אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לסגור עסקה עם לקוח? ✔לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לסגור עסקה עם לקוח?, אימון אישי, מדריך ל nlp, אמנות השכנוע, NLP דמיון מודרך, איך לגרום לבחור, לימודי שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לימוד nlp בחינם, השפעה על התת מודע, NLP הגדרה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, להתמודד בראיון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, איך למכור מוצר, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, ללמוד רטוריקה, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, NLP עקרונות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טיפול בשיטת nlp, דמיון מודרך nlp, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לימודי nlp, איך לשכנע בנים, NLP ספר, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדות קניה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מה זה nlp, לשכנע בן אדם, איך לשכנע הורים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
וכאן אשיב לשאלה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? איך להתמודד עם לקוח שמתלבט? ואיך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? או לכל הפחות, איך אפשרי להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה ואיך לקצר את התהליך של הלקוח להחליט שהוא רוצה לרכוש ממך, כדי לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר?

אז ברמת העיקרון אתה מנהל משא ומתן עם לקוח, נותן מידע ללקוח עושה כמיטב יכולתך ובסוף השיחה עם הלקוח, הלקוח אומר לך התנגדויות בסגנון של: "תן לי לחשוב על זה / אני צריך לחשוב על זה / אני צריך להתייעץ עם אשתי / אני צריכה להתייעץ עם בעלי " וכיו"ב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה?

אז קודם כל ברמת העיקרון, אם אתה רוצה לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו, אתה בסך הכל צריך לתת ללקוח, הצעה שאי אפשר לסרב לה, כמו בסרט הסנדק, שהוא נתן לו הצעה שאי אפשר לסרב לה (offer he can't refuse), שהיא היתה, או שתחתום על העסקה או שאני אהרוג אותך. או כמו שפאבלו אסקובר היה נוהג להציע, "כסף או עופרת" - קח את הכסף שאני מציע לך כדי לשתף פעולה, או שאני אהרוג אותך (plata o plomo). שזאת הצעה שאי אפשר לסרב לה. וזאת כמובן תשובה שהיא חצי בהומור ועכשיו ננסה להעמיק.

אז ברמת העיקרון אנחנו רוצים שהלקוח יסגור איתנו עסקה מיד בסיום שיחת המכירה, בלי שהוא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה, צריך לישון על זה, צריך להתלבט לגבי זה וצריך להתייעץ על זה. אבל ננסה לחשוב בהיגיון, באיזה מצבים אתה סוגר עסקה בלי לחשוב על זה ובלי להתלבט על זה? נניח שאתה נכנס למכולת לקנות חלב ואתה רואה חלב על המדף. האם אתה חושב על זה? מתלבט על זה? צריך לישון על זה? או שאתה מרגיש בנוח לסגור עסקה מיד? באיזה מקרים אתה תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום ומתי אתה לא תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום? האם תמיד אתה מרגיש אותו הדבר? ביחס לכל עסקה? במה תלוי שאתה תרצה לסגור עסקה על המקום?

אז מאחר שברור שלפעמים גם אתה לא סוגר עסקה על המקום וגם אתה לא מרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום, אז בעצם כשאתה רוצה לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום בלי לחשוב על זה, איך בעצם אתה רוצה לעשות את זה? האם אתה רוצה להשתמש בשיטה שהוזכרה לעיל, לאיים על הלקוח? באיזו דרך אתה רוצה לפעול?

אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום, לסגור עסקה בלי להתלבט ולסגור עסקה בלי לחשוב על זה?

אז העניין הוא, שבמוח של הלקוח יש כמו סוג של מאזניים, של שיקולים בעד ונגד לסגור איתך את העסקה באופן כללי. יש בראש של הלקוח סיבות בעד ונגד לסגור איתך את העסקה. וכאשר הלקוח יהיו לו לפחות 51% אחוז של וודאות לסגור איתך את העסקה, הוא יסגור איתך את העסקה.

עכשיו, לקוח יכול לסגור איתך ויסגור איתך עסקה, כאשר תהיה לו וודאות של 51 אחוז ומעלה לסגור איתך עסקה. וככל שהלקוח בטוח יותר שהוא רוצה את העסקה, דהיינו, ככל שרמת הוודאות של הלקוח בעסקה גבוהה יותר, ככה הלקוח יהיה יותר מרוצה מהעסקה וככה הלקוח יסגור את העסקה יותר בלב שלם וככה הלקוח ירצה יותר לסגור עסקה. אבל מספיק 51 אחוז כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו.

ולמה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? תשובה: כי הלקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו. הלקוח לא בטוח מה הוא רוצה, הלקוח לא בטוח מה הוא צריך, הלקוח לא בטוח האם המוצר שלך יעזור לו, והלקוח לא בטוח שהמוצר שלך זאת האפשרות הכי טובה עבורו, כי אולי יש לו אפשרויות אחרות טובות יותר. בנוסף גם באופן כללי, הלקוח לא בטוח בעצמו ולא בטוח שמה שהוא חושב זה נכון, הלקוח חושב שאולי הוא מפספס משהו, שאולי הוא לא מבין משהו, שאולי אתה איש מכירות שמנסה למכור לו משהו שהוא לא צריך וכיו"ב.

ולכן יש 2 סיבות אפשריות, למה הלקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו. 1 - כי הוא לא בטוח במידת ההתאמה של המוצר שלך לצורך שלו, גם ביחס לשאר האפשרויות שיש לו. 2 - הלקוח כן חושב שהמוצר שלך מתאים לו ושהמוצר שלך הכי מתאים לו, אבל הלקוח לא סומך על עצמו והלקוח לא בטוח בעצמו והלקוח מפחד לקבל החלטה, כי הלקוח מפחד לטעות וכולי.

כי אם הלקוח היה חושב שהכי טוב לו זה לרכוש את המוצר שלך ואם הלקוח היה בטוח בכך ברמה שהוא היה סומך על עצמו, אפילו ב 51 אחוז. הרי שהוא היה סוגר איתך עסקה במקום כאן ועכשיו.

ושוב, 2 סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו. 1- הוא לא בטוח שהמוצר שלך זאת האפשרות הכי טובה עבורו, ביחס לשאר האפשרויות שלו. 2 - הוא לא בטוח שהוא יכול לסמוך על המחשבה שלו, שהוא חושב שהמוצר שלך כן הכי טוב עבורו.

ולכן, במהות יש רק אפשרות אחת איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו. והיא, להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה. דהיינו, לגרום ללקוח להיות יותר בטוח שהוא רוצה את העסקה איתך.

ואת זה אפשרי לעשות ב 2 דרכים. דרך 1 תהיה, לשקר ללקוח, להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע, לאיים על הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו, לעשות מניפולציות על הלקוח, להפחיד את הלקוח, ליצור ללקוח תחושת החמצה, ליצור ללקוח תחושת FOMO, לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע ולעשות את הכל, כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, עסקה בכל מחיר.

זאת אפשרות אחת, שאותה אני לא אסביר איך לעשות. אני לא אסביר איך לשקר את הלקוח, איך לרמות את הלקוח, איך להפחיד את הלקוח ואיך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, מתוך הפחדה.

מה כן אני אסביר כאן? אני אסביר כאן איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, באמצעות הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה באופן ישר. שאת זה, רוב ככל אנשי המכירות לא יודעים לעשות מספיק טוב.

ומה זה אומר? איך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקה?

אז לשם כך אתה צריך לדעת מספר עקרונות, שאם תעשה אותם, הסיכוי שהלקוח יסגור עסקה כאן ועכשיו, גדל באופן דרמטי. ואלו בדיוק הדברים שמגדילים את הסיכוי שאתה תסגור עסקה כאן ועכשיו. ומהם?

1 - באופן כללי אתה צריך ללמוד איך, להיות חבר של הלקוח ולא להיות איש מכירות. אתה צריך לדעת איך ליצור אמון עם הלקוח, איך להתחבר ללקוח ואיך לגרום ללקוח להתחבר איתך. ובאופן כללי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך.

כי במהות, ככל שאתה סומך יותר על המוכר, שהוא חבר שלך ובא לייעץ לך ואכפת לו ממך, ככה יש יותר סיכוי שאתה תסגור עסקה עם המוכר, כאן ועכשיו. ואתה תעדיף יותר לסמוך על המוכר, מאשר על מישהו אחר, אם תחשוב שהמוכר הוא איש מקצוע שאכפת לו ממך. אז הנושא שצריך ללמוד, הוא הנושא של ליצור אמון עם הלקוח.

2 - אתה צריך ללמוד יותר לעומק את הנושא של איתור צרכי הלקוח ואיך להבין את הלקוח. אתה צריך להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח, ולגרום ללקוח להבין שאתה מבין את הצרכים שלו. כי בלי זה, יתכן שיהיה ללקוח ספק, לגבי התאמת המוצר שלך לצרכים שלו.

3 - אתה צריך ללמוד יותר טוב איך לטפל בהתנגדויות מכירה ומה לענות ללקוח ואיך לשכנע לקוח באופן כללי ואיך להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה להסביר לו.

3 הדברים האלו, אם וככל שתדע לעשות אותם יותר טוב, הרי שתגדיל באופן דרמטי את הסיכוי לכך שהלקוח יסגור עסקה על המקום כאן ועכשיו. כי הם מגדילים את הוודאות של הלקוח בעסקה.

כי שוב, הלקוח לא סוגר עסקה, כי לא ברור לו מה הוא צריך או שלא ברור לו ההתאמה של מה שהוא צריך למה שאתה נותן או שלא ברור לו למה אתה האפשרות הכי טובה מכל האפשרויות של הלקוח. וכאשר הלקוח לא בטוח בדברים האלו, אז ממילא הוא גם לא יודע לסמוך על עצמו.

כי אם הלקוח בטוח שהוא רוצה לקנות חלב, והוא בטוח שאתה מוכר לו חלב, והוא בטוח שאין לו אפשרות יותר טובה לקנות חלב, אז הוא סוגר עסקה על המקום ורוכש חלב. בלי לישון על זה, לחשוב על זה, להתייעץ על זה וכולי.

ואני מחדד כאן, שיכולות להיות הרבה מאוד סיבות למה הלקוח מפחד לקבל החלטה במקום. אולי יש טראומה ללקוח, אולי הלקוח מפחד לקבל החלטה, כי בעבר הוא קיבל החלטה ורימו אותו. אולי בעבר הלקוח קיבל החלטה שגויה, אולי הלקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו. וברמת העיקרון, גם לכל הסיבות האלו, יש מענה.

דהיינו, אם לדוגמה היינו יודעים בוודאות שהלקוח חושש לקבל החלטה, כי הלקוח חושש לצאת טיפש בעיני אשתו, או שהלקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף, או שהלקוח חושש שאתה מרמה אותו וכיו"ב, לכל הדברים האלו יש מענה אפשרי. אבל במקרים האלו, כל מקרה לגופו. וצריך ללמוד איך לגרום למישהו להתמודד עם פחד לקבל החלטה ואיך להתמודד עם טראומה מהעבר ואיך לא לפחד לקבל החלטות. אבל אלו נושאים יותר ספציפיים.

ולכן אני אומר כאן באופן כללי, ש - הרכיב הראשון של אמון עם הלקוח, הוא פותר חלק גדול מהבעיות שבגללן יש ללקוח קושי להחליט וקושי לקבל החלטה, בהיבט שהלקוח לא סומך על עצמו בכללי. אבל אני מחדד ואומר, שככל שתעשה איתור צרכים של הלקוח יותר טוב, וככל שהלקוח יבין יותר טוב שהמוצר שלך מתאים לו, שאלו 2 הרכיבים הנוספים שלעיל, ככה זה מגדיל את הוודאות של הלקוח בעסקה וכך גם ללקוח יהיה יותר קל לסמוך על עצמו.

דהיינו, אל תאשים את הטראומה של הלקוח, שרק היא הסיבה לכך שהלקוח לא סוגר עסקה. ואל תאשים את הפחד של הלקוח לסגור עסקה באופן כללי. כי הסיבות האלו שהן סיבות רגשיות, הן קיימות רק היכן שיש ללקוח ספק רציונאלי לגבי כמה העסקה טובה לו. אבל כאשר הלקוח בטוח בצורה רציונאלית ושכלית, שהעסקה יותר טובה לו, ככה הטראומות של הלקוח וכיו"ב, פחות יקשו על הלקוח לקבל החלטה כאן ועכשיו.

לסיכום: אתה רוצה לדעת, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. אבל מה יגרום לך לסגור עסקה כאן ועכשיו? האם אתה רוצה שאלמד אותך איך לשקר את הלקוח, איך להטעות את הלקוח, איך לעשות מניפולציה על הלקוח וכולי? האם אתה היית רוצה שמישהו יסגור איתך עסקה בצורה הזאת? כנראה שלא.

מה כן, באיזה מקרים אתה רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו בתחושה טובה, באיזה מקרים טוב לך לסגור עסקה על המקום, לחתום על העסקה במקום? תשובה: כאשר יש לך וודאות מאוד גדולה לגבי העסקה. וזה במה תלוי? זה תלוי בכמה שאתה מבין את הצורך שלך כלקוח, את ההתאמה של המוצר לצורך שלך ואת זה שהמוצר הזה הוא האפשרות הכי טובה שלך. ברגע שאתה בטוח בדברים האלו, אתה תסגור עסקה במקום. וכמובן, שאם אתה סומך על המוכר וכולי, זה מגדיל את הסיכוי שתהיה בטוח בעסקה.

אז נניח שהלקוח אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה, נניח שהלקוח אומר שהוא רוצה להתייעץ על זה, עכשיו שאל את עצמך: האם וכמה אתה חושב שהלקוח חושב שאתה חבר שלו ושאכפת לך ממנו? כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע, שמבין בדיוק מה הוא צריך? כמה הלקוח שלך בטוח שהוא וגם שאתה, מבינים מה הוא באמת צריך? כמה הלקוח מבין את המוצר שלך? כמה הלקוח מבין שהמוצר שלך מתאים לו? כמה הלקוח מכיר את המתחרים שלך? כמה הלקוח חושב שאתה האפשרות הכי טובה עבורו?

האם לדעתך הלקוח חושב שהוא מבין את מה שהוא צריך, מבין אותך, מבין שאתה האפשרות הכי טובה עבורו, ועדיין יש ללקוח ספק כי הלקוח לא סומך על עצמו? או שאולי הלקוח לא בטוח מה בדיוק הוא צריך, אולי הלקוח לא מבין מספיק טוב את ההתאמה של המוצר שלך למה שהוא צריך? או שהלקוח לא מבין למה אתה האפשרות הכי טובה עבורו? היכן לדעתך נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה? למה ללקוח קשה לקבל החלטה? מה לדעתך הסיבה? האם הוא מבין את הכל, אבל פשוט קשה לו לקבל החלטה מסיבות שונות, או שהוא לא מבין את הכל? מה האמת שלך?

בקיצור, לשפר את יצירת האמון עם הלקוח, לשפר את איתור צרכי הלקוח, לשפר את היכולת לטפל בהתנגדויות מכירה ולשפר את היכולת לשכנע את הלקוח. ככה תוכל לסגור עסקאות במקום כאן ועכשיו.
הסוד לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, חוק המשיכה, חוק ההימשכות, להאמין בעצמך, אמונה עצמית, ביטחון עצמי, ערך עצמי, הספר הסוד, ביקורת על הסוד, הסרט הסוד, The secret, אימון למכירות
הסוד לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, חוק המשיכה, חוק ההימשכות, להאמין בעצמך, אמונה עצמית, ביטחון עצמי, ערך עצמי, הספר הסוד, ביקורת על הסוד, הסרט הסוד, The secret, אימון למכירות
...הוא בכלל לא ינסה יותר. אדם כזה יחשוב, אם הסוד לא עובד לי, כנראה משהו דפוק בי, וזה יוביל אותו לייאוש ולפגיעה בערך העצמי. מה ההבדל בין להאמין לבין לבדוק את האמת? אליעד מדגיש שהפתרון הנכון הוא תמיד לבדוק את האמת. כאשר אדם לא בטוח שהוא יכול להצליח במכירה או בכל תחום אחר, הדרך הנכונה היא לבדוק את המציאות בצורה מדויקת ואובייקטיבית: מה האפשרויות שלי, מה המיומנויות שחסרות לי ואיך אני יכול להשתפר בפועל. כאשר אתה בודק את האמת, אין סיכון שתאבד את המוטיבציה שלך, משום שהפעולה שלך לא מבוססת על אמונה דמיונית אלא...
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
...אימון לכסף מה ההבדל בין חיפוש עבודה כשכיר לחיפוש לקוחות כעצמאי? כאשר משווים בין חיפוש עבודה כשכיר לבין חיפוש לקוחות כעצמאי, ישנן נקודות דמיון רבות אך גם הבדלים משמעותיים. אליעד כהן מסביר כיצד שתי הסיטואציות דומות מבחינת הצורך להגדיל הזדמנויות ולשפר את תנאי העסקאות, אך גם מדגיש את ההבדלים המהותיים מבחינת סוגי ההתחייבויות. מהם שני סוגי העסקאות שחשוב להכיר כשעצמאי מחפש לקוחות? כשעצמאי מחפש לקוחות, עליו להבחין בין שני סוגים של עסקאות: עסקה שמגבילה את העצמאי מלעבוד עם לקוחות נוספים: למשל, חברת תוכנה...
איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
...ושותפויות: עורך הדין שואל שאלות ממוקדות: מי הבעלים של החברה?, מתי הוקמה החברה?, מה חלקה של אשתך בחברה?, על שם מי רשומה הדירה שלכם?, מי שילם את המשכנתא? השאלות האלה מעלות ספקות ומראות ללקוח את המורכבות של הסכם ממון. אליעד מבהיר, צריך להסביר ללקוח למה מקרים שנראים פשוטים יכולים להיות מסובכים ומורכבים בבית משפט בהליך גירושין אפשרי. מה הטעויות המרכזיות בכתיבת דף נחיתה להסכם ממון? אחת הטעויות הנפוצות שאליעד מזהה היא דפים שנותנים רק מידע כללי או סיסמאות גנריות כמו עורך דין מומלץ, מקצועי ואמין, מותאם אישית...
פגישה עם לקוח / לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב
...הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב בתהליך מכירה, יש את השלב שבו פוגשים את הלקוח. ישנן סוגים שונים ורבים של סוגי פגישות עם לקוח. כגון לדוגמה: פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב ועוד כיוב. בתהליכי מכירה שונים ובארגונים שונים, מנסים להגדיר עבור איש המכירות, שעליו לעשות X פגישות מסוג מסוים, לפני פגישת הסגירה, פגישת המכירה הסופית. והשאלה היא האם...
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
...הוא צריך לעשות הפרדה ברורה, בין השאלה של כל לקוח לגופו ברמת המיקרו, לבין כלל הלקוחות ברמת המאקרו. דהיינו, לעשות הפרדה בין השאלה פר לקוח ספציפי, האם וכמה אני חושב שהלקוח הזה רלוונטי ומה הסיכוי שאני חושב שאפשרי לסגור עסקה עם הלקוח הזה. שזאת שאלה שנכון לשאול אותה פר לקוח. לבין השאלה הכללית יותר? שהיא, מי הלקוח שהכי רלוונטי לטפל בו מתוך כלל הלקוחות? שאיתו יש את הסיכוי הגדול ביותר לבצע את העסקה הטובה ביותר. כי לפעמים איש המכירות יותר מיני מתבונן בלנתח לקוח ספציפי, האם וכמה הוא רלוונטי לסגירת עסקה ואיך...
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
...בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים. ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר. לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
...אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה. דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי...
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
...בתהליך המכירה. לדוגמה, כי המחיר של המוצר יכול להיות יקר או זול, גם ביחס ליתרונות שהלקוח רואה במוצר עצמו. ואם הלקוח קודם כל יבין את היתרונות של המוצר וקודם כל נעשה איתור צרכים של הלקוח ונעשה התאמת המוצר ללקוח ונסביר ללקוח על היתרונות של המוצר ביחס למוצרים אחרים, הרי שאז כאשר נציג לו את המחיר של המוצר, יכול להיות שהלקוח כן ירצה לרכוש את המוצר, אחרי שהלקוח עבר את מסע הלקוח שאנחנו רוצים להעביר את הלקוח. אבל איש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג ללקוח את המחיר של המוצר, דהיינו, את החסרונות של המוצר, לפני...
הדרכת אנשי מכירות, מהי המחלה של אנשי המכירות? למה אתה לא מצליח למכור? איש מכירות טיפש, איש מכירות חכם, טעויות של אנשי מכירות, מה לעשות אם אין ללקוח כסף? איזה אופי צריך איש מכירות? הלקוח מוכר לאיש המכירות, אל תיתן ללקוח למכור לך, טיפול בהתנגדויות מכירה, איש מכירות עם אופי גרוע, לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח, איך למכור בכל מצב? מיינדסט של איש מכירות מומחה, איך ללמוד למכור? עובדה ופירוש בתהליך מכירה, הטלת ספק בתהליך מכירה, ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה
...ש... הלקוח אומר ש... הלקוח חושב ש... וכולי. ולא לקבוע את זה כעובדה. במילים אחרות, איש מכירות חכם, יודע איך להבדיל בין עובדה לפירוש ויודע להבין שיש הבדל של שמים וארץ בין מה שהלקוח אמר, לבין המציאות. כי זה שהלקוח אמר משהו כעובדה מוחלטת, זה לא אומר שזאת עובדה מוחלטת, אלא זה רק פירוש בלבד. ואם לדוגמה הלקוח אומר שאין לו כסף, אז, אם היו חוטפים את הבן היחיד של הלקוח, האם לדעתך היה לו כסף לשחרר את הבן היחיד שלו? או שגם לא היה לו כסף? כי אם כן היה לו כסף, הרי שיותר נכון לומר, שאין לו כסף לעסקה הנוכחית, כי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לסגור עסקה עם לקוח?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך לסגור עסקה עם לקוח?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לענות ללקוח ששואל שאלה? מוצר מוכן לרכוש מוצרי יוקרה לשכנע בחורה להתאהב בך לכתוב הצעת מחיר ללקוח איך למכור כשאתה בחרדה? איך לשכנע אנשים שיש לך? איך לקנות מוצר? ליצור הזדהות רגשית חזקה איך לעשות מניפולציה? למה לעשות שיווק? מחיר מוצר דיוק במכירות איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? מניפולציות בטקסט למכור בטלפון להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק איך לגרום למישהו לא לכעוס? לפני איתור צרכי הלקוח לגרום למישהו לחזור ליצור לקוח חוזר להשתמש בראפור ליצירת כימיה להצליח למכור לרכוש את המוצר חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? אין מכירות קושי רגשי למכור נקודות התורפה של הלקוח איך להציג מחיר ללקוח? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך למכור למישהו רעיון? המחיר בעיני הלקוח להכיר את הלקוח הפוטנציאלי להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע למכור מוצר בלי מצב רוח לשכנע אקסים להתגעגע למכור מוצר בלי יתרונות איך לבקש בקשה משכנעת? שיווק לטווח מיידי החדרת מוצר לשוק לנהל משא ומתן על שכר האם למכור כמה מוצרים? לשכנע ילד לאהוב הסרטון השיווקי הראשון שלך מניפולציות של מחזירים בתשובה לשכנע מישהו לרצות אותך לרכוש כושר שכנוע לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי מנטור למכירות איך למכור עם אנרגיה למכירות? חומר שיווקי מחליף את איש המכירות איפה למצוא לקוחות חדשים? לשכנע אנשים אחרים גיוס מנהל מכירות לגרום למישהו לבקש איך לגרום למישהו לעזור לך? להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה הגדלת מכירות בעסק שיפור ביצועי קמפיין שיווקי למכור את המוצר דוגמאות למניפולציות מה הלקוח באמת צריך? לקוח עקשן חוסר הסכמה במשא ומתן איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק? למכור פריט לנצח במשא ומתן לקבל חשיפה לעוד לקוחות איך להציג הנחה ללקוח? דיבייטינג שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע למה לקוח צריך לחשוב על זה... מוצר שיש לו הרבה ביקוש לשכנע בחורה לשכב יכולות שכנוע לגרום למישהו להאמין למשהו תחרות אנשי מכירות להסתדר בלי חומרי שיווק צורת החשיבה של הלקוח איך למכור ללקוח את שיחת המכירה? איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לקבוע יעדי מכירות? איך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח? ללמוד לשכנע חומר מקצועי בצורה שיווקית פחד לא להצליח למכור עמלת מכירות של המוכר מוטיבציה לאיש מכירות התנגדויות לקוחות לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר סודות השכנוע של התת מודע לזהות מניפולציות בשכנוע לקוח משלם סודות השכנוע של ביבי נתניהו הלקוח כאיש מכירות הצגת מחיר ללקוח לשכנע מישהו לא לעשות לפתח קריירה במכירות סיבת ההנחה ללקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, לשתול מחשבות, שכנוע בנושא איך לסגור עסקה עם לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3047 שניות - עכשיו 01_10_2025 השעה 21:21:02 - wesi28