... טובים? איך להתמודד בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות מחירים?
איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך להתמודד עם מתחרים יותר טובים ממך? שיווק באמצעות תכנים ... רשימת הבדלים כלשהי, בינך לבין המתחרים שלך. וחייבים לנסות
לשכנע את הלקוח, שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, בזכות הדברים שבהם אתה שונה מהמתחרים שלך. היתרון שלך ... שלהם, באמת יותר טובים מאשר שלך, ונניח גם שאתה לא באמת יכול
לשכנע את הלקוח, שהחסרונות של המוצר שלך, הם בכלל יתרונות וכולי. מה אפשרי לעשות במקרה כזה, חוץ מאשר ... שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, אבל אתה יכול
לשכנע את הלקוח, שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, למרות שזה לא בדיוק ככה במציאות. ... שלך, אתה יודע שהמוצר שלהם יותר טוב מאשר שלך, הרי שאתה יכול
לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, למרות שזה לא באמת ככה. וכמובן, ... למרות שאולי זאת לא באמת האמת כולה. ויש כאן לוגיקה שלמה, של
איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר ושל
איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. ואקדים ואומר, שיש כאן כמה הקדמות שצריכים להבין אותם, כדי ... טועים המותג הכי טוב במדינה וכיוב, מסרים מסוגים כאלו, אמורים
לגרום ללקוח להאמין שהמותג הוא טוב. לעומת זאת יש חומרי שיווק מסוג של תכנים מקצועיים, שבו אתה ... על המוצר הספציפי שלך באופן ספציפי. התכנים האלו, אמורים
לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלך טוב. כי בהם אתה מסביר באופן ישיר, מסרים יותר ישירים, מגובים ... של אצלנו השולחן הכי חזק בעולם שהוא סוג של מסר שיווקי שאמור
לגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב, אבל יכול להיות הסבר על איך גורמים לשולחן להיות יותר חזק בתהליך ... ספציפיים על הדברים הטובים שיש במוצר שלך. והדבר הזה יכול
לגרום ללקוח להאמין, שהמוצר שלך יותר טוב מאשר של המתחרים שלך, גם אם זה לא באמת ככה. ולמה זה עובד ... רק ברמת מסרים כללית, אלא גם ברמת עובדות וראיות, הרי שזה יכול
לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך יותר טוב. כאשר אולי זאת גם האמת לפחות באופן חלקי. כי אולי באמת ... עליו גם כאן חומרי שיווק ועוד. אבל מהות המסר היא, שבאפשרותך
לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, גם בלי קשר למציאות בשטח, ...