... משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה והפעם נענה לשאלה, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה ואיך לענות ללקוח ששואל מה המחיר. כי לפעמים
לאיש המכירות יש איזה סוג של תסריט שיחה ותסריט מכירה שהוא רוצה לעשות מול הלקוח, אבל הלקוח מחבל
לאיש המכירות בתסריט השיחה שלו, והלקוח ישר קופץ אל המחיר ושואל, כמה זה עולה לי, מה המחיר של המוצר, או במקרה היותר ... המחיר של המוצר, והרי בכל מקרה מתישהו נצטרך להציג לו את המחיר של המוצר, אז לכאורה מה ההתלבטות לגבי הצגת המחיר ללקוח? והעניין הוא,
שאיש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג את המחיר ללקוח, בשלב מוקדם של תהליך המכירה, הרי שיכול להיות שזה יגרום
לאיש המכירות לאבד את המכירה. ולמה? כי עשויה להיות התנגדות מחיר, שתלויה בשלב שבו המחיר הוצג ללקוח בתהליך המכירה. ... לו את המחיר של המוצר, יכול להיות שהלקוח כן ירצה לרכוש את המוצר, אחרי שהלקוח עבר את מסע הלקוח שאנחנו רוצים להעביר את הלקוח. אבל
איש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג ללקוח את המחיר של המוצר, דהיינו, את החסרונות של המוצר, לפני שהוא הציג ללקוח את ... עם המחיר, שאתה חושב שהמחיר יקר מידי, שאתה לא שלם עם המחיר, שאתה חושב שהלקוח יחשוב שהמחיר לא מתאים לו. הלקוח מרגיש את אי הנוחות של
איש המכירות להציג את המחיר. כי המחיר, זה כאילו החיסרון של המוצר. ואם אתה מסרב לומר מה המחיר, הרי שאתה מסתיר את ... להתחמק לאפשרויות האלו מסיבות שונות והלקוח שואל, ברחל בתך הקטנה, כמה המוצר הספציפי הזה יעלה לי. בלי אפשרות להתחמק. ואז במקרה שכזה,
איש המכירות צריך לדעת לענות בביטחון את המחיר של המוצר, בלי לחשוש מהתגובה של הלקוח. דהיינו, אם אתה חייב בתהליך ... תציג את החסרונות של המוצר שלך, כדי שאני הלקוח, אבדוק האם אתה המוכר, מתאים לי או לא. דהיינו, הלקוח ישר מעמיד אותנו בעמדת נחיתות,
שאיש המכירות צריך להוכיח ללקוח, למה המוצר שווה את הכסף. אבל
איש המכירות, יכול לומר ללקוח, שקודם כל הלקוח צריך להוכיח את עצמו,
לאיש המכירות, כדי
שאיש המכירות יסכים למכור לו את המוצר. לדוגמה: כמה המחשב הזה עולה? תשובה אפשרית: קודם כל אני צריך לקבל ממך תשובות לכמה שאלות ורק אחר כך אוכל לומר לך מה המחיר. דהיינו, מהות המסר היא, אני
איש המכירות, אני צריך לבחון אותך הלקוח ולהעמיד אותך הלקוח במבחן, לפני שאני בכלל אסכים להפוך אותך ללקוח שלי. לא ... רוצים להציב בפניו מכשול, לא רוצים לגרום לו לחשוב בטעות שהמוצר לא מתאים לו בגלל המחיר, לפני שהוא בכלל הבין את המוצר. אבל בשום אופן
איש המכירות לא באמת חושש להציג את המחיר ללקוח. לסיכום: הצגת המחיר ללקוח, הרי היא כהצגת החיסרון של המוצר, עבור ...