אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להשפיע על לקוח? ✔מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להשפיע על לקוח?, לשכנע אבא, לשכנע עובדת, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפול בהתנגדויות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע את ההורים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התנגדויות במכירה, אסטרטגיות שכנוע, טיפול בהתנגדויות מכירה, סודות התת מודע, ייעוץ אישי למנהלים, NLP שכנוע, גישת NLP, התמודדות עם התנגדות מכירות, NLP דיאטה, איך לשכנע את ההורים, אומנות השכנוע, איך לשכנע את החברה, NLP טיפולים, טקטיקת מכירות, טכניקות מכירות, תורת המשחקים, ללמוד nlp באינטרנט, NLP למאמנים, שאלה איך לשכנע, יכולת לשכנע, שפת גוף, לשכנע את המפקד, איך לשכנע אנשים בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לנתח טקסטים, לימודי שכנוע, איך לשכנע את החברים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
והפעם אסביר, לגבי איך מבצע משפיע על הלקוח ואיך מבצעי מכירות משפיעים על המוח של האדם? ואיך עושים מניפולציה על תת המודע של האדם, כדי למכור לו דברים? ואיך מבצע שובר שוק, עשוי לגרום לאדם להתייחס למוצר גרוע כאילו הוא מוצר מצוין? ואיך המוח של האדם בוחר אפשרות גרועה בגלל שהיא יותר טובה מאפשרויות גרועות אחרות? ואיך מחיר המבצע גורם לאדם לרצות משהו שהוא לא רוצה? ועוד.

והעניין הוא, שלפעמים האדם בוחר באפשרות שרעה לו לכשעצמה, בגלל שהיא טובה בעיניו ביחס לאפשרויות רעות אחרות שיש לו. לדוגמה נניח שרוצים למכור לך מוצר שאתה לא צריך ושאפילו יגרום לך נזק, במקרה כזה כמובן שאתה לא תרצה לרכוש את המוצר, כי הוא יעשה לך רע ואתה לא צריך אותו. כי כדי שתרכוש את המוצר, אתה צריך להרגיש שהבחירה שלך טובה לך ושהיא עושה לך טוב ולא רע. אז אם יציעו לך לבחור בחירה שעושה לך רע, כנראה שלא תבחר בה.

אבל אם יתנו לך אפשרות לבחור בין כמה אפשרויות בחירה רעות, כאשר אחת מהן תהיה מאוד טובה ביחס לשאר האפשרויות הרעות, הרי שזה יכול לגרום לך להרגיש שהאפשרות הזאת טובה. וממילא אתה תרכוש את המוצר ותבחר באפשרות שאתה מרגיש שהיא יותר טובה מכל שאר האפשרויות, לא בגלל שהאפשרות עצמה טובה לך לכשעצמה, אלא בגלל שאתה מרגיש שהיא טובה ביחס לכל שאר האפשרויות שיש לידה.

ואז ממילא התחושה שהאפשרות הזאת טובה, ביחס לאפשרויות שלידה, נהיה כך כל חזקה, שהאדם מרגיש כאילו האפשרות עצמה טובה לכשעצמה בפני עצמה ואז האדם עשוי לבחור באפשרות הזאת, למרות שלכשעצמה היא רעה.

לדוגמה: נניח שאתה לא רוצה ולא צריך לרכוש מאכל מסוים. ונניח שיגידו לך שיחידה אחת שלו עולה 10 ש"ח ו 10 יחידות שלו עולות 20 ש"ח. טוב מכדי להיות אמיתי? אז מה! נניח שזאת האמת. עכשיו, ברור שהאפשרות של 10 יחידות ב 20 ש"ח היא מצוינת והיא טובה מכדי להיות אמיתית, ביחס לאפשרות של יחידה אחת ב 10 ש"ח. והתחושה הזאת, שבה האדם חווה שהאפשרות השניה היא מאוד טובה ביחס לאפשרות הראשונה, התחושה הזאת גורמת לאדם להרגיש שהאפשרות היא טובה, לא רק ביחס לאפשרות הגרועה האחרת, אלא גם ביחס לעצמה, בפני עצמה. וככה האדם עשוי לרכוש את המוצר, למרות שבפני עצמו הוא לא באמת טוב.

ובעניין הזה יש לוגיקה שלמה של לתת ללקוח לבחור מבין כמה אפשרויות גרועות באופן ספציפי וגם באופן כללי לתת אפשרויות בחירה ללקוח, ודרך אפשרויות הבחירה לנתב אותו להיכן ולמה שרוצים שהוא יעשה.

לסיכום: כדאי לשים לב לכך, שזה שמשהו טוב ואולי אפילו מצוין ביחס לאפשרות גרועה אחרת, זה לא הופך את הדבר עצמו לטוב בפני עצמו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להשפיע על לקוח?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להשפיע על לקוח?, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? הסוד לאנשי מכירות לשכנע מישהו לא לרצות אותך מסע לקוח לדבר ללקוח בשפה שלו שאלה של לקוח שיחת משא ומתן שיווק באופן כללי למכור מוצרים יקרים איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? הנחה ללקוח איזה חומר שיווקי ליצור? רצף של אמון צורך אמיתי של הלקוח ראיון עבודה לאנשי מכירות התמודדות עם מוצרים מתחרים פסיכולוגיה של מכירות נוסחה לגרום למישהו להיות מכור אליך מכירות בטלפון התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל מחלקת שיווק מניעי הרכישה של לקוח לגרום למישהו להיות חבר ניהול המכירות והשיווק בארגון שיטת השכנוע של ביבי נתניהו לשכנע פקיד מניפולציה על לקוח לקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו הלקוח רוכש את המוצר מוצר זול מתי לקוח מבקש הנחה? למה לגייס איש מכירות? איך לא לאבד את האמון של הלקוח? שיווק לטווח קצר לקוחות מתעניינים לשכנע את הלקוח לסגור עסקה אבל בתת מודע לתכנן מסע לקוח איך ליצור הזדהות עם לקוח? לקוח משלם תוכן קידום מכירות איך מנתחים משפך שיווקי? לקוח שדופק ברז לקוח בעייתי למכור זה כיף להשתמש במוצר אסטרטגיות לניהול משא ומתן נוסחה לשכנע לקוחות לגרום למישהו לענות לך כן לשכנע עובד לקבל להביא תועלת ללקוח מי מתאים להיות איש מכירות? לגרום למישהו לרצות אותך יעוץ לאנשי מכירות לגרום למישהו לאהוב זוגיות לקבע את המחיר אצל הלקוח ליצור ללקוח חוויית רכישה למכור לאנשים למכור כשאתה עצוב פגישת מכירות לשכנע אנשים שאתה חכם שיווק דיגיטאלי שכנוע טכניקות למכור ללקוח מוצר ללמוד שתילת מסרים בתת מודע איש מכירות גרוע להתמקד בכאב של הלקוח להבין את צרכי הלקוח לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני דרכי שכנוע בפרסומות nlp לימוד באינטרנט לשכנע מישהו לא לשכוח אותך טיפים לשיווק לדבר עם התת מודע ניסיונות שכנוע לשכנע מישהו לקבל את ההצעה ארגון המידע של מחלקת המכירות למכור את המוצר הכי יקר התנגדויות שירות לקוחות מה זה משפך שיווקי שלא עובד? ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק איך להבין את צרכי הלקוח? איך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? לשכנע ילדים לעשות משימות בבית איך למכור שירות יקר? צורכי לקוח להיות עשיר ממכירות מסר משכנע לשכנע בראיון בתקשורת לגרום למישהו להתאהב בך תקציב של הלקוח סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לגרום למישהו להימשך רק אליך שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח מניפולציות של יועצים לגרום למישהו לעשות משימה לשכנע אישה לאהוב לבנות אמון מחדש שאלות של לקוח בתהליך רכישה לגרום לאנשים לתת בך אמון עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, השפעה, משא ומתן בנושאי איך להשפיע על לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9844 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:00:22 - wesi28