אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איתור צרכים של הלקוח ✔איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איתור צרכים של הלקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, להשפיע על אנשים, טקסט שכנוע, לשכנע את חברה שלי, להתראיין לטלוויזיה, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, איך לכתוב טקסט משכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP שפת גוף, התנגדויות מכירות, איך לשכנע אישה, NLP מאמרים, לשכנע בחורה, להתמודד עם התנגדויות מכירה, התנגדות במכירה, NLP לימוד עצמי, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP לימוד באינטרנט, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע את עצמי לא לאכול, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, NLP פוביה, nlp עבודה, יכולת שכנוע, אימון אישי לפוליטיקאים, איך למכור, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיפור כושר שכנוע, לשכנע את המפקד, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את הילד, מומחה שיווק, לשכנע אנשים לבחור בך, NLP ערכים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1
בתהליך מכירה, יש תת תהליך שנקרא איתור צרכי הלקוח. איתור צרכי הלקוח פירוש, שאיש המכירות מנסה לאתר למצוא ולהבין את הצרכים של הלקוח. הצרכים של הלקוח פירושו, הדברים שהלקוח צריך בהקשר של המוצר שאותו מנסים למכור ללקוח.

לדוגמה, לקוח רוכש מים לשתיה, כי הוא צמא. הצורך של הלקוח, הוא לא להיות צמא. לכן הלקוח רוכש מים לשתות, כדי לא להיות צמא. דוגמה נוספת, לקוח רוכש כיסא, כי הוא רוצה שיהיה לו משהו לשבת עליו, זה הצורך של הלקוח, לכן הוא רוכש כיסא והכיסא ממלא ללקוח את הצורך שלו.

כמו כן, הצורך של הלקוח יכול להיות אמיתי ומוצדק, או שגוי. אבל עדיין זה הצורך של הלקוח. לדוגמה, לקוח שרוכש מוצר שהוא לא באמת צריך אותו, בגלל שהוא חושב שהוא כן צריך אותו. הצורך של הלקוח, הוא שהוא חושב שהוא צריך את המוצר. והמוצר ממלא ללקוח את הצורך שהלקוח חושב שיש לו. האם באמת יש ללקוח את הצורך הזה? האם באמת הלקוח צריך את המוצר הזה? האם באמת המוצר הזה ימלא ללקוח את הצורך שלו? זאת כמובן שאלה אחרת.

אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב שיש לו צורך מסויים, והלקוח חושב שרכישת המוצר תמלא לו את הצורך שלו באופן יחסי והלקוח חושב שכדאי לו לרכוש את המוצר ולכן הלקוח רוכש את המוצר, למרות שאולי הצורך שלו שגוי ולא מוצדק.

הצורך של הלקוח, יכול להיות לא מוצדק ושגוי, גם בכך שהוא בכלל לא צריך את המוצר מסיבות שונות וגם לדוגמה בגלל שאולי הצורך של הלקוח אמיתי, אבל המוצר הספציפי הזה בכלל לא ימלא ללקוח את הצורך שלו ואולי אפילו המוצר יגרום ללקוח לנזק. ואולי בכלל יש מוצרים אחרים יותר טובים ואולי בכלל עדיף ללקוח לא למלא את הצורך שלו ואולי באמת יש ללקוח צורך והמוצר באמת יעזור ללקוח למלא את הצורך, אבל עדיין רכישת המוצר תגרום ללקוח לנזקים אחרים. לדוגמה, לקוח שרוכש מוצר שהוא באמת צריך, אבל בגלל זה הוא נכנס לחובות ולסיבוכים שהם יותר גרועים מהצורך המקורי של המוצר.

כך שהאם הלקוח באמת צריך את המוצר, האם באמת המוצר ימלא ללקוח את הצורך שלו? האם באמת כדאי ללקוח לרכוש את המוצר? אלו שאלות שונות. אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב שיש לו צורך שהוא רוצה למלא אותו באמצעות המוצר.

בנוסף, הצורך של הלקוח, יכול כמובן פשוט או מורכב ממספר גורמים וצרכים. לדוגמה, לקוח שרוכש בפעם הראשונה בחייו, רכב. כנראה שהצורך שלו הוא, לנסוע ממקום למקום בצורה יותר נוחה. כי זאת הסיבה העיקרית שבגללה אנשים מחזיקים רכב כלשהו. כי הם רוצים להגיע ממקום למקום בצורה קלה / נוחה, ולכן הם מחזיקים רכב, כדי שהם יוכלו להגיע מנקודה לנקודה ביותר קלות באמצעות רכב.

האם באמת מי שמחזיק רכב, יכול להגיע בקלות ממקום למקום? האם באמת כדאי לרכוש רכב או שאולי כדאי בכלל לנסוע בתחבורה ציבורית? זאת כמובן שאלה אחרת. אבל בטוח נכון, שהצורך של רוב האנשים בעצם זה שיש להם רכב, הוא בכך שהם רוצים להגיע ממקום למקום בצורה שנראית להם יותר נוחה מאשר כל...
חלק 2
...להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר הספציפי שעליו אנחנו מדברים. בגלל, שבמה תלוי אם הלקוח ירכוש את המוצר? זה תלוי בכך שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. וזה עצמו במה תלוי? זה תלוי בכך שהלקוח יחשוב שהמוצר הספציפי מתאים לצרכים שלו. וזה עצמו תלוי גם במידע שאותו איש המכירות יעביר ללקוח. כי גם אם אנחנו רוצים למכור מוצר אחד ספציפי בלבד וגם אם אין לנו אפשרות להציע ללקוח מוצר אחר, הרי שאת אותו המוצר ניתן להציג בהמון דרכים שונות. משום שכל מוצר שאותו אנחנו מוכרים, יש לו מגוון רחב של מאפיינים שונים. וכל מאפיין...
חלק 3
...את הלקוח מה הוא צריך, היא בכך שהרבה פעמים הלקוח חושש מכך שמנסים לרמות אותו ומנסים למכור לו משהו שהוא לא באמת צריך וכולי. והרבה פעמים הלקוח לא באמת יספר לנו מה באמת הצרכים שלו, בגלל שהוא חושש מכך שאיש המכירות ישתמש במידע שהלקוח מסר לו, כדי למכור ללקוח מוצר שלא באמת מתאים לו וכיוב. או במילים אחרות, זה בעייתי לאתר את צרכי הלקוח רק באמצעות לשאול את הלקוח בצורה ישירה מה הוא צריך, משום שהלקוח עצמו לא תמיד ירצה לחשוף בפני איש המכירות את הצרכים שלו כלקוח. אז איך לפתור את הבעיה הזאת? זה כמובן אפשרי באמצעות...
חלק 4
...הלקוח שעליהם המוצר לא עונה ושאולי בכלל המוצר גורם להם נזק. ולכן, כמו שצריכים לדעת לאתר את צרכי הלקוח בחוכמה, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, הרי שצריכים גם לדעת להיזהר שלא לשאול שאלות קיטבג. כי אפשרי בטעות לשאול את הלקוח שאלת קיטבג לגבי הצרכים שלו כלקוח, שכאשר הלקוח יענה עליה, זה יגרום ללקוח לא לרצות לבצע את העסקה. כך שצריכים לדעת מה לשאול ואיך לשאול וכולי. וגם לגבי זה שלא לשאול את הלקוח שאלות שיגרמו לו לא לרצות לרכוש את המוצר, בגלל שהמוצר לא באמת מתאים במאה אחוז ללקוח, הרי שגם כאן כמובן יש גבול וקו...
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
... טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, ...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
... האם חייב לעשות איתור צרכי הלקוח? מה רע באיתור צרכי הלקוח? האם איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק? מתי איתור צרכים של הלקוח יהרוס את העסקה? ומתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך אפשר לעשות איתור צרכי לקוח, בלי לעשות איתור ... הסיכוי לכך שתסגור עסקה עם הלקוח. וברמת העיקרון, אם אתה מאמין שכדי לסגור עסקה עם הלקוח, אתה חייב לעשות איתור צרכים של הלקוח, כדי להבין מה הלקוח מחפש ומה בדיוק הוא צריך, אז יש היגיון שבהכרח תנסה להבין מהלקוח מה הצורך שלו ... או לדוגמה, האם אתה רוצה לשלם באשראי או בהעברה. תעשה איתור צרכים רק בקשר לזה וזהו. אבל בטוח נכון, שאיתור צרכים של הלקוח, זה כלי עבודה בלבד, וכל מקרה לגופו.
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
... ולפני שהוא מתחיל להיות לקוח משלם. גם בשלב הזה, שהלקוח הוא עדיין רק לקוח פוטנציאלי, גם כאן צריכים לעשות איתור צרכים של הלקוח. למה? מכמה סיבות, שהמטרה שלהן, היא לגרום ללקוח לרכוש את המוצר. דהיינו, אם לדוגמה לא נדע בכלל מה הלקוח ... לפני שהלקוח הוא לקוח משלם. לדוגמה, נניח שלקוח רוצה לרכוש שירותי כתיבת הסכם ממון. במקרה כזה לדוגמה, הגיוני לעשות איתור צרכים של הלקוח, בכל צורך שיש ללקוח, כדי להחליט שהוא רוצה לרכוש את השירות הזה, ודווקא מאיתנו בסכום שאנחנו רוצים. אבל לא ...
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
... יותר כללית כגון איך המנוע של הרכב וכיוב. ולפעמים הלקוח מצפה לתשובה ספציפית, כאשר אנחנו נעדיף קודם כל לעשות איתור צרכים של הלקוח. אז איך להתמודד? והתשובה היא, שקודם כל כעיקרון, ככל שהלקוח שואל שאלה יותר ספציפית, ככה זה מגדיל את הסיכוי ...
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים
...הלקוח לצרכי התאמת המוצר ללקוח. ואני אחדד. יש חוסר התאמה של המוצר ללקוח, שבו אנחנו רוצים כן לנסות למכור ללקוח. שאז במקרה כזה, כדאי לא לדבר עם הלקוח על צרכי הלקוח שעשויים להעלות לו את התנגדות המכירה, אלא קודם כל לדבר איתו על צרכי הלקוח, שאנחנו מניחים שכן נוכל להתאים ללקוח. אבל יש חוסר התאמה של המוצר ללקוח, שאנחנו לא רוצים לנסות למכור קרח לאסקימואים, שאנחנו לא רוצים לנסות לשכנע את הלקוח, שאז כדאי כבר בהתחלת איתור צרכי הלקוח, להתחיל עם שאלות סינון ללקוח לדעת אם הלקוח מתאים לנו. בקיצור, קודם כל לשאול...
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
...להיות שהמוצר שלנו, הוא לא המוצר האידיאלי עבור הלקוח. ובתהליך המכירה ללקוח, כאשר נאתר את צרכי הלקוח, נוכל בטעות להגדיל את הפער שיש בין המוצר שלנו, לבין המוצר שהלקוח מעדיף לרכוש. אז איך בעצם לאתר את צרכי הלקוח בצורה נכונה? והתשובה לכך היא, שעלינו לפרק את המוצר שלנו לחלקים ולהבין מה בעצם הלקוח רוכש. לדוגמה, כאשר הלקוח רוכש חופשה בבית מלון, הרי שהוא רוכש חופשה, 1 - בסגנון מסוים, 2 - במחיר מסוים, 3 - באזור מסוים. ועלינו להבין היכן יש לנו יותר סיכוי להגיע להתאמה עם הלקוח ועם צרכי הלקוח, והיכן כנראה שתהיה...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
...הרבה פעמים בנאדם יודע מראש, יש מצבים שבנאדם יודע מראש בדיוק מה הבנאדם השני צריך, אבל, הלקוח נכנס לחנות, אבל אם אני כמוכר אגיד לו: אוקי, תקשיב, זה מה שאתה צריך, אני יודע שאתה צריך את זה ואת זה, אתה חושב שאתה רוצה את זה, זה לא טוב בגלל זה, אתה תיכף תחשוב 5 דקות, תגלה שאתה רוצה את זה ואת זה, זה מה שמתאים לך. הלקוח יגיד רגע, מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה מידע, משהו פה חשוד לי, לא נותן בו אמון, לא רוצה לקנות מולו את המוצר. לפעמים, דווקא אם משדרים ללקוח שיודעים עליו יותר מדי מידע, אפילו אם יודעים עליו...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
...בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך להפוך כל מכירה להצלחה? איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך לגרום ללקוח לחשוף את הצרכים האמיתיים שלו? איך למכור נכון ללקוח ולהתאים לו את המוצר? הדבר החשוב ביותר במכירה הוא למכור ללקוח את מה שהוא באמת רוצה - כלומר, למלא את החיסרון שלו. לעיתים, המוכר מתמקד בשיווק המוצר מבלי להבין מה הלקוח באמת מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הדרישות שלו מהמוצר. לכן, לפני שמתחילים לדבר על המוצר או לנסות לשכנע את הלקוח לקנות, יש להבין קודם כל את צרכיו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איתור צרכים של הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איתור צרכים של הלקוח, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להסביר את עצמך ללקוח איתור לקוחות לשדר מקצועיות ללקוח רצון לתת בשכנוע איך להתמודד עם מניפולציות? טעויות של מנהלי שיווק לשכנע מישהי לאהוב אותך טראומה ללקוח לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה להשקיע כסף בתהליך שיווקי אנשי שיווק תקציב שיווקי לבצע זיהוי צרכי הלקוח ניהול משא ומתן עסקי איך לגרום למישהו לענות? לשדר אמינות ללקוח לשכנע מישהו להשתכנע במשהו האם למכור או להמשיך בפיתוח? nlp זה שקר הערך האובייקטיבי של מוצר שיווק והעלאת מחירים ללקוחות לשכנע ילדים איך לגרום למישהו להאמין לך? אנשי מכירות אנושיים לקוח אומר שהמוצר יקר להתאים מוצר כמות מוצרים איך ליצור הזדהות רגשית? לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות איך לשכנע שופט? למכור כשאתה עייף סדר לאתר את צרכי הלקוח למכור למישהו משהו שחיקה במכירות איך לשווק מוצרי מידע? איך לא לשכנע אנשים? אנשי מכירות אחרים למכור ללקוח עצוב לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה השמה לאנשי מכירות איך לנסח מכתב משכנע? לקוח שלא עומד בהסכמים סימולציות משא ומתן איך להגדיל סיכוי למכור? שיווק ועזרי מכירה איפה ללמוד nlp? איך לגרום למישהו לשנוא משהו? לשכנע מישהו בתור חבר למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים לשכנע בחורות לתכנן את מסע הלקוח כוונת שכנוע מעצב מוצר תסריט שיחה של לקוח מתי לנסות למכור ללקוח? אינטרס של לקוח תכנון יעדי מכירות לימודי מכירות לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך תכנון אסטרטגיית שיווק לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח איך לגרום ללקוח להתחבר איתך? איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח? לעזור ללקוח לקבל החלטה איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח לקוח שמגיע אליך מהמתחרים חיסרון של לקוח מוצרים מצוינים מה כדאי לומר ללקוח? המניפולציה של הפחד איך לגרום למישהו לא לכעוס? הגדלת מכירות ללקוחות לקוח אידיאלי איך לשכנע ילד לסדר? ליצור חומרי שיווק מתי לחשוף את המחיר ללקוח? האם כל אחד יכול ללמוד למכור? איך לגרום למישהו להגיע? לשכנע ילד לאהוב להכין מצגת ללקוח לשכנע מישהו אחר לאהוב להיות כנה עם הלקוח מנהל שיווק גרוע לגרום למישהו להגיע מיתוג מוצרים זולים למכור בלי איש מכירות לשכנע עובד להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? לשכנע מישהו לתת לך הנחה לשכנע מוכר לתת לך הנחה לקוחות ממליצים בפייסבוק להזדהות מניפולציות רגשיות לשכנע מישהו לשנוא משהו איך לא לסרב ללקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, שינוי עמדות, מניפולציות בנושאי איתור צרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0664 שניות - עכשיו 26_09_2025 השעה 17:46:10 - wesi28