אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמון עם הלקוח ✔איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אמון עם הלקוח, יועץ תקשורת, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות, להעביר מסר תת הכרתי, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, NLP שפע, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, הכוח לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP טיפים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, יכולת לשכנע, איך לשכנע מישהו, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, חוקים בהשפעה ושכנוע, איך לשכנע גבר להתחתן, התמודדות עם התנגדויות מכירות, להתמודד עם התנגדות קניה, שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, לשכנע את המנהל, איך לשכנע את אשתי, טיפים לאנשי מכירות, שתילת מחשבה, nlp טכניקה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע לקנות מוצר, מדריך ל nlp, nlp חינם, להתמודד עם התנגדות במכירות, לימודי nlp, איך לשכנע ילדים, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, להתמודד עם התנגדויות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך?

כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או מעוניינים לרכוש את האמון של שותף עסקי, אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת, לפי אליעד כהן, היא לעודד את האדם השני לשאול שאלות וללמד אותו כיצד לחשוד בך באופן מודע ומבוקר.

למה כדאי ללמד מישהו לחשוד בך?

אליעד מסביר שאם אתה רוצה ליצור אמון אמיתי עם שותף עסקי, עליך לא לפחד מהספקות או החשדות שיש לו כלפיך. להיפך, מומלץ לך דווקא לעודד אותו לשאול אותך שאלות רבות ככל האפשר. באופן טבעי, אנשים שנוטים לשקר או להסתיר מידע יעדיפו להימנע משאלות רבות כדי לא להיתפס בשקרים שלהם. לכן, כאשר אתה אומר לשותף הפוטנציאלי:

"כדאי לך לשאול אותי את השאלה הזאת והזאת"

אתה למעשה משדר לו ביטחון ואמינות.

המסר שאתה מעביר הוא שאין לך שום דבר להסתיר, ושאתה אפילו מעוניין שיבדקו אותך בצורה יסודית.

איך לגרום לשותף לשאול אותך את השאלות הנכונות?

כאשר אדם מחפש שותף עסקי, הוא לא תמיד יודע אילו שאלות עליו לשאול כדי לוודא את האמינות ואת האיכות של הצד השני. לכן, כאשר אתה מנחה אותו אילו שאלות כדאי לו לשאול, אתה למעשה נותן לו כלים לבחון אותך.

לדוגמה, אפשר לומר לשותף פוטנציאלי:

- "כשאתה בוחר שותף עסקי, כדאי לך לשאול אותו לגבי הניסיון שלו בתחום המסוים הזה".

- "כשאתה מחפש ספק או שירות מסוים, כדאי לך לבדוק את ההיבטים האלו והאלו".

כאשר הוא רואה שאתה מעודד אותו לבדוק אותך ואת המתחרים, אתה מוכיח לו שאתה בטוח לחלוטין במה שאתה מציע. בנוסף, כאשר הוא ילך למתחרים שלך וישאל אותם את אותן שאלות, ייתכן שהתשובות שיקבל יהיו פחות משכנעות משלך, מה שיגביר עוד יותר את האמון שלו בך.

למה עידוד שאלות יוצר מערכת אמון?

כאשר אתה מדריך מישהו אילו שאלות לשאול אותך, אתה בעצם מעניק לו ערך, מידע, ועזרה פרקטית. הוא כבר מתחיל להרגיש שקיבל ממך משהו בעל ערך - עצה, הכוונה, הכשרה כיצד לבחון אנשים, ספקים או שירותים. בעצם העובדה שהאדם השני שואל אותך את השאלות שהמלצת לו לשאול, הוא כבר נכנס לתפקיד של "תלמיד" שלך, והדבר יוצר אצלו תחושת אמון באופן טבעי.

אליעד מסביר שעצם העובדה שהוא ממלא אחר ההנחיה שלך, מעידה שהוא כבר נותן בך אמון ברמה מסוימת, ולכן הסיכוי שירגיש בנוח להתקדם איתך לשיתוף פעולה גדול יותר.

איך אתה הופך למוביל בתהליך קבלת ההחלטות של השותף?

כאשר אתה מנחה את השותף העסקי הפוטנציאלי לגבי השאלות שהוא צריך לשאול, אתה בעצם הופך למוביל תהליך החשיבה שלו. במובן הפסיכולוגי, אתה מנהל את השיחה ואת קבלת ההחלטות שלו.

לדוגמה, אם תאמר לו "כדאי לך לשאול אותי את השאלה הזאת, " ובפועל הוא עושה זאת, אתה כבר יצרת דינמיקה שבה הוא מקשיב לעצות שלך ומונחה על ידך.

כך, באופן לא מודע, הוא כבר רואה אותך כבעל סמכות, אדם שכדאי להקשיב לו ולסמוך עליו.

זו דרך מאוד מתוחכמת ויעילה ליצירת אמון עסקי בצורה טבעית.

למי השיטה הזאת מתאימה במיוחד?

השיטה שאליעד מציג מתאימה בעיקר לאנשים ולארגונים שבאמת מאמינים במוצר, בשירות, או באיכות שלהם. מי שבטוח בעצמו ואין לו מה להסתיר, ירצה דווקא שהשותף העסקי ישאל כמה שיותר שאלות ויבחן אותו לעומק.

לעומת זאת, אנשים לא אמינים, רמאים או שקרנים יעדיפו להימנע ככל האפשר מהשאלות, כי הם חוששים לחשוף דברים לא נעימים עליהם.

אליעד מציין כי גם אדם לא ישר יכול להשתמש בטכניקה הזו בצורה מניפולטיבית, על ידי כך שהוא מנחה את הצד השני לשאול רק שאלות "בטוחות", שאלות שהוא כבר הכין מראש את התשובות להן. אך זו לא הנקודה המרכזית, והשימוש האופטימלי והחיובי בטכניקה הוא דווקא כאשר יש לך אמונה אמיתית באיכות המוצר או השירות שאתה מציע.

סיכום והמלצה מעשית ליצירת אמון עסקי אמיתי:

כדי לבנות מערכת אמון אמיתית עם שותפים עסקיים, אליעד מציע:

- עודדו אותם לשאול אתכם כמה שיותר שאלות.

- הסבירו להם במדויק אילו שאלות כדאי להם לשאול אתכם ואת המתחרים שלכם.

- הציגו ביטחון ואמינות על ידי כך שאתם לא חוששים להיבדק ולהיחשף לכל ביקורת.

- צרו דינמיקה שבה הם מרגישים שאתם מנהלים ומובילים את השיחה, ומספקים להם ערך כבר בשלב הבדיקה הראשונית.

על ידי פעולה זו, אתם יוצרים מערכת אמון חזקה, שבה השותף העסקי מרגיש שהוא יכול לסמוך עליכם באופן טבעי ואינטואיטיבי.
איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך?

שלום חברים, אם אתם נמצאים במשא ומתן עם מישהו ורוצים שהוא יסמוך עליכם, ישנן דרכים רבות לעשות זאת. אחת מהשיטות הפחות שגרתיות, אך היעילות ביותר, היא ללמד אותו איך לחשוד בכם.

ללמד את השותף העסקי איך לחשוד בכם

כן, זה אולי נשמע פרדוקסלי, אבל כדי שהשותף ירגיש ביטחון לגביכם, כדאי ללמד אותו אילו שאלות עליו לשאול אתכם. לדוגמה, אם הוא מתלבט לגבי עבודה איתכם, תוכלו לומר לו:

"אם הייתי במקומך ומחפש שותף, הייתי שואל את השאלה הזו והזו."

כך אתם נותנים לו כיוון ברור כיצד לבדוק אתכם.

למה זו עצה טובה?

רמאים ואנשים לא אמינים מעדיפים שלא ישאלו אותם יותר מדי שאלות, כי הם עלולים להיחשף. לעומת זאת, אדם ישר ובטוח במוצר או בשירות שלו דווקא ירצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי ישאל כמה שיותר שאלות, משום שאין לו מה להסתיר. כמובן, יש מניפולציות מתוחכמות יותר שבהן אדם יכול לעודד שאלות, אבל לא את השאלות הנכונות - אך זה כבר נושא אחר.

איך זה עובד בפועל?

1. תנו לשותף את הכלים לבדוק אתכם

כשהוא רואה שאתם מעודדים אותו לשאול שאלות ואפילו מנחים אותו אילו שאלות כדאי לשאול, זה משדר ביטחון ואמינות. לדוגמה, אם הוא מחפש שותף עסקי, אתם יכולים לומר לו:

- "כשאתה בוחר שותף, כדאי לך לשאול את זה ואת זה."

- "אם אתה קונה טלוויזיה, כדאי לשאול כך וכך."

- "אם אתה בוחר ספק, כדאי לבדוק את הדברים האלו."

כך אתם לא רק גורמים לו להרגיש שהוא מקבל עצה טובה, אלא גם נותנים לו קריטריונים לבדוק אחרים - וייתכן שהמתחרים שלכם לא יעמדו באותם קריטריונים כמו שאתם כן.

2. אתם יוצרים מערכת אמון תוך כדי תהליך

ברגע שהוא שואל אתכם את השאלות שאתם הצעתם, הוא למעשה כבר סומך עליכם. אתם אלו שהנחתם אותו בתהליך, והבאתם אותו לנקודה שבה הוא משתמש במידע שלכם, מה שיוצר תחושת ביטחון.

3. אתם למעשה מובילים את תהליך קבלת ההחלטות שלו

בכך שאתם מראים לו איך לבדוק אתכם ואת המתחרים שלכם, אתם בעצם מעצבים את תהליך החשיבה שלו. אם אתם באמת טובים, התשובות שלכם יהיו טובות יותר מהתשובות של המתחרים - וזה רק יגביר את הסיכוי שהוא יבחר בכם.

למי השיטה הזו מתאימה?

השיטה הזו מועילה במיוחד לאנשים שמציעים מוצר או שירות איכותי באמת, ואינם חוששים משאלות. אם אתם טובים במה שאתם עושים, תנו לשותף העסקי לשאול את כל השאלות שהוא רוצה - ואפילו עזרו לו להבין מה לשאול.

לעומת זאת, מי שאינו אמין, יכול לנצל את העיקרון הזה בצורה אחרת - לכוון אנשים לשאלות מסוימות ולהימנע מהשאלות הבעייתיות עבורו. אך זו כבר טכניקה שונה ופחות רלוונטית לדיון שלנו כאן.

לסיכום

אם אתם רוצים לבנות אמון, עודדו את האדם שמולכם לשאול שאלות - והרבה.

- הראו לו אילו שאלות כדאי לשאול.

- הפכו אותו לאדם שמרגיש בטוח בזכותכם.

- תנו לו את הכלים לבדוק אתכם ואת המתחרים שלכם.

אם אתם טובים במה שאתם עושים, המתחרים שלכם לא יעמדו בתחרות, ואתם תנצחו באמון של הלקוח או השותף הפוטנציאלי שלכם.

למידע נוסף, ניתן לחפש באינטרנט ביטויים כמו:

- איך ללמד מישהו לשאול שאלות

- איך ליצור אמון עם אנשים

- איך לבנות קשרי עבודה מוצלחים

שיהיה בהצלחה!
פגישת היכרות, לעודד מישהו לבדוק אותך, ללמד מישהו איך לשאול אותך שאלות, איך לשדר אמון? ללמד מישהו לחשוד בך, לגרום למישהו לסמוך עליך
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אמון עם הלקוח, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אמון עם הלקוח, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות תגמול מהמכירות לדבר נכון עם לקוח איך למכור מוצר פגום? סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו לשכנע את האקסית לחזור אליך הקשר שבין שיווק למכירות איך לגרום למישהו להקשיב? לימוד מכירות בטלפון ליצור ביקושים למוצר שלך מניפולציות של מועמדים להתקבל לעבודה איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? הזדהות רגשית חזקה עם לקוח איך ללמוד שיווק ומכירות? איך לגרום לעובדים למכור? השכנוע של ברק אובמה למכור בגוגל לקוח לא רווחי איך משכנעים אנשים? למכור בשפה של הלקוח טריקים לשכנוע בטקסט לשכנע בעל סמכות איך לקבל התנגדות של לקוח? להציב גבול ללקוח החסרונות שיש במוצר מוצר לא שווה את הכסף לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה מה זה שיווק גרוע? הצבת יעדים לאנשים מכירות ללקוח קשה להחליט בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח לשכנע מישהו לענות לך להתמודד עם התנגדות של לקוחות לשכנע מישהו לענות המוצר הכי יקר בקטגוריה לגרום למישהו להצביע מה הלקוח חושב על התמחור? זיהוי כאב של הלקוח איך לקוח מבין? לגרום למישהו לבוא לטיפול לגרום למישהו להרגיש טיפש לקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו להוציא עיזים במשא ומתן מיינדסט של איש מכירות למכור משהו איך לגרום למישהו להאמין? פחד של לקוח לסגור עסקה איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? למכור מוצר להגן על עצמך משתילת מחשבות שביעות רצון הלקוח שכנוע באופן יחסי שיווק לעסק חדש מתי לשחרר את הלקוח? למכור גם מוצרים גרועים איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו? מוצר בהרבה עטיפות איך להתחבר ללקוח? לשתול מחשבה ללקוח צורך אמיתי של לקוח ליצור תוכן שיווקי איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? התמדה לאנשי מכירות להשתמש במוצר מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך לומדים nlp? האם לוותר על הלקוח? לגרום למישהו להתעניין לשכנע אחרים להסכים איך לעשות מניפולציה? ביטחון עצמי של איש מכירות השפעה על המודעות של הלקוח טיפים לשכנוע אנשים לקוחות מרוצים איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? מסרים שיווקיים לקבל התנגדות של לקוח להציע ללקוחות שיטות ליצירת ראפור איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות להבין לקוחות לחזור בך במשא ומתן למכור ללקוחות לשכנע עובדים להקשיב מצב הרוח של הלקוח שיטות לשיווק לשכנע מישהי לרצות לשכב איתך לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח ליהנות לעבוד במכירות זיהוי הצורך של הלקוח למה צריך שיווק? שימוש בבחורות בפרסומות בטלוויזיה לגרום ללקוחות לרצות לקנות תגמול בהתאם למכירות מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? תהליך שכנוע איך לפתח קריירה במכירות? חומרי שיווק לטווח קצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, משא ומתן, פרסומות בתחום אמון עם הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9219 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 16:24:54 - wesi28