אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להציג ללקוח מוצר?, סוגסטיה, להשפיע על התת מודע, לימוד דמיון מודרך, לשכנע את הבעל, לשכנע לקנות, מטפל אישי, התנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, רטוריקה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיפור יכולת שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, יועץ אסטרטגי, NLP טיפים, לשכנע בן אדם, להתמודד עם התנגדויות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP פירוש, טריקים לשכנוע בטקסט, שיווק, סודות השכנוע, לנסח טקסט משכנע, שליטה בתת מודע, NLP טיפול אישי, שיטה לשכנוע ההמון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את החברה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לימודי דמיון מודרך, לשכנע בוויכוח, טיפול בהתנגדויות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
6:13שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות? איך עקרון הניגודיות יכול לעזור לשכנע לקוחות לקנות? אליעד כהן מסביר כי אחד...להראות לו דירות אחרות שפחות מתאימות לו כדי שיבין בעצמו שהדירה הראשונה טובה משמעותית מהאחרות. איך לזהות את נקודת האיזון בשימוש בשיטת הניגודיות? אליעד כהן מדגיש שוב שאין כלל מוחלט לגבי השימוש בעקרון הניגודיות, אלא שכל מקרה הוא לגופו. לפעמים, לקוח שראה יותר מדי מוצרים גרועים ירגיש מיואש ולא יעריך את המוצר הטוב כשיציגו לו אותו. במקרים אחרים, לקוח שראה מוצרים גרועים מיד יזהה את הערך הרב במוצר טוב. לכן, יש צורך להפעיל שיקול דעת ולהבין את מצב הלקוח ואת הציפיות שלו בכל שלב של תהליך המכירה. לסיכום, איך להצליח...
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
4:08יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח איך ליצור כימיה עם לקוח בלי לשאול שאלות רבות מדי? כאשר מדברים על יצירת כימיה...ללקוח להרגיש בנוח עם המוכר, אף על פי שהמוכר לא חושף פרטים אישיים על עצמו. אליעד מציין זאת בחצי ציניות, שכן הקרבה הזו איננה אמיתית אלא רק יוצרת אשליה של היכרות ואמון. מה היתרונות בשאלות אישיות בשיחת מכירה? אליעד כהן מציין שני יתרונות מרכזיים בשאלות אישיות ללקוח: ראשית, השאלות יוצרות סוג של קשר אישי עם הלקוח. הקשר הזה גורם ללקוח להרגיש שאתם אנשים קרובים, וזה עשוי לעודד אותו להמשיך בתהליך הרכישה. שנית, השאלות מאפשרות התאמה מדויקת יותר של המוצר לצרכי הלקוח. לדוגמה, אם המוכר יודע שהלקוח נשוי, הוא יכול...
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח...כדאי לא לדבר עם הלקוח על צרכי הלקוח שעשויים להעלות לו את התנגדות המכירה, אלא קודם כל לדבר איתו על צרכי הלקוח, שאנחנו מניחים שכן נוכל להתאים ללקוח. אבל יש חוסר התאמה של המוצר ללקוח, שאנחנו לא רוצים לנסות למכור קרח לאסקימואים, שאנחנו לא רוצים לנסות לשכנע את הלקוח, שאז כדאי כבר בהתחלת איתור צרכי הלקוח, להתחיל עם שאלות סינון ללקוח לדעת אם הלקוח מתאים לנו. בקיצור, קודם כל לשאול שאלות סינון ללקוח, באיתור צרכי הלקוח. אחר כך לשאול איתור צרכי הלקוח בדברים שכנראה הלקוח ייהנה מהתשובה שלנו. ורק אחר כך לדבר...
שכנוע עצמי / שכנוע אחרים - מדוע מנסה האדם לשכנע אחרים בצדקת דרכו?
...עומק גדולה יותר על המציאות. דרך נוספת אפשרית היא, על ידי זה שהחכם מסביר לשומע את דעתו של השומע טוב יותר. דהיינו, החכם מסביר לאדם את דעתו של האדם טוב יותר. כדי שהאדם יתבונן טוב יותר לעומק של דעתו של עצמו. ולפעמים האדם לא מסוגל להכיל את המחשבה שהוא לא צודק, ואז החכם מסביר לאדם את הדעה של עצמו. מאחר שאין תועלת להסביר לו את הדעה ההפוכה לדעתו. ולפעמים האדם לא מסוגל להעמיק את מחשבתו בתוך הדעה של עצמו, ואז החכם מראה לאדם את הדעה שמנוגדת לדעתו, כדי לחדד אצלו את נקודת המבט שלו על דעתו. וכל אחת מהדרכים האל...
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
...שרוצה להרוויח יותר כסף צריך לפעול מראש למקסם את היעדים והביצועים שלו ללא קשר לשאלה אם המעסיק נתן יעדים חדשים. בכך הוא מוכיח למעסיק את הערך שלו מראש, ומקבל יתרון ברור בשלב המשא ומתן. הטעות השנייה שאליעד מציין היא שעובדים רבים מפחדים להגיד בבירור למעסיק שהם מוכנים לעזוב אם לא יקבלו את ההעלאה. העובד צריך להיות מוכן לכך שהמעסיק יאמר לו: אם לא מתאים לך, תעזוב, ולענות בבירור שהוא אכן מוכן לעזוב. לדעת אליעד, רק כאשר העובד מפסיק לפחד מכך שהמעסיק יפטר אותו, הוא מסוגל לנהל משא ומתן מוצלח ולקבל את מה שהוא...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
...מעריך את עצם המאמץ שלך, הרי שעדיף לך לקבל כסף עבור המאמץ שלך ולא רק עבור התוצאות, כי ככה תרוויח יותר. כמובן שאתה צריך לעשות את החישוב כמו שכתבתי קודם, סיכוי סיכון, אלטרנטיבות וכמה שורת הרווח שלך תצא בסופו של דבר, בכל אחד מהתרחישים. דהיינו, עליך לבדוק באיזה תרחיש לדעתך יהיה לך יותר כסף בסופו של דבר, מה הסיכוי שלך להתחייב לתוצאות, בכמה אתה יכול לתמחר תוצאות, כמה לקוחות יהיו מוכנים לשלם על תוצאות בלבד, מה העלות שלך להשיג את אותם הלקוחות וכולי. במילים אחרות, עליך להגיב לפי האלטרנטיבות שלך. ואם אין לך...
קבוצה וחברים, חשיבות הקבוצה, חשיבות החברים, לימוד בקבוצה, האם הקבוצה חשובה? מהי חשיבות הקבוצה? אהבת חברים, כתות, מניפולציות של מורים רוחניים, תלות במורה רוחני, חברותא, מנטורים, גורואים, הארה רוחנית, מנהיגי כתות, הצורך בקבוצה
קבוצה וחברים, חשיבות הקבוצה, חשיבות החברים, לימוד בקבוצה, האם הקבוצה חשובה? מהי חשיבות הקבוצה? אהבת חברים, כתות, מניפולציות של מורים רוחניים, תלות במורה רוחני, חברותא, מנטורים, גורואים, הארה רוחנית, מנהיגי כתות, הצורך בקבוצה
...דוגמה לישות שנמצאת בראש הפירמידה של ההישגים הרוחניים, ואין לה שום קבוצה. לאלוהים אין צורך בקבוצה, מפני שבממד של אלוהים אין שום דבר אחר מלבדו, ולכן אין לו תלות בשום גורם חיצוני. על פי התפיסה הזאת, האדם צריך לחתור למצב תודעה שבו הוא אינו תלוי בשום גורם חיצוני להשגת ההצלחה הפנימית והרוחנית שלו. בכך הוא מסכם, שקבוצה יכולה להיות מועילה, אך היא אינה הכרחית, וכל מחשבה על תלות מוחלטת בקבוצה או במנהיג רוחני היא סוג של מניפולציה שמטרתה שליטה סמויה. האם קבוצה חשובה להצלחה? איך מנהיגי כתות שולטים באנשים? מהי...
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
...על העסקה עצמה, למעשה מתקיים תהליך מכירה סמוי או גלוי. גם אם בפגישה שואלים רק שאלות כלליות כמו ספר לי על עצמך, ספר לי על העסק שלך, או מה אתם עושים בחברה שלכם?, כל התשובות משפיעות על הדרך שבה הצד השני תופס אתכם, וכך משפיעות על העתיד העסקי. לדוגמה, כאשר במהלך פגישת היכרות אתם מספרים על עצמכם, אתם למעשה משווקים את עצמכם ואת העסק שלכם. אם תציגו את עצמכם באופן חיובי, הצד השני יחשוב שאתם אמינים, מקצועיים ואטרקטיביים. לעומת זאת, אם תתנו תשובות לא ברורות או חלשות, הוא עלול לחשוב שאינכם מקצועיים או שאינכם...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
...קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל והפעם אסביר לגבי אחת הטעויות הבסיסיות ביותר בניהול קמפיין דיגיטלי, והיא שמנהלים את הקמפיין לפי התפישה שאומרת, שככל שיהיו יותר חשיפות ויותר הקלקות וכולי, כך יהיו יותר המרות לעסקאות בסופו של תהליך. שלכאורה זאת טענה נכונה, אבל היא לא מדויקת, כפי שאני אסביר. נניח שאתה רוצה למכור מוצר, ואתה מפרסם אותו באינטרנט כדי להגיע לרוכשים באמצעות משפך שיווקי שאתה בונה. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שכל הלקוחות שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: לא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להציג ללקוח מוצר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להציג ללקוח מוצר?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להציג ללקוח מוצר?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
חוסר הסכמה במשא ומתן מוצר לא מתכלה לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לעבוד עם לקוחות בעסק לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח להוזיל מוצר מוצר לא שווה את הכסף איך לשכנע את הבוס? איך למכור בשוק רווי תחרות? איך לקוח חושב? לקוח מתעקש לקבל מחיר כמה לנסות לשכנע לקוח? ביטחון עצמי למכור לתמחר מוצר ביוקר השפעה על המודעות של הלקוח לשכנע אנשים לחשוב שאתה בר סמכא אנשי מכירות בראיון עבודה שיטות מכירה ושכנוע לדפוק את הלקוח לברר את צרכי הלקוח לספר ללקוח על המוצר רשימת חומרי שיווק שאלות בתת מודע לענות ללקוח תשובה שלילית לראות את הבוס כלקוח מומחה שכנוע נסיגה במשא ומתן חשיבות איש המכירות בארגון איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? שימוש בשם הלקוח לשכנע מישהו להתייחס איך ליצור מוטיבציה לאנשי מכירות? מוצר של המתחרים מוצרים טובים לקוחות חוזרים להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות ליצור ראפור האם לתת הנחה ללקוחות? אופי של איש מכירות מה לומר ללקוח? איך עובד התת מודע? לנסות לשכנע את הלקוח לגרום למישהו להיות בטוח להשתמש בראפור לשכנע בדעה נגדית לגרום למישהו לשנות את דעתו להגדיל את כמות הלקוחות למכור מוצר מנטורים לשיווק מטרות למסע לקוח בעיית תקציב שיווקי לנסות לשכנע לקוח להתאים מוצר ללקוח nlp master תוכן שיווקי פרובוקטיבי מה תפקידו של מנהל מכירות? הבעת הזדהות עם ההתנגדות יעד של מכירות לימודי nlp לגרום למישהו לא להיפגע איך לפנות ללקוח? חייב לעשות איתור צרכי הלקוח הוזלת מוצרים לשכנע מישהו לא להיפגע איזה מידע להציג ללקוח קודם? הפצת חומרי שיווק איזה חומר שיווקי להכין? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח מוקד מכירות טלפוני איך ללמוד למכור? לשכנע אקסים לסלוח לגרום למישהו לא לרצות להתאבד רצונות במשא ומתן למכור מוצר חדש לשכנע גולשים באינטרנט לקנות לתגמל את אנשי המכירות שלך איך לקבל מידע מלקוח? שיטות השכנוע של ביבי נתניהו איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? צרכים של הלקוח ללמד אנשי מכירות שיטות שכנוע מתקדמות איך לבחור איש מכירות? מכירה ללקוח איך לענות ללקוח ששואל שאלה? טכניקות של nlp להשתכנע איך להציג את המוצר ללקוח? לגרום למישהו לענות לך כן לגרום לתת מודע איך לנסח משפט בצורה משכנעת? לגרום למישהו לחשוב כמוך קושי למכור מוצר עם חסרונות לגרום למישהו להביא ילדים טקסט משכנע העלאת מחיר ללקוחות קיימים לשכנע מישהו לחזור איך להתמודד עם לקוח עצבני? למכור מוצר בלי חשק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, לשתול מחשבות, מומחה במכירות בנושא איך להציג ללקוח מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6875 שניות - עכשיו 07_10_2025 השעה 22:44:00 - wesi28