אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמון עם הלקוח ✔טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אמון עם הלקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, nlp וידאו, NLP מכירות, חומר על nlp, טכניקות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע חברים לצאת, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לשכנע אישה, טיפים לאנשי מכירות, חוקים בהשפעה ושכנוע, nlp פסיכולוגיה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, nlp הפרעות אכילה, ראיון קשה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, אסטרטגיה שיווקית, איך לשכנע אנשים, התנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, ראפור, nlp בעברית, איך לשכנע גבר להביא ילד, nlp להצלחה במכירות, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, NLP הפסקת עישון, איך לכתוב טקסט משכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, אוטוסוגסטיה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיווק ומכירות, NLP הסבר, אסטרטגיות משא ומתן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:02טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח?

אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי מכירות היא הניסיון להתיידד עם הלקוח ולהפוך לשותף שלו לשיחת חולין, במטרה לבנות אמון ולהוריד את החשדנות הטבעית של הלקוח. אנשי מכירות רבים מאמינים שאם הלקוח ירגיש שהם חברים שלו, הוא לא יחשוד בהם שהם מנסים לרמות אותו. למשל, אם חבר מציע לנו לקנות מוצר, אנחנו לרוב לא נחשוב שהוא רוצה להוליך אותנו שולל, אלא נאמין שכוונתו טובה והמוצר באמת טוב עבורנו. על בסיס התפיסה הזו, מלמדים אנשי מכירות לדבר עם הלקוח, להתיידד איתו, ולהציג את עצמם כמי שרוצים לעזור ולא רק למכור.

מה הטעות בגישה של התיידדות יתר עם הלקוח?

למרות שהרעיון נשמע הגיוני, הגישה של התיידדות עם הלקוח לא תמיד עובדת ואף עלולה לגרום לתוצאה הפוכה. לקוחות רבים הם אינטליגנטים ויודעים בדיוק שהם נמצאים באינטראקציה עם איש מכירות, ולכן כשאיש המכירות מנסה להיות יותר מדי חבר שלהם, הדבר מעורר בהם חשדנות מוגברת. הלקוח שואל את עצמו שאלות כמו:
  • "מדוע הוא מתאמץ כל כך להיות חבר שלי?"
  • "האם הוא מנסה להסתיר ממני משהו?"
  • "אם המוצר באמת כל כך טוב, מדוע הוא לא פשוט מציג לי אותו בצורה ישירה?"
לקוחות כאלו יעדיפו שהמוכר יפנה אליהם בצורה עניינית, ברורה, ויציג להם בדיוק את היתרונות של המוצר ללא מניפולציות מיותרות. הם עשויים להרגיש שהמוכר מנסה "לקנות" אותם באמצעות חברות מדומה במקום להציג מוצר איכותי בצורה ישירה וכנה.

מתי בכל זאת ההתיידדות יכולה להיות אפקטיבית?

קיימים מקרים מסוימים בהם יצירת קשר אישי עם הלקוח אכן יכולה להיות יעילה, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות בודדים או כאלו הזקוקים לתשומת לב מיוחדת. לדוגמה, אדם שחווה תחושת בדידות, שנכנס לחנות והמוכר מתייחס אליו באדיבות, מחייך אליו ומציע לו תשומת לב ויחס אישי, עשוי להרגיש שיש לו "חבר" בחנות. במקרה כזה, המוכר למעשה ממלא צורך רגשי של הלקוח, והלקוח עשוי לחוש מחויבות או אי נעימות לסרב להצעת המכירה של מי שהוא תופס כ"חבר". כך למעשה, קל יותר למכור לאותו לקוח, גם אם המוצר לא מתאים לו בצורה מושלמת.

איך ניגוד אינטרסים משפיע על האמון של הלקוח?

בכל תהליך מכירה קיים ניגוד אינטרסים ברור - המוכר מעוניין למכור, בעוד שהלקוח מעוניין לקבל את העסקה המשתלמת והטובה ביותר עבורו. כאשר איש המכירות מנסה להסוות את ניגוד האינטרסים הזה באמצעות יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול להרגיש שמנסים להסתיר ממנו מידע או לרמות אותו. עדיף במקרים רבים להיות כנים וישירים: "כן, אני רוצה למכור לך מוצר, אבל אני מאמין שהמוצר הזה באמת מתאים לך." גישה זו יכולה לייצר יותר אמון ואמינות מאשר ניסיון לא אמיתי לייצר חברות עם הלקוח.

איך למכור נכון מבלי לעורר חשד אצל הלקוח?

כדי להימנע מלעורר חשד אצל הלקוח, חשוב להקפיד על מספר נקודות מרכזיות:
  • התאמת סגנון המכירה לאופי של הלקוח - יש אנשים שמעריכים יותר שיחות נעימות, בעוד שאחרים יעדיפו שיחה עניינית וישירה.
  • לשים לב לתגובות של הלקוח - אם הלקוח אינו משתף פעולה עם שיחת חולין, זהו סימן ברור שהוא מעוניין בגישה ישירה וברורה.
  • להיות גלויים לגבי ניגוד האינטרסים - להסביר באופן ברור וישיר ללקוח את היתרונות של המוצר, בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור.
  • הדגש על איכות וערך המוצר - למכור על בסיס יתרונות ברורים של המוצר, ולא באמצעות מניפולציות רגשיות או חברות מזויפת.
מה לקוח צריך לבדוק כדי לא ליפול בפח של חברות מזויפת?

גם הלקוח מצדו צריך להיות ערני לתהליך המכירה ולבדוק את עצמו: האם הוא מעוניין במוצר בזכות איכותו והתאמתו לצרכים שלו, או שמא הוא מתפתה לקנות בגלל שהמוכר היה נחמד אליו והציג את עצמו כ"חבר". על הלקוח לזכור שתפקידו של איש המכירות הוא למכור, ולכן עליו להתמקד בערך האמיתי של המוצר ולא באשליה של חברות או נחמדות של איש המכירות.

בסופו של דבר, הן המוכר והן הלקוח צריכים לזכור שהדרך הטובה ביותר לנהל מכירה מוצלחת היא באמצעות שקיפות, ישירות והצגת המוצר בצורה ברורה ואמינה.
מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח?

אנשי מכירות רבים מאמינים כי יצירת קשר אישי עם הלקוח, ניהול שיחת חולין והתיידדות יכולים להגדיל את הסיכוי לסגירת העסקה. הם מנסים לשדר ללקוח שהם "לא מנסים למכור לו", אלא שהם חברים שלו, מתוך הנחה שהלקוח יהיה פחות חשדן כלפיהם.

הרעיון מבוסס על העובדה שאנשים נוטים לסמוך על חברים שלהם ולא להרגיש שהם מנסים לרמות אותם. כאשר מוכר מתנהג כחבר, הלקוח עשוי לחשוב שמטרתו היא לעזור לו ולא רק למכור. לכן, אנשי מכירות רבים מקבלים הכשרה להשתמש בגישה זו כדי להפחית את תחושת האיום שהמכירה יוצרת.

מדוע הגישה הזו עלולה להיכשל?

למרות שהרעיון נראה הגיוני, בפועל הוא לא תמיד עובד. לקוחות רבים אינם טיפשים, ולעיתים קרובות הם מגיעים עם מודעות לכך שמישהו עומד למכור להם. במקרים כאלה, ניסיונות מוגזמים להתיידד יכולים דווקא לגרום להם לחשוד יותר. במקום להשתכנע, הם עשויים לשאול את עצמם:

- "למה הוא כל כך מנסה להיות חבר שלי?"

- "מה הוא מנסה להסתיר?"

- "אם המוצר באמת טוב, למה הוא לא פשוט מוכר לי אותו בלי משחקים?"

לקוחות רבים מעדיפים תקשורת ישירה ועניינית. הם לא מעוניינים בבניית מערכת יחסים אלא רוצים להבין את המוצר ולהחליט אם הוא מתאים להם.

מתי יצירת קרבה עם הלקוח כן יכולה לעבוד?

יש לקוחות שמחפשים יותר מאשר רק מוצר - הם מחפשים חוויית קנייה נעימה. לדוגמה, אדם בודד עשוי להרגיש טוב יותר אם המוכר מראה לו יחס אישי ומעניק לו תשומת לב. אם הלקוח מרגיש שהמוכר הוא "חבר", ייתכן שיהיה לו קשה לסרב להצעה, גם אם המוצר לא לגמרי מתאים לו.

כיצד ניגוד אינטרסים משחק תפקיד במכירה?

כל עסקת מכירה טומנת בחובה ניגוד אינטרסים - המוכר רוצה למכור, והלקוח רוצה לקבל את העסקה הטובה ביותר עבורו. לקוחות אינטליגנטיים מבינים זאת. לכן, אם המוכר מנסה לטשטש את ניגוד האינטרסים דרך יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול לחוש שמסתירים ממנו משהו.

במקרים כאלה, עדיף להיות ישיר ולומר: "כן, אני איש מכירות, ואני רוצה למכור לך את המוצר, אבל אני גם מאמין שהוא באמת מתאים לך". גישה כנה וישירה יכולה ליצור יותר אמון מאשר ניסיון מלאכותי להתחבר ללקוח.

איך למכור נכון בלי לגרום ללקוח להרגיש שמנסים לרמות אותו?

- להתאים את סגנון המכירה לאופי הלקוח - יש לקוחות שמעריכים שיחה נעימה, אך יש גם כאלה שמעדיפים מידע ישיר.

- לשים לב לתגובות הלקוח - אם הוא לא משתף פעולה עם שיחת החולין, כנראה שהוא מעדיף גישה עניינית.

- להיות כנים בנוגע לניגוד האינטרסים - להסביר ללקוח בצורה גלויה מה היתרונות של המוצר עבורו בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור.

- להתמקד בערך של המוצר - במקום לנסות לשכנע דרך יצירת חברות, פשוט להדגיש את היתרונות של המוצר.

לסיכום, מה צריך לבדוק כלקוח?

כאשר לקוח בא לרכוש מוצר, עליו לשים לב האם הוא באמת רוצה את המוצר בגלל איכותו, או שהוא נוטה לרכוש אותו רק בגלל שהמוכר היה נחמד אליו. במקום להתפתות לקשר אישי מדומה, כדאי להתמקד בערך שהמוצר מספק ובכך שהוא באמת מתאים לצרכים האישיים.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להסביר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות, טעות שנובעת מכך שהם גם כנראה לא יודעים למכור טוב וגם מלמדים אותם פשוט לעשות את הטעות הזאת והטעות היא העניין של להתיידד עם הלקוח ולהיות חבר של הלקוח, ולנהל small talk עם הלקוח וכו' ואני אסביר גם את הרציונל שעומד מאחורי למה כן לעשות את זה אבל גם למה לא לעשות את זה ומה הטעות שבכך. והנושא הוא די פשוט מנסים למכור ללקוח מוצר הלקוח רוצה לחשוב שהמוצר הזה יעשה לו טוב, הלקוח מטבעו יכול להיות חשדן ולכן רוצים לבנות אמון עם הלקוח ואז מה שעושים מנסים לדבר עם הלקוח איזו שיחת חולין כאשר בסופו של דבר המטרה היא לשדר ללקוח "תקשיב אני לא מנסה למכור לך, אני חבר שלך".

ממי לקוח ירצה לקנות ממישהו שמנסה למכור לו או מחבר שלו? אז ההיגיון אומר שאם החבר שלך יבוא למכור לך אז אתה אומר "הוא חבר שלי הוא לא ינסה לרמות אותי", כי המוח של הלקוח ששואל את עצמו "למה הוא מנסה לרמות אותי?" ברגע שהוא אומר "רגע אבל זה חבר שלי למה שחבר שלי ירצה לרמות אותי? אז הוא לא רוצה לרמות אותי הוא כנראה מוכר לי מוצר טוב" ואז הוא יקנה את המוצר. אוקי ולכן מזה נולד המנהג, העצה שיעצו לאנשי מכירות אמרו להם "תקשיבו כשלקוח בא לקנות מוצר דבר איתו תכיר אותו, תתיידד איתו תשדר לו שאתה חבר שלו, תוריד את הסטרס של המכירה אתה לא בא למכור לו אתה חבר שלו, אתה רק עוזר לו אתה מסביר לו" מה שזה לא יהיה.

אוקי לכאורה נשמע מאוד הגיוני יחד עם זאת צריך לדעת שיש בעיתיות בנושא הזה והיא שלפעמים הלקוח לא טיפש ולפעמים הלקוח מצפה שמישהו יבוא למכור לו ולפעמים דווקא אם מישהו מתיידד עם הלקוח יותר מדי או מנסה להתיידד עם הלקוח יותר מדי לפעמים זה לא בא טוב והלקוח אומר "רגע מה הוא מנסה לרמות אותי? אני באתי לקנות אז תמכור לי תספר לי על המוצר הזה, דבר לעניין מה אתה מבלבל לי במוח מה אתה מנסה להיות חבר שלי אתה לא חבר שלי, אני לא רוצה להיות חבר שלך לא אכפת לי מי אתה לא אגיד לך מי אני באתי לקנות יש לך למה למכור את המוצר תמכור את המוצר, מה אתה מנסה לקנות אותי דרך זה שכאילו תהיה חבר שלי ודרך זה למכור לי את המוצר?".

אני רוצה להסביר יש אנשים נגיד בודדים שרע להם או כאלה שהם לא בודדים ולא רע להם אבל כשמישהו משדר להם שהוא חבר שלהם זה עושה להם טוב נגיד בן אדם בודד נכנס לאיזו חנות, שמה זה אומר בודד? הכוונה שהוא מרגיש בדידות הוא צריך אמפתיה, תשומת לב והמוכר או המוכרת מחייכים אליו "שלום..." והבן אדם מרגיש כייף "ואללה יש לי פה חבר", למרות שהוא לא באמת חבר שלו הוא רק מוכר לו אבל הבן אדם יכול להשלות את עצמו שאיש המכירות זה חבר שלו שאכפת לו ממנו, הוא מציע לו לשתות כוס מים הוא מכבד אותו "מה אתה רוצה, מה פה מה שם" ואז כביכול המוכר בעצם מילא ללקוח חיסרון הוא הפך להיות חבר שלו.

עכשיו הלקוח אוהב את המוכר, למה הוא אוהב את המוכר? כי המוכר מילא לו את החיסרון הוא שידר לו שהוא חבר שלו יחד עם זאת ואז אחר כך מה קורה ואז הלקוח כשבאים למכור לו את המוצר יותר קל למכור לו את המוצר כי זה כבר חבר שלו זה כבר לא נעים להגיד לחבר לא, "והוא לא מנסה למכור לי, לא יכול להיות שהוא מנסה לרמות אותי הרי הוא חבר שלי מה פתאום" וכו'. יחד עם זאת יש אנשים שעליהם זה לא עובד השטות הזאת והם אומרים "אם אתה בא למכור לי את המוצר תמכור לי את המוצר כפי שהוא אל תלך סחור סחור, אל תספר לי שאתה חבר שלי ותתיידד איתי, ותנסה להביע הזדהות ותספר לי שאתה בא מאותו רעיון כמו שלי זה לא מעניין אותי. אתה רוצה למכור לי מוצר דבר איתי על המוצר".

אוקי וצריך לשים לב כפי שאני אומר עוד פעם שלפעמים הלקוח יכול לקלוט שמנסים לקמבן אותו פה ולחשוב שבסופו של דבר מנסים למכור לו חברות עם המוצר ולא את מהמוצר לכשעצמו, "כי אולי המוצר לא מספיק טוב ולכן צריכים להתיידד איתי כי אם המוצר מספיק טוב למה הוא צריך להיות חבר שלי מה הוא לא יכול למכור לי את המוצר איך שהוא, למה הוא צריך להתיידד איתי כל כך, למה הוא עוטף את המוצר בכל כך הרבה עטיפות מה הוא לא יכול למכור את המוצר כפי שהוא?". ולכן דווקא לפעמים ההתיידדות הזאתי עם הלקוח היא דווקא בעייתית כי לפעמים איש המכירות צריך גם לדעת לכבד את ה - space שהלקוח רוצה ולדעת לזהות, איש מכירות טוב אמור לדעת לזהות את זה שלפעמים הלקוח מעדיף שימכרו לו בצורה עניינית ושיגידו לו "אדוני זה עולה ככה וככה", ושהניגוד אינטרסים יהיה פורמאלי כי בסופו של דבר אם הלקוח טיפש אז תנסה לשדר לו שאין ניגוד אינטרסים ואז אם הלקוח יאמין שאין ניגוד אינטרסים אז תמכור לו מה שאתה רוצה.

אבל לא כל הלקוחות טיפשים ויש לקוחות שיודעים שיש פה ניגוד אינטרסים וברגע שהבן אדם המוכר מנסה להסתיר את זה שיש ניגוד אינטרסים הלקוח מתחיל לחשוד עוד יותר "מה הוא מנסה להסתיר ממני שיש ניגוד אינטרסים, מה הוא מנסה לרמות אותי? שיהיה פורמאלי שיגיד כן יש ניגוד אינטרסים ואף על פי כן המוצר הזה טוב לך". ולכן לפעמים יש לקוחות שרוצים מכירה עניינית ולא רוצים חברות ואם בן אדם ניסה יותר מדי להתחבר, יותר מדי לבלבל להם במוח ודווקא משיג את התוצאה ההפוכה שהלקוח לא ירצה לקנות כי הוא חושב שמנסים לרמות אותו ולמכור לו באמצעות החברות. והמצד של הלקוחות הלקוח צריך לדעת לשים לב כשמוכרים לך מוצר האם המוצר עצמו מתאים לך הוא טוב לך או שאתה קונה אותו כי המוכר היה נחמד אליך קודם ואתה חושב שהוא חבר שלך ושהוא לא ירמה אותך. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אמון עם הלקוח, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אמון עם הלקוח, איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים שימוש במפורסמים בפרסומות הרגלי צריכה של לקוחות לגרום למישהו לרצות להאמין לך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות למה הלקוח לא סומך עליך? להשפיע על הבוס לגלות סודות ללקוח לדבר עם לקוח בשפה של הלקוח לקוחות שממליצים עליך למכור מוצר בעייתי תחרות אנשי מכירות האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? לקוחות ממליצים בגוגל לשכנע לקבל תפקיד למכור מותגי על... נטישת לקוחות לכתוב הסכם עם לקוח ליצור ללקוח כאב תכנון הכנת חומר שיווק הגדלת מכירות לקוח מתלבט למה המוצר יקר ללקוח? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך לשכנע בחור מכירות או שיווק ייעול תהליכי המכירות תהליך מסע הלקוח לקוח לא רוצה לענות לטלפון זיהוי הכאבים של הלקוח למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח? לגרום ללקוח שלך לקנות האלטרנטיבות של הלקוח להיות כנה עם הלקוח לשכנע אקס להתגעגע ניתוח ראיון ביבי נתניהו לאיזה לקוחות לשווק? לגרום ללקוח לאהוב מסמך שיווקי לפעמים לקוח לגרום למישהו ללכת לגרום למישהו להשתנות להתמודד עם דחייה של לקוח לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות לאבד את האמון אימון להגדלת מכירות לקוחות משמיצים באינטרנט איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? לשכנע אנשים בעלי סמכות לתת את המוצר בחינם נוסחה לגרום למישהו לרצות אותך למכור פגישה בטלפון לעבוד במכירות בקלות לשכנע בחורה לרצות אותך הדגמה ללקוחות למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך לשכנע לקוחות? לקוח ששואל כמה זה עולה המלצות של לקוחות ללמוד שתילת מסרים בתת מודע הצלחה בשכנוע עקיף איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? מניפולציות של מומחים איך למכור ללקוח? הזדהות עם מקום העבודה להצליח במכירות לשכנע מישהו לא ממוקד ההשפעה של אובמה לענות ללקוח כמה זה עולה לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים איכות מנהל השיווק לשכנע לקוח להרגיש רע התאמת סגנון המכירה למוצר לשכנע בוס לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה קושי למכור את עצמך לקרוא ללקוח בכינוי אמון הלקוחות להיות nlp master practitioner לקוח עוזב את המתחרים לשכנע מישהו לרצות לתת תכנות התת מודע לראיין מנהל מכירות התת מודע שלך לגרום למישהו להרגיש טוב בלעדיך יצירת חומרי שיווק מוצר בלי תקלות איך לשכנע לקוח לרכוש? כמה כסף לבקש על מוצר? לשכנע מישהו להיקשר לפתח שיחה עם לקוחות מלאי מוצרים הלקוח תמיד צודק לשכנע מישהו להרגיש טוב לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי לגרום למישהו לפרש איך לעשות מניפולציה על הלקוח? מרגיש שהמוצר יקר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, השפעה, מומחה שיווק בנושא אמון עם הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 04:21:00 - wesi28