אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמון ✔זוגיות אחרי בגידה, האם להמשיך בזוגיות? האם לקנות או למכור? מסחר במניות, מניה יורדת, מניה עולה, מה יהיה בעתיד? להמשיך אחרי בגידה, להתמודד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אמון, טיפים לאנשי מכירות, איך לשכנע את עצמי ללמוד, איך לשכנע בחורות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע את, שיווק, לכתוב טקסט משכנע, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP קשב וריכוז, NLP אימון אישי, להתראיין נכון, דיאטת nlp, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, קורס nlp, מטפל nlp, איך לשכנע בעל לעוד ילד, חוקים בהשפעה ושכנוע, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, איך לשכנע גבר לחזור, להתמודד בראיון, להתמודד עם התנגדות מכירה, מאמן אישי, הדרכת אנשי מכירות, התנגדות מכירה, מיומנויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, השפעה סמויה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, אסטרטגיה שיווקית, תשובות לשאלות בראיון, איך לשכנע את המפקד, לשכנע בוויכוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:57זוגיות אחרי בגידה, האם להמשיך בזוגיות? האם לקנות או למכור? מסחר במניות, מניה יורדת, מניה עולה, מה יהיה בעתיד? להמשיך אחרי בגידה, להתמודד עם בגידה, לסלוח על בגידה, הפרת אמון, קבלת החלטות
איך להחליט אם להמשיך בזוגיות לאחר בגידה?

אליעד כהן פותח בשאלה משמעותית: האם אחרי בגידה של בן או בת הזוג כדאי להמשיך בקשר או לסיים אותו? אליעד מחדד שהמחשבה האינטואיטיבית היא שאם מישהו בגד בנו, אנחנו חייבים לעזוב אותו. אבל ההיגיון המפורט שהוא מציג אומר אחרת: ההחלטה לא צריכה להישען רק על העבר, אלא בעיקר על ההערכה שלנו לגבי מה שיתרחש בעתיד.

לדוגמה, אליעד מציג מצב שבו אישה בגדה בגבר שלה, והשאלה שהוא מעמיד לבדיקה אינה האם הבגידה עצמה מצדיקה פרידה אוטומטית, אלא האם ישנה הערכה מציאותית שהיא תבגוד שוב בעתיד. אם האדם משוכנע שהאירוע היה חד פעמי ושהמשך הקשר יביא לו יותר אושר ותועלת מאשר נזק וסבל, ייתכן מאוד שהוא יבחר להישאר. אבל אם הוא מניח בסבירות גבוהה שהבגידה תחזור, או שהוא לא יכול להתמודד רגשית עם מה שקרה, אז הגיוני שיבחר לעזוב.

מה הקשר בין בגידה של עובד במקום העבודה לבין בגידה בזוגיות?

אליעד כהן משווה את המצב לזוגיות עם מקרה אחר: עובד שגנב כסף ממקום העבודה. גם כאן, השיקול להמשיך להעסיק את העובד אינו רק בהתבסס על הגניבה שכבר התרחשה, אלא בעיקר על הערכה לגבי העתיד - האם יש סבירות שהעובד ימשיך לגנוב, או שהייתה זו מעידה חד פעמית. בנוסף, הוא מציין שההחלטה מושפעת גם מהערך והתועלת של העובד לחברה. עובד שמביא ערך רב ייתכן ויישאר למרות מעידתו, ולעומת זאת עובד שמייצר פחות ערך יפוטר בקלות רבה יותר.

כיצד קבלת החלטה בזוגיות דומה לקבלת החלטה בשוק ההון?

בהמשך, אליעד כהן מביא דוגמה מעולם המסחר במניות. הוא משווה בין זוגיות לאחר בגידה לבין החזקת מניה שירדה משמעותית. השאלה היא האם להמשיך להחזיק את המניה או למכור אותה? כאן שוב, אליעד מדגיש שההחלטה מתבססת בעיקר על התחזית לגבי העתיד: אם המשקיע סבור שהמניה תעלה, הוא ישמור עליה, גם אם היא בירידה כרגע. אם הוא חושב שהיא תמשיך לרדת, הוא ימכור אותה. כך גם בזוגיות - ההחלטה תלויה במה שאנחנו חושבים שיקרה בעתיד, ולא רק באירועים של העבר.

האם העתיד הוא השיקול היחיד בהחלטה לגבי בגידה?

אליעד מסביר שברור שהעבר משחק תפקיד בהחלטה לגבי העתיד, משום שהעבר מלמד אותנו על ההתנהגות האפשרית של האדם. אבל הוא מדגיש שאין זה מחויב המציאות שמה שקרה בעבר יקרה בהכרח שוב. זאת אומרת, אם מישהו בגד בעבר, זה רומז לנו על האפשרות שיבגוד בעתיד, אבל אין ודאות לכך.

הוא נותן דוגמה נוספת על אדם שמרגיש שאינו יכול להיות יותר עם בן או בת זוג שבגדו בו, לא בגלל החשש לבגידה חוזרת, אלא משום שהאגו שלו נפגע והוא מרגיש חסר ערך בקשר. גם במקרה כזה, אומר אליעד, ההחלטה למעשה מבוססת על העתיד: האדם חושש שבעתיד הוא ימשיך להרגיש חוסר ערך ופגיעה מתמשכת, ולכן הוא עוזב.

איך אלטרנטיבות משפיעות על ההחלטה לגבי המשך הזוגיות?

אליעד כהן ממשיך ומסביר שההחלטה להישאר בזוגיות לאחר בגידה מושפעת לא רק מהערכת העתיד של אותו קשר, אלא גם מהאלטרנטיבות הקיימות. אם לאדם אין אלטרנטיבות טובות והוא מעריך שיוכל לשקם את הקשר, סביר יותר שהוא יבחר להישאר. אך אם יש לו אלטרנטיבה טובה יותר, סביר שיבחר לעזוב את הקשר הנוכחי לטובת האפשרות החדשה והטובה יותר.

מדוע אין חוקיות ברורה לגבי החלטה על פרידה לאחר בגידה?

אליעד מחדד כי ההנחה לפיה "על בגידה חייבים להיפרד" אינה מחויבת המציאות. הוא טוען שאין חוק מוחלט בנושא, וכל החלטה היא אישית ותלויה בשיקולים רבים, כגון: הערכת העתיד, היכולת הרגשית של האדם להתמודד עם ההשלכות, הערכים האישיים שלו, והאלטרנטיבות הזמינות.

כיצד דוגמאות מהמציאות הפוליטית מחדדות את הרעיון שאין חוקיות ברורה?

אליעד כהן משתמש בדוגמאות מהפוליטיקה כדי להמחיש את הרעיון הזה. הוא מזכיר דמויות פוליטיות שעשו טעויות או פעלו בדרכים שנתפסות כשליליות ובכל זאת הצליחו לחזור לעמדות בכירות, כמו אריה דרעי ובנימין נתניהו. בעזרת דוגמאות אלו, אליעד מראה שלמרות התנהגויות שליליות מהעבר, אנשים יכולים להשתקם ולזכות להצלחה בעתיד, ולכן החלטות לא צריכות להתבסס באופן מוחלט על מעשים שליליים בעבר.

מהי השורה התחתונה לגבי החלטה על המשך זוגיות לאחר בגידה?

השורה התחתונה, לפי אליעד כהן, היא שאין פתרון אחד נכון לכולם בשאלת הזוגיות לאחר בגידה. כל מקרה צריך להיבחן לגופו על פי השיקולים השונים: העתיד הצפוי, הרגשות האישיים, מידת הפגיעה והאפשרות להתמודד איתה, וכן האלטרנטיבות הזמינות. בדומה לשיקולים במסחר במניות - ההחלטה אם "לקנות או למכור" בזוגיות תלויה במה שאנחנו מעריכים שיקרה בעתיד, ובמה שאנחנו באמת רוצים בחיים.
איך לקבל החלטה לגבי המשך זוגיות אחרי בגידה?

בתחילת ההרצאה מובא דיון בשאלה האם כדאי או לא כדאי להמשיך בזוגיות אחרי בגידה. מוצגת דוגמה של אישה שבגדה בגבר שלה, וההתלבטות היא אם להישאר איתה או לעזוב. נטען שיש נטייה לחשוב כי "אם מישהו בגד בי, אני חייב לסיים את הקשר", אבל ההיגיון המוצג אומר שיש להתמקד בשאלה מה יקרה בעתיד ולא רק במה שקרה בעבר. אם אדם סבור שמי שבגד בו לא ימשיך לבגוד, ושההמשך המשותף ייתן לו יותר תועלת מאשר נזק, אפשר לבחור להישאר, אם הוא חושב שהבגידה תחזור או שהוא לא יהיה שלם עם עצמו, ייתכן שיבחר לעזוב.

האם העובדה שמישהו עשה דבר שלילי בעבר מחייבת לנתק יחסים?

כדוגמה נוספת, מוזכר מקרה של עובד שגנב מהמעסיק. גם כאן מתעוררת השאלה אם נכון לפטר אותו או להמשיך להעסיקו. הטענה היא שיש להתחשב לא רק במעשה הגניבה שקרה בעבר אלא בעיקר בסבירות שזה יקרה שוב, ובערך שהעובד מביא. אם העובד צפוי להמשיך לגנוב או שלא תצמח ממנו תועלת משמעותית לעסק, נהוג לפטר. אך אם יש סיבה טובה להאמין שהגניבה לא תחזור, או שהעובד מביא תועלת רבה לעסק, יש מקום לשקול להשאיר אותו.

מה הקשר בין זוגיות אחרי בגידה לבין מניה יורדת בבורסה?

נוצרה השוואה בין החלטה האם להישאר עם בן זוג שבגד לבין החלטה של משקיע האם להמשיך להחזיק מניה שירדה או למכור אותה. הרעיון הוא שההחלטה צריכה להתבסס על תחזית העתיד: אם המשקיע מאמין שהמניה עתידה לעלות, הוא עשוי להחזיק בה למרות ההפסדים העכשוויים, אם הוא מאמין שהערך שלה ימשיך לרדת, או שיש אלטרנטיבות מניבות יותר, הוא ימכור אותה. כך גם בזוגיות אחרי בגידה: השאלה אינה רק "האם בגדו בי בעבר" אלא "מה יקרה בעתיד" והאם הקשר ישתפר או יחזור לפגוע.

האם מספיק להתמקד בעתיד בלבד?

נאמר שגם העבר משפיע, אך בעיקר בהיבט של ההסתברות לעתיד: אם מישהו בגד בך פעם אחת, זה יכול לרמוז שהוא עלול לעשות זאת שוב, אבל אין בכך וודאות. לעיתים, העבר גורם לפגיעה בתחושת הערך העצמי או באמון, וזה עצמו מפריע להמשך הקשר. במילים אחרות, יש מי שיגיד "אני עוזב, כי אני כבר לא יכול להרגיש בעל ערך בקשר הזה, " וזה עדיין מבוסס על העתיד: הוא מניח שבעתיד הוא ירגיש לא מוערך. מנגד, יש מי שיחליט לנסות לפתור את הפגיעה באגו או לחזק את האמון ולשקם את הקשר.

כיצד אלטרנטיבות אפשריות משפיעות על ההחלטה?

מוסבר שגם במניות וגם בזוגיות, צריך לבדוק אם קיימת אפשרות טובה יותר. בדוגמה של המניה: גם אם מניה אחת עשויה לעלות שוב, ייתכן שיש מניה אחרת שתעלה יותר או בסיכון נמוך יותר. כך גם בזוגיות: אם אדם מרגיש שיוכל למצוא זוגיות טובה יותר בקלות, ייתכן שירצה לעזוב. אם אין לו אלטרנטיבה טובה והוא חושב שאפשר לתקן את הקשר הקיים, אולי יישאר.

מדוע אין חוק מוחלט "על בגידה חייבים להיפרד"?

הרעיון המרכזי הוא שאין חובה מוחלטת להתגרש או לסיים קשר אחרי בגידה. הדבר תלוי בשיקולי העתיד, בעוצמת הפגיעה הנפשית, באפשרות להחזיר את האמון, ובאלטרנטיבות שיש לאדם. אנשים נוטים להסתמך על כללי "אסור לסלוח על בגידה" או "חייבים לסלוח, " אך בפועל כל מקרה שונה, ויש לבדוק באופן ענייני מה ההשלכות העתידיות.

איך דוגמאות ציבוריות מחדדות את הרעיון?

נאמר שקיימים מקרים מפורסמים שבהם אנשים שעשו טעויות חוזרים לעמדות בכירות. לדוגמה, נטען שענבל אור עשויה עדיין להיות ראש ממשלה אם תרצה, כשם שאריה דרעי יכול לחזור לתפקיד שר הפנים וביבי יכול להיבחר שוב למרות טענות על שקרים. הרעיון הוא שאם מישהו עשה מעשה שלילי בעבר, אין זה בהכרח סותר אפשרות של הצלחה בעתיד, וכל דבר נבחן על פי המציאות הנוכחית וההיתכנות העתידית.

מהי המסקנה לגבי זוגיות אחרי בגידה?

המסקנה היא שבזוגיות אחרי בגידה אין פתרון אחד המתאים לכולם. יש לבחון את הצרכים והערכים של כל אחד, את העבר כגורם המאיר מה עשוי לקרות בעתיד, את היכולת לסלוח ולהתמודד עם הפרת האמון, ואת האלטרנטיבות הקיימות. בדיוק כמו במסחר במניות, השאלה אם "לקנות או למכור" תלויה בציפיות העתיד וברצון האישי.
דיברנו על זה פעם נדבר על זה שוב בקצרה נראה מה נתפס, עכשיו נגיד לדוגמה מישהי שבגדה נגיד אוקי מה ההיגיון אומר להישאר איתה או לא להישאר איתה?

ש: תלוי איך היא תתנהג בעתיד כאילו זה מה שחשוב.

אליעד: אוקי ונגיד עובד נגיד שגנב לך מה עדיף להשאיר אותו או לא?

ש: אותו דבר זאת אומרת אם אתה חושב שהוא ימשיך לגנוב.

אליעד: זה באמת אותו דבר?

ש: תלוי נגיד אם אתה חושב שהוא ימשיך לגנוב אין אותו אבל אם תהיה בטוח שהוא לא ימשיך.

אליעד: אז זה בעצם לא משנה אם הוא גנב או לא?

ש: זה משנה משהו מסוים נניח זה משנה תחנך תלמד אותו תסביר לו.

אליעד: האם השיקולים להשאיר אותו תלויים בזה שהוא גנב או לא גנב?

ש: אני חושב שיותר תלוי העתיד אם הוא יגנוב או לא יגנוב.

אליעד: זאת אומרת יותר תלוי.

ש: אני רוצה להגיד שנטו אם מסתכלים על זה חשוב העתיד איך הוא יתנהג בעתיד אבל אם אתה מסוגל לשכוח את העבר כן אתה רוצה להעניש אותו מצד אחד.

אליעד: עכשיו סיבכת את זה. מה אתה רוצה להגיד?

ש: אני חושב שהשיקול תלוי בכמה העובד עושה לך טוב או מי שאתה איתה עושה לך טוב ולפי זה אתה כאילו לא עובד.

אליעד: אם היא בגדה בי, יש משהו שאתה בכל מחיר כאילו אם חברה שלך עושה אתה תעזוב אותה בכל מקרה?

ש: מה זה?

אליעד: האם יש משהו שאם היא עושה אתה אומר "אני בטוח לא איתה"?

ש: אי אפשר לדעת כאילו בתכלס אבל נגיד על עובד כשאתה אומר כשעכשיו התייחסתם לקטע של עובד שמה השיקול דעת אם לפטר אותו או לא אם זה רק על גניבה זה גם לא זה גם כמה הוא עובד טוב כמה הוא עוזר לעסק כנדון כי אם הוא עובד שהוא סתם אז אם הוא גונב אתה ישר מעיף אותו מה אתה צריך אותו.

אליעד: אולי אתה צריך אותו אולי אתה רוצה שהוא יגנוב עוד.

ש: אתה לא רוצה ומה שווה כאילו הסיכון שיגנוב עוד פעם לתמורה שהוא נותן לך כעובד.

אליעד: עכשיו בואו נתחיל מההתחלה בסדר אז מה בעצם שאלנו יש בעולם שלנו תפיסה שאומרת נגיד על כזה דבר מחויב לעשות ככה על זה מחויב ככה זה מחויב ככה, אוקי עכשיו אז מה הוא אמר לדוגמה נגיד אישה שבוגדת גבר שבוגד נפרדים על בגידה נפרדים על זה מתגרשים על זה מתפטרים על זה מתאבדים יש כל מיני תפיסות. עכשיו אז מה אתה אמרת אתה אמרת בצדק אמרת היגיון שאומר מה שמשנה זה מה אתה חושב שיהיה בעתיד אם מישהי לא בגדה בך ואתה רוצה שלא יבגדו בך ואתה חושב שהיא תבגוד בך ואתה לא מוכן שיבגדו בך אז תתגרש ממנה לפני שהיא תבגוד בך.

אם מישהי בגדה בך ואתה חושב שהיא לא תבגוד בך יותר ואתה רוצה שלא יבגדו בך יותר אז אתה יכול להישאר איתה. עכשיו זה כמו לדוגמה נגיד ניתן פרספקטיבה אחרת נגיד מניה בבורסה נגיד מניה שירדה המון ויש לך את המניה הזאת והפסדת המון כסף האם אתה אמור למכור אותה או לא?

ש: זה על אותו שיקול.

אליעד: לא אז בעיקרון במניה בבורסה אתה מוכר אותה או קונה אותה לפי מה אתה חושב שהיא תהיה בעתיד, בא נגיד זה נכון שבדרך כלל אנשים אומרים "המניה הזאת פעם עלתה אני אקנה אותה, המניה הזאת פעם ירדה אני אמכור אותה אני לא אקנה אותה שוב" אבל מצד האמת אתה אמור למכור או לקנות את המניה לפי מה שאתה חושב שיהיה בעתיד, זאת אומרת אם אתה חושב שבעתיד יכול להיות איתה טוב תקנה אתה חושב שלא תמכור. אוקי זה קודם כל יש בזה היגיון עכשיו השאלה אם זה נכון האם זאת כל האמת?

ש: לא.

אליעד: בוא ניתן דוגמה אפילו אני אחדד את זה לדוגמה נגיד גבר שיודע נגיד שאשתו עכשיו בוגדת בו יודע שהיא בוגדת בו האם הוא אמור להתגרש ממנה לחתוך את הקשר או נגיד לנסות לפתח את הקשר?

ש: תלוי אם הוא מרגיש טוב איתה או לא.

אליעד: לא נגיד שהוא לא מוכן שהיא תעשה את זה.

ש: והוא לא מוכן לסבול למען הטוב שהיא תיתן לו או נותנת לו כרגע, יכול להיות שהוא סובל אבל מצד שני הוא.

אליעד: לא ביחס לטוב שכרגע זה לא מעניין אותו אבל עוד פעם התשובה על בסיס זה תהיה זה כמו יש לך מניה בבורסה והיא יורדת האם אתה אמור למכור אותה התשובה מה אתה חושב שיכול להיות בעתיד אם אתה חושב שבעתיד היא תעלה אז מה זה משנה שהיא יורדת קשה לך אז מה אבל היא בעתיד תעלה, עכשיו השאלה האם זה נכון על פניו זה נכון.

ש: מה יכול להיות אחרת?

אליעד: לא יודע לא כי יכול להיות אחרת להגיד "תראה אם מישהו בגד אתה לא יכול להיות איתו אם מישהו פשע אתה לא יכול אם ככה וככה אתה לא יכול".

ש: אולי יש משהו באמצע, צריך להבין מה הבוגד היה חסר לו.

אליעד: לא מה זה משנה עכשיו?

ש: כדי לתת לו את זה ואז הוא לא יעשה את זה.

אליעד: אבל זאת תשובה לשאלה אחרת זאת תשובה לשאלה איך למנוע את הבגידה בעתיד אבל עכשיו זאת לא השאלה השאלה היא האם להיות איתו אחרי הבגידה, בכל מקרה התשובה היא כזאת האם אתה אמור לצורך העניין נגיד בבגידה האם אתה אמור נגיד להישאר נגיד האם את אמורה עם הגבר שבגד בך כן או לא, אוקי אז אם הדבר היחיד שחשוב לך בזוגיות זה שהוא לא יבגוד ואת חושבת שהוא לא יבגוד את חושבת שיהיה לך טוב איתו אז תישארי איתו אבל מה האמת שלפעמים יש עוד דברים שחשובים לפעמים מה שחשוב זה נגיד הקטע נגיד של האגו.

לדוגמה נגיד "חשוב לי" נגיד שמישהו יגיד ככה "חשוב לי שכשאני איתו", נגיד הבחורה אומרת "חשוב לי שכשאני איתו שאני ארגיש בעלת ערך ואם אני איתו אני נזכרת בזה שהוא בגד בי פעם ואז אני חווה שאני בלי ערך ואז בגלל שהוא בגד בי אני עוזבת אותו" אבל בעצם זה לא בגלל שהוא בגד זה בגלל שיש לך רצון להרגיש ערך ואת חושבת שאם את איתו את תרגישי בלי ערך לכן את עוזבת, זאת אומרת השיקול הוא בכל מקרה על העתיד אוקי אבל לפעמים העתיד מושפע מהעבר.

עכשיו ברמה היותר גנרית ברמה היותר כללית אם בן אדם עשה משהו בעבר זה עוזר לנו במסגרת השיקולים לגבי אם אנחנו חושבים שהוא יעשה את זה בעתיד שוב או לא, שוב או לא יעשה את זה שוב אבל זה עדיין לא אומר בהכרח זה יקרה שוב זאת אומרת המניה ירדה בעבר זה עוזר לנו לשקלל האם אנחנו חושבים שהיא תעלה בעתיד או לא אבל לא בהכרח שאם היא ירדה שהיא תרד ולא בהכרח שאם היא עלתה היא תעלה ואם אתה אמור לקנות ולמכור זה אך ורק לפי אם אתה חושב שהמניה תעלה או לא.

אבל האם זה נכון דרך אגב האם אתה אמור להחזיק את המניה לפי אם אתה חושב שהיא תעלה או לא? נגיד שהמניה עד עכשיו ירדה.

ש: יכול להיות שיש מניה אחרת שהיא תרד.

אליעד: נכון כי זה ביחס לאלטרנטיבות שלך גם כן זה ביחס לאלטרנטיבות אם אתה חושב שאתה יכול להגיע לרווח, המניה הזאת בטוח תעלה ועוד לא היא עלתה אבל מניה אחרת תעלה יותר אז לך למניה אחרת והכל זה ביחס לרצונות של הבן אדם מלכתחילה, בקיצור הבנו המהות של מה שרציתי להגיד פה זה שלא מחויב.

ש: העתיד.

אליעד: כן אבל המהות של מה שרציתי להגיד זה לא מחויב הנחת היסוד שאומרת על x עושים y היא לא מחויבת, אם בעבר קרה לך x אתה מוכרח בעתיד y זה לא מחויב ולכן ענבל אור תוכל להיות ראש ממשלה אם אריה דרעי יכול להיות שר הפנים למה שהיא לא תוכל להיות ראש ממשלה. נכון או לא?

ש: יש סיכויים גבוהים אפילו.

אליעד: אם ביבי שמשקר יכול להיות היא לא תוכל להיות.
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים מהו אמון ואיך הוא נוצר בין אנשים? אמון הוא מושג בסיסי וחשוב ביחסים בין ... באופן יסודי ומפורט מהו אמון, כיצד הוא נוצר, איך ניתן לבנות אותו, מה גורם להפרת אמון ואיך אפשר לשקם ולחזק אמון לאחר שנפגע. מה המשמעות העמוקה של לתת אמון באדם אחר? אליעד מסביר שהמילה אמון מגיעה מהמילה אמן - כלומר, אמת. לתת אמון פירושו לחשוב שהדברים שאומרים לך ... המשמעות היא שאדם נותן אמון כאשר הוא מרגיש שהצד השני לא ישקר ... כששופט אומר אני לא נותן אמון בעד הזה, הוא מתכוון שאינו רואה את ... - אם מישהו מספר לך סיפור, האמון שלך בו הוא המידה שבה אתה תופס את ... הרצון האישי משפיע על יצירת אמון? אליעד מציין כי אחד הגורמים המשמעותיים שמשפיעים על יצירת אמון הוא הרצון האישי של האדם שנותן את האמון. אנשים נוטים להאמין לאדם שלדעתם ... שזו לא המהות הבסיסית של האמון אלא תוצאה אפשרית שלו. המהות ... הם אמת. מה גורם להפרת אמון בין ספק ללקוח? הפרת אמון נוצרת כאשר יש פער בין מה שהובטח ... תשעה קילו בלבד. הסיבה שהאמון נפגע היא שהלקוח מסתמך על דברי ... ההפרה. אליעד מדגיש שהפגיעה באמון תלויה גם בתפיסת הלקוח את האירוע - ... יחשוב שמדובר בטעות תמימה, האמון ייפגע פחות, ואם הוא יחשוב שהספק ...
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
... חשדנות, בניית אמון , יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות איך בונים אמון באמצעות נתינת אמון? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר ליצור אמון עם אנשים, כגון לקוחות או כל אדם שרוצים לשכנע אותו, היא להראות להם שאתם בעצמכם נותנים בהם אמון. ברגע שאתה מראה לאדם שאתה מאמין בו, הוא באופן אינסטינקטיבי יותר נוטה לתת בך אמון בחזרה. ההיגיון מאחורי טכניקה זו הוא פשוט: כאשר אתה נותן אמון באדם אחר, אתה מעביר לו בתת - המודע את המסר שאתם לא אנשים זרים, ... בכך, באופן אינסטינקטיבי, הוא גם מתחיל לתת בך אמון. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע לקוח לבצע עסקה איתך, בתחילה הוא ... ברגע שאתה מראה ללקוח שאתה סומך עליו ונותן בו אמון באופן ברור, בתת - המודע הוא מבין שאתה לא רואה בו אדם זר, ולכן גם הוא עשוי לתת בך אמון בחזרה. האם נתינת אמון תמיד אמיתית או יכולה להיות מניפולציה? אליעד מדגיש נקודה חשובה, שאמנם אתה יכול להראות שאתה נותן אמון באדם, אבל זה לא בהכרח אומר שאתה באמת מאמין לו. זו יכולה להיות ... בלבד, כאשר אתה רק מנסה לגרום לו לתת בך אמון, למרות שאתה עצמך כלל לא נותן בו אמון. כלומר, אפשר להגיד למישהו אני מאמין לך כשבפועל אתה לא באמת מאמין לו, אלא רק מנסה ליצור בו אמון בך. האדם ששומע שאתה נותן בו אמון באופן אינסטינקטיבי מתחיל להאמין לך, כי הוא מניח שאם אתה סומך ... שנותנת לו ודאות. אם תציג לו שאתה בטוח לחלוטין באמון שאתה נותן בו, הוא יבחר בקלות רבה יותר לתת בך אמון בחזרה, כי זה מוריד ממנו את תחושת הספק הלא נעימה. מתי אמון מוחלט דווקא מעלה חשד? למרות היתרון הגדול של נתינת אמון מוחלט, אליעד מסביר שישנם מקרים שבהם אם תראה אמון ללא כל ספק, זה דווקא עלול לגרום לאדם לחשוד בך יותר. למשל, אם ... של הצד השני? אליעד כהן מפרט דרך נוספת לבניית אמון, והיא דווקא להעלות את הספקות של האדם השני בצורה מפורשת, ואז לומר שאף על פי הספקות האלה אתה עדיין נותן בו אמון. בצורה זו, אתה למעשה מאפשר לו לשמוע את עצמו מדבר דרכך. הוא אומר ... האלה הן הספקות שלי, והוא בכל זאת בוחר לתת בי אמון , ולכן האדם השני מרגיש יותר בטוח לתת בך אמון בחזרה. דוגמה לכך היא כשאתה משוחח עם לקוח על חוזה עסקי. אם הלקוח ...
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות
... בניית אמון יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן לשכנע לקוחות לשכנע אנשים בניית אמון סוגסטיה יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך ליצור אמון עם אדם אחר, כגון לקוח או סתם ... לכך היא, על ידי זה שאתה מראה לו, שאתה עצמך נותן בו אמון! דהיינו, על ידי זה שאתה מראה ... וכאשר אתה גורם לאדם האחר להבין שאתה עצמך כן נותן בו אמון, אתה בעצם משדר לתת המודע שלו ... איך להתייחס אליך. האם להתייחס אליך בחשדנות, או לתת בך אמון. ואפשרויות האלו נשענות על ... על עצמו. וכאשר אתה מראה ומשדר לאדם השני שאתה נותן בו אמון ללא ספקות כלשהם, הרי שבכך אתה ... זר, מתייחס אליו כאל אדם קרוב, דהיינו, שאתה נותן בו אמון וכיוב, על ידי זה בתת המודע של ... בך. כי האדם לא חושד בעצמו. דהיינו, האדם בהחלט נותן אמון בעצמו וסומך על עצמו, שהוא לא ... מסתכל עליו, היית רואה את עצמך ממש, הרי שהיית נותן בו אמון, בדיוק כמו שאתה מאמין לעצמך. ואם אתה מראה למישהו, שאתה לא נותן בו אמון, הרי שבעצם אתה משדר לתת המודע ... זה אתה עצמך ממש, הרי שממילא מחויב שהוא לא ייתן בך אמון, כי אתה עצמך אמרת לו, שאתה ... אם היית מתייחס אליו, כאל אדם קרוב, הרי שהיית נותן בו אמון. ואם אתה לא נותן בו אמון, הרי שזה אומר, שאתה מתייחס אליו כאל אדם זר. ואז ממילא גם הוא לא ייתן בך אמון, כי אתה עצמך חושב שהוא אדם ... אוסיף ואומר, כי לפעמים האדם השני מצפה שלא תיתן בו אמון בלי לחשוד בו. ואם הוא יראה שאתה נותן בו אמון, בלי שום חשדנות, זה דווקא ... לכך שהוא יסתכל עליך בצורה מוזרה, שאתה מיד נותן בו אמון, בלי שום חשד. ומצד אחד זה ... לך שיש לך אינטרס משותף איתו, ושבגלל זה אתה נותן בו אמון, אבל זה גם יכול לגרום לך ... כך שצריך לדעת להתנהג בחוכמה. ואתה, כשמישהו נותן בך אמון, האם זה אומר שהוא באמת נאמן לך? האם גם אתה באמת יכול לתת בו אמון?
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, ... של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון בינך לבין הלקוח. ומדובר כאן על דבר, שכלפי חוץ נראה שעליך כן לעשות אותו, והוא נראה כצעד בונה אמון. אבל באמת הוא צעד של הפרת אמון, למרות שהוא נראה כבונה אמון. והעניין הוא, שלפעמים האדם השני הלקוח חושב בצורה כלשהי ... ובמקרים כאלו לדוגמה, אם תיצור הזדהות והסכמה עם הלקוח, על מה שהוא עצמו חושב ואומר באופן מודע, זה עלול ליצור חוסר אמון, בינך לבין הלקוח. משום שהוא עצמו לא מאמין לעצמו. או ... כי אתה בעצם יוצר ריחוק ממנו. כי הוא חושב את שתי הדעות הסותרות, בלי שהוא עצמו מודע לכך. ונסביר: באופן כללי, יצירת אמון נעשית, על ידי הסכמה בינך לבין הלקוח, בכמה שיותר דברים. ובאופן כללי, אם הלקוח חושב בצורה כלשהי, אז אם תסכים איתו, זה יצור אמון בינך לבינו. אבל לפעמים, ללקוח עצמו אין אמון בדעה של עצמו. והלקוח עצמו יש לו ספקות רציניים לגבי עצמו. ולפעמים הלקוח עצמו חושב אחרת, ממה שהוא אומר שהוא חושב. ובמקרה כזה לדוגמה, אם תסכים עם הלקוח, אז חוסר האמון של הלקוח כלפי עצמו, יכול לצאת כלפיך. ובמקרים כאלו לדוגמה, דווקא אם לא תסכים עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. כי הלקוח רואה, שאתה חושב את מה שהוא חושב בתת ... שלו, ושהוא רק מפחד להודות שהוא חושב כך או אחרת. ובמקרים כאלו, דווקא חוסר הסכמה עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. וצריך לעשות את זה בזהירות ובחוכמה. דהיינו, אם תשלול את מה שהלקוח אומר באופן גלוי, בגלל שהלקוח עצמו לא מאמין לעצמו בתת המודע שלו, הרי שמצד אחד יצרת אמון עם תת המודע של הלקוח, אבל מצד שני יצרת חוסר אמון, עם המודע של הלקוח. ולכן צריך לדעת לעשות את זה בחוכמה. ... מראה לו שגם אתה בדיוק כמוהו, לא ככ שלם עם מה שאתה חושב, ואתה עצמך מבטא את מה שהלקוח חושב בתת המודע שלו. וזה יוצר אמון בינך לבין הלקוח. וניתן דוגמה מתחום של מערכות יחסים. ... ואם תגיד לה שהיא נראית טוב, היא אומנם תחייך ותודה לך על המחמאה שנתת לה, אבל בלב שלה, בעצם נוצר סוג של חוסר אמון, בינך לבינה. כי היא עצמה חושבת אחרת, ממה שהיא אומרת שהיא ... וגם אחרי כמה שניות, אפשר להוסיף, שהיא יכולה להיראות עוד יותר טוב, עם כמה פחות גרמים. כאשר בעצם אתה סוגר מעגל של אמון, בינך לבין הבחורה. וכמובן שמדובר על מקרה, שבו הבחורה עצמה ... מקרים הפוכים, שבהם לפעמים האדם יכעס עליך, אם תאמר לו את מה שהוא חושב על עצמו ומפחד לומר על עצמו. ואעפכ יצרת איתו אמון חזק, מאחר שהוא יודע את האמת, שאתה באמת צודק. ולמרות שכלפי ... את מה שהוא באמת חושב על עצמו, למרות שהוא עצמו מפחד להודות שהוא חושב את זה על עצמו. ובסיכומו של דבר, כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, גם לרמת המודע וגם ... תת המודע שלו. ולדעת איך ליצור הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, שהוא עצמו אין לו הסכמה עם עצמו. ולהביא אותו למצב של אמון, למרות שבתוכו עצמו אין לו אמון בעצמו. ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה ככ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור NLP כימיה בין אישית בניית אמון יצירת אמון לרכוש אמון יצירת הזדהות רכישת אמון ליצור אמון שכנוע שינוי עמדות לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה ככ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את ... לא האני שלו. ואחרי שהבנו את זה, עכשיו יש להבין, כיצד האדם מתייחס לדברים שהם האני שלו. ובדכ האדם מתייחס לדברים שהם האני שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. זא בדכ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא האני שלו, ויותר ממה שהוא מאמין למה שהוא לא האני שלו. וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה ... דבר שהמוכר אומר לו, הוא בודק האם זה טוב או רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של ... שלפעמים יצירת הזדהות עם הלקוח, עלולה לגרום לך לנזק. כגון לדוגמה במקרים הפוכים, שבהם יש ללקוח המון שנאה עצמית כלפי עצמו ושהלקוח עצמו, אין לו אמון בעצמו, והוא עצמו לא מעריך את עצמו, והוא עצמו היה מעדיף להיות אדם אחר וכיוב. שבמקרים כאלו לדוגמה, אם הלקוח ישמע את עצמו מדבר דרכך, זה עלול לגרום לכך שהוא לא ייתן בך אמון, משום שהוא עצמו שונא את עצמו וכיוב. ויש מקרים לדוגמה, שבהם הלקוח שונא את עצמו ורוצה להיות אדם אחר. דהיינו, מקרים שבהם הלקוח היה מעדיף, שהאני שלו, יהיה אני אחר. ובמקרים כאלו ... היה רוצה להזדהות איתו. דהיינו, הוא מאתר עם איזה אני הלקוח רוצה להזדהות, ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק האני שבו הלקוח רוצה לתת אמון. לדוגמה: נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל שאין לו ניסיון והבנה בתחום כלשהו. אם תיצור הזדהות עם הלקוח, שמבוססת על זה שאתה כמוהו, הלקוח לא יאהב אותך, בדיוק כמו שהוא לא אוהב את ... כדי לגרום ללקוח להרגיש, שהאני שלו בכבודו ובעצמו, מדבר דרך גרונך המוכר. ויש לזכור, שאם הלקוח לא אוהב את האני שלו עצמו, במקרה כזה הוא לא ייתן אמון, באני שלו שמדבר דרכך. ולכן ישנם מקרים שאתה כמוכר, צריך לדעת ולזהות, מה בעצם הלקוח לא אוהב בעצמו, ולדעת ליצור הפרדה וחוסר הזדהות, בין האני של הלקוח, לבינך. וככל שאתה כמוכר, הופך ...
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ... לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי איך בונים אמון מחדש באמצעות אמפתיה? כיצד ניתן לבנות אמון מחדש עם אדם שנפגע ממך? איך ניתן לבקש סליחה ... למישהו לסלוח לך? תהליך בניית האמון מחדש דורש הבנה עמוקה של רגשותיו של הצד השני ... יוכל להתחיל בתהליך של סליחה ובניית אמון מחודש. האם אמפתיה מספיקה להחזיר את האמון? כאשר אנו מתנצלים בפני אדם שנפגע, יש להבין כי ... חיוביות שמובילות לסליחה ולבניית אמון מחדש. הסכנה שבגילוי יתר של אמפתיה אמפתיה היא ... לא יחזור על הטעות, ומאפשר לבנות אמון מחודש. לסיכום, תהליך בניית האמון מחדש דורש יותר מהתנצלות שטחית. יש לנקוט בגישה ... לסלוח לך? איך ליצור אמפתיה? בניית אמון מחדש שיפור תקשורת בין אישית איך לזהות את רגשותיו של האחר? בניית אמון מחדש באמצעות אמפתיה כאשר רוצים לבנות אמון מחדש עם אדם שנפגע מאיתנו, חשוב להבין כי תהליך ... אחד העקרונות המרכזיים ביצירת אמון מחדש הוא אמפתיה - היכולת שלנו להכיר ולהזדהות ... מה שיגדיל את הסיכוי לסליחה ולבניית אמון מחדש. הסכנה שבגילוי יתר של אמפתיה אמפתיה היא ... בצורה מדודה וזהירה. לסיכום בניית אמון מחדש דורשת הבנה עמוקה של רגשותיו של הצד השני, ... ההבדל בין סליחה ובנייה מחודשת של אמון לבין המשך תחושת הניכור והפגיעה. איך לבקש סליחה ... לסלוח לך איך ליצור אמפתיה בניית אמון מחדש שיפור תקשורת בין אישית איך לזהות את רגשותיו של האחר איך בונים אמון מחדש? יצירת הזדהות, יותר מידי אמפתיה, איך ...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
... יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, ... ללקוח את ההתלבטות ואפילו את הצד הנגדי למה שאתה חושב, ואחכ לשכנע את הלקוח להסכים איתך למה שאתה חושב. ואז בעצם הלקוח נמצא בחוויה, שנוצר אמון חדש בינך לבינו, בזמן אמת בזמן תהליך המכירה, אמון שהוא חווה אותו כמשהו ממשי יותר, ואישי יותר בינך לבינו כלקוח שלך. ונחדד: אם תציג ללקוח גם את הדעה המנוגדת לדעה שלך, ולאחר מכן תשכנע אותו בדעה שלך, זה יצור אמון עוד יותר חזק בינך לבין הלקוח. כי ... ואעפכ יש בזה תועלת מאוד גדולה, אם למרות שהוא עצמו חשב הפוך, אעפכ הצלחת עכשיו לשכנע אותו לשנות את דעתו. והרעיון הכללי הוא, שלא מספיק ליצור אמון בינך לבין הלקוח על דברים שהוא כבר ידע אותם לפני שהוא פגש אותך, כי זו תחושת אמון טובה, אבל חלשה מידי. ועליך ליצור אמון אישי בינך לבין הלקוח, על ידי יצירת הסכמות חדשות בינך לבין הלקוח. הסכמות שנוצרות בזמן הפגישה עצמה, באופן אישי בינך לבין הלקוח. שזה בעצם אומר גם, שיצירת אמון חזקה יותר מתרחשת, כאשר אתה מסכים עם הלקוח, על רעיון שפחות אנשים מסכימים איתו על רעיון שרק הלקוח חושב כך או אחרת. כי אז יצירת האמון הופכת להיות עוד יותר אישית, ומחזקת את הקשר האישי בינך לבין האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. ועכשיו אמשיך ואסביר, לא רק איך באפשרותך ליצור רצף של אמון בינך לבין לקוח, אלא גם כיצד ... הוא מאוד רוצה לחשוב שאתה צודק, ושבו הוא מאוד רוצה להסכים איתך ולחשוב כמוך. ואת זה באפשרותך לעשות כמה פעמים ברצף פעם אחרי פעם. כדי ליצור אמון חזק עם השומע, וכדי להכניס אותו ... עצמו את המחשבה שאתה אמרת לו על עצמו וכיוב. ואוסיף, כי לפעמים האדם היה רוצה לחשוב משהו על עצמו, ואעפכ אם תגיד לו את זה, זה יכול להפר את האמון שבינך לבינו ולהרחיק אותו ממך, ... ובסיכומו של דבר, כדי שתהיה מומחה לשכנוע ומומחה מכירות, לשם כך עליך לדעת להכיר את נפש האדם ולדעת לזהות מה הוא היה רוצה לשמוע. ולדעת ליצור אמון אישי בינך לבין השומע. וכך אתה ...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
... אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות מניפולציות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך ליצור אמון ולגרום למישהו להאמין לך ולמידע שאתה מעביר לו. והדרך היא על ידי זה שאתה עוטף לו את הרעיון שבו אתה רוצה שהוא יאמין, ... שאתה רוצה שהוא יחשוב שהוא נכון. ואתה רוצה לגרום לאותו האדם להתייחס לאותו הרעיון, כאל עובדה וודאית וכאל דבר שנכונותו אינה מוטלת בספק. ואחת הדרכים ליצור אמון בין הרעיון שלך לבין אותו האדם, היא על ידי זה שאתה מצמיד אותו ועוטף אותו בדברים שבהם כבר יש אמון לאותו אדם שאותו אתה רוצה לשכנע. והדבר דומה לגבר שחושב שאם הוא יצא עם בחורה צעירה, אז יחשבו שהוא צעיר. או אדם שחושב ... עקיף, או אפילו דברים שהוא עצמו סיפר לך על עצמו קודם לכן. והרעיון הוא, שעליך למצוא את הדברים שהוא חושב שהנכונות שלהם אינה מוטלת בספק, ושהוא נותן בהם אמון מלא. וכאשר אתה משוחח עם האדם, וברצונך לגרום לו לקבל רעיון כלשהו, תעשה את זה באמצעות זה שתעטוף את המסר ואת הרעיון ... מסכים. ואז כאשר אתה מציג את הרעיון, ומתחיל את הצגת הדברים בעובדות וברעיונות שאיתם השומע מזדהה (ואם אלו עובדות שידועות רק לשומע, הרי שזה יותר עוד יותר אמון, כי הוא מרגיש שהאני שלו מדבר דרכך). ועליך להכניס את השומע לחוויה של הסכמה מלאה עם כל מה שאתה אומר. חוויית הסכמה ככ חזקה, שהשומע לא רק ירגיש שהוא מסכים איתך, אלא אפילו שהוא ירצה להסכים איתך. ואז, אחרי שנוצרה חוויית אמון והסכמה בינך לבין השומע, עכשיו תציג את הרעיון שלך, כחלק מהרעיון הכללי וכחלק מהסיפור הכללי. ואז, כדי שהשומע ימשיך ...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
... ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או מעוניינים לרכוש את האמון של שותף עסקי, אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת, לפי אליעד כהן, היא לעודד את האדם השני לשאול שאלות וללמד אותו כיצד לחשוד בך באופן מודע ומבוקר. למה כדאי ללמד מישהו לחשוד בך? אליעד מסביר שאם אתה רוצה ליצור אמון אמיתי עם שותף עסקי, עליך לא לפחד מהספקות או החשדות שיש לו כלפיך. להיפך, מומלץ לך דווקא לעודד אותו לשאול אותך שאלות רבות ככל האפשר. באופן טבעי, אנשים שנוטים ... במה שאתה מציע. בנוסף, כאשר הוא ילך למתחרים שלך וישאל אותם את אותן שאלות, ייתכן שהתשובות שיקבל יהיו פחות משכנעות משלך, מה שיגביר עוד יותר את האמון שלו בך. למה עידוד שאלות יוצר מערכת אמון? כאשר אתה מדריך מישהו אילו שאלות לשאול אותך, אתה בעצם מעניק לו ערך, מידע, ועזרה פרקטית. הוא כבר מתחיל להרגיש שקיבל ממך משהו בעל ערך - עצה, הכוונה, הכשרה כיצד לבחון אנשים, ספקים או שירותים. בעצם העובדה שהאדם השני שואל אותך את השאלות שהמלצת לו לשאול, הוא כבר נכנס לתפקיד של תלמיד שלך, והדבר יוצר אצלו תחושת אמון באופן טבעי. אליעד מסביר שעצם העובדה שהוא ממלא אחר ההנחיה שלך, מעידה שהוא כבר נותן בך אמון ברמה מסוימת, ולכן הסיכוי שירגיש בנוח להתקדם איתך לשיתוף פעולה גדול יותר. איך אתה הופך למוביל בתהליך קבלת ההחלטות של השותף? כאשר אתה מנחה את השותף העסקי ... לעצות שלך ומונחה על ידך. כך, באופן לא מודע, הוא כבר רואה אותך כבעל סמכות, אדם שכדאי להקשיב לו ולסמוך עליו. זו דרך מאוד מתוחכמת ויעילה ליצירת אמון עסקי בצורה טבעית. למי השיטה הזאת מתאימה במיוחד? השיטה שאליעד מציג מתאימה בעיקר לאנשים ולארגונים שבאמת מאמינים במוצר, בשירות, או באיכות שלהם. מי שבטוח בעצמו ... הנקודה המרכזית, והשימוש האופטימלי והחיובי בטכניקה הוא דווקא כאשר יש לך אמונה אמיתית באיכות המוצר או השירות שאתה מציע. סיכום והמלצה מעשית ליצירת אמון עסקי אמיתי: כדי לבנות מערכת אמון אמיתית עם שותפים עסקיים, אליעד מציע: - עודדו אותם לשאול אתכם כמה שיותר שאלות. - הסבירו להם במדויק אילו שאלות כדאי להם לשאול אתכם ואת המתחרים שלכם. - הציגו ... ביקורת. - צרו דינמיקה שבה הם מרגישים שאתם מנהלים ומובילים את השיחה, ומספקים להם ערך כבר בשלב הבדיקה הראשונית. על ידי פעולה זו, אתם יוצרים מערכת אמון חזקה, שבה השותף העסקי מרגיש שהוא יכול לסמוך עליכם באופן טבעי ואינטואיטיבי. איך לגרום לשותף עסקי להאמין לך? איך לעודד מישהו לשאול שאלות? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לשדר אמינות במשא ומתן? ללמד מישהו מה לשאול אותך איך ליצור אמון עם אנשים? איך לגרום למישהו לבדוק אותך? איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך? שלום חברים, אם אתם נמצאים במשא ומתן עם מישהו ורוצים שהוא יסמוך עליכם, ישנן דרכים רבות ... שהוא מקבל עצה טובה, אלא גם נותנים לו קריטריונים לבדוק אחרים - וייתכן שהמתחרים שלכם לא יעמדו באותם קריטריונים כמו שאתם כן. 2. אתם יוצרים מערכת אמון תוך כדי תהליך ברגע שהוא שואל אתכם את השאלות שאתם הצעתם, הוא למעשה כבר סומך עליכם. אתם אלו שהנחתם אותו בתהליך, והבאתם אותו לנקודה שבה הוא משתמש במידע שלכם, מה ... אחרת - לכוון אנשים לשאלות מסוימות ולהימנע מהשאלות הבעייתיות עבורו. אך זו כבר טכניקה שונה ופחות רלוונטית לדיון שלנו כאן. לסיכום אם אתם רוצים לבנות אמון , עודדו את האדם שמולכם לשאול שאלות - והרבה. - הראו לו אילו שאלות כדאי לשאול. - הפכו אותו לאדם שמרגיש בטוח בזכותכם. - תנו לו את הכלים לבדוק אתכם ואת המתחרים שלכם. אם אתם טובים במה שאתם עושים, המתחרים שלכם לא יעמדו בתחרות, ואתם תנצחו באמון של הלקוח או השותף הפוטנציאלי שלכם. למידע נוסף, ניתן לחפש באינטרנט ביטויים כמו: - איך ללמד מישהו לשאול שאלות - איך ליצור אמון עם אנשים - איך לבנות קשרי עבודה מוצלחים שיהיה בהצלחה! פגישת היכרות, לעודד מישהו לבדוק אותך, ללמד מישהו איך לשאול אותך שאלות, איך לשדר אמון? ללמד מישהו לחשוד בך, לגרום למישהו לסמוך עליך ...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
... של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון , שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח? אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי מכירות היא הניסיון להתיידד עם הלקוח ולהפוך לשותף שלו לשיחת חולין, במטרה לבנות אמון ולהוריד את החשדנות הטבעית של הלקוח. אנשי מכירות רבים מאמינים שאם הלקוח ירגיש שהם חברים שלו, הוא לא יחשוד בהם שהם מנסים לרמות אותו. למשל, אם חבר ... לא מתאים לו בצורה מושלמת. איך ניגוד אינטרסים משפיע על האמון של הלקוח? בכל תהליך מכירה קיים ניגוד אינטרסים ברור - המוכר מעוניין למכור, בעוד שהלקוח מעוניין לקבל את העסקה המשתלמת והטובה ביותר עבורו. כאשר איש ... מאמין שהמוצר הזה באמת מתאים לך. גישה זו יכולה לייצר יותר אמון ואמינות מאשר ניסיון לא אמיתי לייצר חברות עם הלקוח. איך למכור נכון מבלי לעורר חשד אצל הלקוח? כדי להימנע מלעורר חשד אצל הלקוח, חשוב להקפיד על מספר ... שקיפות, ישירות והצגת המוצר בצורה ברורה ואמינה. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם יצירת קרבה עם הלקוח עוזרת במכירה? איך למכור נכון בלי להיראות ... שהוא באמת מתאים לך. גישה כנה וישירה יכולה ליצור יותר אמון מאשר ניסיון מלאכותי להתחבר ללקוח. איך למכור נכון בלי לגרום ללקוח להרגיש שמנסים לרמות אותו? - להתאים את סגנון המכירה לאופי הלקוח - יש לקוחות ... מספק ובכך שהוא באמת מתאים לצרכים האישיים. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם יצירת קרבה עם הלקוח עוזרת במכירה? איך למכור נכון בלי להיראות ... יעשה לו טוב, הלקוח מטבעו יכול להיות חשדן ולכן רוצים לבנות אמון עם הלקוח ואז מה שעושים מנסים לדבר עם הלקוח איזו שיחת חולין כאשר בסופו של דבר המטרה היא לשדר ללקוח תקשיב אני לא מנסה למכור לך, אני חבר שלך. ממי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על זוגיות אחרי בגידה, האם להמשיך בזוגיות? האם לקנות או למכור? מסחר במניות, מניה יורדת, מניה עולה, מה יהיה בעתיד? להמשיך אחרי בגידה, להתמודד עם בגידה, לסלוח על בגידה, הפרת אמון, קבלת החלטות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אמון, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, אמון, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, מומחה מכירות, לשתול מחשבות בנושא אמון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 15:00:22 - wesi28