אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איתור צרכים של הלקוח ✔צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איתור צרכים של הלקוח, איך לשכנע את חברה שלי, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע בחור, שאלות בראיון, לשכנע הורים, אומנות המכירה, לשכנע את, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לימודי שכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, להתכונן לראיון, שיטת ה nlp, NLP עוגן, NLP תוצאות, יחסי ציבור, להתמודד בראיון, טיפים למכירה, לשכנע מורה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, איך לשכנע את החברה, NLP תבניות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע לקוח לקנות, איך לגרום לבחור, סודות ההשפעה הסמויה, לשכנע דוד, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע את החברה, שפת גוף, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, nlp לצפייה, טקסט משכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP פיקאפ, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איתור צרכים של הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איתור צרכים של הלקוח, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקנות את האמון של הלקוח מה הלקוח חושב? שיטות שכנוע למתקדמים להפר אמון איך לשתול מחשבה? לשכנע ילד לאהוב משהו לשכנע מישהו לא לענות העלאת מחיר ללקוחות חדשים אין פתרון ללקוח לבקש כסף מלקוח איך אנשי מכירות עושים מניפולציות? לשכנע מישהו להרגיש ייחודי לשכנע גבר לחשוב nlp לימוד עצמי לגרום ללקוח לעבוד איתך שיטות רטוריקה לגרום למישהו לחשוב שהשתנית מנהיג משכנע לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית לגרום ללקוחות לרדוף אחריך איך הלקוח שלך חושב? משאבים להכנת חומרי שיווק שיקולים בתמחור מוצר למדוד את השיווק להמליץ ללקוח אנשי מכירות בראיון עבודה ליצור סנכרון עם הלקוח לגרום למישהו שהוא יכול להשתנות להציג ללקוח אפשרויות לקוח מפחד לקבל החלטה במקום איך לדעת מתי הלקוח משקר? לשכנע ילד לא לפחד לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים למכור את עצמך ללקוח איזה שיטת שכנוע עדיפה? למכור ללקוח מוצר גרוע לגרום לאנשים nlp מניפולציות פסיכולוגיות לשכנע מישהי להרגיש שחסר להקטין את עלויות השיווק אנשי מכירות טובים התמודדות עם מוצרים מתחרים למכור מוצר אוטומטי איש מכירות אנושי שיווק ישיר או שיווק עקיף האם ניתן לתת אמון מחדש אחרי בגידה? מה לענות ללקוח? שיטת nlp להשתפר בתור איש מכירות הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת איך להתחמק משאלה של לקוח? לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר לטפל בלידים של לקוחות נקודות התורפה של הלקוח מה רע במוצרים בהנחה? לגרום ללקוח שלך לקנות לשתול מחשבה להצליח למכור את עצמי ללקוחות לקוח שמבקש הנחה מה רע בלשפר את אנשי המכירות? התנגדויות לקוח בגלל המוכר להביע הזדהות עם ההתנגדות איך להגדיל את המכירות? לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים איך להציג ללקוח מחיר מוצר? ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק למכור למישהו רעיון לשכנע מישהו להקשיב לך לגרום למישהו להקשיב לביקורת תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר חייב לעשות איתור צרכי הלקוח בתוך התת מודע לגרום למישהו לרצות להאמין לך לשכנע אנשים שאתה חכם מתי לתת הנחה ללקוח? איך לעשות מניפולציות רכישה? לשכנע מישהו להימשך לקנות בזול למכור ביוקר תכנון יעדי מכירות להאמין במוצר מניפולציות של גורואים לכסף איך להתנגד ללקוח? לגרום למישהו לומר את האמת מיתוג מוצרים זולים אנשי מכירות רעים איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? למה קשה לי למכור? לשכנע תת מודע שווי שוק של מוצר מסר לתת מודע ללמוד לקבל סירוב מלקוח מוצר עם חסרונות לשכנע ילד לקוח מכחיש לדבר ללקוחות שלך אסטרטגיית שימור לקוחות לגרום למישהו לבקש עזרה לתכנן הכנת חומרי שיווק ראיון עבודה במכירות להיות חזק או חלש במשא ומתן עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, קאוצינג, קואצ'ר בתחום איתור צרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9063 שניות - עכשיו 10_11_2025 השעה 22:59:54 - wesi28