אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לענות ללקוח? ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לענות ללקוח?, טיפול בהתנגדות, NLP שכנוע, NLP שיטת, התמודדות עם התנגדויות קניה, ניתוח טקסט טיעוני, לשכנע את הבנק, הצלחה בשכנוע, שיפור יכולת שכנוע, טיפול בהתנגדות במכירה, תעמולה, אומנות השכנוע, הצלחה במכירות, שליטה בתת מודע, לשכנע מישהו לעשות משהו, איך לשכנע את ההורים, איך לשכנע לקוחות, NLP וסוגסטיה, nlp הפרעות אכילה, שינוי עמדות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע לקנות, NLP התניה, מכירות ושכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע בחורה להתאהב בך, איך לשכנע בנות, טיפול בהתנגדויות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP אומנות הפיתוי, איך לשכנע גבר, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע גבר להתחתן, מטפל nlp, הכנה לראיון בטלוויזיה, התמודדות עם התנגדות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לענות ללקוח?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לענות ללקוח?, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סודות השיווק איך לגרום למישהו לרצות לתת? לשכנע מישהו לחזור לשכנע אקס להתגעגע למכור כל דבר לכל אחד לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני פרסום חומר שיווקי לקוח שואל בשיחת הטלפון לדבר ללקוח הגדלת מכירות של אנשי מכירות לשכנע אנשים להצביע לך טעויות של מנהלי שיווק ומכירות שכנוע טכניקות ויכוח זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח למה לאתר את צרכי הלקוח? מניפולציה איכותית אני לא טוב במכירות ללמוד לקבל סירוב מלקוח לשתול מסרים בתת מודע לבנות אמון מחדש לדבר בצורה משכנעת לשכנע מישהו להרגיש קירבה הדרכת אנשי מכירות איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק? לגרום למישהו לשתף אותך להביע הזדהות יצירת ערך ללקוח להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח לטפל בלידים של לקוחות מוצר מוכן ליצור משפך שיווקי שביעות רצון הלקוח לשתול מחשבה למוכר עלויות השיווק מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? להביע הזדהות עם ההתנגדות השכנוע וההשפעה של אובמה שיווק טוב לקבוע מחיר של מוצר לקבל לא מלקוח לא רוצה לשקר ללקוח תקשורת שכנועית לשכנע אקסית לקנא מניפולציות פוליטיות ללקוח קשה לקבל החלטה קורס לשכנוע לקוח שמגיע אליך מהמתחרים אסטרטגיות ניהול משא ומתן לגרום למישהו להודות לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך להכין כל חומר שיווקי להבין לקוחות לרמות את הלקוח לגרום למישהו לא להתאהב זיהוי שיטות שכנוע איך להעלות מחיר ללקוחות? מצב שאין מכירות לשכנע מישהו להתגעגע אליך להשתמש בראפור לעשות הרבה כסף כאיש מכירות מניפולציה של כוח הבעת הזדהות עם התנגדות איש מכירות טיפש מכירות מדלת לדלת מניפולציה פנימית לגרום למישהו לא לבגוד לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך fomo של לקוחות לקוח שרוצה לבטל עסקה האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך להסביר ללקוח את המחיר לגרום למישהו ללכת איך האדם משתכנע? לקוח לא רוצה לשלם מראש למכור מוצרים יקרים תמחור מוצר למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים להגדיל סיכוי לשכנע לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים טעויות של אנשי מכירות מקצועיים להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה לשכנע אקס להתגעגע אליך איתור צרכים עם לקוח לגרום ללקוח לקנות עקרונות שירות לקוחות מה הלקוח מקבל מהמוצר? ניתוח ראיון ביבי נתניהו איך למכור בלי מצב רוח? שיטת השכנוע של ביבי נתניהו אימון להגדלת מכירות לקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית מסרים שיווקיים מוצר פרימיום חומרי שיווק מקצועיים להטריל לקוחות איך לגרום למישהו לתת? לשכנע אקס לחזור אליך למכור קורס באינטרנט שינוי עמדה פוליטית עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, אימון אישי, טיפים בנושא איך לענות ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 03_11_2025 השעה 18:08:10 - wesi28