אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמון ✔לגרום למישהו לסלוח על בגידה, לחזור אחרי בגידה, ליצור אמון אחרי בגידה, יחסים אחרי בגידה, זוגיות אחרי משבר אמון, מפחדת מבגידה, לא סולחת על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אמון, מטפל אישי, למכור יותר, NLP טיפול בדיכאון, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לשכנוע, NLP תבניות, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, הצלחה במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע את האקסית לחזור, איך לשכנע בוויכוח, לשכנע, אוטוסוגסטיה, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, שאלה איך לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, nlp חינם, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע ללכת לרופא, NLP פחדים, שיטת nlp, טיפול nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לשכנע את ההורים, ספרים nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה, לשכנע את בן הזוג, להתמודד עם התנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, איך להצליח למכור, NLP אומנות הפיתוי, טיפים למכירה, תשובות בראיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לגרום למישהו לסלוח על בגידה, לחזור אחרי בגידה, ליצור אמון אחרי בגידה, יחסים אחרי בגידה, זוגיות אחרי משבר אמון, מפחדת מבגידה, לא סולחת על בגידה, התמודדות עם בגידה, טיפול זוגי, משבר זוגי
איך לגרום למישהו לסלוח ולחזור אחרי בגידה?

כדי לגרום לאדם לסלוח אחרי בגידה, אליעד כהן מסביר שחשוב להבין את המהות האמיתית שמסתתרת מאחורי הטענה "אני לא רוצה אותך כי בגדת בי". במקרים רבים, אנשים חושבים שהבעיה היא בעצם הבגידה עצמה, הפעולה הפיזית, אך האמת היא שהבעיה המרכזית היא בדרך כלל הפגיעה באמון או בתחושת הערך העצמי שנובעת מהבגידה.

לדברי אליעד, כשהאישה אומרת לגבר שהיא לא רוצה אותו כי הוא בגד בה, זה לא באמת מתייחס למה שקרה בעבר, אלא בעיקר לפחד שלה שיקרה שוב בעתיד. הפחד מהעתיד הוא זה שגורם לה לא לרצות להמשיך את הקשר, ולכן הגבר צריך לתת לה סיבות טובות מאוד להאמין שבעתיד יהיה לה טוב איתו יותר מאשר רע.

אליעד כהן נותן דוגמה פשוטה מעולם ההשקעות: אם יש לך מניה שהייתה רווחית בעבר, אתה עדיין תמכור אותה אם אתה חושב שהיא עומדת לרדת בעתיד. אין משמעות אמיתית למה שהיה בעבר, אלא רק לציפייה לעתיד. באותו אופן, האישה בעצם אומרת: "אני מפחדת שתפגע בי שוב בעתיד, ולכן אני לא רוצה אותך", ולא באמת "אני לא רוצה אותך כי פגעת בי בעבר".

לכן, אם הגבר רוצה שהאישה תסלח לו אחרי הבגידה, הוא צריך לזהות במדויק מה היה הגורם לפגיעה. לדוגמה, ייתכן שהבגידה פגעה בתחושת האמון שלה או בתחושת הערך העצמי שלה. במקרה כזה, הפתרון הוא שהגבר יספק לה בדיוק את התחושה ההפוכה - אם האמון נפגע, עליו לשדר לה הרבה מאוד תחושת אמון. אם הערך העצמי שלה נפגע, הוא צריך לגרום לה להרגיש כמה שיותר בעלת ערך.

אליעד משתמש בדוגמה נוספת כדי להמחיש את הנקודה הזאת: נניח שיש עובד שגונב ממך כסף בכל יום. אם אותו עובד גונב ממך 1000 ש"ח ביום, אך התועלת שאתה מפיק מנוכחותו עולה על 2000 ש"ח, אתה כנראה תבחר להשאיר אותו. הפעולה הרעה שלו מתקזזת עם התועלת הגבוהה שהוא מספק לך. באותו אופן, אם הגבר מעניק לאישה תחושה טובה, ביטחון, ואמון - אז גם הפחד מבגידה עתידית יכול להתקזז בזכות הערך שהיא מקבלת ממנו.

כדי להבהיר זאת עוד יותר, אליעד כהן מביא דוגמה קיצונית: נניח שגבר מדי פעם מרביץ לאשתו, אך במקביל דואג לה באופן יוצא דופן בכל ערב, מעניק לה מסאז', מטפל בה ומפנק אותה. יכול להיות שהיא תסכים להישאר איתו, כיוון שהיא מרגישה שהטוב עולה על הרע. באופן דומה, הבגידה מהווה פגיעה באמון - ולכן על הגבר ליצור מציאות שבה האמון המחודש שהיא תקבל ממנו יהיה משמעותי יותר מהחשש לבגידה עתידית.

הדרך...
בא נגיד גבר בגד במישהי בסדר הלאה עכשיו היא מפחדת שהוא יבגוד בה שנית מה אפשר לעשות?

ש: לנסות להבין למה הוא בגד בה.

אליעד: נכון אוקי אז מלא הסברים מה אפשר לעשות אבל עכשיו אני אתן עוד הסבר מה אפשר לעשות, אוקי יש מלא תשדר לה זה וזה יש עוד הסבר מה שצריך לשאול נגיד שאישה אומרת לגבר "אני לא רוצה אותך כי בגדת בי אני מפחדת שתבגוד בי שוב" למה את לא רוצה אותך כי הוא בגד מפחדת שהוא יבגוד שוב, מה שצריך לעשות זה קודם כל לראות מה האמת האמת הוא בגד בה כן נגיד שכן האם זה יכול להיות שהוא יבגוד בה שוב בא נגיד גם שכן בדקנו את העובדות סבבה.

אבל מה פה לא נכון בסיפור כשהאישה אומרת "אני לא רוצה אותך כי בגדת בי" זאת לא האמת אז קודם כל זאת לא האמת קודם כל כשאישה אומרת "אני לא רוצה אותך כי בגדת בי" זאת לא האמת.

ש: נכון "לא רוצה אותך כי בגדת בערך העצמי שלי".

אליעד: נכון וזאת גם לא האמת עכשיו למה זאת לא האמת מסיבה אחרת קודם כל כי אם אתה רוצה משהו או לא זה תמיד ביחס לעתיד זה אף פעם לא ביחס לעבר גם אם היא הייתה אומרת "אני לא רוצה אותך כי בגדת בי השפלת אותי גרמת לי להרגיש חסרת ערך" זה וזה זאת גם לא האמת, האמת זה תמיד ביחס לעתיד זה תמיד ביחס לעתיד. זאת אומרת המניה בבורסה אתה מוכר אותה כשאתה חושב שהיא תרד ולא משנה כמה היא הרוויחה קודם אתה קונה אותה כשאתה חושב שהיא תעלה ולא משנה כמה היא הרוויחה או הפסידה קודם.

אוקי כשהאישה אומרת "אני לא רוצה אותך כי בגדת בי" זה אומר במילים אחרות "אני מפחדת שבעתיד יקרה את זה שוב" אם היא לא הייתה מפחדת שבעתיד יקרה שוב אין שום משמעות ל - "בגדת בי" זה קודם כל כעיקרון.

ש: אולי היא רוצה להגיד "בגדת בי ואני עכשיו מענישה אותך".

אליעד: אבל האישה דואגת לאינטרס שלה אין בעיה מענישה אותך זה אומר שעושה לה טוב להעניש אותו למה כי היא שונאת אותו, למה היא שונאת אותו כי? אבל זאת לא מהפרספקטיבה עכשיו של המענישה היא אומרת "אני לא חושבת שאנחנו יכולים להיות ביחד כי בגדת בי" אז מה, אז קודם כל עוד פעם ההחלטה שהמוח מחליט הוא תמיד מחליט את זה על בסיס העתיד כשהיא אומרת "בגדת בי" פירושו "ואני חושבת שזה יקרה שנית" זה קודם כל כאקסיומה.

עכשיו כשאישה אומרת "בגדת בי" לדוגמה הרי צריך לשאול "מה מפריע לה שבגדתי בה" נגיד "בגדתי בה אז מה" אז בגדת בה אז מה הבעיה בזה ואז אנחנו נגיד נגלה שאם נגיד בגדת בה אז זה אומר שנגיד, למה מפריע לך שבגדו בך כי?

ש: כי היא נפגעה.

אליעד: נפגעה זה כללי מדי זה לא אומר כלום, כי מה נפגעה נגיד? נפגע לה נגיד הערך, נגיד היא הרגישה שהיא לא יכולה נגיד לבטוח בבן אדם נניח. אוקי עכשיו בא נניח נגיד כששואלים אותה נגיד מתחקרים ומבינים "למה הפריע לך כל כך הבגידה ולמה זה כל כך פגע בך? כי הרגשתי שאני לא יכולה לתת בך אמון" אוקי זאת אומרת כשהאישה אומרת "בגדת בי" זה כמו להגיד "הפרת את האמון ביני לבינך אני לא יכולה לבטוח בך יותר" וכשהיא אומרת "ובגדת בי" זה לא על בגדת הפעולה אלא על האמון.

מה שזה בעצם אומר שבעצם אותה אישה אומרת, אותה אישה מה היא אומרת בעצם היא אומרת "אני לא יכולה להיות איתך כי בגדת בי" זה כמו להגיד "כי תבגוד בי בעתיד" זה כמו להגיד "אני חושבת שאני לא יכולה לתת בך אמון בעתיד", עכשיו ולכן פרקטית מה שיכול לעשות אותו בן אדם זה להגיד כזה דבר אם המהות של הבגידה הפריעה לה בגלל שהיא לא יכולה לתת בי אמון זאת אומרת שאם ביומיום אני אשדר לה שהיא יכולה לתת בי אמון זה יכול לקזז את החשש שלה מהבגידה.

נסביר את זה שוב פעם בא נגיד לדוגמה שיש לך נגיד מניה שיורדת נגיד קנית מניה והיא יורדת האם אתה תמכור אותה כן נניח, אוקי נגיד שאתה חושב שהיא הולכת לרדת אתה תמכור אותה נגיד כן, עכשיו מה קורה אם המניה הזאת פעם עולה ופעם יורדת אז אתה תעשה מה נראה לי יותר שהיא יותר מרוויחה או יותר מפסידה. נגיד שיש לך עובד שגונב אותך אתה תפטר אותו לא בטוח תלוי כמה תועלת הוא מביא לך אם זה עובד שגונב אותך כל יום באלף שקל אבל אתה חושב שזה שהוא שם זה מביא לך כל יום תועלת אלפיים שקל "אז שיגנוב אותי באלף הוא מביא לי אלפיים לא אכפת לי שיגנוב אז מה אם הוא גונב אותי הרי בסוף ההמצאות שלו שם שווה לי יותר מאי ההמצאות שלו שם אז שיישאר מה מפריע לי שהוא יגנוב, אין בעיה שיגנוב שיהיה מרוצה שירגיש שהוא דופק אותי העיקר אני מרוויח עליו" כמובן ביחס לאלטרנטיבות.

אוקי מה שזה בעצם אומר שנניח שאישה חושבת בוודאות שהולכים לבגוד בה זאת אומרת שאם כביכול יכולת לשדר לה שאתה לא בוגד בה אז יכול להיות שהתחושה, בוא ניתן דוגמה נגיד מישהו מרביץ לאשתו בסדר עכשיו בא נניח מה נגיד ההפך של מרביץ נגיד.

ש: מנשק כל מיני.

אליעד: כן אבל זה לא ההפך זה נגיד באמצע ההפך נגיד בא נקצין את זה נגיד עושה לה מסאז' כל יום לפני השינה בא נקצין את זה להפך כאילו שיהיה משהו קיצוני כי נגיד מנשק זה באמצע, בסדר אז בא נגיד לדוגמה נגיד שיש גבר שמדי פעם מרביץ לאשתו אבל כל לילה וזה הוא עושה לה מסאז' ומטפל בה ודואג לה זה וזה יכול להיות שהיא תקבל את זה כי היא תגיד "אומנם הוא עושה לי רע אבל הטוב עולה על הרע".

עכשיו בבגידה זאת אומרת שאם כביכול נגיד היא אומרת אתה בוגד בי או בגדת בי כביכול צריך למצוא את ההפך של זה שזה "לא בוגד בי" ולתת לה אותו ואז יכול להיות שה - "לא בוגד בי" יקזז את התחושה של הבוגד בי אבל "לא בוגד בי" זה לא פעולה פרקטית זה לא "תעשה פעולה שאתה לא בוגד בה" כאילו אתה לא יכול לתת לה, אם במוח היא אומרת "אני לא רוצה אותו כי הוא בוגד בי כי הוא בגד בי בוגד בי יבגוד בי" זאת אומרת בעצם במילים אחרות "אם הייתי מקבלת את ההפך יכול להיות שזה היה מקזז" אבל מה ההפך של "בוגד בי" זה "לא בוגד בי" אבל מה זה אומר פרקטית מה הוא יכול לתת לה "לא בוגד בי" אז פשוט יגיד לה "תראי הנה עוד יום עבר ואני לא בגדתי בך" זה לא, היא תגיד כן אבל זה האמצע של ה - "לא בוגד בי" זה לא.

ש: זה צריך להיות דין שווה מבחינת עלות תועלת זה מה שאתה אומר?

אליעד: לא על השווה שהתועלת תהיה יותר מהעלות.

ש: דין שווה.

אליעד: כן אבל אני מדבר על משהו אחר תפיסתית אם היא אומרת נגיד אתה לא יודע "אתה לא קונה לי מתנות" נגיד ומדי פעם הוא יקנה לה מתנות מאוד גדולות זה יכול לקזז את ה - "לא קונה לי מתנות" נגיד אבל בבוגד מה הקיזוז שלו מה הקיזוז של הבוגד.

ש: זה בא מאמון.

אליעד: אז לא אז מה שאני אומר זה אתה לוקח את המילה בוגד נכנס למהות שלה, נגיד בוגד נגיד גרם לה להרגיש חסרת ערך זאת אומרת שאם ביומיום אתה תגרום לה להרגיש בעלת ערך אז היא אומנם רוצה לוותר עליך כי היא חושבת שתבגוד בה וזה יפגע לה בערך אבל היא לא תרצה לוותר עליך כי זה יפגע לה בערך כי היא תצטרך לוותר על הערך הטוב שאתה נותן לה. זאת אומרת כמו שהיא לא רוצה אותך כי היא מפחדת שאתה יום אחד תבגוד בה ואז היא תרגיש בגללך חסרת ערך אתה רוצה להביא את זה למצב שהיא לא תרצה לוותר עליך כי היא תרגיש שהיא מפספסת את הערך שאתה נותן לה.

זאת אומרת אם אתה תיתן לה ערך תגרום לה נגיד להרגיש, נגיד שבגדת...
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים מהו אמון ואיך הוא נוצר בין אנשים? אמון הוא מושג בסיסי וחשוב ביחסים ... ובין אם מדובר ביחסים עסקיים כמו מוכר וקונה או ספק ולקוח. אליעד כהן מסביר באופן יסודי ומפורט מהו אמון, כיצד הוא נוצר, איך ניתן לבנות אותו, מה גורם להפרת אמון ואיך אפשר לשקם ולחזק אמון לאחר שנפגע. מה המשמעות העמוקה של לתת אמון באדם אחר? אליעד מסביר שהמילה אמון מגיעה מהמילה אמן - כלומר, אמת. לתת אמון פירושו לחשוב שהדברים שאומרים לך הם אמת מוחלטת או מחויבת. המשמעות היא שאדם נותן אמון כאשר הוא מרגיש שהצד השני לא ... לו, וכאשר הוא מאמין שמה שנאמר לו הוא דבר מחויב, כלומר, ודאי. לדוגמה, כששופט אומר אני לא נותן אמון בעד הזה, הוא מתכוון שאינו רואה את דבריו כאמת מחויבת. כך גם ביחסים אישיים - אם מישהו מספר לך סיפור, האמון שלך בו הוא המידה שבה אתה תופס ... הוא אדם שדבריו נתפסים על ידך כאמת ודאית יותר מדבריו של אדם זר. כיצד הרצון האישי משפיע על יצירת אמון? אליעד מציין כי אחד הגורמים המשמעותיים שמשפיעים על יצירת אמון הוא הרצון האישי של האדם שנותן את האמון. אנשים נוטים להאמין לאדם ... יספק את רצונם ויעשה את הדברים בצורה המתאימה להם. עם זאת, אליעד מבהיר שזו לא המהות הבסיסית של האמון אלא תוצאה אפשרית שלו. המהות הבסיסית היא עדיין האמונה בכך שהדברים שנאמרו הם אמת. מה גורם להפרת אמון בין ספק ללקוח? הפרת אמון נוצרת כאשר יש פער בין מה ... מה שקרה בפועל. למשל, ספק הבטיח לספק עשרה קילוגרם של סחורה, ובפועל סיפק תשעה קילו בלבד. הסיבה שהאמון נפגע היא שהלקוח מסתמך על דברי ... מתברר שזה לא היה נכון, הוא מרגיש נבגד, במיוחד אם נגרם לו נזק בעקבות ההפרה. אליעד מדגיש שהפגיעה באמון תלויה גם בתפיסת הלקוח את האירוע - אם הוא יחשוב שמדובר בטעות תמימה, האמון ייפגע פחות, ואם הוא יחשוב ...
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
... חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות איך בונים אמון באמצעות נתינת אמון? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר ליצור אמון עם אנשים, כגון לקוחות או כל אדם שרוצים לשכנע אותו, היא להראות להם שאתם בעצמכם נותנים בהם אמון. ברגע שאתה מראה לאדם שאתה מאמין בו, הוא באופן אינסטינקטיבי יותר נוטה לתת בך אמון בחזרה. ההיגיון מאחורי טכניקה זו הוא פשוט: כאשר אתה נותן אמון באדם אחר, אתה מעביר לו בתת - המודע את המסר שאתם לא אנשים זרים, אלא שיש ביניכם אינטרס משותף. בכך, באופן אינסטינקטיבי, הוא גם מתחיל לתת בך אמון. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע לקוח לבצע עסקה איתך, בתחילה הוא חשדן. הוא שואל את עצמו: מדוע שאאמין לך? אתה אדם זר, אולי אתה רוצה לרמות אותי. ברגע שאתה מראה ללקוח שאתה סומך עליו ונותן בו אמון באופן ברור, בתת - המודע הוא מבין שאתה לא רואה בו אדם זר, ולכן גם הוא עשוי לתת בך אמון בחזרה. האם נתינת אמון תמיד אמיתית או יכולה להיות מניפולציה? אליעד מדגיש נקודה חשובה, שאמנם אתה יכול להראות שאתה נותן אמון באדם, אבל זה לא בהכרח אומר שאתה באמת מאמין לו. זו יכולה להיות פעולה מניפולטיבית בלבד, כאשר אתה רק מנסה לגרום לו לתת בך אמון, למרות שאתה עצמך כלל לא נותן בו אמון. כלומר, אפשר להגיד למישהו אני מאמין לך כשבפועל אתה לא באמת מאמין לו, אלא רק מנסה ליצור בו אמון בך. האדם ששומע שאתה נותן בו אמון באופן אינסטינקטיבי מתחיל להאמין לך, כי הוא מניח שאם אתה סומך עליו, כנראה שיש לכם אינטרס משותף. אבל חשוב להבין שבתוך המוח של האדם יש ספקות רבים. כשיש ספק קטן יחסית, האדם יעדיף לבחור באפשרות שנותנת לו ודאות. אם תציג לו שאתה בטוח לחלוטין באמון שאתה נותן בו, הוא יבחר בקלות רבה יותר לתת בך אמון בחזרה, כי זה מוריד ממנו את תחושת הספק הלא נעימה. מתי אמון מוחלט דווקא מעלה חשד? למרות היתרון הגדול של נתינת אמון מוחלט, אליעד מסביר שישנם מקרים שבהם אם תראה אמון ללא כל ספק, זה דווקא עלול לגרום לאדם לחשוד בך יותר. למשל, אם שני אנשים אויבים, ואחד אומר לשני אני מאמין בך באופן מוחלט וללא ספק, הצד השני עשוי להיבהל ולחשוד שיש ... לחששות, ובכך הצד השני מרגיש שהגעתם לאותה מסקנה משותפת, והוא יותר מזדהה איתך. איך ליצור הזדהות עם הספק של הצד השני? אליעד כהן מפרט דרך נוספת לבניית אמון, והיא דווקא להעלות את הספקות של האדם השני בצורה מפורשת, ואז לומר שאף על פי הספקות האלה אתה עדיין נותן בו אמון. בצורה זו, אתה למעשה מאפשר לו לשמוע את עצמו מדבר דרכך. הוא אומר לעצמו: הספקות האלה הן הספקות שלי, והוא בכל זאת בוחר לתת בי אמון, ולכן האדם השני מרגיש יותר בטוח לתת בך אמון בחזרה. דוגמה לכך היא כשאתה משוחח עם לקוח על חוזה עסקי. אם הלקוח חושש ויש לו ספק, אז במקום לומר לו אני מאמין בך לחלוטין, אתה יכול לומר: גם אני מבין את החששות שלך, ...
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות
... בניית אמון יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן לשכנע לקוחות לשכנע אנשים בניית אמון סוגסטיה יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך ליצור אמון עם אדם אחר, כגון לקוח או סתם מישהו שאתה רוצה לשכנע אותו. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מראה לו, שאתה עצמך נותן בו אמון! דהיינו, על ידי זה שאתה מראה לו שאתה מאמין לו, הדבר הזה גורם לכך שהוא יותר יאמין בך. והסיבה לכך היא, כי אדם זר שמדבר איתך, ... ניגוד אינטרסים וכיוב. וכאשר אתה גורם לאדם האחר להבין שאתה עצמך כן נותן בו אמון, אתה בעצם משדר לתת המודע שלו את המסר שאומר, שאתה חושב שיש לכם אינטרס משותף ושאתה עצמך לא מרגיש שהוא אדם זר, אלא אתה מרגיש ... יש לו שתי אפשרויות איך להתייחס אליך. האם להתייחס אליך בחשדנות, או לתת בך אמון . ואפשרויות האלו נשענות על הספק הטבעי שיש לאדם, האם יש לכם אינטרס משותף ואתם פועלים כישות אחת שרוצה בטובת עצמה. או שמא יש ... שאז כל צד צריך להגן על עצמו. וכאשר אתה מראה ומשדר לאדם השני שאתה נותן בו אמון ללא ספקות כלשהם, הרי שבכך אתה בעצם משדר לתת המודע שלו, שלפחות מבחינתך, תפישת המציאות הנכונה, היא תפישת המציאות שיש ביניכם ... אל מול עיניו, שאתה כאדם זר, מתייחס אליו כאל אדם קרוב, דהיינו, שאתה נותן בו אמון וכיוב, על ידי זה בתת המודע של האדם השני, מתחזקת תפישת המציאות שאומרת, שאתם אנשים קרובים, ושממילא הוא כן יכול לסמוך עליך. ... גורם גם לאדם השני לחשוד בך. כי האדם לא חושד בעצמו. דהיינו, האדם בהחלט נותן אמון בעצמו וסומך על עצמו, שהוא לא ינסה לפגוע בעצמו ולעשות לעצמו רע וכיוב. שזה בעצם אומר, שאם אתה מראה למישהו שאתה חושד בו, הרי ... עד כדי כך שכאשר היית מסתכל עליו, היית רואה את עצמך ממש, הרי שהיית נותן בו אמון, בדיוק כמו שאתה מאמין לעצמך. ואם אתה מראה למישהו, שאתה לא נותן בו אמון, הרי שבעצם אתה משדר לתת המודע שלו את המסר שאומר, שאתה עצמך חושב שהוא אדם זר, ושאתה עצמך לא מתייחס אליו כאילו הוא עצמו, זה אתה ... אליו כאילו הוא עצמו, זה אתה עצמך ממש, הרי שממילא מחויב שהוא לא ייתן בך אמון, כי אתה עצמך אמרת לו, שאתה עצמך לא חושב שאתה והוא זאת ישות אחת. דהיינו, גילוי החשדנות שלך כלפיו, הוא בעצם הוכחה לכך שאתה לא ... אליו כאל אדם זר. כי אם היית מתייחס אליו, כאל אדם קרוב, הרי שהיית נותן בו אמון. ואם אתה לא נותן בו אמון, הרי שזה אומר, שאתה מתייחס אליו כאל אדם זר. ואז ממילא גם הוא לא ייתן בך אמון, כי אתה עצמך חושב שהוא אדם זר. ועוד אוסיף ואומר, כי לפעמים האדם השני מצפה שלא תיתן בו אמון בלי לחשוד בו. ואם הוא יראה שאתה נותן בו אמון, בלי שום חשדנות, זה דווקא עלול ליצור אצלו חשדנות כלפיך. כי זה גורם לכך שהוא יסתכל עליך בצורה מוזרה, שאתה מיד נותן בו אמון, בלי שום חשד. ומצד אחד זה יכול לגרום לו לחשוב, שכנראה שיש לך אך ורק כוונות טהורות בלבד, ושברור לך שיש לך אינטרס משותף איתו, ושבגלל זה אתה נותן בו אמון, אבל זה גם יכול לגרום לך להיראות חשוד, בגלל שאתה פועל בצורה שהיא יותר מידי לא צפויה מבחינתו של האדם השני. כך שצריך לדעת להתנהג בחוכמה. ואתה, כשמישהו נותן בך אמון, האם זה אומר שהוא באמת נאמן לך? האם גם אתה באמת יכול לתת בו אמון?
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון , יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית ... פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון בינך לבין הלקוח. ומדובר כאן על דבר, שכלפי חוץ נראה שעליך כן לעשות אותו, והוא נראה כצעד בונה אמון. אבל באמת הוא צעד של הפרת אמון, למרות שהוא נראה כבונה אמון . והעניין הוא, שלפעמים האדם השני הלקוח חושב בצורה כלשהי ברמת המודעות שלו. אבל בתת המודע שלו הוא לא באמת מאמין לעצמו, והוא מטיל ספק בדעה ... הזדהות והסכמה עם הלקוח, על מה שהוא עצמו חושב ואומר באופן מודע, זה עלול ליצור חוסר אמון, בינך לבין הלקוח. משום שהוא עצמו לא מאמין לעצמו. או במילים אחרות, לפעמים הבן אדם שאיתו אתה רוצה ליצור הזדהות, הוא עצמו בקונפליקט עם עצמו. ... כי הוא חושב את שתי הדעות הסותרות, בלי שהוא עצמו מודע לכך. ונסביר: באופן כללי, יצירת אמון נעשית, על ידי הסכמה בינך לבין הלקוח, בכמה שיותר דברים. ובאופן כללי, אם הלקוח חושב בצורה כלשהי, אז אם תסכים איתו, זה יצור אמון בינך לבינו. אבל לפעמים, ללקוח עצמו אין אמון בדעה של עצמו. והלקוח עצמו יש לו ספקות רציניים לגבי עצמו. ולפעמים הלקוח עצמו חושב אחרת, ממה שהוא אומר שהוא חושב. ובמקרה כזה לדוגמה, אם תסכים עם הלקוח, אז חוסר האמון של הלקוח כלפי עצמו, יכול לצאת כלפיך. ובמקרים כאלו לדוגמה, דווקא אם לא תסכים עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. כי הלקוח רואה, שאתה חושב את מה שהוא חושב בתת המודע שלו, ושהוא רק מפחד להודות שהוא חושב כך או אחרת. ובמקרים כאלו, דווקא חוסר הסכמה עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. וצריך לעשות את זה בזהירות ובחוכמה. דהיינו, אם תשלול את מה שהלקוח אומר באופן גלוי, בגלל שהלקוח עצמו לא מאמין לעצמו בתת המודע שלו, הרי שמצד אחד יצרת אמון עם תת המודע של הלקוח, אבל מצד שני יצרת חוסר אמון, עם המודע של הלקוח. ולכן צריך לדעת לעשות את זה בחוכמה. שמצד אחד אתה מראה ללקוח שאתה מסכים עם מה שהוא אומר באופן גלוי ומודע. ומצד שני אתה ... לא ככ שלם עם מה שאתה חושב, ואתה עצמך מבטא את מה שהלקוח חושב בתת המודע שלו. וזה יוצר אמון בינך לבין הלקוח. וניתן דוגמה מתחום של מערכות יחסים. לדוגמה, בחורה שאומרת שהיא חושבת על עצמה שהיא נראית טוב. אבל בתת המודע שלה, היא עצמה ... טוב, היא אומנם תחייך ותודה לך על המחמאה שנתת לה, אבל בלב שלה, בעצם נוצר סוג של חוסר אמון, בינך לבינה. כי היא עצמה חושבת אחרת, ממה שהיא אומרת שהיא חושבת. ובמקרה כזה לדוגמה, הכי טוב, זה לומר את כל הצדדים. גם לומר לה שהיא מושלמת ... שהיא יכולה להיראות עוד יותר טוב, עם כמה פחות גרמים. כאשר בעצם אתה סוגר מעגל של אמון, בינך לבין הבחורה. וכמובן שמדובר על מקרה, שבו הבחורה עצמה חושבת את זה על עצמה, והיא רק מתביישת להודות, שזה מה שהיא חושבת על עצמה. או ... יכעס עליך, אם תאמר לו את מה שהוא חושב על עצמו ומפחד לומר על עצמו. ואעפכ יצרת איתו אמון חזק, מאחר שהוא יודע את האמת, שאתה באמת צודק. ולמרות שכלפי חוץ יצרת איתו חוסר הסכמה, הרי באמת הוא מעריך אותך יותר, והוא חושב שאתה באמת ... למרות שהוא עצמו מפחד להודות שהוא חושב את זה על עצמו. ובסיכומו של דבר, כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, גם לרמת המודע וגם לרמת תת המודע של הלקוח. וצריך לקחת בחשבון, שאם אצל הלקוח עצמו, יש חוסר התאמה ... הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, שהוא עצמו אין לו הסכמה עם עצמו. ולהביא אותו למצב של אמון, למרות שבתוכו עצמו אין לו אמון בעצמו. ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה ככ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור NLP כימיה בין אישית בניית אמון יצירת אמון לרכוש אמון יצירת הזדהות רכישת אמון ליצור אמון שכנוע שינוי עמדות לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה ככ חשוב ליצור הזדהות עם ... הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין ... עכשיו יש להבין, כיצד האדם מתייחס לדברים שהם האני שלו. ובדכ האדם מתייחס לדברים שהם האני שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. זא בדכ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא האני שלו, ... זה טוב או רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור ... לגרום לך לנזק. כגון לדוגמה במקרים הפוכים, שבהם יש ללקוח המון שנאה עצמית כלפי עצמו ושהלקוח עצמו, אין לו אמון בעצמו, והוא עצמו לא מעריך את עצמו, והוא עצמו היה מעדיף להיות אדם אחר וכיוב. שבמקרים כאלו לדוגמה, אם הלקוח ישמע את עצמו מדבר דרכך, זה עלול לגרום לכך שהוא לא ייתן בך אמון, משום שהוא עצמו שונא את עצמו וכיוב. ויש מקרים לדוגמה, שבהם הלקוח שונא את עצמו ורוצה להיות אדם אחר. ... הוא מאתר עם איזה אני הלקוח רוצה להזדהות, ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק האני שבו הלקוח רוצה לתת אמון. לדוגמה: נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל שאין לו ניסיון והבנה בתחום כלשהו. אם תיצור הזדהות עם ... בכבודו ובעצמו, מדבר דרך גרונך המוכר. ויש לזכור, שאם הלקוח לא אוהב את האני שלו עצמו, במקרה כזה הוא לא ייתן אמון, באני שלו שמדבר דרכך. ולכן ישנם מקרים שאתה כמוכר, צריך לדעת ולזהות, מה בעצם הלקוח לא אוהב בעצמו, ...
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ... לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי איך בונים אמון מחדש באמצעות אמפתיה? כיצד ניתן לבנות אמון מחדש עם אדם שנפגע ממך? איך ניתן לבקש סליחה ... למישהו לסלוח לך? תהליך בניית האמון מחדש דורש הבנה עמוקה של רגשותיו של הצד השני ... להתחיל בתהליך של סליחה ובניית אמון מחודש. האם אמפתיה מספיקה להחזיר את האמון? כאשר אנו מתנצלים בפני אדם שנפגע, יש להבין ... חיוביות שמובילות לסליחה ולבניית אמון מחדש. הסכנה שבגילוי יתר של אמפתיה אמפתיה ... לא יחזור על הטעות, ומאפשר לבנות אמון מחודש. לסיכום, תהליך בניית האמון מחדש דורש יותר מהתנצלות שטחית. יש לנקוט ... לסלוח לך? איך ליצור אמפתיה? בניית אמון מחדש שיפור תקשורת בין אישית איך לזהות את רגשותיו של האחר? בניית אמון מחדש באמצעות אמפתיה כאשר רוצים לבנות אמון מחדש עם אדם שנפגע מאיתנו, חשוב להבין כי ... אחד העקרונות המרכזיים ביצירת אמון מחדש הוא אמפתיה - היכולת שלנו להכיר ... שיגדיל את הסיכוי לסליחה ולבניית אמון מחדש. הסכנה שבגילוי יתר של אמפתיה אמפתיה ... בצורה מדודה וזהירה. לסיכום בניית אמון מחדש דורשת הבנה עמוקה של רגשותיו של הצד ... ההבדל בין סליחה ובנייה מחודשת של אמון לבין המשך תחושת הניכור והפגיעה. איך לבקש ... לסלוח לך איך ליצור אמפתיה בניית אמון מחדש שיפור תקשורת בין אישית איך לזהות את רגשותיו של האחר איך בונים אמון מחדש? יצירת הזדהות, יותר מידי אמפתיה, איך ...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
... יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לגרום למישהו להסכים איתך, בדבר שלא בטוח שהוא היה מסכים איתך? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה יוצר רצף של ... ואז בעצם הלקוח נמצא בחוויה, שנוצר אמון חדש בינך לבינו, בזמן אמת בזמן תהליך המכירה, אמון שהוא חווה אותו כמשהו ממשי יותר, ואישי יותר בינך לבינו כלקוח שלך. ונחדד: אם תציג ללקוח גם את הדעה המנוגדת לדעה שלך, ולאחר מכן תשכנע אותו בדעה שלך, זה יצור אמון עוד יותר חזק בינך לבין הלקוח. כי הלקוח חווה ספק יותר גדול, ואפילו סוג של התנגדות לרעיון שהוא עצמו חושב עכשיו שהוא נכון. ואתה הצלחת לשכנע אותו ולעזור ... והרעיון הכללי הוא, שלא מספיק ליצור אמון בינך לבין הלקוח על דברים שהוא כבר ידע אותם לפני שהוא פגש אותך, כי זו תחושת אמון טובה, אבל חלשה מידי. ועליך ליצור אמון אישי בינך לבין הלקוח, על ידי יצירת הסכמות חדשות בינך לבין הלקוח. הסכמות שנוצרות בזמן הפגישה עצמה, באופן אישי בינך לבין הלקוח. שזה בעצם אומר גם, שיצירת אמון חזקה יותר מתרחשת, כאשר אתה מסכים עם הלקוח, על רעיון שפחות אנשים מסכימים איתו על רעיון שרק הלקוח חושב כך או אחרת. כי אז יצירת האמון הופכת להיות עוד יותר אישית, ומחזקת את הקשר האישי בינך לבין האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. ועכשיו אמשיך ואסביר, לא רק איך באפשרותך ליצור רצף של אמון בינך לבין לקוח, אלא גם כיצד באפשרותך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? וכיצד באפשרותך לשחד את תת המודע של הלקוח, ולגרום לתת המודע של הלקוח, לרצות ... פעמים ברצף פעם אחרי פעם. כדי ליצור אמון חזק עם השומע, וכדי להכניס אותו לחוויה שבה הוא מאוד רוצה להסכים איתך, ושבה הוא מאוד שמח שאתה אומר את מה שהוא היה מפחד לומר. חוויה שבה הוא מאוד רוצה ... אם תגיד לו את זה, זה יכול להפר את האמון שבינך לבינו ולהרחיק אותו ממך, למרות שהוא עצמו היה רוצה לחשוב כך. וזה קורה כאשר הפחד של האדם ככ גדול לחשוב דבר כלשהו, וההתנגדות של האדם מאוד גדולה ... מה הוא היה רוצה לשמוע. ולדעת ליצור אמון אישי בינך לבין השומע. וכך אתה יכול הרבה יותר בקלות, לשכנע כל אחד בכל דבר. ...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
... אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות מניפולציות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך ליצור אמון ולגרום למישהו להאמין לך ולמידע שאתה מעביר לו. והדרך היא על ידי זה ... לאותו הרעיון, כאל עובדה וודאית וכאל דבר שנכונותו אינה מוטלת בספק. ואחת הדרכים ליצור אמון בין הרעיון שלך לבין אותו האדם, היא על ידי זה שאתה מצמיד אותו ועוטף אותו בדברים שבהם כבר יש אמון לאותו אדם שאותו אתה רוצה לשכנע. והדבר דומה לגבר שחושב שאם הוא יצא ... הוא, שעליך למצוא את הדברים שהוא חושב שהנכונות שלהם אינה מוטלת בספק, ושהוא נותן בהם אמון מלא. וכאשר אתה משוחח עם האדם, וברצונך לגרום לו לקבל רעיון כלשהו, ... וברעיונות שאיתם השומע מזדהה (ואם אלו עובדות שידועות רק לשומע, הרי שזה יותר עוד יותר אמון , כי הוא מרגיש שהאני שלו מדבר דרכך). ועליך להכניס את השומע לחוויה ... רק ירגיש שהוא מסכים איתך, אלא אפילו שהוא ירצה להסכים איתך. ואז, אחרי שנוצרה חוויית אמון והסכמה בינך לבין השומע, עכשיו תציג את הרעיון שלך, כחלק מהרעיון ...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
... ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך איך לגרום ... לסמוך עליך? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או מעוניינים לרכוש את האמון של שותף עסקי, אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת, לפי אליעד כהן, היא לעודד את האדם השני לשאול שאלות וללמד אותו כיצד לחשוד בך באופן ... למה כדאי ללמד מישהו לחשוד בך? אליעד מסביר שאם אתה רוצה ליצור אמון אמיתי עם שותף עסקי, עליך לא לפחד מהספקות או החשדות שיש לו כלפיך. להיפך, מומלץ לך דווקא לעודד אותו לשאול אותך שאלות רבות ככל האפשר. ... שהתשובות שיקבל יהיו פחות משכנעות משלך, מה שיגביר עוד יותר את האמון שלו בך. למה עידוד שאלות יוצר מערכת אמון? כאשר אתה מדריך מישהו אילו שאלות לשאול אותך, אתה בעצם מעניק לו ערך, מידע, ועזרה פרקטית. הוא כבר מתחיל להרגיש שקיבל ממך משהו בעל ערך ... לשאול, הוא כבר נכנס לתפקיד של תלמיד שלך, והדבר יוצר אצלו תחושת אמון באופן טבעי. אליעד מסביר שעצם העובדה שהוא ממלא אחר ההנחיה שלך, מעידה שהוא כבר נותן בך אמון ברמה מסוימת, ולכן הסיכוי שירגיש בנוח להתקדם איתך לשיתוף פעולה גדול יותר. איך אתה הופך למוביל בתהליך קבלת ההחלטות של השותף? כאשר אתה ... שכדאי להקשיב לו ולסמוך עליו. זו דרך מאוד מתוחכמת ויעילה ליצירת אמון עסקי בצורה טבעית. למי השיטה הזאת מתאימה במיוחד? השיטה שאליעד מציג מתאימה בעיקר לאנשים ולארגונים שבאמת מאמינים במוצר, בשירות, או ... באיכות המוצר או השירות שאתה מציע. סיכום והמלצה מעשית ליצירת אמון עסקי אמיתי: כדי לבנות מערכת אמון אמיתית עם שותפים עסקיים, אליעד מציע: - עודדו אותם לשאול אתכם כמה שיותר שאלות. - הסבירו להם במדויק אילו שאלות כדאי להם לשאול אתכם ... ערך כבר בשלב הבדיקה הראשונית. על ידי פעולה זו, אתם יוצרים מערכת אמון חזקה, שבה השותף העסקי מרגיש שהוא יכול לסמוך עליכם באופן טבעי ואינטואיטיבי. איך לגרום לשותף עסקי להאמין לך? איך לעודד מישהו לשאול שאלות? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לשדר אמינות במשא ומתן? ללמד מישהו מה לשאול אותך איך ליצור אמון עם אנשים? איך לגרום למישהו לבדוק אותך? איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך? שלום חברים, אם אתם נמצאים במשא ומתן עם מישהו ורוצים שהוא ... שלכם לא יעמדו באותם קריטריונים כמו שאתם כן. 2. אתם יוצרים מערכת אמון תוך כדי תהליך ברגע שהוא שואל אתכם את השאלות שאתם הצעתם, הוא למעשה כבר סומך עליכם. אתם אלו שהנחתם אותו בתהליך, והבאתם אותו לנקודה ... שונה ופחות רלוונטית לדיון שלנו כאן. לסיכום אם אתם רוצים לבנות אמון, עודדו את האדם שמולכם לשאול שאלות - והרבה. - הראו לו אילו שאלות כדאי לשאול. - הפכו אותו לאדם שמרגיש בטוח בזכותכם. - תנו לו את הכלים ... טובים במה שאתם עושים, המתחרים שלכם לא יעמדו בתחרות, ואתם תנצחו באמון של הלקוח או השותף הפוטנציאלי שלכם. למידע נוסף, ניתן לחפש באינטרנט ביטויים כמו: - איך ללמד מישהו לשאול שאלות - איך ליצור אמון עם אנשים - איך לבנות קשרי עבודה מוצלחים שיהיה בהצלחה! פגישת היכרות, לעודד מישהו לבדוק אותך, ללמד מישהו איך לשאול אותך שאלות, איך לשדר אמון? ללמד מישהו לחשוד בך, לגרום למישהו לסמוך עליך ...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
... של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח? אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי מכירות היא הניסיון להתיידד עם הלקוח ולהפוך לשותף שלו לשיחת חולין, במטרה לבנות אמון ולהוריד את החשדנות הטבעית של הלקוח. אנשי מכירות רבים מאמינים שאם הלקוח ירגיש שהם חברים ... קל יותר למכור לאותו לקוח, גם אם המוצר לא מתאים לו בצורה מושלמת. איך ניגוד אינטרסים משפיע על האמון של הלקוח? בכל תהליך מכירה קיים ניגוד אינטרסים ברור - המוכר מעוניין למכור, בעוד שהלקוח ... כן, אני רוצה למכור לך מוצר, אבל אני מאמין שהמוצר הזה באמת מתאים לך. גישה זו יכולה לייצר יותר אמון ואמינות מאשר ניסיון לא אמיתי לייצר חברות עם הלקוח. איך למכור נכון מבלי לעורר חשד אצל ... ביותר לנהל מכירה מוצלחת היא באמצעות שקיפות, ישירות והצגת המוצר בצורה ברורה ואמינה. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם ... רוצה למכור לך את המוצר, אבל אני גם מאמין שהוא באמת מתאים לך. גישה כנה וישירה יכולה ליצור יותר אמון מאשר ניסיון מלאכותי להתחבר ללקוח. איך למכור נכון בלי לגרום ללקוח להרגיש שמנסים לרמות ... לקשר אישי מדומה, כדאי להתמקד בערך שהמוצר מספק ובכך שהוא באמת מתאים לצרכים האישיים. איך לבנות אמון עם לקוח? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? כיצד לזהות ניגוד אינטרסים במכירה? האם ... מוצר הלקוח רוצה לחשוב שהמוצר הזה יעשה לו טוב, הלקוח מטבעו יכול להיות חשדן ולכן רוצים לבנות אמון עם הלקוח ואז מה שעושים מנסים לדבר עם הלקוח איזו שיחת חולין כאשר בסופו של דבר המטרה היא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לגרום למישהו לסלוח על בגידה, לחזור אחרי בגידה, ליצור אמון אחרי בגידה, יחסים אחרי בגידה, זוגיות אחרי משבר אמון, מפחדת מבגידה, לא סולחת על בגידה, התמודדות עם בגידה, טיפול זוגי, משבר זוגי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אמון, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, אמון, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, דמיון מודרך, הדרכת מכירות בנושא אמון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 14:59:28 - wesi28