אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איתור הצרכים של הלקוח ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איתור הצרכים של הלקוח, אימון אישי, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירה, איך לשכנע את עצמך, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, לשכנע מורה, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP שיטות, NLP שיווק, איך למכור נכון, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, nlp דוגמא, איך לשכנע טוב, מאמן אישי, איך לשכנע את בן הזוג, חוקים בשכנוע והשפעה, NLP דמיון מודרך, הכנה לראיון בטלוויזיה, לשכנע את הילד, NLP התניה קלאסית, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, מדריך אישי, ראפור, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP הרזיה, NLP פיקאפ, טיפול nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, אומנות השכנוע, NLP דוגמאות, ניתוח טקסטים, איך לנתח טקסטים, NLP עצמי, להתמודד עם התנגדויות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איתור הצרכים של הלקוח, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איתור הצרכים של הלקוח, כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ניתוח רטורי איך להביא לקוחות לעסק? לגרום למישהו לדבר איתך לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול לקוחות סרק למכור את המספרים של הלוטו שביעות רצון הלקוח לשכנע אנשים בפייסבוק לקוח חצוף לנתח חומרי שיווק של המתחרים לשכנע מישהו לא להבדיל לגרום למישהו לאהוב להתאמן לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו המוח משתכנע לתמחר מוצר הלקוח הוא לא אתה מוצר יוקרתי שיטות שיווק שכנוע פנימי עמוק כיף למכור צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק לשכנע לקוח לאהוב אותך אימון אישי לאנשי מכירות לקוח כועס למכור את עצמי שיטות לשכנע לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר האם כל אחד יכול למכור? ראפור איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? nlp master practitioner מטרת השיווק להשפיע על התת מודע האם להסתיר מידע מהלקוח? לקוח שמח בירור צרכים של הלקוח וודאות של לקוח בעסקה תהליכי שיווק תשובה ללקוח באיזה תחום לעשות כסף במכירות? לגרום ללקוחות לרדוף אחריך איך לעשות פרזנטציה ללקוח? להתמקד בכאב של הלקוח האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מוצרי יוקרה כמה כסף יש ללקוח? לעשות יותר כסף ממכירות יסודות ההשפעה לגרום למישהו לרצות משהו אמצעי שכנוע לשוניים להסתיר מידע מהלקוח סוגסטיות לשכנע ילד להאמין לגייס לקוחות באיזה מילים למכור? למכור מוצר גרוע שכנוע ושינוי עמדות מה זה שיווק? לשכנע ילד לאכול האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? למדוד את ביצועי מנהל השיווק השפעה גלויה הרגשה של הזדהות לקוחות שרוצים מחיר זול לעשות כסף ממכירות לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון שאלות לאנשי מכירות לשכנע תת מודע לגרום למישהו להבין את נקודת המבט שלך שינוי עמדות להיות כנה עם לקוח לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון יתרונות וחסרונות של שיטות שיווק מתי לקוח מבקש הנחה? לתמחר מוצר חדש מה הכי חשוב להסביר ללקוח? תגמול לפי המכירות לשכנע גבר איך מוכרים מוצר יקר? לגרום למישהו לשלם יותר... לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו יעוץ מכירות התנגדויות במכירות בטלפון מרגיש רע למכור לרכוש מוצרי יוקרה לשכנע בחורה להיזכר האם כל אחד יכול ללמוד למכור? תלונות של לקוחות שאלות ראיון עבודה מכירות טיפים לשיווק עסקים לגרום לקונה למכור את עצמו למכור ספק כוודאות כמה הלקוח מכיר את המתחרים שלך? תכנון הכנת חומר שיווק משאבים להכנת חומרי שיווק להיות החבר הכי טוב של הלקוח לקוח שאכפת לו רק מהמחיר לשכנע ילד לעשות דיאטה מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? מי הלקוח רוצה שימכור לו? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דיבייטינג, להשפיע, סוגסטיה בתחום איתור הצרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8594 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 13:14:36 - wesi28