אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, בקשות לא הגיוניות של לקוחות, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע בן אדם, איך לשכנע את עצמי ללמוד, לשכנע שוטר, nlp חינם, טקסט שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, סודות המכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע את המנהל, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע בת זוג, איך לשכנע את חברה שלך, מכירות ושיווק, התנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, סודות הרטוריקה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, התמודדות עם התנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, NLP תבניות, NLP עצמי, לשכנע גבר להביא ילד, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, nlp שיטת טיפול, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, השפעה על התת מודע, לשכנע שכנה, טיפול אישי, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, אומנות הפרזנטציה, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגיונילקוחותלמה לא הגיוניבקשות לא הגיוניותחשיבה הגיוניתאיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוחותלשכנע לקוחותאיך למכור ללקוחותלמכור ללקוחותבצורה הגיוניתחרדה לא הגיוניתחרדות לא הגיוניותפחד לא הגיוניפחדים לא הגיונייםלקוחות מתענייניםלקוחות פוטנציאליםמול לקוחותלתת ללקוחותבצורה לא הגיוניתהתנגדויות לקוחותהתנגדויות של לקוחותנראה הגיונינשמע הגיוניהגיוני יותרדברים לא הגיונייםשכנוע לקוחותמחשבות לא הגיוניותאיך לדבר עם לקוחותלדבר עם לקוחותשירות לקוחותהנחה ללקוחותאהבה לא הגיוניתהאם לתת הנחה ללקוחותהתאהבות לא הגיוניתלקוחות חדשיםלתת הנחה ללקוחותאיך להתמודד עם פחד לא הגיוניאיך להתמודד עם פחדים לא הגיונייםאיך לשדר ללקוחותהתמודדות עם חרדות לא הגיוניותהתמודדות עם פחד לא הגיוניהתמודדות עם פחדים לא הגיונייםטיפול בהתנגדויות לקוחותלהתמודד עם פחד לא הגיונילהתמודד עם פחדים לא הגיונייםלשדר ללקוחותאיך לשכנע לקוחות לקנותלגרום ללקוחות לקנותלהעביר ללקוחותלהשפיע על לקוחותלשכנע לקוחות לקנותלרמות לקוחותמחשבה לא הגיונית🔍הצג עוד...
חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
...רוצים לגרום ללקוח לומר, אני רוצה מוצר כזה. המטרה ה 3 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר אני רוצה מוצר ממך. ואלו 3 זוויות שונות ואני אסביר. נניח לדוגמה שאנחנו חברת מטבחים ואנחנו רוצים למכור ללקוח מטבח שלנו. אז לצורך העניין אנחנו מראים לו מטבח לדוגמה ומספרים לו על החברה שלנו ועל תהליכי הייצור וכולי. אז במוח של הלקוח יכולות להיות כמה מחשבות אפשריות בנוגע למה שאנחנו מראים לו. כאשר במידה והלקוח ירצה לרכוש מאיתנו, הוא יכול להגיב 3 תגובות אפשריות. תגובה...
איך לנתח דברים? שאלה לא ברורה, שאלה פרדוקסאלית, שאלה לא הגיונית, שאלה מוזרה, לבקש להגדיר, רטוריקה, איך להגדיר דברים? להבין את השאלה, תלוי בהגדרה
איך לנתח דברים? שאלה לא ברורה, שאלה פרדוקסאלית, שאלה לא הגיונית, שאלה מוזרה, לבקש להגדיר, רטוריקה, איך להגדיר דברים? להבין את השאלה, תלוי בהגדרה
...למשל, כששואלים: אם נניח שלשתות חלב זה לא בריא, למה בכל זאת בריא לשתות חלב?, לפני שנותנים תשובה יש לברר למה מתכוונים בבריא. בריא יכול להתפרש כבריא לגוף, בריא לנפש, או אפילו בריא לטווח קצר או ארוך. אם לא מגדירים את המושג המדויק של בריא, נוצר מצב שבו אפשר לתת שתי תשובות שונות לגמרי ולא בהכרח סותרות זו את זו. לדוגמה, אפשר להגיד מצד אחד שחלב הוא לא בריא, אם מתכוונים לכך שהוא מזיק לבריאות הגוף הפיזית באופן מוחלט, ומצד שני אפשר להגיד שחלב הוא בריא, אם מתכוונים...
בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
...אחר, שאליו הוא צריך ללכת עוד כמה צעדים. במילים אחרות, כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול שלך. וכן, גם הסיפור האישי שלך, האמונות שלך, החיים האישיים שלך, גם הם יכולים להיות חלק מהבידול שלך. גם זה שההורים שלך קרה להם משהו שלא קרה להורים של מישהו אחר, גם זה יכול להיות חלק מהבידול שלך. כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול בינך לבין המתחרים שלך. אז מה הבנו? הבנו 1 - שצריך בידול ברמה העקרונית, כדי לגרום ללקוח להבדיל בינך...
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
...הרצון אבל הרצון התמלא בדרך אחרת. 2? ש: 2 שכחתי, שלישית זה לנטרל את זה. אליעד: נכון ומה האמצע? לתת לו רצון אחר עוד יותר גדול, אתה תישאר עם הרצון, לא תמלא אותו אבל יש רצון אחר עוד יותר גדול שימנע ממך למלא את הרצון הזה, פחד במה שהוא עוד יותר גדול, יש לו חיסרון עוד יותר גדול שהוא לחץ עליו הרצון הזה. הוא הסביר, תסביר מה אתה שאלת? ש: מה ההבדל בין לנטרל את הרצון לבין למלא לו את הרצון בדרך אחרת? אליעד: הבוס שלו נגיד יש לו צורך להתנשא על העובדים, אפשרות אחת...
איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
...אתה יכול להשתמש בתקציב הפרסום כמנגנון לשינוי התמחור ולהוזיל את המחיר של המוצר שלך במקום להוציא אותו על מודעות. איך לא ליפול במחיר נמוך מדי או גבוה מדי? אליעד מסביר שלא תמיד צריך לחפש את המחיר הגבוה ביותר האפשרי, כי מחיר גבוה מדי יכול להרחיק לקוחות. מצד שני, מחיר נמוך מדי יכול לגרום להפסדים או לתפיסת המוצר כזול ולא איכותי. לכן חשוב למצוא את האיזון. האיזון מושג כאשר בודקים מהן האופציות האחרות שיש ללקוח. אם הלקוח יכול לקבל את אותה התועלת במקום אחר במחיר...
הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה?
הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה?
...ניתן לקבוע אבני דרך לתשלום - לדוגמה, תשלום ראשוני לפני תחילת העבודה, תשלום נוסף באמצע ותשלום סופי בסיום. חשוב להימנע מהמצב שבו הלקוח מקבל את כל התמורה לפני ששילם עליה, מה שעלול להפוך את גביית החוב לאתגר משמעותי. לא לסמוך על ההסכם בלבד בסופו של דבר, הסכם הוא רק מסמך. אם הלקוח מחליט שלא לקיים את התחייבויותיו, אין משמעות למה שכתוב בו - אלא אם כן נלך לבית משפט, דבר שעלול להיות יקר, מסובך ולגזול זמן רב. לכן, הפתרון החכם הוא לצמצם מראש את התלות בהסכם ולדאוג...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 8
...הסיבה שבגללה הוא חושב את מה שהוא חושב. ותבין כמה שיותר, את הנחות היסוד העמוקות ביותר שעומדות מאחורי הדעה של האדם שאתה רוצה לשכנע. ושתמצא, את נקודות התורפה של הנחות היסוד שלו. ואז, כאשר ברורות לך הסיבות שבגללן האדם השני חושב כך או אחרת, וברור לך מה נקודות התורפה של הנחות היסוד שלו, עכשיו הרבה יותר קל לגרום לו לשנות את דעתו. ומי שמדלג על החלק הזה, של להבין את דבר האדם השני + את הנחות היסוד שלו + את נקודות התורפה שלהן, הוא פשוט גורם לעצמו להתאמץ יותר...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 9
...הספציפיות. או אם מדובר על עובדות שידועות רק לשומע, הוא בעצם חווה, שהוא מסכים איתך, יותר מאנשים אחרים, שלא יודעים את העובדות, ושאיתם לא בטוח שהוא היה מסכים. זא שעליך לחדד אצל השומע, את התחושה ואת החוויה, שהוא מסכים איתך. שהוא לא סתם יסכים איתך, אלא שהוא ממש ירגיש את ההסכמה שלו איתך. שההסכמה לא תהיה בנאלית מובנת מאליה שגרתית וכיוב, אלא שהיא תהיה ייחודית עד כמה שאפשר. וזה גורם לשומע לתת בך אמון, גם על דברים אחרים. לפעמים, כאשר אתה רוצה לטעון טענה מסוימת...
התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? עליית מחירים, למה מחירים עולים? העלאת שיעור המעמ, איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה?
...שיהיו מוכנים למכור אותו בפחות מפי 10 ואז כנראה שהמחיר של המוצר ירד, בגלל התחרות של המוצר. אבל כעיקרון, המחיר נקבע לפי כמה שהלקוח מוכן לשלם. הלקוח יהיה מוכן לשלם, גם לפי היצע וביקוש. והיצע וביקוש יהיו, גם לפי עלות המוצר. אבל המחיר נקבע, רק לפי כמה שהלקוח מוכן לשלם. זה בגדול. כמו כן, עלות המוצר תשפיע על כדאיות הייצור. דהיינו, אם עולה לייצר מוצר עלות X וניתן לדוגמה למכור אותו רק בחצי X מסיבות שונות, כי לדוגמה אין לו ביקוש וכיוב, הרי שבמקרה כזה, עלות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשות לא הגיוניות של לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: בקשות לא הגיוניות של לקוחות, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בקשות לא הגיוניות של לקוחות, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, תורת המשחקים, מומחה במכירות בתחום בקשות לא הגיוניות של לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6719 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 10:21:30 - wesi28