אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לדבר עם לקוח? ✔שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לדבר עם לקוח?, NLP טראומה, טקסט משכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע את המנהל, לשכנע את החברה, לשכנע עובדת, nlp מטפל, ללמוד רטוריקה, NLP התניה, NLP לימוד, לשכנע את ההורים, nlp וחרדות, ייעוץ אסטרטגי, התמודדות עם התנגדויות לקוח, nlp מדריכים, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, יחסי ציבור, לשכנע את המורה, אומנות הראיון, NLP וסוגסטיה, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, להשפיע על תת המודע, לשכנע אנשים להגיד כן, הרצאות nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שינוי עמדות, לשכנע אנשים לבחור בך, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע סבתא, איך לשכנע את המפקד, דרכים לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע אשה לחזור, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, NLP שפת גוף, לשכנע חברים לצאת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
מה ההבדל בין "צריך" ל"רוצה" בשיחה עם לקוחות?

כאשר מדברים עם לקוחות, אליעד כהן מסביר שיש חשיבות רבה לשימוש במילים הנכונות, ובמיוחד לשתי המילים: "צריך" ו"רוצה". המילים האלו משפיעות בצורה שונה לחלוטין על התפיסה של הלקוח, על החוויה שלו במהלך השיחה ועל ההחלטות שהוא יקבל בסופו של דבר. חשוב להבין לעומק את המשמעויות של המילים האלו ואת השפעתן הפסיכולוגית.

מה המשמעות של המילה "צריך" בתהליך מכירה?

המילה "צריך" מעוררת תחושה של מחויבות, הכרח וצורך ממשי. כאשר שואלים לקוח "מה אתה צריך?", זה גורם לו לחשוב האם הוא באמת חייב את הדבר הזה או לא. המילה הזו יוצרת אצל הלקוח מגבלות ותחושת הכרח, ולכן עלולה לגרום לו לעצור ולחשוב פעמיים. לדוגמה, אם שואלים את הלקוח "איזה מחשב אתה צריך?", הלקוח עשוי להתחיל לתהות אם בכלל יש לו צורך אמיתי במחשב חדש או שמדובר רק ברצון ולא בצורך הכרחי.

מה המשמעות של המילה "רוצה" בתהליך המכירה?

המילה "רוצה", לעומת זאת, פותחת בפני הלקוח עולם של אפשרויות ומאפשרת לו לדמיין באופן חופשי מה מתאים לו ומה הוא היה רוצה לקבל. אם שואלים את הלקוח "איזה מחשב אתה רוצה?", הוא מרגיש שהוא יכול לחלום, להרגיש חופשי לבטא את ההעדפות האישיות שלו בלי מחויבות. בניגוד ל"צריך", "רוצה" לא מחייב אותו להוכיח לעצמו צורך ממשי, אלא מאפשר לו לבטא שאיפות ורצונות, גם אם הם לא מבוססים על צורך ממשי.

איך להשתמש ב"רוצה" ו"צריך" נכון בתהליך השכנוע?

אליעד כהן מסביר שכדי להגדיל את הסיכוי שלקוח יביע עניין ויגיע להחלטת קנייה, יש להתחיל בשאלות שמאפשרות לו לבטא רצון. אחרי שהלקוח מביע רצון למוצר מסוים, קל יותר להפוך את הרצון שלו לתחושת צורך ממשי. למשל, לקוח שמתחיל מ"אני רוצה טלוויזיה של 50 אינץ'", ניתן מיד להוביל אותו להבנה של הצורך בכך על ידי משפט כמו: "אז בעצם אתה צריך טלוויזיה של 50 אינץ' כדי שתוכל ליהנות באופן מלא מחוויית הצפייה, נכון?". כך הלקוח עובר בצורה חלקה מהבעת רצון להבנה שיש לו צורך אמיתי בכך.

איך לשלב את המילה "מעוניין" בשיחת המכירה?

המילה "מעוניין" נמצאת איפשהו בין "צריך" ל"רוצה". המילה הזו מביעה עניין ראשוני, אבל לא מחייבת את הלקוח לתחושת חובה מוחלטת. "מעוניין" עוזרת לפתוח שיחה בצורה עדינה יותר, כאשר רוצים לברר אם הלקוח בכלל שוקל משהו, אבל עדיין לא בטוח לחלוטין שהוא חייב אותו. לדוגמה, אפשר לשאול: "האם אתה מעוניין לשמוע על הטלוויזיות החדשות שלנו?" - זו גישה פחות מחייבת, אך עדיין מכוונת את הלקוח להקשיב ולהתחיל להרגיש צורך.

דוגמאות פרקטיות לשימוש נכון במילים בשיחת מכירה

אליעד מדגים את ההבדל בשיחה דרך דוגמה ברורה של טלוויזיה. אם שואלים לקוח "איזו טלוויזיה אתה צריך?", הלקוח יכול להתחיל לפקפק בעצם הצורך. לעומת זאת, בשאלה "איזו טלוויזיה אתה רוצה?" מאפשרים ללקוח לבטא חלומות או רצונות. אחרי שהלקוח יגיד מה הוא רוצה, ניתן לשקף לו שהוא בעצם צריך את זה, ובכך ליצור אצלו מוטיבציה רבה יותר לרכישה.

דוגמה פרקטית נוספת:
  • לקוח: "אני רוצה רכב ספורטיבי."
  • איש המכירות: "אז בעצם אתה אומר שאתה צריך רכב ספורטיבי כדי להרגיש את החוויה של נהיגה מהירה ועוצמתית, נכון?"
כך איש המכירות לוקח את הרצון של הלקוח והופך אותו בהדרגה להבנה של צורך ממשי, דבר שמקל על תהליך הסגירה של העסקה.

השפעת בחירת המילים על חווית הלקוח

אליעד כהן מדגיש את חשיבות בחירת המילים בשיחה עם לקוח, כי לכל מילה יש השפעה מיידית על תחושותיו ודרך החשיבה שלו. כאשר בוחרים את המילה "רוצה", השיחה פתוחה יותר וקל ללקוח להתרגש ולהתלהב. כאשר משתמשים במילה "צריך", השיחה הופכת למחייבת ומצמצמת יותר. לכן יש לשים לב בדיוק מתי להשתמש בכל אחת מהמילים בהתאם למטרת השיחה והשלב שבו נמצא הלקוח בתהליך המכירה.

איך המילים הנכונות יכולות לשפר את תוצאות המכירה?

כאשר מתאימים את השפה למצב הרגשי של הלקוח, אפשר לשפר משמעותית את תוצאות המכירה. התחלה בשאלה על הרצונות מאפשרת ללקוח להתחבר למוצר באופן רגשי ואישי. בהמשך, המוכר מוביל את הלקוח להבין שאותם רצונות הם גם צרכים הכרחיים, וכך מעלה את הסבירות שהלקוח יבצע את הרכישה. תהליך זה מבטיח שבסוף השיחה הלקוח ירגיש שעשה את הבחירה הנכונה, שמתאימה גם לרצונות וגם לצרכים שלו.
הבדל בין "צריך" ל"רוצה" בשיחה עם לקוח

כאשר אנו משוחחים עם לקוח, חשוב לשים לב להבדל בין השימוש במילים "צריך" ו"רוצה". ההבדל ביניהן עשוי להשפיע משמעותית על תחושת הלקוח ועל התגובה שלו להצעתנו.

המשמעות של "צריך"

המילה "צריך" יוצרת תחושה של הכרח, מחויבות או חובה. היא מייצרת מסגרת מגבילה יותר עבור הלקוח, שכן היא רומזת על צורך ממשי שמחייב פתרון. לדוגמה, אם נשאל "איזו טלוויזיה אתה צריך?", הלקוח עשוי לעצור ולחשוב האם באמת יש לו צורך בטלוויזיה, או אולי בכלל הוא לא חייב לרכוש אחת.

המשמעות של "רוצה"

לעומת זאת, המילה "רוצה" משדרת פתיחות, רצון אישי וחופש בחירה. כאשר שואלים "איזו טלוויזיה אתה רוצה?", הלקוח מרגיש יותר חופשי לדמיין ולחלום על האפשרויות העומדות בפניו, גם אם הוא לא בהכרח זקוק לטלוויזיה באופן מיידי.

השפעה על תהליך המכירה

אם אנחנו רוצים להגדיל את הסיכוי שהלקוח יביע עניין במוצר או בשירות מסוים, עדיף לשאול אותו מה הוא רוצה ולא מה הוא צריך. לאחר שהוא מביע רצון, אפשר לנווט את השיחה כך שהוא יכיר בכך שהרצון הזה יכול להפוך לצורך.

לדוגמה:

- לקוח: "אני רוצה טלוויזיה של 50 אינץ'."

- נציג המכירות: "אז אתה בעצם אומר שאתה צריך טלוויזיה בגודל הזה כדי ליהנות מהחוויה המלאה, נכון?"

באופן זה, הלקוח מתחיל לראות את הרצון שלו כצורך, מה שמגדיל את הסיכוי שיקבל החלטת רכישה.

שימוש במילים לפי ההקשר

כדי לשפר את התקשורת עם הלקוחות, חשוב להבין את ההשפעה של מילים שונות על תהליך קבלת ההחלטות שלהם:
  • "צריך" - מחייב, מצמצם, מדגיש הכרחיות.
  • "רוצה" - מאפשר חופש בחירה, פותח את האפשרויות.
  • "מעוניין" - נמצא בין "צריך" ל"רוצה", משדר עניין אך לא הכרח.
לסיכום

המילים בהן אנו משתמשים במהלך השיחה עם הלקוח משפיעות על החוויה והחלטותיו. על ידי שימוש נכון במונחים "צריך" ו"רוצה", ניתן לכוון את הלקוח לכיוון הרצוי ולשפר את תהליך המכירה והשירות.
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
... לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית? כיצד ניתן להציג מוצר ללקוח בצורה שתשפר את המכירות? ... - איך הוא ימלא את רצונותיו ויפתור את בעיותיו. לכן, במקום להתמקד בצורת המוצר ולספר ללקוח מה הוא עושה, על איש המכירות להתמקד במהות - כלומר, כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח. איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו? כאשר מציגים מוצר, חשוב לדבר בשפה שהלקוח מבין ומתחבר אליה. לקוחות אינם חושבים במונחים טכניים, אלא שואלים את עצמם: - האם זה עונה על הצורך שלי? - האם זה ...
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
... שמירה על קשר חיובי עם הלקוח. איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להישמע חכם בעיני הלקוח? איך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין אותך? איך לדבר עם לקוחות? איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? שימוש בשפה מקצועית בתהליכי מכירה ... להישמע חכם בעיני הלקוח? איך להיראות חכם בעיני הלקוח? איך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין אותך? איך לגרום ללקוח להתחבר איתך? איך לדבר עם לקוחות? איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות, בחירת מילים מול הלקוח, איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו? איך לדבר עם לקוח בצורה נכונה? איך להכיר את שפת הלקוח? מהי השפה של הלקוח? מושג מקצועי ...
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... של לראות בעובדים לקוחות היא חיונית להצלחה בניהול עובדים. ככל שתדעו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות, כיצד לשכנע אותם ולהסביר להם את היתרונות במוצר שלכם, כך תצליחו גם מול העובדים. התייחסו לעובדים בדיוק כמו שהייתם מתייחסים ללקוחות שאתם רוצים לשמר לטווח ארוך, ... למכור להם את הרעיון שכדאי להם להשקיע, לעבוד ולהתאמץ. ככל שתבינו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות ולשכנע אותם, כך תצליחו יותר לנהל את העובדים שלכם בצורה יעילה וליצור סביבת עבודה בריאה ומועילה. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לדבר עם לקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לדבר עם לקוח?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, תורת המשחקים, קאוצינג בתחום איך לדבר עם לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע+ ב 2.1260 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 02:09:03 - wesi28