אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איתור צרכים של הלקוח ✔צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איתור צרכים של הלקוח, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע גבר לחזור, קורס דמיון מודרך, איך לשכנע הורים, לשכנע אנשים לתרום, לשכנע חברים לצאת, זיהוי מסרים תת הכרתיים, איך לשכנע את, NLP פיקאפ, שאלה איך לשכנע, פסיכוקיברנטיקה, לשכנע את החברים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, חומר על nlp, שינוי עמדות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, יועץ אסטרטגי, לשכנע אשה, אומנות הפרזנטציה, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, התנגדויות מכירות, איך לשכנע טוב, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, טקסט טיעוני, מטפל אישי, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, NLP דמיון מודרך, איך לשכנע גבר להביא ילד, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, הבסיס למכירות nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איתור צרכים של הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איתור צרכים של הלקוח, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
התמדה לאנשי מכירות האם לוותר על הלקוח? חבילות מוצרים הגדלת אמון של לקוח איך לשכנע ילדים? שכנוע בשלבים לגרום למישהו לרצות זוגיות מניפולציות בטקסט מוצר דמיוני מניפולציה על אנשים סודות ההשפעה של מנטורים מה הכוונה למכור את עצמך ללקוח? התאמה של המוצר ללקוח לגרום למישהו להימשך למראה שלך תהליכי שיווק ליצור קמפיין שיווקי מי מתאים לעבוד במכירות? איך לעבוד בתור איש מכירות? לגרום למישהו לומר לך תודה לשתול מחשבות לשכנע מישהו להאמין לך איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? ניתוח השיווק התאמת מוצר יסודות הרטוריקה להביא יותר תועלת ללקוח להוציא עיזים במשא ומתן מאפיינים טכניים של מוצר roi שיווקי לגרום למישהו להיפרד בצורה יפה לגרום למישהו לחזור אליך בעיית תקשורת עם לקוח איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? למכור בטלפון מחיר של מוצר לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר למכור כשאתה בחרדה במה תלוי טווח המחיר ללקוח? שיטות השכנוע של ביבי נתניהו בבית המשפט מתי להיות רע ללקוח? לשכנע מישהו לשנות את דעתו להתחבר ללקוח מוצר זול ופחות טוב למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה ניהול משא ומתן למתקדמים לטפל בהתנגדויות לקוח מראש למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? למכור את עצמך בזוגיות לשכנע מישהו לא לעשות משהו איך למכור מוצרי יוקרה? ממי לא ללמוד nlp? שכנוע חזותי לגרום למישהו להבין את נקודת המבט שלך לגרום למישהו להרגיש קירבה לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה מה צריך כדי לדעת למכור? מוטיבציה למכור למה הלקוח אומר יקר לי? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? לגרום למישהו לאהוב רק אותך לנהל משא ומתן עם לקוח מה הלקוח חושב שהוא רוצה? איך להציג מוצר ללקוח? אמון אחרי בגידה מוצרים יקרים למכור כמה שיותר התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל לגרום למישהו להפסיק לאהוב משהו התנגדות אמיתית של הלקוח לשווק ללקוחות חדשים לעבוד עם לקוח בעייתי שיווק לפי המכירות התמודדות עם לקוח עצבני לשתול מחשבה שלילית לגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק פגישה פרונטאלית עם לקוח טכניקת מכירות איך לבטל עסקה עם לקוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? איזה מוצר למכור? פחד ממכירות להדריך אנשי מכירות לשתול ללקוח מחשבה שהוא יכול לבקש הנחה שכנוע מהיר להפעיל לחץ על לקוח מתי לוותר על הלקוח? לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך לשכנע בחורה להיזכר לתת הצעת מחיר ללקוח לתכנן הכנת חומרי שיווק לגרום למישהו לא להסכים למכור בלי מצב רוח למה הלקוח רוכש מוצר? ללמוד שתילת מסרים בתת מודע למכור מוצר זול קורס לאנשי מכירות שיווק עצמי בפייסבוק להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח לגרום ללקוח להאמין לך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, לקוחות, טיפים בתחום איתור צרכים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7500 שניות - עכשיו 26_12_2025 השעה 03:41:36 - wesi28