אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הכנת פרסומת שיווקית, הזדהות רגשית, יכולת שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, אסטרטגיות משא ומתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך למכור יותר טוב, איך לשכנע טוב, NLP ומכירות, nlp הדרכה, איך לשכנע אנשים בטלפון, תעמולה, ללמוד nlp באינטרנט, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, nlp חינם, טיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע גבר לחזור, איך למכור יותר, טקסט טיעוני, nlp למתחילים, לימודי nlp, איך לשכנע לקוחות, לשכנע בראיון, גישת ה nlp, סודות ההשפעה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לשכנע, NLP שיווק, התמודדות עם התנגדות לקוח, להתראיין לטלוויזיה, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, ייעוץ לאנשי מכירות, סודות הסוגסטיה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פסיכולוגיה הפוכה / מניפולציות / לקרוא אנשים - מהי פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה?
.../ מריבה - נוצרים, כאשר כל אחד מהצדדים, מציג את הצד שלו ומנסה לגרום לצד השני לקבל את דעתו. במאבק, צד אחד מנסה לגבור ולבטל את הצד השני. מאבק נוצר, כאשר הנאבק, אינו מסוגל להכיל את הצד השני. כאשר ההיגיון והפסיכולוגיה של הצד השני אינם ידועים, במקרה כזה נוצר מאבק. משום, שכדי לשנות את הצד השני, יש צורך להילחם בו חזיתית ובצורה ישירה. כאשר צד אחד מנסה לשלול את הצד השני, נוצר מאבק / מחלוקת, שיוצר חוסר הבנה של הצדדים, אחד את השני. בפסיכולוגיה הפוכה, אחד מהצדדים מבין את צורת החשיבה של הצד השני, מכיל את הצד...
מלאי מוצרים, לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי, ניהול מלאי מוצרים, איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? איזה סוגי מוצרים להציע ללקוחות? להרחיב את סל המוצרים, לצמצם את סל המוצרים, מוצרים משלימים, לעשות השוואת מחירים, נאמנות של לקוחות, איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום ללקוח להיות נאמן, בחירת מלאי מוצרים, איזה מוצרים להחזיק במלאי? האם להוסיף מוצר למלאי? האם לספק מוצר ללקוחות? האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות? האם להוריד מהמדפים מוצר?
...אם לדוגמה יש מוצר שלקוחות שלך רוצים לרכוש אותו ממך, בין אם באופן קבוע ובין אם באופן זמני, אז, אם אין לך אותו במלאי גם אם זה באופן זמני וחד פעמי, זה מגדיל בוודאות את הסיכוי לכך שאותו לקוח שלך, יחפש ספק אחר לרכוש ממנו את אותו המוצר שהוא רוצה לרכוש. ואז יכול להיות שהוא יהפוך להיות לקוח נאמן, של המתחרה שלך, שכן מחזיק במלאי את המוצר שאותו אין אצלך כרגע במלאי. וברור שאם אתה לדוגמה מוכר נעליים ולא מזון, אז ברור שאם הלקוח שלך ימצא חנות מזון לרכוש מזון, כנראה שהוא לא יעזוב אותך בתור מוכר נעליים, לטובת חנות...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
...להציב יעד עוד יותר גבוה, ומיד יתעורר אותו ויכוח: למה לא מעלים לי את הבונוס בהתאם?. לכן שיטה כזו יכולה לגרום לתסכול גם אצל העובד וגם אצל המנהל. מדוע מושלם לתגמל עובד לפי מאמץ ולא רק לפי תפוקה? שאלה: מה האידיאל האמיתי בתגמול, אם לא היינו מוגבלים ביכולת למדוד ולעקוב? תשובה: בעולם אידיאלי, היינו משלמים לעובד לפי המאמצים שלו. אם העובד נותן 100 אחוז מאמץ, מגיע לו תגמול מלא, גם אם הספק היחידות בפועל יצא נמוך יותר. הסיבה היא שמאמץ הוא שיקוף של רצון אמיתי להצליח, אך בפועל יכולות להיות מגבלות פיזיות או מקצועיות...
מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
...שלו למתג ולמכור את עצמו. לכן, כדי להגיע לנקודה שבה האדם מרוויח יותר ומתאמץ פחות, עליו להשקיע בשיפור עצמי, בפיתוח מיומנויות חדשות ובשיווק עצמי נכון. רק בדרך זו ניתן להגיע למצב של יותר רווח ופחות מאמץ לאורך זמן. מהו שורש השאלה של כמה להתאמץ וכמה להשקיע? אליעד מבהיר ששורש השאלה כמה להתאמץ? נובע מהרצון הפשוט של האדם לקבל כמה שיותר טוב ולהרגיש כמה שפחות רע. האדם נמצא בקונפליקט תמידי בין שני הרצונות האלה, ובגלל זה אין תשובה חד - משמעית לשאלה. כל אחד חייב למצוא בעצמו את נקודת האיזון שמתאימה לו. לסיכום...
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? איך ליצור התמדה ונחישות? לעשות ספורט, לרדת במשקל, לעשות דיאטה
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? איך ליצור התמדה ונחישות? לעשות ספורט, לרדת במשקל, לעשות דיאטה
...מטרה לרדת 20 קג, הוא לא יוכל לראות ירידה במשקל מיד בסוף כל אימון. אם בסוף כל אימון הוא יבדוק כמה הוא התקדם, בדרך כלל לא יראה תוצאות משמעותיות מיד, דבר שיוצר אצלו חוסר מוטיבציה וחוסר רצון להמשיך. מדוע אנשים מתקשים לשמור על מוטיבציה? הקושי לשמור על מוטיבציה נובע מכך שאנשים נוטים להתמקד בקושי המיידי במקום בתועלת העתידית. גם כשהם מודעים לתועלת, אם אין להם תחושת הישג מיידית, הם מאבדים מוטיבציה. לכן, הפתרון שאליעד מציע הוא לחפש תועלות קטנות ומיידיות, אשר נוצרות מעצם הפעולה, ולא רק לחכות לתועלת הגדולה...
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
...ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך כשבאים למכור מוצר ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, בין השאלה מה הלקוח צריך והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
...היתרונות והחסרונות של כל שיטת מכירה. ולדעת, לאיזה מצב מתאימה יותר כל שיטת מכירה. ולדעת, כיצד להחליט במהירות בזמן אמת, איזו שיטת מכירה היא הטובה ביותר לשימוש, באותו הרגע ובאותו המצב. והמסר הוא, שאין בעולם שלנו, שום שיטת מכירות מוגדרת שיכולה להיחשב לשיטת המכירות הטובה ביותר שקיימת. אבל בהחלט, כן קיימת שיטת מכירה ושיטת שכנוע, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת. והיא, שיטת מכירות משולבת, ושיטת שכנוע משולבת. שבה האדם לומד את המנגנון של השכנוע ושל המכירות, לעומקו ולרוחבו. והאדם לומד להכיר את כל אסטרטגיות המכירה...
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
...חשוב להיות כנים, אמינים ולא להטעות את הלקוח. מצד שני, לא תמיד חובה להציג בפני הלקוח את כל החסרונות עד הסוף, במיוחד אם מדובר בפרטים קטנים או לא משמעותיים שאינם משפיעים באופן מהותי על שביעות רצונו של הלקוח. לדוגמה, אם יש מוצר שמועד האספקה שלו יכול להשתנות מעט, אפשר להגיד ללקוח אנחנו משתדלים שהמוצר יהיה זמין בתאריך מסוים, אך ייתכן שיהיה עיכוב, וזה מדויק. לעומת זאת, לומר לו בצורה כללית המוצר יהיה זמין מהר מאוד זו אמירה פחות מדויקת, אם כי לא שקר מוחלט. מהו המצב האידיאלי במכירות מבחינת אמירת האמת? המצב...
אתה לא חייב - אתה יכול. אתה לא צריך - יש לך אפשרות. איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא חושב שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית? איך לטפל בהתנגדות? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך, על משהו שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות? איך לגרום למישהו לא לפחד ממשהו שהוא מפחד ממנו?
...יהיו טובות עבורו. מצב שבו הוא פועל מתוך בחירה יותר מלאה של האפשרויות. מצב שבו הוא לא מוגבל לבחור רק אפשרות אחת. מצב שבו גם האפשרות הרעה, גם היא עושה לו טוב. אנחנו כביכול מאיימים על הבן אדם, שאם הוא לא יקשיב לנו להבין למה זה טוב לעשות, את מה שהוא רוצה לעשות, למה יהיה לו רע, אם הוא לא יעשה את מה שעושה לו רע. ולמה? כי אז הוא מוגבל בחופש הבחירה שלו. שזה מצד האמת, גם נכון. ובכל פעם שמישהו בא ואומר משהו בסגנון של: אל תכריח אותי לעשות X, אני לא רוצה להרגיש שאני חייב לעשות X, למה אני מוכרח לעשות X, למה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכנת פרסומת שיווקית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הכנת פרסומת שיווקית, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, הכנת פרסומת שיווקית, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח שלא מבין את התמחור לקוח שמח לקבל התנגדות של לקוח יעוץ שיווקי טיפול בהתנגדות של לקוח לענות ללקוח שאומר לשכנע מהר מידי איך לגרום למישהו לא לעשות משהו? הכאב החדש של הלקוח לנסח משפט בצורה משכנעת לענות ללקוח ששואל שאלה למכור שירות כאבים של הלקוח טריקים בשכנוע להפחיד לקוח להוציא עיזים במשא ומתן ליצור הזדהות עם לקוח ניהול משא ומתן בחוסר תום לב איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... לגרום למישהו לשלם יותר... למכור כל דבר בראיון עבודה לשכנע מישהו לעשות משהו איך למכור כשאתה בלי מצב רוח? תחרות שיווקית הקשר שבין מכירות לשיווק אסטרטגיה שיווקית לקוח משלם מאמני מכירות איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? למה הלקוח ביטל את העסקה? לבקש תשלום מלקוח הרגלי צריכה של לקוחות איך לבנות אמון עם לקוח? בעד ונגד nlp למכור פגישה בטלפון פיתוי לתת מודע באפשרותך להשפיע על אנשים איך להביא לקוחות לעסק? איך להתמודד עם תחרות שיווקית? להתגונן משכנוע איך לעבוד עם לקוח משוגע? הצבת גבולות ללקוח לשכנע כל אחד איך למכור מוצר בהנחה? לשכנע מישהו לא להציק לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי התנגדויות במשא ומתן לשכנע מישהו להסכים איתך למצוא לקוחות אחרים לקוחות מתעניינים איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף? הדרכה למנהלי אנשי מכירות האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? לשכנע מישהו להתעניין בפוליטיקה איך להיות בטוח במוצר שלי? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? לקוח מאושר לבטל עסקה עם לקוח לקוחות עם דרישות מוזרות לגרום למישהו להיפתח לתת ללקוח אפשרות לגרום ללקוח אגרסיביות כלפי לקוח בניית מסע לקוח לשכנע מוכר ליצור קרבה עם לקוח האם לנסות לשכנע את הלקוח? משא ומתן למתקדמים לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים דינאמיקה במשא ומתן למכור קרח לאסקימואים ביקורת של לקוחות על העסק שלך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב איך לבחור את הלקוח? רצף של אמון שיווק יהפוך את המכירות למיותר וודאות של לקוח בעסקה למכור למינימליסט איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך לעשות כסף מלקוחות טובים? איך למכור בלי התנגדויות לקוח? ללמוד דיבייטינג התנגדויות במכירות בטלפון לשכנע מישהו לחשוב כמוך לשכנע בצורה נכונה מבחן לאיש מכירות האם להכין חומרי שיווק? איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? למה להכאיב ללקוח? לשכנע נשים שאני רוצה הדרכת אנשי מכירות שטח איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לעמוד בעומס מכירות? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר מכירות door to door אנשי מכירות מרמים לקוחות איך לגרום למישהו להקשיב? למה המוצר זול? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, דמיון מודרך, שיווק בנושאי הכנת פרסומת שיווקית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.8438 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 22:15:08 - wesi28