... דהיינו, בכך שלקחת צעד אחד קדימה את מה שהוא ביקש. כי לפעמים
הלקוח רוצה להישאר בניסוח של מה שהוא ביקש, ושלא תשנה לו את הניסוח שלו. או לדוגמה יכול להיות, שהלקוח שאמר אני רוצה טלביזיה, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ... רוצה, בצורה כלשהי. והצורה מבטאת בעצם את הרצון הסופי של הלקוח.
שהלקוח רוצה שבסופו של דבר, הוא ישתמש במהות הדבר, כדי להשיג את הרצון הסופי שלו. ומצד אחד, זה אומר שכדאי שתעטוף ותציג ללקוח את המוצר שהוא רוצה, בעטיפה של ... אז בעצם התרחקת ממה שהוא באמת רוצה. דהיינו, אם אתה יודע מה באמת
הלקוח רוצה להשיג בסופו של דבר מהמוצר שלך, אז רצוי שתעטוף לו את המוצר שלך, בעטיפה של מה שהוא רוצה להשיג בסופו של דבר. דהיינו, תציג ללקוח את המוצר שלך, עם ... עם המוצר שלך. אבל עליך לזכור, שלפעמים אתה לא באמת יודע מה באמת
הלקוח רוצה להשיג מהמוצר שלך. והוא אומר דבר אחד, אבל הרצון האמיתי שלו, הוא יכול להיות רצון אחר לגמרי. ואז, אם תשנה את הניסוח המקורי של הלקוח, אז יצרת בעצם ... את המוצר, בעטיפה שהיא כמה שיותר קרובה וממשית לחוויה שאותה
הלקוח רוצה להשיג. והרעיון הוא, שהלקוח, כאשר הוא מציג את הרצון שלו, הוא משתמש במילים כלשהן, שהוא היה רוצה אותן. זא שמהות הרצון של הלקוח, היא צעצוע לילד הקטן ... אחר כלשהו, עליך להשתמש כמה שיותר במילים שהלקוח לא אוהב אותם
ושהלקוח רוצה להתרחק מהן. ובנוסף לכל זה, קיימת גם האפשרות לקרב את הלקוח למוצר שלך, על ידי שימוש במילים מנוגדות, למילים שאותן הוא לא אוהב. זא אם לדוגמה הלקוח ... שלה. ותעטוף ללקוח את המוצר שלך, במילים שמנוגדות למילים שמהן
הלקוח רוצה להתרחק. או במילים אחרות, כאשר הלקוח מציג לך את מה שהוא רוצה, תנסה לאתר: 1 - מה הלקוח אמר שהוא רוצה שיקרה. 2 - מה הלקוח אמר שהוא לא רוצה שיקרה. 3 ...