... של
אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת ... עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון מדוע
אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח? אחת הטעויות הנפוצות בקרב
אנשי מכירות היא הניסיון להתיידד עם הלקוח ולהפוך לשותף שלו לשיחת חולין, במטרה לבנות אמון ולהוריד את החשדנות הטבעית של הלקוח.
אנשי מכירות רבים מאמינים שאם הלקוח ירגיש שהם חברים ... שהוא רוצה להוליך אותנו שולל, אלא נאמין שכוונתו טובה והמוצר באמת טוב עבורנו. על בסיס התפיסה הזו, מלמדים
אנשי מכירות לדבר עם הלקוח, להתיידד איתו, ולהציג את ... תמיד עובדת ואף עלולה לגרום לתוצאה הפוכה. לקוחות רבים הם אינטליגנטים ויודעים בדיוק שהם נמצאים באינטראקציה עם
איש מכירות, ולכן
כשאיש המכירות מנסה להיות יותר מדי חבר שלהם, הדבר מעורר ... אינטרסים ברור - המוכר מעוניין למכור, בעוד שהלקוח מעוניין לקבל את העסקה המשתלמת והטובה ביותר עבורו. כאשר
איש המכירות מנסה להסוות את ניגוד האינטרסים הזה ... לצרכים שלו, או שמא הוא מתפתה לקנות בגלל שהמוכר היה נחמד אליו והציג את עצמו כחבר. על הלקוח לזכור שתפקידו של
איש המכירות הוא למכור, ולכן עליו להתמקד בערך האמיתי של המוצר ולא באשליה של חברות או נחמדות של
איש המכירות. בסופו של דבר, הן המוכר והן הלקוח צריכים ... היא באמצעות שקיפות, ישירות והצגת המוצר בצורה ברורה ואמינה. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של
אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם יצירת קרבה עם הלקוח עוזרת במכירה? איך למכור נכון בלי להיראות כאדם לא אמין? מדוע
אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח?
אנשי מכירות רבים מאמינים כי יצירת קשר אישי עם הלקוח, ... להרגיש שהם מנסים לרמות אותם. כאשר מוכר מתנהג כחבר, הלקוח עשוי לחשוב שמטרתו היא לעזור לו ולא רק למכור. לכן,
אנשי מכירות רבים מקבלים הכשרה להשתמש בגישה זו כדי ... דרך יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול לחוש שמסתירים ממנו משהו. במקרים כאלה, עדיף להיות ישיר ולומר: כן, אני
איש מכירות, ואני רוצה למכור לך את המוצר, אבל אני גם ... להתמקד בערך שהמוצר מספק ובכך שהוא באמת מתאים לצרכים האישיים. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של
אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם ... במכירה? איך למכור נכון בלי להיראות כאדם לא אמין? שלום לכולם הפעם אני רוצה להסביר על עוד אחת מהטעויות של
אנשי מכירות, טעות שנובעת מכך שהם גם כנראה לא יודעים ... לא רוצה לרמות אותי הוא כנראה מוכר לי מוצר טוב ואז הוא יקנה את המוצר. אוקי ולכן מזה נולד המנהג, העצה שיעצו
לאנשי מכירות אמרו להם תקשיבו כשלקוח בא לקנות מוצר דבר ... מרגיש כייף ואללה יש לי פה חבר, למרות שהוא לא באמת חבר שלו הוא רק מוכר לו אבל הבן אדם יכול להשלות את עצמו
שאיש המכירות זה חבר שלו שאכפת לו ממנו, הוא מציע לו ... לא יכול למכור את המוצר כפי שהוא?. ולכן דווקא לפעמים ההתיידדות הזאתי עם הלקוח היא דווקא בעייתית כי לפעמים
איש המכירות צריך גם לדעת לכבד את ה - space שהלקוח רוצה ולדעת לזהות,
איש מכירות טוב אמור לדעת לזהות את זה שלפעמים הלקוח ...