אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בירור צרכי לקוח ✔צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, בירור צרכי לקוח, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, nlp למומחים, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע את עצמך, איך לגרום לבחור, nlp קורס, סדנאות nlp, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, סודות המשא ומתן, NLP תרגילים, משא ומתן, השפעה על התת מודע, NLP איך זה עובד, אמנות הנאום, NLP דיאטה, איך לשכנע אשה להיות איתך, טכניקות מכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, פסיכולוגיה הפוכה, שיווק, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע אנשים, לשכנע הורה, איך לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, nlp לימוד חינם, איך לשכנע בחור, NLP טכניקות, לשכנע אנשים להגיד כן, איך לשכנע עובדים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
...כאשר רוצים להפוך מישהו לחכם יותר, ראשית כל, חשוב להבין מה משמעות הביטוי חכם. לפי אליעד כהן, חכם הוא אדם שחושב בהיגיון. לכן, אם רוצים לגרום לילד, בן זוג, עובד או כל אדם קרוב לחשוב בצורה חכמה יותר, המטרה המרכזית היא ללמד אותו לחשוב בהיגיון. מה המשמעות של לחשוב בהיגיון? חשיבה הגיונית פירושה לקחת כל מצב או טענה ולנתח אותם לפי כללים מוגדרים וברורים של סיבתיות. אליעד מסביר שהיכולת להבין את יחסי הסיבה והתוצאה בתוך סיטואציה מסוימת היא הבסיס לחשיבה הגיונית. כדי להמחיש את זה, הוא מביא דוגמה מפורטת של ילד...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: בירור צרכי לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, בירור צרכי לקוח, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
דרישות במשא ומתן תסריט שיחה של איש מכירות לענות מראש להתנגדויות של הלקוח זיהוי טריקים לשכנוע להציב יעדי מכירות לשכנע אקס להתגעגע אליך יצירת כימיה עם לקוח לעמוד בעומס מכירות איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? תודה משכנעת משא ומתן עסקי לעטוף את המוצר פגישה עם לקוח למה באמת הלקוח לא רוכש? לגרום למישהו להודות בבגידה אובדן לקוחות החדרת מוצר ליצור חוסר אמון לא להזדהות עם הלקוח ליצור סנכרון עם לקוח לגרום למישהו לא לכעוס לקוח ביטל את העסקה משא ומתן עם לקוח תלונות של לקוחות לשכנע ילדים לאכול פירות וירקות למה הדרכת אנשי מכירות גרועה לעסק שלך? לשכנע מישהו להיות חבר למכור קרח לאסקימוסים לעבוד עם לקוח שעושה צרות לגרום למישהו לרצות לעשות סקס רק איתך שיווק למתחרים לא לדפוק לקוח מתי לחשוף ללקוח את המחיר? לעשות ראפור לשכנע פקידים לשכנע מישהו לאהוב משהו לגרום למישהו לא להרגיש... מניפולציות פשוטות להביא לקוחות חדשים למכור פטנט עולם השיווק איך להצליח בשכנוע? איך למכור מחיר יקר? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? פחד לא להצליח למכור התמודדות עם התנגדות לקוח להרחיב את סל המוצרים לשכנע מישהו להפסיק לא מאמין במוצר לקוחות בגוגל איך לעודד עובדים למכור יותר... המלצות של לקוחות באינטרנט תהליך מסע הלקוח לגרום למישהו להיות מחויב לקוחות שרוצים לרכוש ממך לקוח שואל בשיחת מכירה מנטורים למכירות איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק הפקת חומר שיווקי לקוחות מתלוננים באינטרנט שימור לקוחות מניפולציה של אנשי nlp טיפול בלקוחות לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו קמפיין מכירות הזדהות עם ההתנגדות אמונות בתת מודע התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון החדרת מוצר לשוק לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם להיות תותח מכירות ללמוד לשכנע יותר טוב סודות השכנוע של ביבי נתניהו לגרום למישהו להרגיש איתך ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט שיווק באמצעות תכנים מקצועיים איך לטפל בהתנגדויות לקוח? לקוח שקודם כל שואל מה המחיר כמה כסף לבקש על מוצר? לתאם פגישה עם לקוח בטלפון להשתמש במוצר בחינם לגרום למישהו לשכוח מישהו לגרום לעובדים למכור יעוץ למנהלי שיווק התאמת המוצר לצורך של הלקוח איך לנהל משא ומתן עם לקוח? לשכנע מישהו להביא ילדים בניית אמון מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים? להביא לקוחות לעסק לחץ על לקוח להשפיע על הבוס מה הלקוח באמת רוצה? לשכנע מישהו לא להסתיר חומרי שיווק לטווח קצר איך לעשות מניפולציה עצמית? להאמין במוצר של עצמך למכור בלי איש מכירות חומר שיווקי מחליף את איש המכירות שקר לטובת הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, אימון אישי, הדרכת מכירות בתחום בירור צרכי לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8906 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 15:55:44 - wesi28