אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח צריך או רוצה, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp השפעה על אחרים, לשכנע פירוש, פסיכוקיברנטיקה, טיפול בהתנגדות במכירה, עבודה ב nlp, איך לשכנע אשה לחזור, להתראיין נכון, ייעוץ לאישי ציבור, לשכנע שכנה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, NLP פיקאפ, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP תבניות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, יכולת לשכנע, לשלוט בתת מודע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, nlp ביטחון עצמי, לשכנע אנשים בטלפון, תכנות התת מודע, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיווק ומכירות, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, מה זה לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, מאמן עסקי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
... מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך כשבאים למכור מוצר ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, בין השאלה מה הלקוח צריך והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח צריך, לבין השאלה מה הלקוח רוצה, והאם ...
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
...חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך כשבאים למכור מוצר ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, בין השאלה מה הלקוח צריך והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח צריך, לבין השאלה מה הלקוח רוצה, והאם המוצר שלך...
הכל זה רק מחשבה, לכל דבר יש הפך, שום דבר אינו אין סופי, איך לנצח בויכוח? רטוריקה, לוגיקה, איך להוכיח ששום דבר אינו מוחלט? איך להתווכח עם אלוהים? מה לענות לאלוהים? בית דין של מעלה, תוכיח שאתה אלוהים, מי נתן את התורה?
הכל זה רק מחשבה, לכל דבר יש הפך, שום דבר אינו אין סופי, איך לנצח בויכוח? רטוריקה, לוגיקה, איך להוכיח ששום דבר אינו מוחלט? איך להתווכח עם אלוהים? מה לענות לאלוהים? בית דין של מעלה, תוכיח שאתה אלוהים, מי נתן את התורה?
...אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת וברורה שכל טענה או אמירה המוצגת כמוחלטת יכולה להתערער, משום שהמשמעות של כל דבר תלויה תמיד בהפך שלו. כאשר מישהו אומר הכל זה מחשבה, אליעד מסביר כיצד להתווכח איתו ולהוכיח שאין משמעות לטענה הזאת באופן מוחלט. אם האדם אומר שכל דבר שקיים הוא מחשבה, אליעד מסביר כיצד לערער את הטענה באמצעות בירור עמוק יותר של מהות המושגים. הוא מציג דוגמה של אדם שטוען שהכל זה שולחן, או הכל זה מחשבה. אליעד מסביר שהדרך להפריך טענה כזו היא פשוט לשאול...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
...תחשוב ככה. כל מיני כאלה. אבל זה ברמה של דקויות שגם אתה מבין את זה אבל זה ברמה של דקויות אתה יכול להגיד ברמת מילים, למה על המילה הזאת היא אמרה אפשר, על המילה הזאת היא אמרה צריך, למה פה היא אמרה בלשון עבר, פה היא אמרה בלשון עתיד, למה במקרה? למה פה היא אמרה את המילה בבקשה, פה היא לא אמרה בבקשה, למה? למה פה היא אמרה הרגשתי, פה היא אמרה אני מרגישה, מה ההבדל?. עכשיו בזמן אמת אתה לא שם לב לזה אבל אם המוח שלך עובד יותר מהר, אז ממש שם לב לכל פרט. לו היא אמרה...
איך לנצח בויכוח? למה זה טוב להתווכח? רטוריקה, דיבייטינג, סודות השכנוע, איך להתווכח נכון? מה לענות בויכוח? ויכוחים, ווכחנות, מה טוב בויכוחים? איך להתכונן לויכוח? השכל של המחלוקת
איך לנצח בויכוח? למה זה טוב להתווכח? רטוריקה, דיבייטינג, סודות השכנוע, איך להתווכח נכון? מה לענות בויכוח? ויכוחים, ווכחנות, מה טוב בויכוחים? איך להתכונן לויכוח? השכל של המחלוקת
...לא בסדר כי האוכל נשרף היא כבר טענה של פרשנות. אליעד מציע אסטרטגיה כיצד לענות על טענה כזו ולהפוך אותה על האדם שטוען אותה. לדוגמה, אם אומרים לך: אתה לא בסדר כי שרפת את האוכל, אפשר להשיב הפוך לגמרי - אני דווקא מאוד אחראי, ובגלל האחריות שלי הייתי עסוק בדברים אחרים שקשורים גם אליך. אם אתה היית לוקח אחריות מלאה על מה שצריך לעשות, האוכל לא היה נשרף, ולכן דווקא אתה הוא זה שלא בסדר. כלומר, במקום לקבל את ההאשמה, אתה הופך אותה לכיוון השני, ומראה שהאחריות נמצאת...
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
...או לשכנע אותו שהפעולה לא מועילה לו. למשל, אם מישהו חושב שצריך להרוג אותך, אפשר לשכנע אותו שהדעה שלו לא נכונה מבחינה מוסרית או עובדתית, או לחילופין שהוא יסבול או ייפגע אם יבצע את המעשה. איזו אסטרטגיה לבחור - שכנוע מהיר או שכנוע בשלבים? אליעד כהן מבהיר שאין אסטרטגיית שכנוע אחת שטובה לכל המצבים. הוא מדגיש שהשאלה אם עדיף שכנוע מהיר וחזק או איטי ובהדרגה תלויה בכמה גורמים: האופי והפסיכולוגיה של האדם אותו רוצים לשכנע. התוכן והמורכבות של הטיעונים שעומדים...
מעריצים וקונצנזוס, איך להשיג מעריצים? איך להתפרסם ולהיות מפורסם? לשמור על הסטטוס קוו, לשמור על הקונצנזוס, לא להביע דעות פוליטיות, איך להיות פוליטיקאי? אל תהיה גורו, אל תעריץ גורואים, הערצה לגורואים, מניפולציות של מנטורים
מעריצים וקונצנזוס, איך להשיג מעריצים? איך להתפרסם ולהיות מפורסם? לשמור על הסטטוס קוו, לשמור על הקונצנזוס, לא להביע דעות פוליטיות, איך להיות פוליטיקאי? אל תהיה גורו, אל תעריץ גורואים, הערצה לגורואים, מניפולציות של מנטורים
...בעצמך. הרעיון הוא לשנות את עצמך במקום להסתפק בהערצה של אחרים. סיכום הרעיון הנאמר כאן הוא שבני האדם בעולם נתפסים לא פעם כיצורים נחותים, והדרך לזכות בהערצה היא לומר להם מה שהם רוצים לשמוע ולמנוע מחלוקות. עם זאת, מומלץ לא להסתפק בכך ולא להפוך לאדם שרק רוצה כבוד מהסביבה. במקום זאת, כדאי לפעול לשיפור עצמי ולשאוף להפוך לתכונה שאותה מעריצים באחרים. גורואים ומנטורים איך לגרום לאנשים לאהוב אותך למה אנשים מעריצים דמויות ציבוריות איך לפתח ביטחון עצמי בלי תלות...
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
אימון לאנשי מכירות, להציק ללקוחות, טיפול בהתנגדות לקוח, לא אוהב למכור, טלמרקטינג, לעצור לקוחות, עבודה בעגלות, יעוץ לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, לעניין לקוחות
...מישהו שהמוצר הזה יכול לעזור לו. אם כן, אולי עבור אותו אדם המוצר שווה, ואז כבר לא מדובר בהכרח בהטרדה אלא בהצעה אמיתית של ערך. האם לקחת כסף מהלקוח זה מה שגורם לתחושת ההטרדה? אליעד מציג זווית נוספת שמסבירה מדוע אנשי מכירות מרגישים שהם מציקים, ומדגיש שהסיבה המרכזית לתחושת ההצקה היא בדרך כלל העובדה שאיש המכירות מתמקד במה שהוא עצמו מקבל (כסף) ולא במה שהוא נותן ללקוח (מוצר או שירות). הוא נותן דוגמה לכך ואומר שאם היית מחלק מוצר בחינם, רוב האנשים לא היו מרגישים...
איך לנתח דברים? שאלה לא ברורה, שאלה פרדוקסאלית, שאלה לא הגיונית, שאלה מוזרה, לבקש להגדיר, רטוריקה, איך להגדיר דברים? להבין את השאלה, תלוי בהגדרה
איך לנתח דברים? שאלה לא ברורה, שאלה פרדוקסאלית, שאלה לא הגיונית, שאלה מוזרה, לבקש להגדיר, רטוריקה, איך להגדיר דברים? להבין את השאלה, תלוי בהגדרה
...אם לא מגדירים את המושג המדויק של בריא, נוצר מצב שבו אפשר לתת שתי תשובות שונות לגמרי ולא בהכרח סותרות זו את זו. לדוגמה, אפשר להגיד מצד אחד שחלב הוא לא בריא, אם מתכוונים לכך שהוא מזיק לבריאות הגוף הפיזית באופן מוחלט, ומצד שני אפשר להגיד שחלב הוא בריא, אם מתכוונים לכך ששתייתו תורמת לבריאות הנפשית או לרוגע, מה שמביא בסופו של דבר גם לשיפור בבריאות הפיזית. במילים אחרות, התשובה תלויה תמיד בהגדרה של המונחים. ולכן, אומר אליעד, חובה לעצור ולבקש הגדרות ברורות...
דיאטה, חוק סימון מוצרי מזון, לשמור על הבריאות, רפורמת סימון המזון, שומן רווי, נתרן, סוכר, פחמימות, חלבונים, שומנים, לשמור על המשקל, לאכול בריא, ערכים תזונתיים, סימון אדום, סימון ירוק, סמל אדום, סמל ירוק, בריאות הציבור, דיאטה קטוגנית
דיאטה, חוק סימון מוצרי מזון, לשמור על הבריאות, רפורמת סימון המזון, שומן רווי, נתרן, סוכר, פחמימות, חלבונים, שומנים, לשמור על המשקל, לאכול בריא, ערכים תזונתיים, סימון אדום, סימון ירוק, סמל אדום, סמל ירוק, בריאות הציבור, דיאטה קטוגנית
...דיאטות כמו הדיאטה הקטוגנית טוענות כי צריכת שומן, כולל שומן רווי, יכולה להיות מועילה יותר מצריכת פחמימות מסוימות. לעיתים, שומן רווי, כמו שמן קוקוס, נחשב לבריא למרות היותו מכיל שומן רווי בכמות גבוהה. כך, הסימון האדום לא בהכרח מציין שמדובר במזיק, אלא רק שמדובר ברכיב בכמות מסוימת. מה הבעיה עם סימון מוצרים עתירי נתרן? הסימון האדום המופיע על מוצרים עתירי נתרן יכול להרתיע צרכנים ולהוביל אותם להימנע מהמוצרים הללו, אך נתרן הוא מרכיב חיוני לגוף. השאלה אינה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח צריך או רוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח צריך או רוצה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, הלקוח צריך או רוצה, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, לשכנע, מאמן אישי בנושאי הלקוח צריך או רוצה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1641 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 18:23:12 - wesi28