אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור ללקוחות? ✔שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך למכור ללקוחות?, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, שיטה לשכנוע ההמון, כושר שכנוע, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, תורת המשחקים, מטפל nlp, איך לשכנע בחורות, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, nlp לימוד בחינם, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, לשכנע הורה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, להתכונן לראיון, איך לשכנע אשה לחזור, NLP למטפלים, אמנות הנאום, טקסט משכנע, לשכנע למכור, לשכנע לקוחות, גישת NLP, טיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדויות קניה, שיטות nlp, ראיון קשה, התנגדות במכירה, איך לשכנע בנים, ללמוד לשכנע, nlp תרגול, להתמודד עם התנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, ללמוד nlp, איך לשכנע בנות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, מניפולציות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
מה ההבדל בין "צריך" ל"רוצה" בשיחה עם לקוחות?

כאשר מדברים עם לקוחות, אליעד כהן מסביר שיש חשיבות רבה לשימוש במילים הנכונות, ובמיוחד לשתי המילים: "צריך" ו"רוצה". המילים האלו משפיעות בצורה שונה לחלוטין על התפיסה של הלקוח, על החוויה שלו במהלך השיחה ועל ההחלטות שהוא יקבל בסופו של דבר. חשוב להבין לעומק את המשמעויות של המילים האלו ואת השפעתן הפסיכולוגית.

מה המשמעות של המילה "צריך" בתהליך מכירה?

המילה "צריך" מעוררת תחושה של מחויבות, הכרח וצורך ממשי. כאשר שואלים לקוח "מה אתה צריך?", זה גורם לו לחשוב האם הוא באמת חייב את הדבר הזה או לא. המילה הזו יוצרת אצל הלקוח מגבלות ותחושת הכרח, ולכן עלולה לגרום לו לעצור ולחשוב פעמיים. לדוגמה, אם שואלים את הלקוח "איזה מחשב אתה צריך?", הלקוח עשוי להתחיל לתהות אם בכלל יש לו צורך אמיתי במחשב חדש או שמדובר רק ברצון ולא בצורך הכרחי.

מה המשמעות של המילה "רוצה" בתהליך המכירה?

המילה "רוצה", לעומת זאת, פותחת בפני הלקוח עולם של אפשרויות ומאפשרת לו לדמיין באופן חופשי מה מתאים לו ומה הוא היה רוצה לקבל. אם שואלים את הלקוח "איזה מחשב אתה רוצה?", הוא מרגיש שהוא יכול לחלום, להרגיש חופשי לבטא את ההעדפות האישיות שלו בלי מחויבות. בניגוד ל"צריך", "רוצה" לא מחייב אותו להוכיח לעצמו צורך ממשי, אלא מאפשר לו לבטא שאיפות ורצונות, גם אם הם לא מבוססים על צורך ממשי.

איך להשתמש ב"רוצה" ו"צריך" נכון בתהליך השכנוע?

אליעד כהן מסביר שכדי להגדיל את הסיכוי שלקוח יביע עניין ויגיע להחלטת קנייה, יש להתחיל בשאלות שמאפשרות לו לבטא רצון. אחרי שהלקוח מביע רצון למוצר מסוים, קל יותר להפוך את הרצון שלו לתחושת צורך ממשי. למשל, לקוח שמתחיל מ"אני רוצה טלוויזיה של 50 אינץ'", ניתן מיד להוביל אותו להבנה של הצורך בכך על ידי משפט כמו: "אז בעצם אתה צריך טלוויזיה של 50 אינץ' כדי שתוכל ליהנות באופן מלא מחוויית הצפייה, נכון?". כך הלקוח עובר בצורה חלקה מהבעת רצון להבנה שיש לו צורך אמיתי בכך.

איך לשלב את המילה "מעוניין" בשיחת המכירה?

המילה "מעוניין" נמצאת איפשהו בין "צריך" ל"רוצה". המילה הזו מביעה עניין ראשוני, אבל לא מחייבת את הלקוח לתחושת חובה מוחלטת. "מעוניין" עוזרת לפתוח שיחה בצורה עדינה יותר, כאשר רוצים לברר אם הלקוח בכלל שוקל משהו, אבל עדיין לא בטוח לחלוטין שהוא חייב אותו. לדוגמה, אפשר לשאול: "האם אתה מעוניין לשמוע על הטלוויזיות החדשות שלנו?" - זו גישה פחות מחייבת, אך עדיין מכוונת את הלקוח להקשיב ולהתחיל להרגיש צורך.

דוגמאות פרקטיות לשימוש נכון במילים בשיחת מכירה

אליעד מדגים את ההבדל בשיחה דרך דוגמה ברורה של טלוויזיה. אם שואלים לקוח "איזו טלוויזיה אתה צריך?", הלקוח יכול להתחיל לפקפק בעצם הצורך. לעומת זאת, בשאלה "איזו טלוויזיה אתה רוצה?" מאפשרים ללקוח לבטא חלומות או רצונות. אחרי שהלקוח יגיד מה הוא רוצה, ניתן לשקף לו שהוא בעצם צריך את זה, ובכך ליצור אצלו מוטיבציה רבה יותר לרכישה.

דוגמה פרקטית נוספת:
  • לקוח: "אני רוצה רכב ספורטיבי."
  • איש המכירות: "אז בעצם אתה אומר שאתה צריך רכב ספורטיבי כדי להרגיש את החוויה של נהיגה מהירה ועוצמתית, נכון?"
כך איש המכירות לוקח את הרצון של הלקוח והופך אותו בהדרגה להבנה של צורך ממשי, דבר שמקל על תהליך הסגירה של העסקה.

השפעת בחירת המילים על חוויית הלקוח

אליעד כהן מדגיש את חשיבות בחירת המילים בשיחה עם לקוח, כי לכל מילה יש השפעה מיידית על תחושותיו ודרך החשיבה שלו. כאשר בוחרים את המילה "רוצה", השיחה פתוחה יותר וקל ללקוח להתרגש ולהתלהב. כאשר משתמשים במילה "צריך", השיחה הופכת למחייבת ומצמצמת יותר. לכן יש לשים לב בדיוק מתי להשתמש בכל אחת מהמילים בהתאם למטרת השיחה והשלב שבו נמצא הלקוח בתהליך המכירה.

איך המילים הנכונות יכולות לשפר את תוצאות המכירה?

כאשר מתאימים את השפה למצב הרגשי של הלקוח, אפשר לשפר משמעותית את תוצאות המכירה. התחלה בשאלה על הרצונות מאפשרת ללקוח להתחבר למוצר באופן רגשי ואישי. בהמשך, המוכר מוביל את הלקוח להבין שאותם רצונות הם גם צרכים הכרחיים, וכך מעלה את הסבירות שהלקוח יבצע את הרכישה. תהליך זה מבטיח שבסוף השיחה הלקוח ירגיש שעשה את הבחירה הנכונה, שמתאימה גם לרצונות וגם לצרכים שלו.
הבדל בין "צריך" ל"רוצה" בשיחה עם לקוח

כאשר אנו משוחחים עם לקוח, חשוב לשים לב להבדל בין השימוש במילים "צריך" ו"רוצה". ההבדל ביניהן עשוי להשפיע משמעותית על תחושת הלקוח ועל התגובה שלו להצעתנו.

המשמעות של "צריך"

המילה "צריך" יוצרת תחושה של הכרח, מחויבות או חובה. היא מייצרת מסגרת מגבילה יותר עבור הלקוח, שכן היא רומזת על צורך ממשי שמחייב פתרון. לדוגמה, אם נשאל "איזו טלוויזיה אתה צריך?", הלקוח עשוי לעצור ולחשוב האם באמת יש לו צורך בטלוויזיה, או אולי בכלל הוא לא חייב לרכוש אחת.

המשמעות של "רוצה"

לעומת זאת, המילה "רוצה" משדרת פתיחות, רצון אישי וחופש בחירה. כאשר שואלים "איזו טלוויזיה אתה רוצה?", הלקוח מרגיש יותר חופשי לדמיין ולחלום על האפשרויות העומדות בפניו, גם אם הוא לא בהכרח זקוק לטלוויזיה באופן מיידי.

השפעה על תהליך המכירה

אם אנחנו רוצים להגדיל את הסיכוי שהלקוח יביע עניין במוצר או בשירות מסוים, עדיף לשאול אותו מה הוא רוצה ולא מה הוא צריך. לאחר שהוא מביע רצון, אפשר לנווט את השיחה כך שהוא יכיר בכך שהרצון הזה יכול להפוך לצורך.

לדוגמה:

- לקוח: "אני רוצה טלוויזיה של 50 אינץ'."

- נציג המכירות: "אז אתה בעצם אומר שאתה צריך טלוויזיה בגודל הזה כדי ליהנות מהחוויה המלאה, נכון?"

באופן זה, הלקוח מתחיל לראות את הרצון שלו כצורך, מה שמגדיל את הסיכוי שיקבל החלטת רכישה.

שימוש במילים לפי ההקשר

כדי לשפר את התקשורת עם הלקוחות, חשוב להבין את ההשפעה של מילים שונות על תהליך קבלת ההחלטות שלהם:
  • "צריך" - מחייב, מצמצם, מדגיש הכרחיות.
  • "רוצה" - מאפשר חופש בחירה, פותח את האפשרויות.
  • "מעוניין" - נמצא בין "צריך" ל"רוצה", משדר עניין אך לא הכרח.
לסיכום

המילים בהן אנו משתמשים במהלך השיחה עם הלקוח משפיעות על החוויה והחלטותיו. על ידי שימוש נכון במונחים "צריך" ו"רוצה", ניתן לכוון את הלקוח לכיוון הרצוי ולשפר את תהליך המכירה והשירות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך למכור ללקוחות?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך למכור ללקוחות?, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תיעוד המידע של מחלקת המכירות פחד לא להצליח למכור למכור רק מוצרים איכותיים לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר שיווק ממומן איזה אופי צריך איש מכירות? מוצר באיכות בינונית להתמודד עם התנגדויות במכירות להיות איש מכירות מומחה לשכנע אקס להתגעגע לקוחות מתלוננים עליך להכיר לקוח באיזה שלב הלקוח נמצא? איך להתחבר ללקוח? לקוח מבקש בקשה לא סבירה לענות ללקוח שמבקש הנחה לשכנע טרנסגנדר נאמנות של לקוחות לפתח כושר שכנוע איך למכור בזול? להביע הזדהות להצליח בשכנוע עקיף איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? לתת ללקוחות להשתמש במוצר לבחור מנהל שיווק לגרום למישהו לסלוח לך שאלות של לקוח לשכנע אישה לרצות לשכב לגרום למישהו להרגיש טוב בלעדיך מידע מקצועי ללקוח לקנות את האמון של הלקוח מסרים תת הכרתיים בפרסומות להציג ללקוח מחיר זול איך לשדר אמון? לקוח לא רווחי לקוח משלם ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט לשכנע מישהו להצביע תת מודע או מודע לפגוש עוד לקוחות האפשרויות האחרות של הלקוח לשכנע אנשים בכל דבר סיבת ההתנגדות של הלקוח אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות איך למכור את עצמך ללקוח? לתת לאנשים את המוצר בחינם איש מכירות מצליח מודל תגמול לאנשי מכירות למכור ללקוח שמח לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים אמון הלקוחות למכור עם אנרגיה לקוח עצוב למכור מוצר יקר ללקוח לשתול מסרים בתת מודע מניפולציות אמיתיות לשכנע מישהו לתת בך אמון לחזור בך במשא ומתן להתמודד עם התנגדויות של לקוחות איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? לשכנע מישהו להפסיק לאהוב אותך לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? הצלחה במשא ומתן לימודי מכירות יכולת רטורית לקוח לא רוכש להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה לשכנע מישהו שלא רוצה להשתכנע מה כדאי לומר ללקוח? איך לגרום למישהו להרגיש... מרגיש לא בנוח למכור לגרום למישהו לאהוב זוגיות לגרום למישהו להיות מכור אליך איך לרכוש את אמון הלקוח? רצף של אמון לגרום ללקוח לסגור עסקה מוצר בעטיפה איך למכור מחיר יקר? לשכנע מישהו לא לבגוד לקוח מתלבט להיות תותח במכירות לגרום למישהו לא לרצות אותך לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות לשכנע אקסית לאהוב אותך הדהוד של מסר שיווקי לקוחות חמים לא יכול למכור חוק סימון מוצרי מזון לקבל חשיפה ללקוחות צרכי הלקוח אחרי רכישה עקרונות שירות לקוחות להתמודד עם לקוח לגרום ללקוח לאהוב איך ליצור צורך ללקוח? לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח עצבות של לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, אימון אישי, תת מודע בנושא איך למכור ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 10_11_2025 השעה 21:27:26 - wesi28