אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, שידול, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP לעסקים, לשכנע משקיע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, תכנות התת מודע, שיטת טיפול nlp, NLP למאמנים, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP מכירות, דרכים לשכנע, יועץ תקשורת, שתילת מחשבה, שיטת ה nlp, מדריך ל nlp, טקסט שכנוע, לימודי nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע אמא, לימודי שכנוע, nlp תרגול, איך לשכנע גבר להתחתן, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טקסט משכנע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, אימון אישי, איך לשכנע בוויכוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP לימודים, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, NLP הרצאות, הבסיס למכירות nlp, לשכנע בראיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חיוביותלקוחותלקוחביקורות חיוביותביקורות חיוביות של לקוחותביקורות של לקוחותביקורות בגוגללקוחות בגוגלגוגלביקורות שליליות בגוגלאיך למכור מוצר יקר ללקוחאיך לשכנע לקוחותתחושות חיוביותלגרום ללקוחותמחשבות חיוביותלקוח אומר שהמוצר יקרתכונות חיוביותהלקוח מתנגד למחירנקודות חיוביותביקורות מזויפות בגוגללקוח אומר יקר ליתגובות חיוביותלקוח מתנגד למחירלקוחות פוטנציאליםלחשוב מחשבות חיוביותיקר ללקוחלקוחות מתענייניםאמונות חיוביותאיך לגרום ללקוח שלךאנרגיות חיוביותאיך לשכנע את הלקוחלתת ללקוחותהשפעות חיוביותהתנגדויות לקוחותמטרות חיוביותביקורות שליליות של לקוחות בגוגלהצהרות חיוביותביקורות שליליות של לקוחותאיך לשכנע לקוחתכונות אופי חיוביותתכונות חיוביות לתפקיד ניהולימחשבות חיוביות רעותמנטרות חיוביותלשדר חיוביותלמה לגרום ללקוחהאם לתת הנחה ללקוחותחיוביות יתראיך לשמור על חיוביות גם ברגעים קשיםהתנגדויות של לקוחלקוחות חדשיםהתנגדות של לקוחהתנגדויות לקוחהתנגדות לקוחאיך למכור ללקוחותמה רע בלחשוב מחשבות חיוביותאיך לשכנע לקוחות לקנותאנרגיות חיוביות מאנשיםמתי למכור ללקוחכתבות חיוביות בפייסבוק🔍הצג עוד...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... מוניטין בפייסבוק, איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, דירוג שלילי בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל? מיתוג חיובי בגוגל, ...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...כי תאורטית או עקרונית ניתן עד אין סוף להמשיך להתעקש מול הלקוח ולכל התנגדות של הלקוח? אפשרי לנסות לנטרל את ההתנגדות של הלקוח. ואז השאלה היא, כמה בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח? ולכאורה התשובה היא, שזה לפי תחושת בטן ואינטואיציה, של האם נראה לאיש המכירות שהלקוח רלוונטי או לא. אבל זאת טעות, כי כל לקוח עקרונית יכול להיות רלוונטי אם נמשיך לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ולכן נשאל, האם ועד כמה צריכים לטפל בהתנגדות הלקוח? והתשובה לשאלה הזאת היא, שעלינו להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד הרגע שנחשוב שיש אלטרנטיבה...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
...עם כמה מסרי שיווק שונים. 1 - לגרום לאנשים לרצות לרכוש רכב חדש. 2 - לגרום לאנשים לרצות רכב עם יותר בטיחות. 3 - לגרום לאנשים לרצות דווקא את מערכות הבטיחות שברכב שלך. ואני אסביר: נניח לצורך העניין שיש מולך כמות גדולה של אנשים שרוצה לרכוש רכב חדש וכולם רוצים שהרכב שלהם יהיה כמה שיותר בטיחותי. במקרה כזה, במידה ואתה רוצה לשווק ולמכור רק לאנשים האלו, הרי שבחומרי השיווק שלך יהיו אך ורק מסרים שמסבירים, למה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא את המוצר של המתחרים שלך, בלבד. דהיינו, אם קהל היעד שלך שאתה פונה אליו...
הדרכה להורים, איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לא לצעוק? לגרום לילד להתנהג בצורה בוגרת, לחנך ילד נכון, איך להעיר לילד? איך לגרום לילד לחשוב? איך לגרום לילד להירגע? בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים
הדרכה להורים, איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לא לצעוק? לגרום לילד להתנהג בצורה בוגרת, לחנך ילד נכון, איך להעיר לילד? איך לגרום לילד לחשוב? איך לגרום לילד להירגע? בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים
...מה הבעיה? יש לשאול אותה למה זה מפריע לך? ואם היא אומרת כי זה מגעיל אותי, לשאול מה מגעיל אותך בזה? ולאחר מכן לפרק את התלונה לחלקים: האם הקטשופ עצמו מגעיל, או אולי הפסטה עצמה? אם שניהם טעימים לה בנפרד, מה בדיוק מפריע לה בשילוב? המטרה של שאלות אלו היא להוריד את הלחץ ולהוביל אותה להבנה שאין באמת בעיה גדולה כפי שהיא מרגישה. מה החשיבות של ניתוח הנחות יסוד מול ילדים? אליעד כהן מדגיש שכאשר הילד מגיב בצעקה או בכעס, ישנן הנחות יסוד שעומדות מאחורי ההתנהגות שלו. הוא מסביר שכל פעם שהילד מגיב בהגזמה, זה סימן...
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר?
...מחיר, איכות וכולי, ולרכוש ממנו את כל השירותים שהוא צריך. ואחת הדרכים של הספקים הגדולים לעשות כסף, היא באמצעות זה שהם מרגילים את הלקוח לרכוש מהם את מוצרי הצריכה הקבועים שלו. לדוגמה באמצעות זה שסל המוצרים שלהם במוצרים הכי נפוצים, הוא הכי זול שיש וכיוב. ואז כשהלקוח רוכש מוצרים משלימים לסל המוצרים שלו, אז דווקא במוצרים האלו הם עושים יותר כסף ורווח על חשבון הלקוח. כי לדוגמה יש מוצרים שללקוח יותר קל להשוות בהם את המחיר ויש מוצרים שללקוח יותר קשה להשוות את המחיר. ואז במוצרים שללקוח יותר קשה לעשות השוואת...
הפצה רוחנית, הפצה רעיונית, הפצת האמת שלך, הפצת ספרים, להיות בטוח בעצמך, לתת צדקה, לקבל ולתת, המרדף אחרי הכסף, תאוות ממון, שיווק רוחני, הפרשת מעשרות, גמילות חסדים
הפצה רוחנית, הפצה רעיונית, הפצת האמת שלך, הפצת ספרים, להיות בטוח בעצמך, לתת צדקה, לקבל ולתת, המרדף אחרי הכסף, תאוות ממון, שיווק רוחני, הפרשת מעשרות, גמילות חסדים
...וכך אדם שלומד להתמודד עם דחייה על ידי הפצה של רעיון רוחני, יכיר טוב יותר את הערך האמיתי של עצמו. מדוע חשוב לתת צדקה גם כשקשה? אליעד מסביר גם את חשיבות נתינת הצדקה. הוא מביא את דברי רבי נחמן על כך שנתינת צדקה היא הדרך לשבור את האכזריות הפנימית ולהפוך אותה לרחמנות. כאשר אדם נותן צדקה דווקא כשקשה לו או כשהוא מרגיש חסר, הוא בעצם מתרגל את היכולת להסתפק במה שיש לו ולהעריך זאת יותר. לדוגמה, אם נשארו לאדם 100 שקלים והוא בוחר לתת חצי מזה לצדקה, הוא מלמד את עצמו שמספיק לו פחות ושאפשר לחיות טוב גם עם פחות...
מתי ואיך לגרום למישהו לחשוב, שאתה בעד זה שהוא יעשה משהו שאתה מתנגד לכך שהוא יעשה אותו? מה לעשות כשהבן אדם השני לא מוכן בכלל לשנות את דעתו? מתי להסכים עם מישהו על משהו שאתה לא מסכים איתו? מתי לעודד מישהו לעשות משהו שאתה לא רוצה שהוא יעשה אותו? מה לעשות מול אדם שמחזיק בדעתו בצורה קיצונית? הינדיק, לגרום למישהו לא להתאבד, לשכנע מישהו להפסיק לקחת סמים
...להחליש אצלו? זה כמובן צריך לדעת כל מקרה לגופו. ומצד האמת, זה נכון באופן כללי בכל תהליך של שכנוע. שכאשר אתה מביע דעה שמנוגדת לדעתו של האדם השני, עליך לדעת באיזה מינון להביע הסכמה ובאיזה מינון להביע התנגדות, כלפי הדעה שאתה מתנגד אליה. ובצורה מדוייקת לאט לאט לגרום לאדם השני להסכים איתך. כי לפעמים צריך להתנגד בצורה מהירה ומוחלטת, לדעתו של השני, ולפעמים בכלל צריך להסכים עם האדם השני. והחוכמה היא לדעת, מתי וכמה ואיך להתנהג בכל מקרה ומקרה. ועוד אוסיף עוד רמת עומק, שהיא, שמצד האמת כל רעיון בעולם נכון מנקודת...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
...לשדר ללקוח שיש כאן תהליך של התלבטות ודיוק של צרכי הלקוח. בפרט אם האפשרות הנוספת יותר זולה ויותר טובה ללקוח, שאז האפשרות הנוספת נראית ללקוח יותר מתאימה לו. כי איש המכירות מציג ללקוח עסקה שהיא פחות טובה לאיש המכירות, רק בגלל שהיא יותר מתאימה ללקוח. ואז יש יותר סיכוי לסגור את ההצעה השניה, כי היא משדרת ללקוח אמינות, לגבי איש המכירות. עד כאן היו רעיונות ללמה כן לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה. אבל צריכים לדעת שכאשר נותנים ללקוח כמה אפשרויות בחירה, יש בזה גם חסרונות. לדוגמה לקוח שקשה לו להחליט, או לקוח שסובל...
איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
איך ליצור התניה אצל מישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבות? איך לגלות אינטרסים? איך לדעת ממה מישהו מפחד? איך לזהות פחדים? איך לזהות מניע?
...לדברים שהוא כבר פוחד מהם. לדוגמה, אם ילדה אוהבת להיות במרכז תשומת הלב ופוחדת להיות לבד, אפשר ליצור אצלה התניה מחשבתית שהכנת שיעורי בית תוביל לתשומת לב חיובית מההורים, ואי הכנת שיעורים תוביל להיעדר תשומת לב או להישארות לבד. כך הילדה תאמין שכדאי לה להכין את השיעורים. איך זיהוי מניעים פנימיים יכול להזיק למערכות יחסים? למרות שזיהוי מניעים פנימיים יכול לעזור מאוד בשכנוע והשפעה, הוא עלול גם להזיק. כאשר חושפים יותר מדי על האדם או מגלים את הפרצוף האמיתי שלו, זה יכול לגרום לתחושת ריחוק ואפילו להפסקת השיחות...
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
...עצמאי, וכך יהיה קל יותר לסגור את העסקה. לסיכום: מתי להשתמש בשאלה ישירה במשא ומתן ומתי להימנע ממנה? שאלת המפתח מה אתה רוצה? היא כלי עוצמתי במשא ומתן. היא מאפשרת לקבל מידע ברור על רצונות הצד השני, אך השימוש בה חייב להיות חכם ומדוד. לפעמים עדיף לא לשאול ישירות, אלא לכוון את האדם השני בצורה עקיפה, כך שהוא עצמו יבחר במה שאנחנו רוצים להציע לו. לדעת מתי להשתמש בשאלה הישירה ומתי להימנע ממנה, היא המיומנות שתאפשר לכם לסגור עסקאות בקלות, בצורה מהירה ואפקטיבית יותר. ניהול משא ומתן איך לסגור עסקאות בקלות איך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סוגים של חומרי שיווק מקצועיים להבין מה האלטרנטיבות של הלקוח איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה... לשכנע מישהו להימשך להטעות את הלקוח לגלות סודות ללקוח על איזה מוצר לבקש הנחה איך להתמודד עם חרדת מכירות? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים למכור נכס כאב של לקוח לגרום למישהו לשנוא אותך איך לא לאתר את צרכי הלקוח? סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים למלא את הרצון של הלקוח מעורבות רגשית מול לקוח לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? חומרי שיווק טובים מניפולציות של בעלי מקצוע שימוש במפורסמים בפרסומות לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... לשכנע ילד להאמין הלקוח רוכש את המוצר משבר אמון לעבוד עם לקוחות בעסק אנשי מכירות אחרים איך לדעת מי הלקוח האידיאלי? האם המוצר מתאים ללקוח? אמונות בתת מודע למכור שירותי מכירה הלקוח לא מעריך את המוצר מומחה למכירות האם למכור רק מוצרי פרימיום? תהליך שיווק למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? לשכנע לקוח לעבוד איתך לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר לשכנע אנשים להצביע לך איך למכור מוצר בלי חשק? לגרום ללקוח להבין אותך איזה חומר שיווקי להכין ראשון? לענות ללקוח שאומר איך לתכנן משפך שיווקי? לגרום ללקוח להיות נאמן איך לענות ללקוח כמה זה עולה? סודות השכנוע של התת מודע תהליך שיווקי איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? פגישת מכירות איך להעביר מסרים משכנעים? הוזלת מוצרים לקוחות מניפולציות בשיווק לתאם פגישה עם הלקוח אמון עם שותפים לשכנע בעל סמכות איך לחזור בך במשא ומתן? שכיר שעובד במכירות להתיש לקוח מיתוג מוצר יקר למכור הרבה בזול או מעט ביוקר לתת אמון לשכנע מישהו לא לחשוד לשכנע מישהו לעשות כרצונך האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? הכנסת עיזים במשא ומתן איך להתחיל לעשות שיווק? למכור סמים תיעוד המידע של מחלקת המכירות מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? לגרום למישהו שיש לו בחירה חופשית לשמור על אווירה טובה עם לקוח איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת? האם איש מכירות צריך לדעת לשקר? לדבר על המוצר חשיפה להמון לקוחות מיומנויות שכנוע הדגמה ללקוח לטפל בהתנגדויות לקוח למה הלקוח מעדיף להתכתב? תזמון של שכנוע למכור בצורה אישית לגרום למישהו לחשוב על משהו חומר שיווקי דיגיטאלי למכור את המוצר הכי גרוע המוח משתכנע איך להשפיע על אנשים? לשכנע מישהו ללכת לטפל בעצמו לכתוב מכתב בצורה משכנעת לקוח עם בקשות מוזרות שיווק לשוק חדש לענות מראש להתנגדויות של הלקוח איך לבחור חברת שיווק? לשפר את כושר השכנוע לשחרר את הלקוח להיכנס לתת מודע אנשי מכירות שקרנים איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, טיפים, שינוי עמדות בתחום ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.3906 שניות - עכשיו 25_09_2025 השעה 16:39:27 - wesi28