אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם להסתיר מידע מהלקוח? ✔דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, האם להסתיר מידע מהלקוח?, קורס מכירות, nlp וידאו, דיבייט, לימודי nlp, ייעוץ לאנשי מכירות, לשכנע את, לשכנע לקוחות, פסיכוקיברנטיקה, לשכנע ללכת לטיפול, NLP סדנא, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, טכניקות משא ומתן, דיבייטינג, שיטות מכירה, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע את אבא, שיפור יכולת שכנוע, איך לשכנע את, nlp וחרדות, מיומנות מכירה, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, nlp חינם, איך ליצור הזדהות, ייעוץ אישי למנהלים, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפול בשיטת nlp, nlp למתקדמים, להתמודד עם התנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, משא ומתן, לשכנע את האקס לחזור, איך לכתוב טקסט משכנע, השפעה סמויה, סוגסטיה, איך לשכנע את המפקד, nlp הדרכה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
האם כדאי לדייק בתהליך המכירה מול הלקוח?

כאשר איש מכירות עומד מול לקוח, הוא ניצב בפני השאלה החשובה האם כדאי לו לדייק ולהציג את המוצר בדיוק כפי שהוא, כולל כל היתרונות והחסרונות, או שמא עדיף להציג אותו באור חיובי במיוחד, אפילו אם זה אומר לא להיות מדויק לחלוטין. אליעד כהן מסביר כי מדובר בדילמה משמעותית שקשורה באופן ישיר ליחסים בין איש המכירות ללקוח, לאמינות שהלקוח חש, וליכולת לבצע מכירה מוצלחת.

מה המשמעות של דיוק בדיבור במכירות?

דיוק בדיבור בתהליך המכירה מתבטא בהצגה כנה ואמיתית של המוצר, ללא הגזמה או הסתרה של פרטים שליליים. אליעד נותן דוגמה פשוטה: אם רכב הוא "המהיר ביותר בקטגוריה שלו לשנת 2023", אז איש המכירות צריך לומר זאת במדויק ולא להציג אותו כרכב המהיר ביותר באופן כללי, כי אז הדבר עלול להיות לא נכון. המשמעות של דיוק היא לתת ללקוח מידע מלא, מדויק, מבלי לייפות יתר על המידה או להסתיר פגמים מהותיים.

מה היתרונות של דיוק ואמירת אמת בתהליך מכירה?

אליעד כהן מפרט מספר יתרונות משמעותיים כאשר איש המכירות בוחר לדייק בדבריו מול הלקוח:
  • יצירת אמון ואמינות:

    כאשר איש המכירות מדייק, הלקוח מרגיש שהוא נמצא מול אדם ישר ואמין, שאינו מנסה להטעות אותו רק כדי לבצע מכירה.
  • חיזוק הקשר לטווח ארוך:

    לקוח שמקבל מידע אמיתי ומדויק, נוטה לחזור בעתיד ולבצע רכישות נוספות מאותו מוכר, מכיוון שהוא בוטח בו ויודע שלא מנסים להונות אותו.
  • מניעת אכזבות ותלונות:

    כאשר הלקוח יודע מראש את האמת על המוצר, הסיכוי שיתאכזב או יגיש תלונה בעקבות ציפיות שווא יורד משמעותית.
  • תדמית מקצועית ואמינה:

    מוכר המדייק בפרטים נתפס כמומחה וכאדם מקצועי יותר, ולא רק כמי שרוצה למכור בכל מחיר.
מהם החסרונות של דיוק מוחלט בתהליך מכירה?

מצד שני, אליעד מציג גם חסרונות אפשריים של דיוק יתר:
  • פגיעה באטרקטיביות של המוצר:

    הצגת כל החסרונות באופן גלוי מדי עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה.
  • קושי להתחרות במתחרים:

    אם המתחרים בוחרים להציג את המוצרים שלהם בצורה פחות מדויקת אבל יותר "יפה" ומשכנעת, הלקוח עשוי להעדיף את ההצעה שלהם.
  • הארכת תהליך המכירה:

    כאשר כל הפרטים, כולל החסרונות, מוצגים, הלקוח עלול להרגיש שהוא צריך לשקול את הדברים לעומק רב, מה שגורם לו לדחות את החלטת הרכישה.
האם תמיד צריך לדייק לחלוטין או שאפשר לעגל פינות?

לדברי אליעד, התשובה היא לא מוחלטת, וצריך למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב להיות כנים, אמינים ולא להטעות את הלקוח. מצד שני, לא תמיד חובה להציג בפני הלקוח את כל החסרונות עד הסוף, במיוחד אם מדובר בפרטים קטנים או לא משמעותיים שאינם משפיעים באופן מהותי על שביעות רצונו של הלקוח.

לדוגמה, אם יש מוצר שמועד האספקה שלו יכול להשתנות מעט, אפשר להגיד ללקוח "אנחנו משתדלים שהמוצר יהיה זמין בתאריך מסוים, אך ייתכן שיהיה עיכוב", וזה מדויק. לעומת זאת, לומר לו בצורה כללית "המוצר יהיה זמין מהר מאוד" זו אמירה פחות מדויקת, אם כי לא שקר מוחלט.

מהו המצב האידיאלי במכירות מבחינת אמירת האמת?

המצב האידיאלי שאליעד מתאר הוא מצב שבו המוצר הוא כל כך איכותי וטוב, שניתן לדייק ולהגיד ללקוח את כל האמת, כולל חסרונות, ועדיין לגרום לו לרצות לקנות. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או להסתיר מידע, מכיוון שהלקוח יזהה את הערך האמיתי וירצה לרכוש למרות הכל.

יחד עם זאת, אליעד מציין שאין חובה להיות "דתי פנאטי" בכל הקשור לאמירת האמת, כלומר, לא חובה לפרט באדיקות כל חיסרון קטן, אלא לשמור על איזון בריא בין דיוק לבין הגמישות שנדרשת כדי לקדם מכירה יעילה.

כיצד הדיוק בדיבור משפיע על אמון הלקוח?

אחת הנקודות החשובות שאליעד מדגיש היא שדיוק בדיבור יוצר אצל הלקוח תחושת ביטחון ואמון. אנשים רבים סולדים מאנשי מכירות מכיוון שהם מניחים מראש שהמוכר מעוניין רק בכספם ומוכן לומר כל דבר כדי למכור. דווקא בגלל זה, איש מכירות שמדייק ונותן מידע אמיתי נתפס בעיני הלקוח כאיש מקצוע ואמין, מה שמשפר את הסיכויים לבצע את המכירה בהצלחה.

עם זאת, אליעד חוזר ומדגיש שלא צריך להגזים עם הדיוק - לא חובה לחשוף כל פרט קטן וחסר חשיבות. האיזון הנכון הוא המפתח להצלחה במכירות.

לסיכום: איך כדאי לנהל את תהליך המכירה?

לסיכום, אליעד כהן מבהיר שדיוק בדיבור במכירות הוא כלי רב - עוצמה ליצירת אמון ואמינות. הלקוחות מעריכים מוכרים כנים ופתוחים, ולכן יש יתרון משמעותי בדיוק. עם זאת, לא צריך להתעקש יתר על המידה על כל פרט שלילי. המטרה האמיתית היא למכור מוצרים איכותיים וטובים, שיאפשרו להציג את האמת בצורה גלויה וללא חשש, ועדיין לשכנע את הלקוח לבצע רכישה מתוך הבנה מלאה של היתרונות והחסרונות.
האם כדאי לאיש מכירות לדייק בדיבור שלו מול הלקוח?

כאשר איש מכירות מציג מוצר ללקוח, הוא עומד בפני דילמה: האם לדייק בכל פרט ופרט בנוגע למוצר, גם אם זה אומר שהמוצר ייראה פחות אטרקטיבי, או שמא לשים דגש רק על היתרונות ולנסות להציג אותו באור החיובי ביותר, גם אם זה אומר שלא כל מה שנאמר מדויק לחלוטין?

מה המשמעות של דיוק בדיבור?

דיוק בדיבור משמעו להציג את המוצר בדיוק כפי שהוא - לא להגזים ביכולותיו, לא להסתיר חסרונות, ולא ליצור מצג שווא. לדוגמה, אם רכב מסוים הוא "המהיר ביותר בקטגוריה שלו בשנת 2023", אז לומר זאת במדויק ולא לטעון שהוא "הרכב המהיר ביותר" באופן כללי, שעלול להיות לא נכון.

יתרונות הדיוק בתהליך המכירה
  • יצירת אמון:

    הלקוח חש שאיש המכירות אמין ואינו מנסה "לדחוף" לו מוצר בכל מחיר.
  • בניית מערכת יחסים ארוכת טווח:

    כאשר הלקוח מרגיש שהמידע שהוצג לו היה מדויק, הוא ייטה לחזור ולרכוש שוב בעתיד.
  • הימנעות מתלונות ובעיות:

    כאשר הלקוח מקבל מידע מדויק, יש פחות סיכוי שיתאכזב ויגיש תלונות.
  • יצירת תדמית מקצועית:

    איש מכירות שמדייק נתפס כמומחה ולא רק כמי שמנסה למכור בכל מחיר.
חסרונות אפשריים של דיוק מוחלט
  • פגיעה באטרקטיביות של המוצר:

    הצגת כל החסרונות עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה.
  • חוסר גמישות:

    לקוחות רבים רגילים לשמוע שיווק "יפה" ולאו דווקא מדויק, כך שאם תתעקש על דיוק מוחלט, הם עשויים להעדיף הצעה ממתחרה שמציג את המוצר בצורה יותר "משכנעת".
  • הארכת תהליך המכירה:

    כאשר נותנים ללקוח את כל המידע, כולל היתרונות והחסרונות, הוא עלול להרגיש שהוא צריך לשקול יותר מדי ולדחות את ההחלטה.
אז מה עדיף? דיוק או הגזמה?

האידיאל הוא למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב לשמור על אמינות ולא להטעות את הלקוח, אך מצד שני, אין צורך להכביר במידע שלילי שלא תורם למכירה. כלומר, אם יש חיסרון מסוים שאין לו חשיבות מהותית ללקוח, אין צורך להדגיש אותו, אך אם מדובר בפרט שעלול להשפיע על שביעות רצונו - עדיף להיות גלוי.

המודל האידיאלי: מוצר טוב ומכירה כנה

המטרה היא למכור מוצרים כל כך טובים, שאפשר יהיה לדייק במידע ועדיין לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או לטשטש מידע - הלקוח יבין בעצמו שהוא מקבל ערך אמיתי.

לסיכום

דיוק בדיבור יכול לשפר את האמינות, להגדיל את שביעות הרצון של הלקוח, ולחזק את הקשר בין הלקוח לאיש המכירות. יחד עם זאת, אין צורך להיות פנאטיים - אפשר לדייק מבלי להדגיש יותר מדי את החסרונות. האידיאל הוא למכור מוצרים טובים כך שגם כאשר האמת כולה מוצגת - הלקוח ישתכנע לבצע את הרכישה.
האם להיות כנה עם הלקוח? האם לומר ללקוח רק את האמת? האם להיצמד לאמת בתהליך מכירה? האם לדייק בדיבור עם לקוח? כמה להיות כנה עם הלקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לגרום ללקוח להאמין בך? לשקר בתהליך מכירה, שקרים של אנשי מכירות, לומר את האמת בתהליך מכירה, למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: האם להסתיר מידע מהלקוח?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, האם להסתיר מידע מהלקוח?, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להוביל לקוח איך למכור את עצמך בראיון? לשקר כדי לשכנע לאבד את האמון של הלקוח לחשוף את ההתנגדות של הלקוח לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית מתעניין במוצר לטפל בהתנגדות לקוח לענות ללקוח לגרום למישהו לא להתגונן איך למכור מוצר יקר? לגרום ללקוח להישאר על הקו שכנוע רגשי לשכנע מישהו באופן אקראי לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו לענות ללקוח כמה זה עולה שיווק לטווח הרחוק מניפולציות לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח שיווק עסק nlp לימודים להתחמק משאלה של לקוח לבקש בקשה משכנעת ללקוח לתת בך אמון לגרום למישהו שהוא יכול להשתנות התנגדות מצד הלקוח לגרום למישהו להאמין לך לעשות מניפולציה על אנשים לתת ללקוחות להשתמש במוצר בחינם למכור שירות לגרום למישהו להרגיש חבר שלך לשכנע מישהו למכור מוצר איך ליצור סוגסטיה? מערכת יחסים עם לקוחות לא מספיק לקוחות מכירים אותך ראיון עבודה במכירות מנהל כאיש מכירות מה זה מוצר יקר? איך לעבוד בתור איש מכירות? האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? לקוח לא מאמין לאיש המכירות איך להבין את צרכי הלקוח? לשכנע מישהו לא להתנגד טיפים לחיפוש לקוחות כעצמאי לשכנע אישה להתאהב בך החזרת אמון לקוח מכחיש שהוא שלח פניה לשכנע מישהו לקנות פגישה פיזית עם לקוח מה אפשרי לעשות כשאין מכירות? הצגת טווח מחירים ללקוח האם ללמוד nlp? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה לשכנע מישהו לרצות אותך לשכנע מישהו להקשיב לשכנע מישהו לתת לך הנחה להיות חבר של הלקוח איך להתחמק משאלה של לקוח? חומרי שיווק כתובים עקרונות ניהול משא ומתן שימוש בשם הפרטי של הלקוח לשוחח בצורה משכנעת אמון מחדש להתעקש עם לקוח מכירות למתחילים ללקוח אין אמון בעצמו לחשוף את התקציב של הלקוח עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח לבנות אמון איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? איך לשווק מוצר? לשכנע מישהו אחר להרגיש... לגרום למישהו לאהוב דברים מוצרים משלימים לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה לגרום לאנשים להשתכנע הצעה להציע ללקוח לבנות מחדש אמון מתי לעצור את השיווק? איך לתאם פגישה עם לקוח? להסתיר חסרונות של מוצר השפעה סמויה לקוחות קשים למכור את שיחת המכירה איך לקוח מפרש את התמחור? לשכנע מישהו חוקיות שכנוע אנשים מכירה של מוצר אנשי מכירות מרמים לקוחות איך לשכנע את האקסית? לשתול מחשבות במינונים לפרט את הצעת המחיר ללקוח התועלת של הלקוח מאמני מכירות איך לדעת למכור? שכנוע טכניקות ויכוח לקוח מתנגד לגרום לאנשי מכירות להציג מצגת ללקוח מה הלקוח מחפש? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, טיפים, מומחה בשיווק בנושא האם להסתיר מידע מהלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.1260 שניות - עכשיו 25_10_2025 השעה 02:27:53 - wesi28