אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך ליצור השפעה? ✔שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך ליצור השפעה?, סודות השכנוע, ניתוח טקסט טיעוני, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, איך לשכנע בעל לעוד ילד, הדרכת אנשי מכירות, NLP הסבר, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע את אבא, להתמודד עם התנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP שתילת מחשבות, הדרכת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP שיטת, NLP למטפלים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, לימודי רטוריקה, איך לשכנע לקוח לקנות, לשכנע אנשים, סוגסטיה עצמית, אימון nlp, לשכנע למכור, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לימוד דמיון מודרך, nlp למתחילים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, NLP פוביה, שיטה לשכנוע ההמון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע
וכאן אבאר עוד טריק ועוד דרך ושיטת שכנוע. ואבאר כיצד באפשרותך להחליש את הרעיון ואת הדעה של הצד הנגדי ושל היריב שלך, ולחזק את הדעה ואת הרעיון שלך.

והדרך להחליש רעיון כלשהו, היא על ידי זה שמדגישים ומבליטים את נקודות התורפה שלו, שהם החלקים הסובייקטיביים שיש ברעיון. והדרך לחזק רעיון כלשהו, היא על ידי חיזוק והדגשת הרעיונות האובייקטיביים, שיש באותו הרעיון.

ואסביר, כל רעיון בעולם וכל דעה בעולם, אפשר לחלק אותה לעובדות אובייקטיביות ולפירושים סובייקטיביים. ועובדות אובייקטיביות בהקשר הזה פירושו, החלקים של הרעיון שנתפשים כעובדות אובייקטיביות שכולם מסכימים עליהן / שקל יותר להסכים איתם ולהזדהות איתם. והפירושים הסובייקטיביים של הרעיון, בהקשר הזה פירוש, החלקים של הרעיון, שנתפשים כפירושים סובייקטיביים ואישיים בלבד, ושקשה יותר להסכים איתם / שלא כולם מסכימים איתם.

ומי שיתבונן היטב יראה, כי הרעיונות והדעות השונות, מורכבות גם מעובדות אובייקטיביות וגם מפירושים סובייקטיביים. ואנשים, הרבה יותר קל להם להזדהות וליצור הזדהות עם עובדה אובייקטיבית, מאשר להזדהות עם פירוש סובייקטיבי.

וזה בעצם אומר, שאם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך להעצים ולהדגיש את נקודות התורפה ואת נקודות החולשה שלו. שהן הפירושים הסובייקטיביים שיש באותו הרעיון. שזה בעצם אומר, שעליך לחפש איפה בתוך כל הרעיון שאתה רוצה לשלול אותו, איפה בתוכו יש חלקים שהם רק פירושים אישיים, ושלשומע הרבה יותר קל להבין שזה רק פירוש אישי וסובייקטיבי אך זה לא עובדה אובייקטיבית.

וכאשר אתה רוצה להחליש רעיון כלשהו, הדרך לכך היא על ידי זה שאתה מדגיש ומבליט את הפירושים הסובייקטיביים שיש בו, ועל ידי זה שאתה יוצר תחושה שכאילו כל הרעיון עצמו, הוא רק נקודת מבט סובייקטיבית בלבד. כי לקחת עובדה אובייקטיבית ולומר עליה שהיא רעיון סובייקטיבי בלבד, זאת כמובן בעיה. כי אנשים לא יקבלו את זה. ולכן אפשר לקחת את נקודות התורפה של הרעיון, שהוא הפירושים הסובייקטיביים, החלקים של הרעיון שיותר קל לשכנע שהם רק סובייקטיביים ופירושים אישיים בלבד. ועליך ליצור את הרושם, כאילו כל הרעיון כולו, הוא כולו רק סובייקטיבי ופירוש אישי בלבד.

וכאשר אתה לוקח רעיון כלשהו ורוצה להחליש אותו, אז עליך ליצור רצף של החלשות של אותו הרעיון. דהיינו, עליך ליצור רושם חזק מאוד אצל השומעים, שההתייחסות שלהם כלפי אותו הרעיון, תהיה כאילו זה רק רעיון סובייקטיבי בלבד, שהוא אינו מחויב אלא רק אפשרי בלבד.

ז"א עליך לגרום לאותם השומעים, להרגיש תחושה של חוסר אמון, כלפי אותו הרעיון. ואת יצירת חוסר האמון כלפי אותו הרעיון, אפשר לעשות על ידי זה שאתה מדגיש ומעצים את החלקים של הרעיון, שבהם הכי קל לאנשים להטיל ספק. שאלו החלקים של הרעיון, שהם אינם עובדות אלא הם רק פירושים אישיים בלבד.

ויותר מזה, אם בטעות זה שהציג את הרעיון, בטעות או במזיד, לקח פירוש אישי שלו, והציג אותו כעובדה אובייקטיבית, עליך להדגיש ולהראות, כיצד נעשה כאן ניסיון לרמות את השומעים. וכיצד אותו מציג רעיון, רצה (= להפוך את האפשרי למחויב) לרמות את השומעים. וזה כמובן כדי ליצור חוסר אמון של השומעים, כלפי אותו הרעיון.

וכמובן שגם כאן צריך לעשות את זה בחוכמה. כי אם תדגיש יותר מידי שחלק כלשהו של הרעיון הוא רק אישי וסובייקטיבי בלבד, הרי שבכך בעצם אתם גורם לשומע להתחיל לבדוק כל חלק של הרעיון, האם הוא עובדה אובייקטיבית או פירוש סובייקטיבי. ואז ממילא יכול להיות שהוא ישים לב יותר טוב, לעובדות האובייקטיביות, שאתה רוצה שהוא יתייחס אליהן כאל פירושים סובייקטיביים בלבד.

ועל ידי זה שנוצר אצל השומעים חוסר אמון כלפי אותו הרעיון, על ידי זה...
NLP / שכנוע - מסקנה מחויבת או מסקנה אפשרית - איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לעשות מניפולציות? איך לעשות סוגסטיה? איך לעשות דמיון מודרך? רטוריקה
...ויש מסקנות שהן רק אפשריות בלבד, אך הן אינן מוכחות. דהיינו, כאשר יש לנו עובדות וראיות שקרה דבר כזה או אחר, אז לפעמים אפשר להסיק מכך בוודאות שקרה דבר כזה או אחר. ולפעמים אי אפשר להיות בטוחים בוודאות שאכן קרה כך או אחרת, אלא רק אפשר להסיק מכך שאולי קרה כך או אחרת. וכאשר מישהו מביא הוכחות כלשהן לטענה כלשהי, אז לפעמים ההוכחה שלו היא הוכחה וודאית. דהיינו, שהוא מביא הוכחה כלשהי לדבריו, שבטוח בוודאות שהמסקנה שלו היא אכן אמת. ולפעמים אדם מבין הוכחות כלשהן לטענתו, וגם אחרי כל ההוכחות שלו, עדיין הטענה שלו...
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד?
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד?
...לייצר את התחושה שהאיום אכן יתממש ושהספק היחידי שנותר הוא חוסר האונים של האדם מול המציאות - היא המהות האמיתית של אומנות ההפחדה. מהי אומנות ההפחדה וכיצד היא פועלת על האדם? לבסוף, אליעד כהן מסביר את העיקרון המרכזי של אומנות ההפחדה - ליצור מצב שבו האדם בטוח שמציאות שלילית עומדת להתרחש כנגד רצונו, ואין בידיו שום דרך למנוע אותה. ככל שהאיום ברור, מוחלט וחסר ספק, וככל שהאדם מרגיש חסר אונים - כך הפחד הופך לעוצמתי ואפקטיבי יותר. בכך הוא מסכם את הרעיון המרכזי של ההרצאה: אומנות ההפחדה מבוססת על שליטה פסיכולוגית...
ניתוח טקסטים, דב חנין, טכניקות שכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח חושב? עובדות ופירושים, שיטות שכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להפעיל אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לנתח טקסט?
ניתוח טקסטים, דב חנין, טכניקות שכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח חושב? עובדות ופירושים, שיטות שכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להפעיל אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לנתח טקסט?
...מציג לנו עובדה נקייה ומתי הוא כבר מלביש עליה את הפרשנות האישית שלו, אשר משפיעה עלינו בתת - מודע. איך פועלות מניפולציות בטקסט כדי לשכנע? דוגמה נוספת שאליעד נתן היא השימוש בביטוי לא יכולתם לקרוא בעיתונים. הביטוי הזה מציג שתי מניפולציות במקביל: ראשית, הוא יוצר תחושה כאילו מסתירים מהקוראים משהו, מה שגורם אוטומטית לתחושת סקרנות חזקה יותר, כי הקורא רוצה לדעת מה מוסתר ממנו. שנית, הביטוי לא יכולתם מעורר אצל הקורא הרגשה של חוסר אונים, השפלה או חוסר שליטה. כאשר אדם מרגיש שהוא לא יכול לעשות משהו, זה יוצר אצלו...
איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים?
איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע, טריקים לשכנוע, להתווכח עם אנשים, דיבייטינג, אמנות השכנוע, NLP, איך לנצח בוויכוחים? רטוריקה, שינוי עמדות, איך לשנות עמדות? מניפולציות, איך להשפיע על אנשים?
...לה, היא שהוא חושב שאין לו צורך במוצר. במקרה כזה, מה שעליך לעשות הוא להימנע מלגעת בנושא הצורך. במקום זאת, אתה יכול לשתול במוחו מחשבה חדשה ועקיפה שאומרת: קונים דברים לא כי צריכים, אלא כי רוצים שיהיה לנו. תוכל לעשות זאת בצורה עקיפה, למשל על ידי הצבעה על אנשים אחרים שרוכשים מוצרים לא מתוך צורך אלא מתוך רצון או יוקרה. כך אתה מרחיק את האדם ממקור ההתנגדות שלו מבלי שהוא מודע לכך. כל פעם שהלקוח מתקרב לנקודת האמת שלו - אני לא צריך את זה - עליך להסיט אותו הצידה, באמצעות דוגמאות או רעיונות שמונעים ממנו להיזכר...
רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP / להגדיל מכירות
...פירוש בלבד. ואת כל התהליך הזה, עליך לעשות בדיוק את ההפך שלו, כאשר אתה מציג את הטענות שלך. דהיינו, שכלפי הטענות שלך, עליך להציג את הדברים שלך, כאילו שאתה מתאר עובדות שאינן מוטלות בספק. ולפעמים באפשרותך גם לעשות עוד טריק ומניפולציה, והוא שעל חלק מהפירושים שאתה אומר, תדגיש שאלו רק פירושים שלך אך לא עובדות. ובכך בעצם תיצור רושם שכאילו אתה מבדיל בין עובדות לבין פירושים, ואז ממילא שאר הפירושים שאתה מציג כעובדות, יראו כאילו הם אכן עובדות. וכמובן שיש בזה גם חיסרון, כי אז יכולים להתחיל לשים לב לכל משפט שאתה...
דיבייטינג, רטוריקה, שיטת ויכוח, לדעת מה לענות לאנשים, לנצח בוויכוח, לסתום למישהו את הפה, להתמודד עם טענות, לעשות מניפולציה על אנשים, להתמודד עם אנשים, להתמודד עם טענות
דיבייטינג, רטוריקה, שיטת ויכוח, לדעת מה לענות לאנשים, לנצח בוויכוח, לסתום למישהו את הפה, להתמודד עם טענות, לעשות מניפולציה על אנשים, להתמודד עם אנשים, להתמודד עם טענות
...אני לא יהיה מקום עבודה, הפוך בכלל מקום עבודה צריך להגיד לי תודה, לא אני צריך להגיד לו תודה על המשכורת הוא צריך להגיד לי תודה שבאתי, רגע זה היפוך, יפה, אז בוא אם כך נגיד מקום העבודה הוא מקור הפרנסה אז אתה אומר לו... ש: נכון ואף על פי כן. אליעד: לא, אתה אומר לו והעובד ובזכות העובד יש את מקום העבודה אתה אומר לו ומקור העבודה הוא העובד, זהו, אתה אומר לו ואני בזכותי בכלל יש את העבודה, הרי אם לא הייתי אני אז לא הייתה את העבודה ואז לא הייתה פרנסה, אז בזכות מי יש את פרנסה? בזכותי. ש: אוקי, עכשיו איך ההפך...
דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
...בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך למה לא מתאים לך במוצר כרגע?. שזה בעצם אומר, שלא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי. דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. למה כרגע אתה חושב כך או אחרת. או לדוגמה שהלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי כעובדה. ואז במקום לומר לו למה המוצר לא מתאים לך...
דיבייטינג, רטוריקה, ווכחנות, איך לצאת צודק? איך לנצח בוויכוחים? שיטות לנצח אנשים, איך להתווכח? שכנוע רטורי, טכניקות וויכוח, ללמוד דיבייטינג, איך להפריך טיעונים? הנחות יסוד, איך לשכנע אנשים?
דיבייטינג, רטוריקה, ווכחנות, איך לצאת צודק? איך לנצח בוויכוחים? שיטות לנצח אנשים, איך להתווכח? שכנוע רטורי, טכניקות וויכוח, ללמוד דיבייטינג, איך להפריך טיעונים? הנחות יסוד, איך לשכנע אנשים?
...לא מוצאים דרך להפריך טענה, יש לבדוק האם המידע שמוצג מחייב בהכרח את המסקנה שהוסקה ממנו. לפעמים, עצם קיומו של מידע מסוים אינו מספיק כדי להצדיק את המסקנה שמישהו הסיק ממנו. כיצד ניתן להשתפר בוויכוחים? כדי להיות טובים יותר בדיבייטינג, יש להתאמן על ערעור של אמונות ודעות משלנו. אם מצליחים למצוא פגמים בטענות שאנו עצמנו מאמינים בהן, יהיה קל יותר לעשות זאת גם מול אחרים. איך לנצח בוויכוחים? שכנוע ורטוריקה כיצד לזהות הנחות יסוד? טכניקות דיבייטינג איך להתמודד עם טענות נגד? כן. ש: אם אתה נמצא בשיחת סלון כזאתי...
שכנוע עצמי, איך לשנות רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? על מי מוטל נטל ההוכחה? איך לנצח בוויכוח? רצון אפשרי, רצון מחויב, רצון פשוט, רצון סיבתי, חובת ההוכחה
שכנוע עצמי, איך לשנות רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? על מי מוטל נטל ההוכחה? איך לנצח בוויכוח? רצון אפשרי, רצון מחויב, רצון פשוט, רצון סיבתי, חובת ההוכחה
...בוויכוחים פנימיים וחיצוניים. בכל ויכוח ישנן שתי עמדות מנוגדות. כאשר אדם רוצה להוכיח צד מסוים, הוא חייב לשים את נטל ההוכחה על הצד השני. לדוגמה, אם אדם לא רוצה לעשות משהו, הוא יכול לומר אני לא עושה את זה, תוכיח לי למה אני צריך, ובכך להעביר את נטל ההוכחה לצד השני. אותו עיקרון נכון גם בשכנוע עצמי - אם יש מחשבה שאומרת לך אין סיבה שתרצה לעשות כסף סתם כך, אתה יכול להשיב לה: תוכיחי לי למה לא. על ידי כך, אתה מעביר את חובת ההוכחה אליה, והיא נחלשת מכיוון שאינה יכולה לספק הוכחות מוצקות נגד רצון פשוט ואבסולוטי...
איך להתווכח נכון? איך לנצח בוויכוח? אמיר חצרוני, אמנון יצחק, איך להתווכח עם אנשים? איך לשכנע אנשים? להתווכח עם משוגע, שיטות שכנוע, מערכות יחסים, איך ליצור הסכמה? רטוריקה, דיבייטינג
...תועלת? לעיתים קרובות, ויכוח עם אנשים בעלי דעות קיצוניות או תיאוריות קונספירציה הוא חסר תועלת. במקרה כזה, אליעד ממליץ להימנע מוויכוחים שלא מובילים לשום מקום ולא להמשיך לנהל דיונים אינסופיים. ישנם אנשים שפשוט לא ניתן לשכנע, והדיאלוג איתם לא יהיה פרודוקטיבי. עדיף להימנע מלהתעמת במצבים כאלה כדי לא לבזבז אנרגיה מיותרת. איך לחפש נקודות הסכמה בסיסיות בוויכוח? אליעד מציע טכניקה אפקטיבית נוספת שבה לא עונים מיד לטענותיו של האדם השני, אלא קודם כל מחפשים נקודה בסיסית שעליה יש הסכמה. לדוגמה, אפשר להסכים על עובדה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך ליצור השפעה?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך ליצור השפעה?, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך למכור נכון ולהרוויח יותר... כוונות שכנוע איתור צרכים של לקוח מאוכזב למי יותר קל למכור? איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איזה יעדי מכירות להציב? התועלת של הלקוח מהמוצר ניהול משא ומתן עם עובדים איך לפרוץ לתת מודע? למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו שיטות השכנוע של ביבי נתניהו לקוח מכחיש שהוא שלח פניה לקוחות סרק טכניקת שיווק להגן על עצמך משתילת מחשבות כימיה עם לקוח בקשות של לקוח חצוף איך להסביר מוצר יקר? לשכנע מישהו להודות לקוח מעדיף להתכתב איך לגרום למישהו לקנות? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? השווי האמיתי של המוצר איש מכירות תותח שימוש בבחורות בפרסומות בטלוויזיה למה קשה לי למכור ללקוחות? איך להשפיע על רגש? לגרום ללקוח להאמין במוצר שיווק ללקוחות חדשים לעבוד עם לקוח משוגע לקוחות מתלוננים בגוגל השפעה על אנשים מכירות ושירות למה אני לא מאמין במוצר שלי? איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון? שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים איך המחיר משפיע על הלקוח? כתיבה שיווקית מנהל כאיש מכירות להתעקש עם הלקוח איך לגרום למישהו להתמכר אליך? טעויות בשיווק למה מנהל צריך להיות איש מכירות? לקבוע מחיר של מוצר מניפולציות בזוגיות אסטרטגיות שכנוע איך משכנעים לקוחות? איך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי? לקוח לא רוצה לשלם מראש איך לעשות שיווק באינטרנט? מוצר ברמה גבוה לגרום ללקוח להחליט לקנות שיווק פרובוקטיבי לגרום למישהו לשמוח לנהל שיחה משכנעת מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? מניפולציות קורונה שיטת שיווק איך למצוא לקוחות? לשכנע מישהו שיש סיבה לשכנע ילד ללמוד המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה מבצע מכירות כריזמה במכירות לפגוש את הלקוח אופי של אנשי מכירות לקוח קשה מאוד לקוחות במהירות לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח פגישת מכירות הכנת מידע על המוצר להציע הצעה נגדית ללקוח להבין את הלקוח ניהול משא ומתן עסקי איך לשכנע מצביעים להצביע לך? ליצור סנכרון עם הלקוח טיפול בהתנגדות לקוח למכור ללקוחות את המוצר למכור שירות גרוע איך למכור עם אנרגיה למכירות? חייב לעשות איתור צרכי לקוח מוצר רווחי לגרום למישהו לקבל טיפול טעויות בתהליך שכנוע לקוח איך לבחור את הלקוח? איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? איך לשכנע בוחרים להצביע לך? איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? איך למכור בלי ביטחון עצמי? לרכוש את המוצר הבעת הזדהות עם התנגדות nlp למתקדמים האם המוצר יקר ללקוח? אחריות על מוצר איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר יכולת שכנוע לגרום למישהו לא לעשות משהו לגרום למישהו לשכנע בלי איש מכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, קואצינג, אימון מכירות בנושאי איך ליצור השפעה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7813 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 17:37:06 - wesi28