המון היבטים והקשרים, אבל ברמת העיקרון, תהליך השיווק לכשעצמו, נועד לסייע לתהליכי המכירה באופן כללי. ובמהות העניין, חומרי השיווק אמורים לשקף את כל המידע שמחלקת המכירות היתה רוצה להעביר ללקוח. דהיינו, חומרי השיווק אמורים להיות פחות או יותר מקבילים, למסרים של אנשי המכירות שהם מעבירים בפגישות המכירה ללקוחות...
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
מיתוג עצמי, איך להיות מומחה בתחומך? איך להיות אוטוריטה בתחומך? מניפולציות שיווקיות, איך להפוך למומחה בתחומך? לחלק ציונים לאחרים, איך להיראות כמומחה בתחומך? איך לשכנע אנשים שאתה חכם? לדרג מומחים ממך, מניפולציות של מנטורים
...כחכמים מאיתנו, יכול לגרום לנו להיראות חכמים בעצמנו. הוא מביא את הדוגמה של בית הספר, שבו מורה נותן ציונים לתלמידים, וכך נתפס כחכם מהם. לפי אותו ההיגיון, מי שמחלק ציונים לאחרים נתפס כחכם. אם אדם יחמיא לאנשים סביבו, למשל יאמר להם כל הכבוד, יפה מאוד, אתה תותח, אנשים אלה יקבלו את דבריו ולא יתנגדו, וכך האדם המחלק ציונים ייראה בעיניהם כבעל סמכות ואוטוריטה. מדוע כדאי להעניק ציונים חיוביים ולא שליליים? אליעד מדגיש שכאשר מחלקים ציונים לאחרים, תמיד עדיף לתת מחמאות חיוביות ולא ביקורת שלילית. הסיבה לכך פשוטה:...
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
...אחר. כי צריכים לדעת איך להכין תוכנית של רשימת חומרי שיווק שצריכים להכין. וזה נושא בפני עצמו. יחד עם זאת, הרבה מנהלי שיווק רואים את 2 התהליכים של הכנת חומרי השיווק ושל הפצת חומרי השיווק, כתהליך אחד. דהיינו, שהם יוצרים את חומרי השיווק, רק עבור הפצת חומרי השיווק. דהיינו, מנהל השיווק קודם כל חושב על זה שהוא רוצה להעלות קמפיין לקהל יעד מסוים. ואז מנהל השיווק שואל את עצמו, איזה מסר הוא רוצה להעביר לאותו קהל יעד. וכך הוא גוזר את חומרי השיווק שהוא צריך ליצור, כדי להפיץ את חומרי השיווק, לקהל היעד שאליו הוא...
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
...כדאי להשקיע בהכנת כל חומר שיווקי? מתי לפרסם את החומר השיווקי וכולי. אבל כאן ניתן נקודת מבט נוספת לגבי תהליך של הכנת חומרי השיווק על המוצר שלך. אז בעיקרון, חומרי השיווק אמורים להיות תיאור יותר מוחשי ויותר מפורט של מסרי המכירה שאנחנו מעבירים ללקוח בפגישות השונות. כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין. וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
...במוצר שלנו ולרצות לרכוש את המוצר שלנו. ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכבים ואתה רוצה שהלקוחות שלך יבינו שהרכב שלך הוא חוויית השלמות בהתגלמותה, אז תעשה הרבה קמפיינים שאומרים רכב X הוא השלמות בהתגלמותה ככה נראית השלמות כשהיא מתגלה וכיוב. או במילים אחרות, תחשוב על מה המסר והערך שהיית רוצה שאנשים יחברו למותג שלך, תהפוך את זה לאיזה סלוגן או מסר קצר וסביב המסר הזה תבנה כל מיני קמפיינים ותכנים שיווקיים...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
...שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים, לכל מי שמחפש בגוגל שירותי עיצוב פנים וכיוב. אבל יש לך אפשרות אחרת, שהיא לצורך העניין ליצור תכנים המון תכנים בנושא של עיצוב פנים, ולפרסם את התכנים האלו. ולגרום לכל מי שחשוב לו ושהוא מתעניין בעיצוב פנים, להכיר אותך. כדי שכאשר הוא ירצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, הוא יפנה אליך. וזהו שיווק עקיף ולא שיווק ישיר. שאתה לא מנסה למכור כלום באופן ישיר, אבל מפרסם המון תכנים שהלקוחות שלך צורכים אותם ממך, עד שכאשר הם ירצו לרכוש את המוצר, הם יפנו אליך. והדרך העוד יותר מתוחכמת היא, לעשות...
חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
...תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי? וכאן נדבר על 3 נקודות מבט, של המשמעות שאיש המכירות יכול ליצור בתת המודע של הלקוח, כאשר איש המכירות עושה פרזנטציה ללקוח. דהיינו, שאיש המכירות מציג ללקוח מידע. ויש 3 זוויות שונות למה התכלית ומה המטרה שלשמה איש המכירות מציג את המידע...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה?, כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? מסע לקוח התועלת של הלקוח מהמוצר ללקוח אין אמון בעצמו הדרכת אנשי מכירות שטח הפרת הסכמים על ידי לקוחות איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? ליצור חומרי שיווק קמפיין מכירות ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? מי הלקוחות הטובים שלך? מניפולציות של נותני שירות איך למכור בלי ביטחון עצמי? ניסוח יותר משכנע שכנוע פוליטי הוצאות השיווק והמכירה למכור מוצר כשאתה לא במיטבך האפשרויות של הלקוח אמונות בתת מודע מטרות במכירות לגרום ללקוח להסכים איתך מוצר ממוצע לקוח לא רוצה לקנות מוצר שלא מתאים ללקוח איך לפתח קריירה במכירות? איתור צרכים של לקוח איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך מתחרים יכולים להשפיע עליך? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? לקוח לא טוב לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף לא יודע לשכנע למה אין מכירות? איך לתמחר ללקוח? לא יכול לשכנע שיטה לשתילת מחשבות לקרוא ללקוח בשם רשמי איך ליצור אמון עם לקוח? תכנון הכנת חומר שיווק איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך לבנות אמון מחדש? אנשי שיווק טובים לגרום ללקוח עצוב מכירה חוזרת של מוצר לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו מרגיש שהמוצר יקר לגרום לעובדים למכור להוציא עיזים במשא ומתן סוגים של שכנוע להצליח למכור ללקוח להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור ערך אובייקטיבי של מוצר איך למכור בשוק רווי תחרות? מוצר מתכלה לשכנע מישהו ללכת לטיפול להסביר את התמחור ללקוח לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה לשכנע את הבנקאי איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? מסרים שכנועים לשכנע מישהו ללכת תעריף של מוצר מתי לתת הנחה ללקוח? האם להכין חומרי שיווק? ליצור קשר עם לקוח למה הלקוח לא מעריך את המוצר? לגרום למישהו להיות יותר חכם להציג ללקוח הלקוח לא צודק איך לגרום למישהו להיפתח? מה הדרך למכור משהו? איכות של מוצר להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו לשתול מחשבה למכור את עצמך לשכנע אקס לחזור אליך ניהול השיווק לקוח לא רווחי ניתוח שיווקי לשכנע אנשים בכל דבר להסביר ללקוח את המחיר בניית תהליך שיווקי לקרוא מחשבות במשא ומתן איך למכור את עצמך ביוקר? תוכן שיווקי פרובוקטיבי איך למכור בגוגל? לגרום ללקוחות תהליך של שכנוע לגרום למישהו לא לענות איך לגרום למישהו לומר? אלטרנטיבות של לקוח להתאים את התשובה ללקוח לגרום למישהו להקשיב לך איך לעשות מניפולציה על לקוחות? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, טיפים, שיווק בנושא איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8906 שניות - עכשיו 07_10_2025 השעה 16:06:30 - wesi28