...
לאנשי מכירות, טעויות במכירות, איך למכור יותר? פשוט למכור, קשה למכור, יעוץ
לאנשי מכירות, הדרכה
לאנשי מכירות, איך להיות
איש מכירות מצליח? להצליח בתור
איש מכירות, טיפים
לאיש מכירות איך להבין את הצרכים של הלקוח לפני מכירה? אליעד כהן מסביר כי כחלק מעקרונות המכירה, לפני שמתחילים להציע מוצר ללקוח, חשוב מאוד להבין את הצרכים והדרישות של הלקוח. לעיתים,
אנשי מכירות עשויים להציע מוצר מבלי לדעת מה הלקוח באמת מחפש, דבר שעשוי להוביל לכישלון במכירה. דוגמה לכך היא מצב שבו
איש מכירות מציע ללקוח וידאו טייפ מבלי להבין מה הצרכים האמיתיים שלו. הוידאו טייפ עצמו הוא המענה לשאלה או הרצון של הלקוח, אך אם
איש המכירות לא יבין את השאלה או את הרצון של הלקוח, הוא עלול להציע לו את המוצר הלא נכון. מהי הגישה הנכונה לפנות ללקוח? הגישה הנכונה היא להתחיל בשיחה עם הלקוח, להבין את צרכיו ... המוצלחת ביותר היא זו שמתאימה ללקוח. במקרה שבו לא ברור מה הלקוח מחפש, יש לשאול אותו על צרכיו, ואז להציע את המוצר שמתאים לו ביותר. מה גורם למכירה להרגיש קשה? רבים
מאנשי המכירות מרגישים שהמכירה קשה, בעיקר מכיוון שהם מרגישים שהם מרמים את הלקוח. זה קורה כשמטרת
אנשי המכירות היא רק למכור, מבלי להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח. המיקוד צריך להיות בהבנת הלקוח וצרכיו, ולא בהצעת המוצר קודם כל. כאשר אנו מציעים מוצר לחבר, אנו קודם כל בודקים אם ... את המוצר מיד. איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח? אחת השאלות החשובות במכירה היא איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח. אליעד כהן מציין כי כדי לדעת אם המוצר אכן מתאים ללקוח, על
איש המכירות להבין היטב את היתרונות של המוצר ואת האופן שבו הוא יכול לעזור ללקוח. אם
איש המכירות לא מבין את היתרונות של המוצר, קשה לו למכור אותו בצורה אפקטיבית. אם הוא לא היה קונה את המוצר בעצמו, זה לא אומר שהמוצר לא טוב - מה שחשוב הוא האם המוצר יכול להועיל ללקוח. איך למכור מוצרים שלא בהכרח מעניין את הלקוח? ישנם מקרים שבהם הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא רוצה. במקרה כזה,
איש המכירות צריך להפעיל יצירתיות ולהתאים לו פתרון. הרבה פעמים הלקוח לא מבין את צרכיו, ולכן על
איש המכירות להציג לו את המוצר בצורה שתגרום לו להבין שהוא זקוק לו. גם אם הלקוח לא יודע להגדיר את מה שהוא רוצה, חשוב להיות קשוב ולנסות להנחות אותו לעבר הפתרון המתאים. האם יש דרכים לא ... כמו בגדים ואלקטרוניקה שמצריכים גישות מכירה שונות, ולכן חשוב להבין את הצרכים של הלקוח ולפעול בהתאם. איך להפוך את מכירת המוצרים למהנה? תהליך מכירה יכול להפוך למהנה אם
איש המכירות יחשוב על צרכי הלקוח ויציע לו את המוצר המתאים לו. כאשר
איש המכירות מבין את מה שהלקוח מחפש ומציע לו את המוצר בצורה שמתאימה לו, חווית הקנייה הופכת ליותר מספקת, והמכירה הופכת לאפקטיבית. מהם הטיפים
לאנשי מכירות? איך למכור יותר ביעילות? מהם החוקים הבסיסיים במכירות? איך להבין את צרכי הלקוח? כיצד לשפר את כישורי המכירה? איך להבין את הצרכים של הלקוח לפני מכירה? כחלק מעקרונות ... עם הלקוח ומבין את הצרכים שלו, תוכל להציע לו את המוצר בצורה מדויקת הרבה יותר. כל מוצר הוא למעשה תשובה לשאלה, כאשר השאלה היא רצון הלקוח. למה מכירה הופכת לקשה? רבים
מאנשי המכירות מרגישים שהמכירה קשה, שכן הם מרגישים שהם מרמים את הלקוח. תופעה זו נובעת מהגישה של
אנשי המכירות שנכנסים לתהליך עם המטרה רק למכור, מבלי להבין את הצרכים של הלקוח. כאשר לא אכפת להם מהלקוח, הם לא מבינים את כוונותיו ורק מנסים לדחוף לו את המוצר, הם חשים שמדובר במרמה. אליעד מציע שבמקום זאת, על
אנשי המכירות להתמקד בהבנת הלקוח ולהציע לו את המוצר שיסייע לו. אם תסתכל על זה מנקודת מבט של חבר קרוב, תראה את המוצר כפתרון לצורך אמיתי של הלקוח. כשאתה מוכר לחבר, אתה לא ממהר להציע את המוצר, אלא קודם כל בודק אם זה באמת מתאים לו. איך לדעת אם המוצר מתאים ללקוח? שאלה נוספת שעולה היא כיצד
אנשי מכירות יכולים לדעת אם המוצר שלהם מתאים ללקוח. אליעד מציע שזו שאלה שמחייבת בחינה פנימית של המוצר והבנת היתרונות שלו. אם אתה לא מבין את היתרונות של המוצר שלך, קשה לך למכור אותו. ... להאמין בכך שהוא טוב עבור הלקוח. למשל, אם אתה מוכר תרופות, יכול להיות שאתה לא תשתמש בהן בעצמך, אך עבור אדם חולה, התרופה היא פתרון חשוב. זו השקפת עולם שיכולה להקל על
אנשי המכירות, כי הם מבינים שהם לא מרמים את הלקוח, אלא מספקים לו מוצר שיכול להועיל לו. איך למכור מוצרים שלא בהכרח מעניין את הלקוח? יש מקרים שבהם הלקוח לא יודע בדיוק מה הוא מחפש. לעיתים הלקוח יכנס לחנות ויהיה פתאום רעב למשהו, אך לא ידע מה בדיוק הוא רוצה לאכול. במקרה כזה,
אנשי המכירות צריכים להפעיל יצירתיות ולמצוא דרך להציע לו פתרון. זה נכון במיוחד במקרים שבהם הלקוח לא מבין את צרכיו. אם תדע להציג לו את המוצר בדרך שיגרום לו להבין שהוא זקוק לו, תוכל ... שלא מתאימות למוצר או ללקוח, סביר להניח שתהיה פחות מוצלח. אבל אם תבחר את הדרך הנכונה, תוכל לשדר את המידע ללקוח בצורה שתהיה לו רלוונטית. הבעיה המרכזית היא שלא כל
אנשי המכירות עושים את זה, ולעיתים הם רק ממהרים למכור מבלי להבין את הצורך האמיתי של הלקוח. מהי הדרך הטובה ביותר לפנות ללקוח? השלב המוקדם ביותר במכירה הוא לדעת מתי לפנות ללקוח. אליעד ... את הצרכים של הלקוח ותציע לו את המוצר המתאים. אם תצליח להבין את מה שהוא באמת מחפש, תוכל להפוך את חווית הקנייה ליותר מספקת ולקדם מכירה בצורה אפקטיבית. מהם הטיפים
לאנשי מכירות? איך למכור יותר ביעילות? מהם החוקים הבסיסיים במכירות? איך להבין את צרכי הלקוח? כיצד לשפר את כישורי המכירה? פעם במקרה אם מישהו זוכר יש את הנושא שהסברתי הרבה מאוד פעמים ... מה אתה רוצה הוא לא יביא שום output אז הוא רוצה שתיצור לו נגיד איזה רצון נניח אבל למרות שזה נראה פשוט זה לא יאומן כי יסופר אבל זה לא ככה יש אנשים שלא עושים את זה, יש
אנשי מכירות שהם נגיד באים למכור מוצר והם מתחילים לספר לך על המוצר לפני שהם הבינו מה אתה מחפש, בא נגיד הם פחות הם אפילו נגיד שהם ישאלו אותך מה אתה מחפש אבל הם טוב הנה שאלתי אותו מה ... היא תבוא ותשאל אותך אתה רוצה משהו ספציפי. אליעד: אבל זאת שאלה מטופשת מי רוצה משהו ספציפי רוב האנשים לא רוצים משהו ספציפי. ש: לא אני מחפש גינס עכשיו levis. אליעד: אז
איש המכירות יכול להגיד לך לך לשם זה שם שם הנה כל הדברים תראה מה מתאים לך. ש: אז זה כאילו שאלת פתיחה משהו ספציפי או סתם להסתכל אז הוא יחליט הוא יגיד או זה או סתם להסתכל ואז היא תעזור לך. אליעד: עכשיו איך יודעים עכשיו אם אתה
איש מכירות איך אתה יכול לדעת אם לפנות ללקוח או לא אז אתה מסתכל עליו ואתה מנסה לחשוב האם הוא בוהה האם מסתובב בחנות כאילו הוא בחוויה שהוא מחפש משהו ואז אתה יכול להקל עליו ולמצוא את ... היא הסתכלה קודם היא הבינה פחות או יותר כנראה מה אני מחפשת והיא התחברה לזה והפילה עלי משהו לא מתאים. אליעד: עכשיו מה התשובה לשאלה באיזה שלב לקוח נכנס לחנות באיזה שלב
איש המכירות אמור לפנות אליו אז קודם כל יש היגיון לומר שמה הדבר האידיאלי איך שהוא נכנס. ש: תגיד שלום. אליעד: היא צודקת שנייה אבל השאלה מה להגיד לו כשפונים אליו עכשיו יש באיזה שלב ...