אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך ליצור אמון? ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך ליצור אמון?, להתמודד עם התנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, אומנות הראיון, NLP הגדרה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע את עצמי ללמוד, NLP ערכים, NLP הרצאה, הכנה לראיון, nlp טריקים, מדריך אישי, להתראיין נכון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, nlp גישת, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, מניפולציות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, nlp להצלחה במכירות, סודות התת מודע, לשכנע מישהו לקנות, אמנות הנאום, זיהוי מסרים תת הכרתיים, להתמודד עם התנגדויות במכירות, לשכנע גבר לחזור, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, ללמוד רטוריקה, איך לגרום לאנשים, שיווק, ייעוץ אישי למנהלים, nlp לימוד בחינם, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, NLP טראומה, לשכנע את אשתי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך ליצור אמון?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך ליצור אמון?, דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לומר ללקוח סינון ללקוח לקוח אידיאלי שכנוע ומכירות לא רוצה לשקר ללקוח לגרום למישהו לענות לך כן לכתוב הצעת מחיר ללקוח למה לעשות שיווק? nlp כמותג שיווקי איזה צרכי לקוח לאתר? התת מודע שלך שיווק מצליח לגרום למישהו לשנוא אותך לגרום למישהו לומר לך כן סודות השכנוע בעד nlp להציע ללקוחות נקודות הכאב של הלקוח איך אנשים משתכנעים? איך להציג ללקוח? אמון איך להזדהות? המוצר שלי לא מספיק טוב טיפים לשכנוע אנשים עולם המכירות שיטות לשכנע ללמוד רטוריקה ליצור אמון עם הלקוח לקוח מאוכזב סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה להסביר ללקוח למה המוצר יקר מנטורים לשיווק דיגיטלי ללמוד nlp להעלות קמפיין שיווקי להכין כל חומר שיווקי לייעץ ללקוח לקוח בעייתי לשכנע מישהו להרגיש טוב סוגים של משא ומתן המוצר שלי ראוי תכנים שיווקיים פרובוקטיביים טקסט טיעוני שכנועי לתת ללקוח הנחה לקוחות ממליצים המניפולציה של הפחד למתג מוצר יקר להתמודד עם מוצרים מתחרים לשכנע מישהו להרגיש קירבה התנגדויות בשיחת מכירות להזדהות עם אנשים לגרום למישהו לשתף מצב הרוח של הלקוח מכירות ללקוח הדרכת איש מכירות מתחיל להתגונן משכנוע מניפולציות של ביבי נתניהו לתת ללקוח הצעת מחיר איך ללמוד לשכנע אנשים? להציג ללקוח שירות לדוגמה איך להשיג לקוחות? לשכנע מצביעים לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות לקוח שאומר יקר לי הטמעת מסרים בתת מודע איך לא לאתר את צרכי הלקוח? במה תלוי טווח המחיר ללקוח? לאבד את הלקוח לשכנע אנשים שיש לך כסף לשכנע לקוח לשנות את דעתו איך לשכנע אנשים? אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות להתיש את הלקוח למכור בשוק תחרותי שיטות שיווק מוצרי יוקרה לגרום למישהו לייסורי מצפון לשכנע לקוח לרכוש את המוצר מרגיש לא בנוח למכור מוצר לכל כיס חבר של הלקוח חיסרון של הלקוח לעצור את השיווק למה לעשות שיווק ללקוחות? לקוחות מתלוננים בפייסבוק לשכנע מישהו להביא לענות ללקוח שאומר שיקר לו להתמודד עם לקוח עצבני פיתוח מוצרים טיפול בתלונות של לקוחות לקוחות משמיצים באינטרנט לשכנע אנשים לחשוב שאתה חכם לקוח שאכפת לו רק מהמחיר איך לשכנע לקוחות? מטפל nlp מה אתה מוכר ללקוח? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח לקוח משקר איך ליצור קרבה עם לקוח? לשתול ללקוח מחשבה לגרום למישהו לומר לך תודה מניפולציות של אנשי מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, אוטוסוגסטיה, הדרכת מכירות בתחום איך ליצור אמון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 14_11_2025 השעה 05:56:54 - wesi28