אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הלקוח תמיד צודק ✔איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח תמיד צודק, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע בנות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP הסבר, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע את החברים, NLP טיפול בחרדות, מיומנויות שכנוע, NLP עוגן, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, יועץ תקשורת, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, איך לשכנע את החברה, לשכנע עובדים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, אימון אישי לפוליטיקאים, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, אסטרטגיות משא ומתן, nlp בחורות, התמודדות עם התנגדויות קניה, סדנת מכירות, אנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע אנשים להגיד כן, ללמוד לשכנע, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, nlp קורס, ייעוץ אישי, קורס nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, איך לנתח טקסטים, nlp טכניקה, nlp מזה, הזדהות רגשית, איך לשכנע,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות טוב יותר?

אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך להתייחס אליהם קודם כל כאל בני אדם, ולא רק כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון "הלקוח תמיד צודק". אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות.

מהי הדרך שתשפיע על השירות שתקבל?

כאשר אדם מקבל שירות, יש לו את הנטייה לחשוב שברגע שהוא משלם על מוצר או שירות, הוא בעצם "קונה" את הספק ויכול לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים ש"אם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי". עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר.

מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד?

אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי נותן השירות, אתם מונעים מעצמכם את ההזדמנות לקבל את השירות הטוב ביותר. כשנותן השירות מרגיש שאתם רואים בו רק "שטר כסף", הוא יתייחס אליכם בהתאם - מתוך רצון להיפטר מכם במהרה ולספק לכם את המינימום הדרוש בלבד.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - גישה אדיבה תגרום ליחס טוב יותר מצד נותן השירות.
  • להתייחס לנותן השירות כאל בן אדם - לזכור שהוא לא רק ספק שירות, אלא גם אדם עם רגשות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית - ניהול שיחה בצורה רגועה יכול לשפר את השירות.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לשדרג את הגישה של נותן השירות.
  • להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה.
אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם כמי ששווה להתאמץ עבורם, וכתוצאה מכך, השירות שאתם תקבלו יהיה הרבה יותר טוב ויותר אישי.
איך לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות?

הרבה פעמים אנחנו פונים לקבלת שירות או רוכשים מוצר ורוצים שיתייחסו אלינו בכבוד וייתנו לנו את השירות והמוצר הטובים ביותר. אך איך נוכל להגדיל את הסיכוי שזה יקרה? התשובה היא פשוטה - אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר, חשוב לזכור שהאדם שמספק לכם את השירות הוא קודם כל בן אדם, לפני שהוא נותן לכם שירות.

למה זה חשוב?

ישנם אנשים שחושבים שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם.

איך זה משפיע על השירות שתקבלו?

אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם משהו, הוא ייטה יותר לעזור ולתת את המיטב.

לעומת זאת, מה קורה אם מתייחסים אליו אחרת?

אם הלקוח מגיע בגישה של "אני משלם ולכן מגיע לי הכול", נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס מכבד בחזרה.
  • להבין שגם נותן השירות הוא אדם עם רגשות ולא רק ספק שירות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול בגישה של נותן השירות.
  • לזכור שלפעמים טעויות קורות, ולא תמיד הן מכוונות.
אם תיישמו את הדברים האלה, תגלו שהשירות שאתם מקבלים ישתפר משמעותית, ונותני השירות יהיו מוכנים לעזור לכם מעבר למצופה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח תמיד צודק, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, הלקוח תמיד צודק, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו לנסות באפשרותך להשפיע על אנשים איך להעלות מחיר ללקוחות? לבנות מחדש אמון התקציב של הלקוח זיהוי הכאבים של הלקוח איתור צרכים של הלקוח חוסר הסכמה עם לקוח התאמת המוצר לצורך של הלקוח דוגמה לטקסט שכנוע שכנוע ומכירות ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל להתגונן משתילת מחשבות נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה לשכנע מישהו לא למות להתמודד עם מניפולציות אמון באנשים זיהוי הכאב של הלקוח עניין של שכנוע לגרום ללקוח לשתף אותך להעביר מסרים משכנעים מוצר סוג ב... פחד לא למכור ליצור ללקוח חוויית רכישה לשכנע מישהו לבקש עזרה איך אנשי מכירות עושים מניפולציות? להיות איש מכירות מומחה לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון להרגיש מוצר לקוח משוגע לגרום למישהו להצביע מניפולציות של אנשי מכירות צרכים של לקוח השכנוע של ברק אובמה פרסומות של חברות forex להציג ללקוח הטבת מחיר לשכנע מישהו אחר לאהוב טכניקת שיווק מומחי nlp שקרים ומכירות מוצר מדף אנשי מכירות אחרים שיפור מחלקת מכירות להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה לשפר את אנשי המכירות למה לא לברר את צרכי הלקוח? לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך מעצב מוצר איך לראיין איש מכירות? איתור צרכי לקוח של המתחרים שכנוע להגדיל מכירות שיפור יכולות שכנוע איך למכור את המוצר? להתעשר מתחום המכירות חוסר הבנה של הלקוח את המחיר לגרום ללקוח להסכים איתך לקוח לא סומך עליך ביטחון עצמי במכירות לענות ללקוח ששואל מה המחיר למכור גם מוצרים פגומים ללקוחות שהגיעו לעסק איך למכור חוסר ידיעה? הצגת טווח מחירים ללקוח לתכנן מסע לקוח ניהול זמן של אנשי מכירות התועלת של הלקוח מהמוצר התנגדויות במשא ומתן להעביר ללקוח חומר מקצועי מניפולציה על אנשים למכור בלי אנרגיה שכר איש מכירות להגדיל סיכוי למכור ליצור קשר עם לקוח שכנוע רגשי לספק ללקוח שירות אין תשובה לשאלה של לקוח האם להתחמק משאלה של לקוח? שכנוע שגוי מוצר זול איך למכור את המוצר הכי יקר? מבוא לשכנוע איך לסרב ללקוח? איך לשכנע אותה? לשכנע מישהו לאהוב אותך למכור מוצר בהפסד מומחה לשכנוע שיווק יוצר ביקוש לגרום למישהו להתמכר איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? להצליח למכור מוצר יקר לעשות ללקוח טוב לגרום לעובדים למכור השפעה שלילית הדרכת איש מכירות מתחיל למה צריך שיווק? למה באמת הלקוח לא רוכש? להפיץ חומרי שיווק האם לקרוא ללקוח בשמו? מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, מאמן אישי, מומחה במכירות בתחום הלקוח תמיד צודק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.1885 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 02:58:11 - wesi28