אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמון עם לקוח ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, אמון עם לקוח, NLP לימוד עצמי, NLP למטפלים, nlp מטפל, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע את אשתי, שיטות לשכנע אנשים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, אומנות המכירה, איך לשכנע אנשים בטלפון, NLP התניה, השפעה על אנשים, NLP כלים, התניה קלאסית, איך לגרום לבחורה, דיבייט, התמודדות בראיון, זוגיות nlp, איך לשכנע את האשה, דרכים לשכנע אנשים, nlp מדריכים, ייעוץ אישי למנהלים, NLP הרצאה, אימון אישי למנהלים, NLP עובד, התמודדות עם התנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, אימון nlp, אנשי מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, nlp למתחילים, לשכנע אשה להתחתן, לשכנע ללכת לטיפול, NLP שפע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: אמון עם לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אמון עם לקוח, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע כל אחד בכל דבר איך למכור עם אנרגיה? סוגים של חומרים שיווקיים ניתוח שיחת מכירות למכור גם מוצרים פגומים מה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? מנהל כאיש מכירות לקוח מפחד לטעות לקרוא ללקוח בשמו הפרטי תיעדוף הכנת חומרי שיווק איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לא לתת למניפולציות לעבוד עליך? תרתי משמע בשכנוע לקוח לא מרוצה איך לרמות לקוח? לגרום ללקוח למכור לעצמו למכור את עצמך בראיון עבודה לגרום למישהו לריב עם מישהו אמונות בתת מודע תגמול יעדי מכירות כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? לכתוב הצעת מחיר ללקוח שנאה לאיש מכירות להכין חומרי שיווק כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? יצירת תוכן שיווקי האם המוצר יקר ללקוח? בירור צרכים של הלקוח איך לנהל משא ומתן עם לקוח? לשכנע מישהו לרצות להקשיב למכור בזול באיזה שלב הלקוח נמצא? השכנוע וההשפעה של אובמה לקוח מבקש בקשה לא סבירה לפרסם ללקוחות וודאות של לקוח בעסקה מחיר של מוצרים הדרכת מכירות לאנשי מכירות לשכנע מישהו לשתף לתת ללקוחות להשתמש במוצר התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון למכור מוצר בעייתי לשכנע מישהו ללכת לטפל בעצמו יצירת חוסר אמון ליצור ללקוח רצון חדש להדחיק בתת מודע למה המוצר לא מתאים ללקוח? לגרום ללקוח להבין לגרום למישהו לשנוא אותך לצורך קמפיין שיווקי להסביר את המחיר היקר ללקוח לסגור עסקה עם לקוח כמה שיותר מהר איך למכור מוצר ללקוח? איך לא לפחד שהלקוח יברח לך? לשכנע מישהו א מיני עלויות שיווק לקוחות משמיצים לגרום למישהו לא להתנגד עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? לקוחות מתלוננים למכור מותגי על... המוצר הכי יקר בקטגוריה מקצועיות בעיני הלקוח מוצר סוג א איך לשכנע מישהו? להתמודד עם תחרות שיווקית מי מתאים להיות איש מכירות? רעיון למוצר חדש לעמוד בעומס מכירות לקוח שרוצה הנחה איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? למכור גם את המתחרים טעויות של אנשי מכירות מקצועיים האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? שימוש בשם הפרטי של הלקוח חיסכון כספי ללקוח איך לא להישחק במכירות? הכנת חומרי שיווק מקצועיים מה הלקוח לא מרוצה מהמתחרים? לכתוב ללקוח הצעת מחיר חומר שיווקי דיגיטאלי להתמודד עם לקוחות קשים לשכנע אישה להתאהב לקוח מתלונן על המחיר ליצור סנכרון עם לקוח איך לסרב ללקוח? מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? הזדהות רגשית חזקה מה הלקוח באמת רוצה? על איזה מוצר לבקש הנחה להרחיב את המשפך השיווקי איך לדעת איך הלקוח שלך חושב? איזה עיזים להכניס במשא ומתן? לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה לשכנע את הקולות הצפים להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב למכור מוצר עם חסרונות למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? לעבוד עם לקוחות בעסק עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, השפעה, פרסומות בנושא אמון עם לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 07:19:04 - wesi28