אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איתור צרכים של הלקוח ✔צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איתור צרכים של הלקוח, מכירות ושכנוע, דמיון מודרך nlp, לשכנע אנשים לקנות מוצר, איך לשכנע את החברים, התמודדות עם התנגדות לקוח, שאלות בראיון, לשכנע טוב, איך לשכנע גבר להביא ילד, לשכנע גבר להביא ילד, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, ללמוד איך לשכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, ללמוד למכור, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, קורס nlp, nlp שינוי, טיפול אישי, חומר על nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, חוקים בהשפעה ושכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע חבר להפסיק לעשן, סודות הסוגסטיה, לשכנע גבר, NLP טיפים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע בנים, אמנות הנאום, NLP למאמנים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איתור צרכים של הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איתור צרכים של הלקוח, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לא לאתר את צרכי הלקוח? לשמור על אווירה טובה עם לקוח לפרסם חומרי שיווק איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? האם כל אחד יכול למכור? להגיע ללקוחות חדשים להשתמש במוצר בחינם לשכנע מישהו להקשיב נוסחה לגרום למישהו להתאהב בך לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה לשכנע מישהו לאהוב אותך פחות איך להטעות לקוח? התנגדות במכירות בטלפון מחיר השוק של מוצר מה לדרוש במשא ומתן? לגרום למישהו לרדוף אחריך איך להצליח לשכנע? האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? איתור צרכי הלקוח מה זה צרכי הלקוח שיווק חנויות לעבוד עם לקוח בעייתי בניית יעדי מכירות לשכנע מישהו להגיב איך שאתה רוצה מניפולציות שיווקיות לשכנע אנשים בעלי סמכות לקוחות ממליצים בפייסבוק ללקוח קשה לקבל החלטה שיחה עם לקוח טריקים לשכנוע אנשים הרגשה של זרות עם לקוח יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק לשכנע ילד לאהוב משהו לסרב ללקוח מתי למכור ללקוח? לגרום למישהו להצביע איך למכור את עצמי? לנהל לקוחות לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו לרכוש מוצרי יוקרה לתמחר מוצר חדש גישות לשכנוע אנשים יצירת חומרים שיווקיים לקרוא ללקוח בשמו עזרי מכירה לאיש מכירות לקוח שאומר יקר לי למה הוא מתנגד למכור? לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך? לגרום למישהו לענות להשתמש בראפור לגרום למישהו לפתח חוש הומור לנתח משפך שיווקי שלא עובד הזדהות רגשית חזקה להתמודד עם דחייה של לקוח למה המנהל שלך הוא הלקוח שלך? לעבוד במכירות למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איש מכירות עם אופי גרוע תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח מיינדסט של איש מכירות מומחה לגרום ללקוחות פוטנציאלים אווירה חיובית מול לקוח מניפולציות של אליעד כהן תחושת ריחוק מול הלקוח איך להתחיל לעבוד במכירות? מי הלקוחות שלי? שאלה של לקוח בלי תשובה מכירות לאנשי מכירות שקרים ומכירות טכניקת nlp לייצר מוצר יותר זול למכור ללקוח או לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע ילד להתנהג בצורה בוגרת להשקיע בשיווק או במכירות למכור בגוגל לעשות כסף ממכירות למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? ליצור סנכרון עם הלקוח לאיזה לקוח אתה יכול להביא הכי הרבה ערך? האם לנסות לשכנע לקוח? לתאם פגישה עם הלקוח למה לא לרמות לקוח? איזה ניסוח יותר משכנע? למכור בכיף אפשרויות בחירה ללקוח התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל להשתמש בדמיון מודרך לשכנע לקוח לרכוש מוצר במחיר לשכנע ילדים לעשות משימות בבית נאומים של איש המכירות למה ללמוד למכור? לשכנע ילדים לאכול לקצר את התהליך של הלקוח להחליט לקוחות משוגעים למכור רכב מה הלקוח רוצה? ליצור אמון אישי יקר ללקוח מתי לא לעשות שיווק? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא NLP, לשכנע, למכור בתחום איתור צרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8926 שניות - עכשיו 26_12_2025 השעה 05:26:08 - wesi28